[poolita] Kas ostaksid endale gaasiauto?
#21

Kokku umbes 400 eur kuus vist. Aga mis see halvem on kui tasuta ühistranspordiga sõitev Lasnamäelane maksab 400 eur korteri üüri peale. Rolleyes
Vasta
#22

Üks uue auto ostu põhjus on haisutalumatus ja allergia. Kui kasutatud autos sa ei tea kas seal on ümber läinud õlu-piim või kasutatud lõhnakuuski, siis jääbki üle tutikas. Nagu meie peres.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#23

Natukene ümardades saab uue Dusteri baasversiooni kätte 11-12K euroga. Sellel on plussiks see , et kõik on uus ja sul on 5a garantiid. Samuti säästlik mootor ja sa tead , et varjatud porno puudub(al la airbagid käisid lahti aga kes neid vanal autol ikka vahetab).

Teisel juhul saad sama raha eest 8-10a vana auto , mis on natukene uhkem ja parema varustusega.  Kütusekulu ja pidamise kulud suuremad ning üllatustest tuleb valmis olla. 

--------

Muidugi olen ka nõus situatsiooniga kui ma näiteks tahaksin endale midagi luksuslikumat või oleksin margi fänn. Näiteks 10a vana BMW on kaotanud hinnas 5 korda. Ehk siis kui keskmine 3 seeria maksis 50 tuhat siis praegu saab selle ligi 10 tuhandega kätte.  40 tuhat eurot on aga väga suur raha ja seetõttu on väga mõistlik osta veidi vanem ning isegi kui paned sinna remondiks tuhandeid siis jääd ise ikka kõvasti plussi. Ma ei kujuta ette palju uue BMW kasko kindlustus on , hea on vast kui saad alla tuhande euro aasta kätte. 

Aga tarbe autoga(punktist A-B) seda võitu ei tule.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#24

No mis teha, kui muud tööd ei oska elik pole kvalifitseeritud ja füüsilise jaoks pole tervist. Aga palk niru, tsipa alla eesti keskmise...
Vasta
#25

(25-02-2020, 23:27 PM)honkomees Kirjutas:  
(25-02-2020, 18:34 PM)vwt2 Kirjutas:  ...
oma mätta otsast on uut autot vaja, kuna tööle tuleb alati jõuda ja tööandjat ei huvita, kui su vana auto ootamatult vimka viskab.
...

Anno 2020 on veel kusagil mõni säärane elus?

Rehkendus ise on õige - nii neid kilomeetreid kipub kogunema. Tõsi, ilmselt on enamus "töösõite" ka mingi isikliku laadi liikumisega seotud. Või vähemalt minul küll on.
Vasta
#26

(25-02-2020, 23:56 PM)veix__ Kirjutas:  Kokku umbes 400 eur kuus vist. Aga mis see halvem on kui tasuta ühistranspordiga sõitev Lasnamäelane maksab 400 eur korteri üüri peale. Rolleyes

Pane veel kommunaalid otsa(keskmiselt 60-120eurot) ja ka asjaolu , et auto saad kunagi maha müüa ning osa raha tagasi + autoga saad muid sõite teha peale kodu-töö. 

Üürnikuna oled nagu ori , maksa palju tahad aga midagi alles ei jää ja peale välja kolimist alustad nullist. 

Usun , et 400 eurot on pigem 2 toaline korter. Viisakamad 3 toalised ronivad juba 500-600 - oleneb asukohast , Lasnamägi on pikk ja lai.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#27

(26-02-2020, 16:36 PM)Gravity Kirjutas:  Natukene ümardades saab uue Dusteri baasversiooni kätte 11-12K euroga. Sellel on plussiks see , et kõik on uus ja sul on 5a garantiid.
külajutud räägivad just daatsiate kohta,et pulgad lendavad laovarud 0 ja masin seisab garantiis nädalate viisi ja ootab pulki...
Vasta
#28

Daacia exomanik ja teise daacia omaniku vend ütleb, et daacia seisab koos renoo pulkadest ja neid on üpris vabalt saada. Tahad ostad A osa esindusest, tahad lähed ostad HMK autost näiteks, aga kui ei taha, siis võtad suvalisest varuosakaubamajast.

Ja teine kurb lugu on see, et ei lenda neid juppe...
Vasta
#29

12k euroga saab kordades korralikuma ja mugavama fordi. Omal ajal ostsin 6k kasutatud fordi ja 5 aastat sõitsin ilma remondita. Siis oleks pidanud maha müüma, kuna aga mugavam kui mingi duster, siis laon hetkel iga kuu 100-200 remondi alla, kõik osad saavad külge uued ja võin kindel olla, et kuskile teele ma sellega ei jää...
Kuna auto on tarbeese, siis vana auto puhul ma ei pea mõtlema, kas ma ikka laon ta prusse või kartulikotte täis või ei. Kõik vean ära ilma süümepiinadeta... Kuna aga diisel kuramus sooja ei tooda, on tõsine huvi järgmisena koju tuua gaasiauto. Tehaseseades forde liigub vähe selliseid, muud margid väga ei tõmba. Selline väike fordipede olen, mis teha Big Grin
Vasta
#30

Kaevake maasse oma ford Smile ja ostke auto mis veidigi mugav oleks Smile ja millega inimeste ette piinlik ilmuda poleks Smile
Vasta
#31

ehheee, ford ja auto. nojah, mina nende kahe vahele võrdusmärki küll ei paneks.
aga seda vaidlust võiks kuskil mujal soovi korral pidada.
räägiks siin ikka teemale kohaselt gaasiautodest.
Vasta
#32

(26-02-2020, 17:55 PM)muska71 Kirjutas:  
(26-02-2020, 16:36 PM)Gravity Kirjutas:  Natukene ümardades saab uue Dusteri baasversiooni kätte 11-12K euroga. Sellel on plussiks see , et kõik on uus ja sul on 5a garantiid.
külajutud räägivad just daatsiate kohta,et pulgad lendavad laovarud 0 ja masin seisab garantiis nädalate viisi ja ootab pulki...

Ma üritaks igale asjale kaine mõistusega läheneda. Selge see , et esimesed Daciad olid väga jubedad. Ka Skoda maine oli põhjusega kunagi kehva. 

Mootorid on Daciatel üldisel samad nagu PSA grupil ning muudel markidel. Isegi Mercedes kasutab neid. Need ajad on läbi saanud kus autotootjad ise omi komponente valmistasid. Tänapäeval auto mark tähendab lihtsalt välis kujundust ning reklaami ja imagot millega brändi esitletakse. Komponendid ju ostetakse sisse ning arendatakse ühiselt.

Veermiku koha pealt on Dacial kindlasti eelis kuna ta on ehitatud mingis mõttes arengumaade teeolulsid silmas pidades. Kaotad küll mõneti mugavuses kuid jällegi pulki on vähem ning need odavamad. Keskmisest kõrgem kliirens aitab ka. 

Salong on nagunii suhteliselt jube kui hakata pilli lõhki ajama enamustel alla 30-40K maksvatel autodel. Mõnel on plastik vähe viisakamalt valatud ning koostatud aga kas see on märkimisväärne? 

Ma ei ole Dacia fänn ja ei proovi seda kellegile pähe määrida kuid vaadates Dacia müüginumbreid Euroopas siis faktiliselt on olnud turul tühimik odavate punktist A-B autode seas. Enamus autotootjaid on liitunud võidujooksuga kus võitjaks on see kes suudab kõige rohkem lisavarustust ja "kustumatut sõiduelamust" toppida. Võib olla olen ise loll aga mis tohutu emotsiooni sa saad kui teed oma igapäeva tüütuid sõite , istud ummikus , nikerdad parklas .

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#33

mõned aastad tagasi kui autot otsisin siis sai ka renood proovida taalia oli,soodne hind ja väike läbisõit nagu meelitasid.juhi kohale tuli tekitada katuseluuk kuhu pea mahutada mina mahtusin sisse kui pea oli kõveras viltu nagu partsil....lisaks pada olo 1,1 ja vaja oli põrandaluuki,et jalgadega hoogu juurde lükata ja kahekesi olime autos,kurat lada on ka etem kui see peldik.valitud sai gorilla ja see nüüd poisi käes kuna tegi load ja ca aasta tagasi ostsime omale ravi 2,2 ja igati rahul.saab paldiskis liivas paadi vette ja välja ja saab ka haakega teistest mööda.
Vasta
#34

(26-02-2020, 18:10 PM)Maisalup1 Kirjutas:  laon hetkel iga kuu 100-200 remondi alla, kõik osad saavad külge uued ja võin kindel olla, et kuskile teele ma sellega ei jää...
Kuna auto on tarbeese, siis vana auto puhul ma ei pea mõtlema, kas ma ikka laon ta prusse või kartulikotte täis või ei. Kõik vean ära ilma süümepiinadeta... 
Kellele meeldbi aega auto all veeta ,kes annab selle raha pangale  ja sõidab.Ostes lihtsa auto tarbeesemeks ei pea ka mõtlema sellele ,et midagi ära ei kriibid kui koorma peale laod.
Vasta
#35

https://www.whatcar.ee/auto-testid/dacia...ik/2375/1/
Vasta
#36

Aastat 7-8 tagasi käisin Männiku karjääris ujumas. Oli üks vene härra oma esiveduse dusteri sinna liiva sisse põhjani kinni kaevanud.  Sõitsin oma rott omegaga läbi võpsiku härrast mööda ka sikutasin ta sealt välja.
Muidu uus duster tundub täitsa sümpaatse välimusega. Ehtne lihtsa inimese kalla ja talla auto.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#37

Aga miks mitte osta sobiv auto ja sinna lasta gaasiseade paigaldada?  Niiviisi ju valik ja võimalused palju suuremad, ei pea enam dusteri ja caddyga piirduma. 
(Aga kui caddy siis soovitaks 2.0 110kw ja kuuene kast - 4.5kg/sajale)

Ise mõtlen just seda teed minna et lasen ühele masinale gaasiseadme paigaldada.


Muidugi kui kellegil on eelistused LPG või surugaasi vahel, siis see raskendab asja.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#38

Sama mõte endal, et 8k saab päris kõva 2.0l mondeo ja gaasiseade lasta paigaldada. Saab normaalse minekuga titaanium paketiga masina kus hea helisummutus ja muud jutud, mille puhul dacia hind kerkib juba ca 20k kanti...
Vasta
#39

(27-02-2020, 09:58 AM)Maisalup1 Kirjutas:  Sama mõte endal, et 8k saab päris kõva 2.0l mondeo ja gaasiseade lasta paigaldada. Saab normaalse minekuga titaanium paketiga masina kus hea helisummutus ja muud jutud, mille puhul dacia hind kerkib juba ca 20k kanti...

Ma ei teadnuki, et Daciale saab eraldi helisummutus paketi osta. Või lased kuskil teenusena matid paigaldada? 

Vähemalt paar aastat vanal Ford Fiestal(sama mudel siiamaani tootmises) on heli mõttes see häda, et esiklaasi kõrvalistuja poolsesse nurka tekib koht kus tuul hakkab ulguma. Täpselt ei mäleta aga vist oli seotud kojamehe asetusega. Sellinne tunne nagu aken oleks koguaeg natukene lahti. Lahendust polnudki - öeldi Ford on Ford.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#40

(27-02-2020, 09:58 AM)Maisalup1 Kirjutas:  Sama mõte endal, et 8k saab päris kõva 2.0l mondeo ja gaasiseade lasta paigaldada. Saab normaalse minekuga titaanium paketiga masina kus hea helisummutus ja muud jutud, mille puhul dacia hind kerkib juba ca 20k kanti...

Ning millel on sama hea kliirens ja vedrustuse käik?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne