Uunikute 19.Talveralli 2020 EELMÄNG, targutamine, "Sirjega" rajale jkm tavapärane

(25-02-2020, 12:23 PM)duracell Kirjutas:  nõustun, et põhimõtteliselt võiks siis ju akp-d ära kaotada ja öelda, et kell 17 olge finišis. me püsisime hästi ajas, muidugi pingutades ja autot lõhkudes, aga selleks ralli ongi. samas pärast lõunasööki suure-jaanis toimunud lisakatsel pidime ca 15 minuti ootama (ja kuuldavasti osad autod veel kauem), sest võistlejate järjekord oli tekkinud ja see ei ole ju meie viga. seda aega oli isegi lollil võimatu tagasi sõita Smile tean, et kõige olulisem on ristsõna, aga arvestades, et tegemist on ralliga, siis tundub kuidagi loogilisem, et üldarvestuse järjekord tekiks siiski ristsõna + etappidel etteantud aega sõitmine + lisakatsete tulemused.
enivei, osavõtt on alati tähtsam kui võit, lahe sõit ja tore päev oli, aitäh korraldajatele!

Kui saime info, et LK2 on tekkinud ummistus, sai vastu võetud otsus AKP-4 tulemusi mitte arvestada. Sel lühikesel lõigul midagi tagasi sõita poleks olnud mõeldav. Kuna seda infot võrdsetel alustel kõigi osalejateni viia poleks olnud võimalik, ei hakanud ka eraldi infomüra tekitama. 
Sisulist vahet lõpptulemustes need AKP-4 tulemused nagunii ei oma. 


Igaks juhuks väike meeldetuletus juhendist. See lause on seal aegade algusest saati olnud, aga ikka kipub ununema:

juhend Kirjutas:Sõna “ralli” mistahes keelses nimekombinatsioonis on fiktsioon, tegu on krutsiverbalistide talvise kokkutulekuga, kus ristsõna lahendamise raskendamiseks tuleb jõuvankriga ringi liikuda.
Vasta

Tahaks lihtsalt tänada korraldajaid toreda ürituse eest. Vana hea Alfa pidas need teed kenasti vastu. Mingi kolks koorus kuskilt välja aga see oli hea vastupidavustest. Tempo meie jaoks oli rajal hea, väga mõttepause võtta ei saanud. Ja paar krutskit ristsõnas on alati positiivne nähe. Täname veelkord ja kohtume järgmisel aastal!
Vasta

Ilm oli jäle, teed olid kohati ilged aga kõik kokku super.  Auto pidas vastu, ainult üks akna kerimise käepide pooldus (muda mehhanismis) ja rool on kuidagi imelik, ilmselt see aukudes tampimine muutis mingil moel esisilla geomeetriat.  "Punamonument" ei välgatanud, veel miski veake ristsõnas oli oma viga, ajad enam vähem graafikus, väike laks SAKP-lt aga lõpuks tabelit uskudes koht esikümnes. Ma väga aru ei saa, mida siin vinguda on? Spordihalli akustika välja arvata ... see oli küll jube Big Grin .
Ah jaa, kui klubide arvestust oluliseks peetakse, siis võiks esimesed kolm olla ka välja hõigatud nagu eelmisel aastal ... võibolla oleks ikka miski medali saanud Toungue ?

L@ekipaaž 36@Taunuse klubi
Vasta

Krt Svenson. Nüüd panid fakti ette,et järgmisel aastal lausa peab tulema "Pühakuga" rajale. Sealt on soliidne välja astuda ikka Cool . Honda tatitopsi hoiame edaspidiseks  Big Grin  Loodetavasti samalaadse auto kasutamine ei riiva kellegi kriitilist meelt.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Saaremaa Saabid tänavad sammuti korraldajaid. Seekord oli see üritus natuke teistmoodi kuid see ei tähenda, et asi oleks olnud kohe halb. Palju sõltub ürituse headus/vastikus oma meelestatusest. Kõik (enamus) soovime võita, ka mina - kuid enamasti seda ei juhtu Toungue
Tääksi peole tulin natuke vastumeelsena, sest 20km eemale jätta mõnus voodi tundus sellel hetkel natuke tobe (2 päeva oli lihtsalt mahlad endast välja imenud (üks siis ralli päev ja teine rallile tuleku oma)).
Samas Tääksil paar õlut ja leppimine teadmisega, et saan magama suhteliselt hommikul siis ühel hetkel endalegi üllatuseks oli peotuju täitsa normaalne. Nüüd veel ära oodata kiiruskatse, karistuse jne punktid ning saabki hakata järgmiseks ralliks ette valmistuma Smile
P.S. Vist ei mäletagi, et oma 16a käimise kogemusega oleks alles nii hilja magama saanud Toungue Kas see näitab antud olukorra paratamatust või mõnusat pidu, seda ma ei teagi nüüd tagantjärgi kohe vastata.
Vasta

(25-02-2020, 12:52 PM)svenson Kirjutas:  Järgmine 20 ehk juubelihõnguline toimub ilmselt 20 veebruar 2021 ja töötame selle nimel, et tagasi tuleb sportklass ehk päris regulaarsusralli aeg-kiirus-distants põhimõttel. 

Kes vähegi ihkab nn "sportklassis" võistelda, siis selleks ju olemas suurepärane üritus nimega Pandivere rahvaralli. Toimub enam vähem samal ajal Uunikute Talveralliga (sel aastal jäi küll arusaadavatel põhjustel ära), sõita saab mönuga (lisakatseid 40-50km), ülesõidud mõistliku pikkusega ja ei mingit ristsõna Smile. Kusjuures katsed vanatehnikale igati sobivalt tehnilised ja piisavalt aeglased (see on vist ainuke RR, kus peetakse kinni reeglites kehtestatud lisakatse keskmisest kiirusest 50km/h). "Sportklassi" soovijatele soovitan soojalt proovida, tegemist vägagi FUN üritusega Wink

Cinquecento
Vasta

(25-02-2020, 00:17 AM)zazik Kirjutas:  
(24-02-2020, 19:00 PM)hundu615 Kirjutas:  Siis põhimõtteliselt võiks ju akp-d ära kaotada,nahhui ma uhan löökaukudes 100+k tunnis,üritan aega sõita nii et silm punnis,aga mõni viga ristsõnas ja ongi puuks. Mõne küsimuse vastusesse sobis mitu varjanti vastuseid nii,et põhivastuse täht sobis,saa siis aru.See,et mälestusmärki punapeldikuks kutsutakse kuulen mina esmalt,küsisin ka mõnelt vanurilt kes sõja ajal juba olemas olid,need ei teadnud ka midagi.
Teeks siis ilma ajavõtuta,saaks inimestega rohkem suhelda,rahulikumalt vastuseid otsida ja üleüldse oleks fun päev,mis pidi ju selle ürituse põhitõde olema.Teine ettepanek oleks kontrollida iga akp lõpus ristsõna vastuseid,kaoks ära üksteistega vastuste jagamine.

Tundub, et juhend on lugemata jäänud. Ristsõna on ALATI olnud kõige tähtsam, AKP-d ja muud jutud on olnud sekundaarse tähtsusega. 100+ km/h löökaukudes uhada pole kunagi olnud Talveralli eesmärk, kuigi omast kogemusest ütlen, et vahel on see päris lõbus olnud.

Mis puudutab punamonumenti (kuskohast see punapeldik tuli?), siis see oli tõesti keeruline vastus. Aga õigeid vastuseid siiski oli, ka minu õnnestus see rajakontrolli käigus ära vastata (erinevalt mitmest teisest küsimusest).

Ristsõnade vahekontroll on teema, mida oleme nüüdseks paar aastat praktiseerinud. Toimib, aga nõuab täiendavat tööjõudu. Ilmselt praktiseerime ka edaspidi.

(24-02-2020, 19:08 PM)urbaan Kirjutas:  Lahja, kuidagi lahja oli see aasta...Jättes teede ja ilma olukorra kõrvale, mis ei sõltu korraldajast oli kuidagi ikka poolpeeretuse tunne...81nda kohaga ei loodagi tammepärga saada aga kui panna 297 euri hakkama siis 2 suurt kleepsu ja 10 kraadine mürk ei kutsu taaskord osalema pisut kallima vanatehnikaga.Eks tuleb osta mingi sikisipeldik või siis tõesti varsti e36 millest pole kahju.Talvine mannergute mõõduvõtt äkki tuleviku suunitlus ?

Minu andmetel pole Uunikute Talverallil osalemine olnud kunagi kellelegi kohustuslik, sellise suhtumisega pigem vastunäidustatud. 

Konstruktiivne kriitika ja adekvaatsed parandusettepanekud on alati teretulnud, aga selline vingumine ei ole aktsepteeritav. Palun jää järgmisel aastal koju, Sa ei ole Talverallile teretulnud.

(24-02-2020, 21:58 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Ise eelistan kindlasti loogiliste vastustega ristsõna et sõidu osal tulemuses suurem osakaal oleks aga eks reeglid on samad kõigile. 

Kehvades teedest ei näe põhjust korraldajaid süüdistada ja jään järgmise aasta üritust ootama.

Ristsõna "kangus" on alati ettearvamatu ja minu hinnangul oleks liiga lihtne ristsõna selle ürituse surm. Siis ei saaks kangetele Ladameestele enam keegi vastu. Ka seekord läks Sander Tomingal võit eriti absurdsel põhjusel käest, SÕJASUVI oli küll selgelt mahaloetav vastus, kuid ristsõnas oli kirjas SÜDASUVI.

Mingil aastal, vist 2014 oli õigeid ristsõnu suurusjärgus 25, siis jagati tulemusi puhtalt lisakatsete tulemuse baasil. Minu meelest pole see õige, kuna sel juhul saaksid odavamad-lõhutavamad autod selge konkurentsieelise. Praegu on ka aeglasema autoga (ja Mart Laanelepa näitel ka tehniliste probleemidega jageledes) võimalik tulemust saavutada. Ka Liina saavutas neljanda koha, saamata kirja ühtegi AKP aega (hilines rohkem kui 15 minutit). Lihtsalt väga tummine ristsõna tegi oma töö. 

Uunikute Talveralli on selles mõttes eriline üritus, et siin ei piisa ühestainsast oskusest. Ei saa sõita regulaarsusralli moodi kogu aeg sekundis, sest siis ei jää KP-de jaoks aega, kasu pole ka ainult peal hoidmise oskusest ja lisakatsete võidust. Kui ristsõna ei tule, siis ei tule ka tulemust. 


Seekord sai tõestatud, et talve olemasolu pole Talveralli toimumiseks vajalik, aga loodame, et järgmitel kordadel on õues toimuv siiski ürituse nimega kooskõlas.

Ma ei ole nõus et ristsõna on alati tähtis olnud.
Võistlejana ma loen võistlusjuhendit ja lähtun sellest kuidas tulemusi arvutatakse, ja eeldan et sellest peetakse ka kinni.
Ma ei loe siit kuidagi välja et Ristsõna on A&O ning üldarvestus on selle järgi ainult , juhendis on täpselt kirjas kuidas saab PREEMIAPUNKTE ja kuidas nendest lahutatakse KARISTUSPUNKTID

Kui juhendis oleks kirjas, et poodiumile pääseb ainult 100% õige ristsõnaga ja I-III koht selgitatakse karistuspunkitdega ning IV koht ja edasi üldarvestus PREEMIAPUNKTID-KARISTUSPUNKTID siis jah. 

Kood:
10. TULEMUSED
Võiduajamise tulemused ja võimalikud karistused rajalt väljendatakse preemia- ja karistuspunktides. Üldine pingerida tekib läbitud KP’de põhjal. Sama läbitud KP’de arvu puhul on pingerida maksimaalse punktisumma põhine ja sama punktisumma puhul vahendi vanuse põhine. Meeskond, kellel on kokkuvõttes suurim punktisumma, on võiduajamise Võitja. Võrdse lõpptulemuse korral on parem see meeskond, kes sõitis vanema (võib olla vajalik tõestamine) vahendiga. Vajadusel määrab paremuse rataste arv, katuse olemasolu ja veorataste arv just sellises järjekorras.
Kontrollpunktid(KP) KP’des tuleb leida vastused ristsõnas esitatud küsimustele, kanda need KOHESELT legendis olevale ristsõnale ja saada vastus kogu võiduajamise põhiküsimusele.
Õigete ja õigeaegselt ristsõnasse kantud vastuste arv on punktiarvestuse aluseks. Ajakontrollpunkt(AKP) ja ootamatu kontrollpunkt (OAKP) AKP on koht Maarjamaa kamaral (võib asuda ka hoones sees!), mis on märgitud Legendi ja kuskohas märgitakse ajakaardile sellesse punkti jõudmise aeg. Võiduajamise Legend, nagu juba kirjutet, on jagatud lõikudeks AKP’st AKP’ni ja selleks on antud kõigile täpselt ühesugune aeg distantsi läbimiseks koos lisakatse läbimisele ja KPdes vastuste otsimisele kuluva ajaga. Aega ühest AKP’st järgmisesse jõudmiseks väljendatakse minutites Road Book’is oleva ajagraafikuga. Juhul kui võistkond ei jõua ettenähtud aja (ideaalaeg +15 minuit) jooksul AKP-sse, arvestatakse järgmise AKP ideaalajaks läbimata AKP ideaalaeg + 15 minutit + järgmise lõigu läbimise nominaalaeg.
OAKP on võiduajajale ette teadmata ajakontrollpunkt, mis asub suvalises kohas rallirajal ja kus kontrollitakse etteantud keskmisest kiirusest ja ajagraafikust kinnipidamist minutilise täpsusega. Võib olla ka Talveralli logoga STOPP-märk, kus Ajakaardi esitamine Kohtunikule on kohustuslik! Lisakatse(LK) Lisakatse on kinnisel rajal toimuv kiiruslik sõitmine stopperi vastu paigalstardist peatumisega stoppjoonel. Stardijoon ja stoppjoon näidatakse ära LK alguses. LK vabakäe skemaatiline joonis võib asuda LK stardis. Ei ole selle võiduajamise olulisim katse vaid lihtsalt väike vaheldus. Nende toimumine EI OLE KINDEL kuni katse toimumise alguseni, samamoodi rajajooniste olemasolu selgub katse stardis. LK’l võivad vahendis viibida AINULT kuni KAKS KIIVRIGA võiduajajat!!! Kõik teised meeskonna liikmed ergutavad ohutust kaugusest. LK on mõõduvõtuks, et kellel siis ikkagi on “kõige pikem ja jämedam”. Mingisugune paremusjärjestus ometigi tekib ja hea tunde parematele kindlasti tekitab.
Preemiapunktid rajalt
Vastava KP TÄIESTI ÕIGE vastus annab 10(kümme) punkti. Kui on vastus soditud ja kohtunik ei suuda välja lugeda, loetakse see vastus VALEKS ja KP mitteläbituks. Vale vastuse eest punkte ei anta. Õigesti lahendatud võiduajamise põhiküsimus ehk Ristsõna lahendus annab eraldi juurde 80 preemiapunkti.
Kokku on maksimaalne punktisumma 400 punkti.
Preemiapunktid stardist
Alustame juba stardis punktidega motiveerimist - andes Stardis eelise vanemate ja originaalkorras sõidukitega osalejatele. Aluseks on reg.tunnistusel olev aastaarv, nullpunktiga aastal 2000. Iga aasta vanemaks annab A-klassis võistlevale vahendile 2 (kaks) punkti aasta kohta, B-klassi võistlusvahendile 1 punkti.
Võistkondadele, mis koosnevad enam kui 2-st võiduajajast, määratakse stardis täiendavad karistuspunktid, üldjuhul 25p/inimese kohta, kui korraldajad pole otsustanud teisiti. Kui enam kui 50% võistkonna koosseisust moodustavad naised või väliskülalised, lisaliikmete eest karistuspunkte ei rakendata.
Karistuspunktid rajalt Karistuspunkte jagatkase ajalimiidi (AKP’des ja OAKP’des) suure rikkumise ja lisakatsete (LK) „kehvemate” tulemuste eest ja need lahutatakse lõpuks teenitud preemiapunktidest. AKP’sse saabumise täpsus on 1 täisminut ja aega märgitakse TÄISMINUTITES, sekundid ei ole olulised. Näide: Ideaalaeg AKP’sse jõudmiseks on 14:15:00. Kui Meeskond jõuab 14:14:59, siis ta saab 10 karistuspunkti(1 minut varem); 14:20:59, siis ta

saab 5 karistuspunkti (5 minutit hilinemist); jõudes 14:15:00 - 14:15:59 ehk täpselt ideaalaja minutis, saab 0 karistuspunkti. AKP’sse varem jõudmine: iga minut 10 karistuspunkti. AKP’sse hilinemine: iga minut ÜKS (1) karistuspunkt. OAKP’s kehtib reegel: ainult TÄPSES MINUTIS jõudmine NULL (0) karistuspunkti, varem jõudmine 3 karistuspunkti, hiljem jõudmine 1 karistuspunkt minuti kohta. AKP maksimaalne lubatud hilinemine kuni 15 minutit, üle selle maksimaalne karistus 50 karistuspunkti. Maksimaalne karistuspunktide arv AKPdest on 300, millele lisanduvad OAKP-dest saadavad karistuspunktid. Juhul kui võistluse finiš ei asu legendis märgitud lõpp-punktis, vaid asub mujal legendis määratud trassil, arvestatakse finiši ehk AKP-6 punkte vastavalt AKP reeglitele.
LK tulemused arvutatakse välja seekord rahvusvahelise tava järgi ehk selleks on FIA’l välja töötatud isegi erivalem: 100 / autode arv * testitulemus. IGA eraldi klassi jõuvankrid järjestatakse klassisiseselt. Lisakatse mitteläbimine 100 karistuspunkti. Näiteks osalevaid autosid on 53, võistkond saab katsel kuuenda tulemuse ehk testitulemus on 6. 100/53*6 = 11,32 karistuspunkti. Arvutamise lihtsustamiseks ümardame karistuspunktid matemaatilise ümaradamise reeglite järgi (Exeli tabelarvutus) täisnumbriteks. Nii tekib erineva võimekusega klasside sisene ausam konkurents ja võimalus eri klassid erinevatele lisakatsetele lasta.

MA ei virise, sest üritus ju mulle meeldib ja silmad on ruutus, kuid Ma olen teiste võistlejatega päri, et miks siis salajased ja AKP punkte jälgida kui neist mingit tolku pole. Kui juhend on loodud peaks seda ka järgima.
Vasta

nymmik Kirjutas:Ma ei ole nõus et ristsõna on alati tähtis olnud.
Võistlejana ma loen võistlusjuhendit ja lähtun sellest kuidas tulemusi arvutatakse, ja eeldan et sellest peetakse ka kinni.
Ma ei loe siit kuidagi välja et Ristsõna on A&O ning üldarvestus on selle järgi ainult , juhendis on täpselt kirjas kuidas saab PREEMIAPUNKTE ja kuidas nendest lahutatakse KARISTUSPUNKTID

Kui juhendis oleks kirjas, et poodiumile pääseb ainult 100% õige ristsõnaga ja I-III koht selgitatakse karistuspunkitdega ning IV koht ja edasi üldarvestus PREEMIAPUNKTID-KARISTUSPUNKTID siis jah.


Juhendis on selline lause: 

juhend Kirjutas:Üldine pingerida tekib läbitud KP’de põhjal. Sama läbitud KP’de arvu puhul on pingerida maksimaalse punktisumma põhine ja sama punktisumma puhul vahendi vanuse põhine.


See lause on seal alati olnud, ka aastatel 2017 ja 2018 kui austet kaasfoorumlane ise korraldusmeeskonnas oli. 

Teen endale märke, et järgmise aasta juhendit koostades võiks selle lause selgemalt lahti kirjutada.

Kui me muudaks ristsõna vähemtähtsaks, muutuks kogu ürituse profiil tugevalt kihutamisepõhiseks. Meil ei ole mingit soovi hakata konkureerima rahvaralliga ja tallata sellega EAL-i konnasilmadel, Uunikute Talveralli eesmärk on pakkuda meeleolukat päeva vanatehnikaga ringi liikudes ning ristsõna lahendades. 

Nüüdseks 17 aastat on üritus sellisena toiminud, võiks ju toimida ka edaspidi.

Vasta

Mina annaks korraldajatele medali ! (isejoonistatud ja virtuaalse), iga vanaauto üritus mis on midagi rohkemat kui "saamemaksimarketiparklaskokku ja pärastonkruiis" on kiitust väärt. Ja sel üritusel see X faktor on täitsa olemas. 
Ega ma ise ka aru ei saanud miks sai kiiremaid samme tehtud, samas kui on ette teada, et selle ristsõnaga võid vabalt ka 3 tundi hiljem laekuda. Tänase formaadi juures ainus mott kiiremini liigutada on lõunane soust veel liha-lõhnaline saada.
Mulle meeldis, et AKP-s maandumise aken oli 2-mintsa pealt 1-mintsa peale läinud, aga tegelikult ei muutnud see ju mitte midagi.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Sain õigesti aru, et järgmine aasta võib-olla veokid taas teretulnud?  Ekipaaz 26 täiesti alles ja hakkab märtsis ettevalmistusi tegema.
Vasta

(25-02-2020, 20:57 PM)sm.Poljakov Kirjutas:  Sain õigesti aru, et järgmine aasta võib-olla veokid taas teretulnud?  Ekipaaz 26 täiesti alles ja hakkab märtsis ettevalmistusi tegema.

Lubadusi anda ei julge, aga plaan on juubeliralli puhul tõesti ka raskemale tehnikale võimalus anda. Tõenäoliselt küll tavaturistidest mõnevõrra erineval rajal, vältimaks massipiiranguid ja teineteise takistamist. Eeldab kindlasti kriitilise massi huviliste olemasolu, üksikule masinale omaette klassi koos kõige kaasnevaga ikkagi ei tee. 

Usun, et rasketehnikamehi on siiski rohkesti.
Vasta

(24-02-2020, 19:37 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(24-02-2020, 19:08 PM)urbaan Kirjutas:  Lahja, kuidagi lahja oli see aasta...Jättes teede ja ilma olukorra kõrvale, mis kuidagi ei sõltu korraldajast oli kuidagi ikka poolpeeretuse tunne...81nda kohaga ei loodagi tammepärga saada aga kui panna 297 euri hakkama siis 2 suurt kleepsu ja 10 kraadine mürk ei kutsu taaskord osalema pisut kallima vanatehnikaga.Eks tuleb osta mingi sikisipeldik või siis tõesti varsti e36 millest pole kahju.Talvine mannergute mõõduvõtt äkki tulevik suunitlus ?

... hulk roppu sõimu ...


Ma otsustasin just äsja, et senikaua kui Priit Veski talverallit korraldab, ma sinna jalga ei tõsta. Ei ole põhjust. 

Noh - lihtsalt, ääremärkuse korras.
Vasta

Väike video. Jõudsin mõned kaadrid enne enda starti teha.
Vasta

Nii, 

Ekikpaaž Saab 90, Saabiklubi esindajana tänab. 

Selle ralli jooksul auto pidas end eeskujulikult üleval. Kui harjumuspäraselt kaob ära sidur, käigud ei lähe sisse selle sidurikaotuse tõttu, kaob ära sumps kogu oma hiilguses ja mootor lekib õli, jahutusvedelikku samamoodi kaob, salongi ei tule sooja ja kojamehed ei tööta, siis see ralli oli ikka superluks tehnilise olukorra tõttu. Kaotuseks võib lugeda vaid ühte tagasilla murdunud stabikavarda kinnitust kere küljest (loe: jah, ma käisin hommikul uuesti Tääksi karjääris, et see kruusa rallirada uuesti läbi sõita. Nimelt päris kiiruskatse ajal oli mu elu parim sõit, kui järsku olid järgmises kurvis 3 isikut, kes kõik viipasid, et keera vasakule, keera vasakule. Keerasin vasakule ja olin tupikus. Ma olin niivõrd adrenaliinilaksus, et tegelt oli üks eelnev ekipaaž ennast ühte kurvi kinni sõitnud ja viibati, et ma otsa ei sõidaks ja sõidaks suure kaarega. Selle tõttu läks kiiruskatse aia taja ja veidi kripeldama jäi, sest see rada oli just Saabile tehtud - Saab on väga kõrge ja rehv on kitsas ja kõrge profiiliga kärn all. Ma rallimees pole, kuid ma haistsin head aega ja seetõttu läksin uuesti hommikul sõitma. Kas just sel ajal, kuid hiljem märkasin, et stabikavarras on kere küljest lahti. Kuid võib ka 70-80km/h keskmise hooga läbi löökaukude sõitmisest olla ralli käigus. 

[Pilt: 49587058946_77c81c6d6f_z.jpg]20200224_151328[1] by Arvo Aljaste, on Flickr

Aga no ralli kohta üldiselt? Mul pole mitte midagi kireda. Jah, lund polnud, teed olid lömmis ja tehnika sai kõvasti vatti. Kuid kas selles on korraldajad süüdi? No tõesti oli ilm fekaal, mis siis. Sõitjad said ikkagi soojades autodes enamus aega veeta, mul oli kahju neist korraldajatest, kes lisakatsete ajal pidid seda ilma taluma, kinnastest vett välja pigistama ja tegid seda puhtalt vabatahtlikkuse printsiipi järgides. Respekt. 

Kokkuvõttes mingi 25. koht. Ka meie silm pilukil sõitsime aegu ja sõitsime pea kõik ajad puhtalt õigesse minutisse. Salajastes ajavõttudes saime raudselt kõvasti trahvi selle tõttu, sest kuna KP-des läheb aega, siis tuli seda valjemalt sõita vahepeal ja ega ju ei tea, millal aega võib vaja minna. Ka mina arvasin, et kuigi ristsõna on kõige tähtsam, et kõik asjad tuleb õigeks saada, nii kiiruskatsed, kui õigel ajal AKP-sse sisse sõita. Teise arvestuse järgi saanuks kõvasti parema koha. Aga mul on sellest täiesti pohlad, ma võiks ka selle 87. koha saada ja mis seal vahet. 

[Pilt: 49587029646_4702f41b6d_z.jpg]20200222_104844[1] by Arvo Aljaste, on Flickr

Mu meelest suurepärane, et milliseid kärakaid inimesed on nõus tooma sellisele soparallile. Vaatad ja imestad. Lihtsalt ilusat ja haruldast tehnikat on kuhjaga, see paneb ennastki pingutama edaspidi oma sõiduvahendit veelgi viisakamaks tegemast, et oleks tase kõrgem. Nautisin seda sõitu teiste kaassõitjatega ja vaid head mälestused. 

Edaspidi ega muud, kui pigem ei sõida nii kiiresti, on aega rohkem ringi vaadata ja teistega suhelda ja ka ristsõna jaoks rohkem rõhku panna. Minu meelest võiks see keskmine kiirus olla 10km/h madalam, siis ei sõidetaks nii silmad rullis hooga edasi ja oleks suhtlemiseks ja meluks rohkem võimalusi. Teise kiiruskatse eel saime ikka kõvasti kõvasti oodata, katse ajal otsustasid eessõitjad järjepideva järjekindlusega 180 kraadise tagasipöörde ajal kraavi kütta, nii pidime kõvasti ootama ja täiesti võimatu oli aega sõita. Aga ikkagi proovisime ja läks ikka kiiruse mõttes väga jaburaks. 

Kuna kaardilugeja, kel oleks olnud 15. ralli, ei saanud osaleda, siis lugesin ise kaarti ja sõber sai rooli kupatatud. Koostöö sujus, lisaks sõbra poisijõmpsikas sai ka esimese kiiruskatse ajal kaasa võetud. Talle nii kõva elamus, et vähe polnud. Tehnikahuvilisi tuleb maast madalast juurde kasvatada. 
[Pilt: 49586546753_fabf783865_z.jpg]IMG-20200223-WA0000[1] by Arvo Aljaste, on Flickr

Tänud selle võimsa ürituse eest. Kripeldama jääb vaid see, et rallile jõudsin mitu öödpäeva tööl olnuna ja magamata olekus, ralli lõpuks olin nii süsi, et peost ei jaksanud enam osa võtta. Seega suhtlemist jäi väheks, kuid edaspidi üritab seda parandada. Tänud ja kraaps.

Ja väga äge oli näha Janekut viimase lisakatse korraldusmeeskonnana meile juhendit andmas. Tema vana auto on siis see, millega ma nüüd 5. korda talverallile jõudsin.
Vasta

Võtame kriitika omaks - kolmas inimene ei jõudnud teie kohalelaekumise ajaks näidatud seisupostile ette.
Vasta

Tere!
Tänan kaasrallitajaid ja korraldajaid meie tiimi poolt (Ford Ranchero 1977, Lehm on vaba). Kulgesime rahulikult, nägime tuttavaid, õhtul võtsime napsu, võidusoovi ei heietanud, mul oli ääretult tore vana sõbraga see seiklus läbida ning saime terve päeva/õhtu lobiseda ja vanu aegu meenutada, seega igati mõnus taliralli Smile 

Üldjuhul ma miskit pikka juttu ei heieta ja püüan ka mitte sekkuda, aga seekord kirjutan omad mõtted siia avalikult.

Kõik oleks tänavuse ralli juures olnud lõppkokkuvõttes fine, kui ma ei peaks tuttavatelt kuulma ja siin teemas lugema ebaviisakusi, solvanguid, lugupidamatust. 

Hea korraldustiim, palun mõelge sellele, et te võite küll olla maailma parimad/ägedamad UTR korraldajad, kuid kui ei ole kellele korraldada, siis kas äkki peate tegema omakeskis sedasama, mida Priit soovitab teha nendel, kes oma arvamust avaldavad... Talveralli teevad talveralliks mitte korraldajad, vaid siiski osalejad. Kui ei oleks osalejaid, ei oleks Uunikute Talverallit ja te saaksite omakeskis "mõtle nagu meie" ristsõnu lahendada Smile 

Seega, edasiviiv kriitika minu poolt teile on see, et võtke rohkem aega reaalsele korraldustegevusele, lihvige iga pisemgi detail selliseks, et kellelgi ei oleks kahetist arusaamist, küsimusi ega midagi ütlemist - siis tehakse teile kummardusi, ümmardusi ja te olete staarid! Ning selliseid mõttekäike, nagu siin teemas eespool, ei oleks. Aega peenhäälestuseks on olnud ju pea 20 aastat... Selliseid rallisid on olnud, kus kõik on suurepärane!

Me kõik soovime näha sel päeval ilusaid-korras-libedaid ja erilisi masinad rajal, mitte odavaid panne või roostes käkke... Kui meie peame korraldajatest lugu ja toome oma kallid pillid rajale, siis tuleks ka meisse suhtuda lugupidavalt. Mina, austusest korraldajate vastu, soovin rajale tuua parima, mis mul on (vaatamata ohtudele ja kõikvõimalikele eelarvetele), seega pole vähe palutud, et minule kui osalejale ka parim antakse. Kui ma aga saan/näen nii palju lihtsaid korraldusvigu ja negatiivset suhtumist/suhtlemist, siis on edasine osalemine kahtluse all, kuna see ei ole enam fun, kui osalejaid saadetakse teadlikult masinaid lõhkuma (kõik ca 300km teid ei pea olema sitamülkad, te ei trüki legendi pool aastat ette, seda saab muuta veel nädal ennem rallit vastavalt ilmaoludele, teeoludele jkm), sõimatakse naistevangla mehetapuosakonna räigemateks vangideks, täispeeretajateks ja/või soovitatakse hakata pihku peksma. Ükskõik, milline ei ole osaleja, tema kõnepruuk või tema pretentsioon, te olete tema osalemise aktsepteerinud ja selliselt suhtlemine ei näita kuidagi korraldajate väärikust. Just nimelt, olge väärikad, sest 20 aastat on väga pikk aeg, mille üle uhkust tunda ja seda hinnatakse! Alati leidub mõni koer kes haugub või näksab, selle pärast ei pea nii madalale laskuma.

Talveralli korraldamine ei ole mingi müstiline tegevus, millele osalejad peaksid silmad-kõrvad kinni kummadama ja altarile ohvreid tooma. Talveralli korraldamine on nagu iga teise ürituse korraldamine, kus korraldajad on osalejate jaoks, mitte vastupidi. Igas korraldajas peabki olema see eneseohverduse ja fanatismi geen sees ja mitteüks osaleja ei pea end halvasti tundma seetõttu, et teie olete võtnud nõuks omast vabast ajast sellega tegeleda! Kui te ei taha korraldada, siis palun ärge korraldage, selmet rääkida kui tähtis see kõik on "tehke järgi või makske kinni" stiilis. Elu Maal ei muutu sellest kas UTR toimub v ei toimu - palun ärge olge ülbed, ebaviisakad ja lugupidamatud.

Aitäh kogu korraldustiimile alates 2008 toimunud legede Talverallide eest, neid ikka on olnud! Smile 
Aitäh Alvarile, kes vahepeal asjale uue elu sisse puhus, mulle isiklikult see väga meeldis! Smile  
Tänan Sveni, kes vabandas oma tiimi eest! Smile 

Hoiame iludusi liikluses ja kohtume teedel,
Evelind

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta

(02-03-2020, 00:20 AM)Kuban Kirjutas:  Tere!
Tänan kaasrallitajaid ja korraldajaid meie tiimi poolt (Ford Ranchero 1977, Lehm on vaba). Kulgesime rahulikult, nägime tuttavaid, õhtul võtsime napsu, võidusoovi ei heietanud, mul oli ääretult tore vana sõbraga see seiklus läbida ning saime terve päeva/õhtu lobiseda ja vanu aegu meenutada, seega igati mõnus taliralli Smile 

Üldjuhul ma miskit pikka juttu ei heieta ja püüan ka mitte sekkuda, aga seekord kirjutan omad mõtted siia avalikult.

Kõik oleks tänavuse ralli juures olnud lõppkokkuvõttes fine, kui ma ei peaks tuttavatelt kuulma ja siin teemas lugema ebaviisakusi, solvanguid, lugupidamatust. 

Hea korraldustiim, palun mõelge sellele, et te võite küll olla maailma parimad/ägedamad UTR korraldajad, kuid kui ei ole kellele korraldada, siis kas äkki peate tegema omakeskis sedasama, mida Priit soovitab teha nendel, kes oma arvamust avaldavad... Talveralli teevad talveralliks mitte korraldajad, vaid siiski osalejad. Kui ei oleks osalejaid, ei oleks Uunikute Talverallit ja te saaksite omakeskis "mõtle nagu meie" ristsõnu lahendada Smile 

Seega, edasiviiv kriitika minu poolt teile on see, et võtke rohkem aega reaalsele korraldustegevusele, lihvige iga pisemgi detail selliseks, et kellelgi ei oleks kahetist arusaamist, küsimusi ega midagi ütlemist - siis tehakse teile kummardusi, ümmardusi ja te olete staarid! Ning selliseid mõttekäike, nagu siin teemas eespool, ei oleks. Aega peenhäälestuseks on olnud ju pea 20 aastat... Selliseid rallisid on olnud, kus kõik on suurepärane!

Me kõik soovime näha sel päeval ilusaid-korras-libedaid ja erilisi masinad rajal, mitte odavaid panne või roostes käkke... Kui meie peame korraldajatest lugu ja toome oma kallid pillid rajale, siis tuleks ka meisse suhtuda lugupidavalt. Mina, austusest korraldajate vastu, soovin rajale tuua parima, mis mul on (vaatamata ohtudele ja kõikvõimalikele eelarvetele), seega pole vähe palutud, et minule kui osalejale ka parim antakse. Kui ma aga saan/näen nii palju lihtsaid korraldusvigu ja negatiivset suhtumist/suhtlemist, siis on edasine osalemine kahtluse all, kuna see ei ole enam fun, kui osalejaid saadetakse teadlikult masinaid lõhkuma (kõik ca 300km teid ei pea olema sitamülkad, te ei trüki legendi pool aastat ette, seda saab muuta veel nädal ennem rallit vastavalt ilmaoludele, teeoludele jkm), sõimatakse naistevangla mehetapuosakonna räigemateks vangideks, täispeeretajateks ja/või soovitatakse hakata pihku peksma. Ükskõik, milline ei ole osaleja, tema kõnepruuk või tema pretentsioon, te olete tema osalemise aktsepteerinud ja selliselt suhtlemine ei näita kuidagi korraldajate väärikust. Just nimelt, olge väärikad, sest 20 aastat on väga pikk aeg, mille üle uhkust tunda ja seda hinnatakse! Alati leidub mõni koer kes haugub või näksab, selle pärast ei pea nii madalale laskuma.

Talveralli korraldamine ei ole mingi müstiline tegevus, millele osalejad peaksid silmad-kõrvad kinni kummadama ja altarile ohvreid tooma. Talveralli korraldamine on nagu iga teise ürituse korraldamine, kus korraldajad on osalejate jaoks, mitte vastupidi. Igas korraldajas peabki olema see eneseohverduse ja fanatismi geen sees ja mitteüks osaleja ei pea end halvasti tundma seetõttu, et teie olete võtnud nõuks omast vabast ajast sellega tegeleda! Kui te ei taha korraldada, siis palun ärge korraldage, selmet rääkida kui tähtis see kõik on "tehke järgi või makske kinni" stiilis. Elu Maal ei muutu sellest kas UTR toimub v ei toimu - palun ärge olge ülbed, ebaviisakad ja lugupidamatud.

Aitäh kogu korraldustiimile alates 2008 toimunud legede Talverallide eest, neid ikka on olnud! Smile 
Aitäh Alvarile, kes vahepeal asjale uue elu sisse puhus, mulle isiklikult see väga meeldis! Smile  
Tänan Sveni, kes vabandas oma tiimi eest! Smile 

Hoiame iludusi liikluses ja kohtume teedel,
Evelind
Veel paremini poleks saanudki 2020 aasta UTR-i kokku võtta.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Ühinen täielikult ksf! Kubani avaldusega. 

Olen UTR fänn (osaleja alates 2005. aastast, kuigi mõned korrad on ka vahele jäänud). Minule isiklikult ei ole kunagi korda läinud tulemus, kuid olen kuulnud teistelt osalejatelt ja näinud oma kaardilugejate nägudelt, et tulemuse kindlakstegemisel on olnud ebaõiglust. 

Ka mind on enim häirinud korraldajate võimetus taluda pärast sõitu esitatud kriitikat ning selle ülbe ja halvustav tagasilükkamine. Seejuures olen suhelnud näost-näkku ilmselt kõigi korraldustoimkonna liikmetega ning sellistes otsesuhtluse olukordades ei ole ole olnud ühegi ebameeldivuse tunnistajaks ei enda ega teiste suunas. Justkui keegi teine toksiks klaviatuuri. 

Igatahes hoidke lippu kõrgel. Pange kriitikast konstruktiivne osa kõrva taha ning ärge laske labasustel end kõigutada. Soovin tugevat närvi ja austust kogu vanatehnikakogukonnale. 

Juubelirallil kohtume. 

Indrek Sirk
Vasta

Lihtsalt arutamiseks mõttekäik, kas UTR peaks olema piletiga meelelahutusüritus (nagu romuralli ntks. või filmiseanss) või on tal veel mõni funktsioon. Ma ei õigusta kunagi ebaviisakat suhtlemist, aga ma kohati mõistan seda.

Ford Granada
Vasta

tänud korralduse eest, kahjuks pidime küll katkestama kuna mootor otsustas kere küljest lahti tulla ralli keskel, mehed olid tugevamad kui raud seekord, aga väga meeleolukas oli siiski ja tänud volvo ekipaazile, kes peatusid ning aitasid mootorit tõsta(kirvega sarikas metsast ja koormarihm) rajal
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne