2-postitõstuki valikud
#21

Kas sellisel käärtõstukil võib ka ainult ühte poolt kasutada (näiteks mootorratta tõstukina), või peab mõlemat poolt võrdselt koormama?
Vasta
#22

Tal on kummalgi platel oma hüdrosilinder. Mida toidetakse ühise pumbaga. Ei oska põhjust tuua miks ei peaks saama 1 platet kasutada, teine tõuseb sel juhul tühjalt kaasa lihtsalt. 
Huvitav et sel TM tõstukil on märgitud õlimahuks 14 liitrit. Minuomal oli juhendis lausa 16 liitrit. Üle 7 liitri mina sinna mahutada küll ei suutnud...
Vasta
#23

(25-03-2020, 09:37 AM)martinjev Kirjutas:  Tal on kummalgi platel oma hüdrosilinder. Mida toidetakse ühise pumbaga. Ei oska põhjust tuua miks ei peaks saama 1 platet kasutada, teine tõuseb sel juhul tühjalt kaasa lihtsalt. 
...

Et seal ei tõuseks enne tühi ja siis alles koormatud pool... Sõltub süsteemi ülesehitusest. Tasuks katsetadaWink
Vasta
#24

Tõsi. Sel juhul aparaat kaua koos ei püsi...  Oma tõstukiga ma katsetada ei soovi  Big Grin
Vasta
#25

Kuidas stabiilsusega on kui auto üles tõstetud? Ei ole tunne et suurema raputamise peale järele annab või ümber kukub?
Vasta
#26

Stabiilne.
Vasta
#27

Küsin, et kas need hüdraulilised hiina pajepennid aeglased ei ole? Eriti külmal ajal?
Teemasse niipalju, et endal on üks kasutatuna ostetud Nussbaum ja kui seda vahel määrida siis sõidavad kõik asjad üles-alla.
Vasta
#28

Eks kõik sõltub mis õli sa sinna sisse topid.
Näiteks tühjaks roogitud Mini kere keeldus allatulemas . St, et tuli aga väga aeglaselt.
Vasta
#29

Töökojas kasutusel 2 hiina 2-post tõstukit + üks saksa päritolu käärtõstuk. Probleeme pole, tõstavad muretult ja lasevad alla sama muretult. Kodukasutuseks sobivad kindlasti.
Vasta
#30

Alla tulemist saab reguleerida pumbajuures mingi ventiiliga. Minu tõstukil oli see ventiil esialgu päris lahti ja tuli alla kiiresti. Isegi liiga kiiresti. Kui tahtsid autot allapoole lasta aga mitte maapeale siis lukustusaasadesse kukkus ikka päris jõhkra kolakaga. Kui ventiili avastasin siis keerasin kinnimale ja problem kadunud. Ülestõstmise kiirus on ikka samahea.
Minu tõstuki suurim probleem oligi vist see et polnud korrektset juhendit-skeemi. Mingi karuaabitsa pilt oli millest suurt s...gi aru ei saanud.. (või olen ma liiga loll   Rolleyes )
Vasta
#31

(25-03-2020, 11:24 AM)v6sa Kirjutas:  
(25-03-2020, 09:37 AM)martinjev Kirjutas:  Tal on kummalgi platel oma hüdrosilinder. Mida toidetakse ühise pumbaga. Ei oska põhjust tuua miks ei peaks saama 1 platet kasutada, teine tõuseb sel juhul tühjalt kaasa lihtsalt. 
...

Et seal ei tõuseks enne tühi ja siis alles koormatud pool... Sõltub süsteemi ülesehitusest. Tasuks katsetadaWink
Kas mõnel tõstukikasutajal nn.postide vahel .põrandal ka mõni tross jookseb. Rolleyes
Vasta
#32

2 postitisel jooksevad trossid. Mis nendega on siis?
Käärtõstukil ei jookse mingeid trosse.
Vasta
#33

(25-03-2020, 23:14 PM)hobiautod Kirjutas:  Jooksevad trossid. Mis nendega on siis?
No ei jõua ära imestada .Need trossid ju kogu mandi parlanksu veavadki .Muidu oleks kõik autod külili. Big Grin Mida krt .Te seal autotöökodades küll mõtlete.See muidugi hüdramandi teema .Osadel 2 keermelatti 1 e mootori otsas ,siis asi ok.
Vasta
#34

Mind need trossid ei häiri,korra olen vahetanud,kuna suht pasases keskonnas jooksevad seal plate all.Pigem kardan nt.kasutatud keermelati tõstukeid,tuttaval tuli üks kunagi 10 aastat tagasi vasta maad koos kupee 124-jaga.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#35

Ja see ketiga ühemootoriga spindlitega on parem? 
Üks just sadas jõuludeaeg keermepuki purunemise tõttu alla.
Vasta
#36

Ma jään ikka hüdro ja trossidega varjandi peale.Tegelikult esimesel tõstukil vahetasin trossi siis kui see kliendi autot alla lastes puru läks,ei auto ei sadanud alla ega midagi,isegi lukkudele ei kukkunud,hüdro silindrid jäid hoidma.Ainuke fekaal asi oli see,et autot ei saanud alla,kui hakkasid kangist alla laskma,lasi vaid ühte poolt.Kahvel tõstukiga siis hoidsin seda poolt kind,mida ta lasi alla ja siis sain niimoodi nökerdades auto maa peale.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#37

Siis oleks pidanud teise trossi ka eemaldama.Latiga on see võimalus, et keerutad võtmega ülevalt teisepoole alla.
Vasta
#38

Selle peale ei tulnudki.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#39

Oskab keegi rääkida Nussbaum 2.30SLE tõstuki korrasoleku kontrollist. Nimelt, kuidas saab neid keermepukse kontrollida.
Oleks üks isend saadaval 600.- eest. Silmaga piiludes nagu miskit ei tuvastanud, et kuidas kulumist määrata. Kas seal on ka miski avarii vastane asi olemas, et keermepuksi lõplikul otsa saamisel auto kaela ei kuku?
Kui uued puksid ka juurde, siis vist mõistlikum juba vaadata hiina uus, või on ikkagi see Nussbaum koos remondiga mõtekam?
Vasta
#40

(31-05-2021, 18:41 PM)meli666 Kirjutas:  Oskab keegi rääkida Nussbaum 2.30SLE tõstuki korrasoleku kontrollist. Nimelt, kuidas saab neid keermepukse kontrollida.
Oleks üks isend saadaval 600.- eest. Silmaga piiludes nagu miskit ei tuvastanud, et kuidas kulumist määrata. Kas seal on ka miski avarii vastane asi olemas, et keermepuksi lõplikul otsa saamisel auto kaela ei kuku?
Kui uued puksid ka juurde, siis vist mõistlikum juba vaadata hiina uus, või on ikkagi see Nussbaum koos remondiga mõtekam?
Sellel Nussbaumil on põhi ja avariimutter ning kulumise hindamiseks tuleb mutri juurest välja varras.
Uue mutriga on see korpusega tasa ja kuludes tuleb välja vastavalt kulumisele.
Lisaks on seal konks, mis põhimutri kuludes tuleb välja ja haarab kinni maas olevast kõrvast ning sellega välistab üles tõstmise.
[Pilt: faq-02.png]
[Pilt: Bjjp8HwBGkKGrHqMOKiEEslOYYzCeBLUCJREF6_12.jpg]
Pildid laenatud netist.
Originaalmutri sees on veel rauast asi, mis hakkab vastu keeret hõõruma ja tekitab kriuksuvat heli, mida järgitehtul pole.
Seisab ees sellisele uute mutrite tegemine ja seega teemat uurinud ning asjale sisse vaadanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne