Postitused: 107
Teemad: 0
Liitus: Sep 2007
Maine:
1
Kas sellisel käärtõstukil võib ka ainult ühte poolt kasutada (näiteks mootorratta tõstukina), või peab mõlemat poolt võrdselt koormama?
Postitused: 188
Teemad: 11
Liitus: Nov 2006
Maine:
3
Tal on kummalgi platel oma hüdrosilinder. Mida toidetakse ühise pumbaga. Ei oska põhjust tuua miks ei peaks saama 1 platet kasutada, teine tõuseb sel juhul tühjalt kaasa lihtsalt.
Huvitav et sel TM tõstukil on märgitud õlimahuks 14 liitrit. Minuomal oli juhendis lausa 16 liitrit. Üle 7 liitri mina sinna mahutada küll ei suutnud...
Postitused: 2,078
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Kuidas stabiilsusega on kui auto üles tõstetud? Ei ole tunne et suurema raputamise peale järele annab või ümber kukub?
Postitused: 95
Teemad: 9
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Küsin, et kas need hüdraulilised hiina pajepennid aeglased ei ole? Eriti külmal ajal?
Teemasse niipalju, et endal on üks kasutatuna ostetud Nussbaum ja kui seda vahel määrida siis sõidavad kõik asjad üles-alla.
Postitused: 1,821
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Eks kõik sõltub mis õli sa sinna sisse topid.
Näiteks tühjaks roogitud Mini kere keeldus allatulemas . St, et tuli aga väga aeglaselt.
Postitused: 320
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Töökojas kasutusel 2 hiina 2-post tõstukit + üks saksa päritolu käärtõstuk. Probleeme pole, tõstavad muretult ja lasevad alla sama muretult. Kodukasutuseks sobivad kindlasti.
Postitused: 1,821
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
25-03-2020, 23:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2020, 23:18 PM ja muutjaks oli
hobiautod.)
2 postitisel jooksevad trossid. Mis nendega on siis?
Käärtõstukil ei jookse mingeid trosse.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Mind need trossid ei häiri,korra olen vahetanud,kuna suht pasases keskonnas jooksevad seal plate all.Pigem kardan nt.kasutatud keermelati tõstukeid,tuttaval tuli üks kunagi 10 aastat tagasi vasta maad koos kupee 124-jaga.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,821
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Ja see ketiga ühemootoriga spindlitega on parem?
Üks just sadas jõuludeaeg keermepuki purunemise tõttu alla.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Ma jään ikka hüdro ja trossidega varjandi peale.Tegelikult esimesel tõstukil vahetasin trossi siis kui see kliendi autot alla lastes puru läks,ei auto ei sadanud alla ega midagi,isegi lukkudele ei kukkunud,hüdro silindrid jäid hoidma.Ainuke fekaal asi oli see,et autot ei saanud alla,kui hakkasid kangist alla laskma,lasi vaid ühte poolt.Kahvel tõstukiga siis hoidsin seda poolt kind,mida ta lasi alla ja siis sain niimoodi nökerdades auto maa peale.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,821
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
25-03-2020, 23:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2020, 23:48 PM ja muutjaks oli
hobiautod.)
Siis oleks pidanud teise trossi ka eemaldama.Latiga on see võimalus, et keerutad võtmega ülevalt teisepoole alla.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Selle peale ei tulnudki.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,270
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Oskab keegi rääkida Nussbaum 2.30SLE tõstuki korrasoleku kontrollist. Nimelt, kuidas saab neid keermepukse kontrollida.
Oleks üks isend saadaval 600.- eest. Silmaga piiludes nagu miskit ei tuvastanud, et kuidas kulumist määrata. Kas seal on ka miski avarii vastane asi olemas, et keermepuksi lõplikul otsa saamisel auto kaela ei kuku?
Kui uued puksid ka juurde, siis vist mõistlikum juba vaadata hiina uus, või on ikkagi see Nussbaum koos remondiga mõtekam?