Postitused: 248
Teemad: 18
Liitus: Oct 2001
Maine:
2
Ma mõtlen toorikuks otsida hüdroveoga 4x4 raideri. Siis on efekt parim.
Postitused: 496
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
1400rpm'ga terad muru ei niida.
Postitused: 7,010
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
See mootor küsib u 125A. Kuidas tüürida kavatsed?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,080
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
43
Huvitav oleks teada mis ta kaalub. Pildi järgi pakuks et suht raske jurakas. Muidu küllap on võimalik kasutada ikka. Kindlasti küsib see mootor nominaalist hulka rohkemat särtsu kui korralikult koormata.
Postitused: 2,080
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
43
Päris head akud peavad olema, mis nii suurt voolu annaks üldse et see kaitse rakenduks. Oleneb muidugi kui palju mahtuvust soovida. Kui eesmärk omaette on mahtuvis suureks ajada, siis on kaitse põhjendatud, kuna ka akude väljastatav vool läheb suureks. Kui mahtuvus pole eesmärk, siis tasub hinna poolest võtta sellised akud, mis väljastavad just nii palju voolu kui palju reaalselt ka vaja on. Sel juhul kaitse üsna mõttetu kuna ka lühise puhul ei pruugi rakenduda.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(12-03-2020, 01:03 AM)olli Kirjutas: Sel juhul kaitse üsna mõttetu kuna ka lühise puhul ei pruugi rakenduda.
Üks variant oleks mingi lollikindel termoandur (miks ka mitte mitu tk erinevate kohtade peale) vastu mingit x juhtme pinda panna ja sealt juba kaitselülitus võtta. Lühise puhul lihtsalt juhe kuumeneb ja voilaa, olenemata igasugu ampritest, saab õigel ajal otsa akult lahti ühendada. Juhtme läbimõõduga mängides oleks võimalik koormus/kuumustaluvuse punkt leida. Probleemiks võib osutuda juhtme täpse asukoha välja raalimine/paigaldus süsteemiahelas.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 496
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Mootori lülituseks plaanisid kasutada lihtsalt suure voolutaluvusega kontaktorit?
Pole päris kindel, et sellise pinge peal see enam õnnestuks. Kontaktori avanemisel tekiks kontaktide vahel kaarleek mis põletab kontaktid ära.
Vahelduvvoolu peal on kaarleek isekustuv kuna 50hz puhul jookseb pinge 100x sekundis nulli mis kustutab kaarleegi, kui see tekkida tahtis. Alalisvoolu puhul on aga pinge konstantne ning see 72V venitaks hea 10mm kaarleeki.
Kaarleek tekib kontaktide avanedes väikesest sädemest - õhk seal ioniseerub ning muutub hästi elektrit juhtivaks mis võimaldab selle vahemaa nüüd sujuvalt pikaks vedada enne, kui kaarleek lõpuks katkeb. Täpselt samamoodi nagu näiteks elektroodkeevitus.
Spets alalisvoolule mõeldud jõukontaktoriga mudugi saaks, kui vastab sinu pingele ning vooludele. Alalisvoolu kontaktorites on magnet mis katkestab karleegi.