Mitsubishi Colt 1200 1987
#21

Nojah, siis vist on hea et ainult 4mm vötta polnud...
Endal ju sitem väänata neid asju, küprokiplaadi suurune plekitahvel maksab suurusjärgus 30-40 euri, sellest saab üsna suure osa sellest mitsust asendada
Ega ma virise selle üle, lihtsalt praktikandile vöiks ehk alguses öpetada kuidas peaks neid asju tegema, ja pärast kuidas "saab ka"
Autol ilmselt pole vahet, eriti selle otstarbe ja ajaakna vötmes

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#22

(25-03-2020, 09:19 AM)v6sa Kirjutas:  Kõnealust kaarikut tehakse ju ilma eelarveta, nagu torust tuleb.

Selle ürri kolme pügalases ruulpukis on tegelt sees ka eelarvet puudutav punkt. Hetkeseisuga peaks praktikandilt kas raha tagasi küsima, või uue laiba hankima Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#23

(25-03-2020, 04:05 AM)tiitnato Kirjutas:  Tore auto , mulle mitsud meelivad. Looda ainult et karpa jukerdama ei hakka sellel ja vaakum voolikud segi ei lähe.
 Kas see auto liigub ka sealkandis kus sadamakail tehtud pilt on?  Smile

Seal kandis liigub ringi jah. Maakodu seal ja remondi töötund on tunduvalt odavam kui pealinnas  Big Grin
Vasta
#24

Melu on ta omajagu siin tekitanud  Big Grin Suured tänud kõigile, kes huvi on projekti vastu üles näidanud! 

Tegu pole ja ei saa ka kunagi olema musta numbri väärilise masinaga, sellest tulenevalt oleme teinud sellega asju, mis võivad siinse diskusiooni veel tulisemaks ajada Big Grin

Aga jätkame sealt kus pooleli jäi. Seni kuni pidureid tehti jõudis minuni spareto.ee'st tagumised vedrud+amordid. Kui mälu ei peta läksid need kokku 90€ vms. Etteruttavalt mainin ära, et esimesed amordid jäävad samaks!

[Pilt: 34VG7uo.jpg]
[Pilt: Qg31um6.jpg]
[Pilt: RwDJjoe.jpg]
[Pilt: zcCNQRj.jpg]

Mõlemad kandurid olid mädad, kuid ma ei osanud arvata, et need nii läbi on...

''Overkill'' see 2mm plekk võib olla küll, kuid samas see on hea, kui sõita natuke liiga kiiresti treppi sõidetud stepi teedel  Cool Lisaks siinkohal tuletaks meelde, et sellest tuleb ''overland'' masin, kuhu peab sisse mahtuma 2-3 inimese elamine+varuosad. Sinna veel tuleb lisada kütusekanistrid ja varurehv. Usun, et see on ca. 100kg+ tagasillal.

Tagumiste amordikinnituse ''kiirest'' keevitamisest sai vähe tõsisem töö Big Grin

[Pilt: vX6dchB.jpg][Pilt: Gqz5ubM.jpg][Pilt: IcbZzrK.jpg]

Selline ta oli...
[Pilt: 3K9Khes.jpg]

[Pilt: EE5QpUU.jpg]

[Pilt: 9edKnSz.jpg]

[Pilt: 8bWlMxk.jpg]

[Pilt: rCsfQou.jpg]

[Pilt: wajgou4.jpg]
[Pilt: 0eimTHw.jpg]


Keevitatud sai kohati mõlemalt poolt, niiet peaks hoidma küll see ''s*ttumine'' ja kui tõesti juhtub kusagil stepis see amort läbi kere tulema, siis on teada keda süüdistada ja samas ka tänada, sest see annab ühe seikluse ja kogemuse meile juurde  Toungue
Peale remonti tõusis auto tagant omajagu, esmane mõõtetulemus näitas 3cm tõusu-
[Pilt: HJ3K4TD.jpg]
Vasta
#25

MongolColt Kirjutas:
tiitnato Kirjutas:Tore auto , mulle mitsud meelivad. Looda ainult et karpa jukerdama ei hakka sellel ja vaakum voolikud segi ei lähe.
 Kas see auto liigub ka sealkandis kus sadamakail tehtud pilt on?  Smile

Seal kandis liigub ringi jah. Maakodu seal ja remondi töötund on tunduvalt odavam kui pealinnas  Big Grin 
  Hoian siis silmad lahti Smile    ka valge peugeot205 ka seal liikumas
Vasta
#26

Selle keevitusega läks ju päris hästi, polnudki väga kaugele vaja minna, et kandvat metalli leida.

Kunagi oli mu sõbral esimeseks autoks sama ajastu Lancer universaal. Hirmus vinge masin oli oma ufoarmatuuri ja ajastu kohta ülikõva lisavarustusega (vist olid elektriaknad isegi). Aga sõltumata üsna viisakast välimusest jäi sõidurõõmu väga väheseks, ahtriosa liigse hõreduse tõttu. Seal tagaosas oli kere ehitatud täpselt nii, et ta meie oludes mitte kuidagi vastu pidada ei saa. Hästi palju oli kohti, kuhu sodi koguneda sai, et siis kiiresti läbi järgmise plekikihi süüa ja sealt omakorda järgmist jne. Ühesõnaga kui tundus, et viimane aeg on tagaosas natuke keevitada, selgus vaipade ja polstrite eemaldamise järel, et ega kuhugi midagi keevitada polegi...
Vasta
#27

(25-03-2020, 14:58 PM)tiitnato Kirjutas:  
MongolColt Kirjutas:
tiitnato Kirjutas:Tore auto , mulle mitsud meelivad. Looda ainult et karpa jukerdama ei hakka sellel ja vaakum voolikud segi ei lähe.
 Kas see auto liigub ka sealkandis kus sadamakail tehtud pilt on?  Smile

Seal kandis liigub ringi jah. Maakodu seal ja remondi töötund on tunduvalt odavam kui pealinnas  Big Grin 
  
Hoian siis silmad lahti Smile    ka valge peugeot205 ka seal liikumas

Hetkel ei tohi nina kodust välja pista, aga eks kui ilmad soojemaks lähevad trehvab.
Vasta
#28

(25-03-2020, 15:01 PM)zazik Kirjutas:  Selle keevitusega läks ju päris hästi, polnudki väga kaugele vaja minna, et kandvat metalli leida.

Kunagi oli mu sõbral esimeseks autoks sama ajastu Lancer universaal. Hirmus vinge masin oli oma ufoarmatuuri ja ajastu kohta ülikõva lisavarustusega (vist olid elektriaknad isegi). Aga sõltumata üsna viisakast välimusest jäi sõidurõõmu väga väheseks, ahtriosa liigse hõreduse tõttu. Seal tagaosas oli kere ehitatud täpselt nii, et ta meie oludes mitte kuidagi vastu pidada ei saa. Hästi palju oli kohti, kuhu sodi koguneda sai, et siis kiiresti läbi järgmise plekikihi süüa ja sealt omakorda järgmist jne. Ühesõnaga kui tundus, et viimane aeg on tagaosas natuke keevitada, selgus vaipade ja polstrite eemaldamise järel, et ega kuhugi midagi keevitada polegi...

Ise pole veel vaipa ära võtnud, aga kui tagumiku keevitati, siis see osa tundus üllatavalt korralik-
[Pilt: BytTd2X.jpg]

Suvel ootab ees salongi lahti võtmine, sest soov on paigaldada ''natuke'' heliisolatsiooni mis peaks meieni jõudma Motonet.ee koostöö kaudu. Eks siis ole näha, kui mäda ta istmete alt on, kuid loodame parimat!
Vasta
#29

(25-03-2020, 14:07 PM)MongolColt Kirjutas:  ....Sinna veel tuleb lisada kütusekanistrid ja varurehv. Usun, et see on ca. 100kg+ tagasillal.
Varurehvi all pigem vast mõtlete ikka varuratast või on võidusõidu reeglites kirjas, et peab vajadusel heeblitega põlveotsas rehvi hakkama vahetama?
Lisaks kui reeglid lubavad siis ise mõtleks ikka rohkemate varurataste kui ainult ühe peale: Viide

I
gal juhul edu ettevõtmisega!
Vasta
#30

(25-03-2020, 15:27 PM)mossepower Kirjutas:  
(25-03-2020, 14:07 PM)MongolColt Kirjutas:  ....Sinna veel tuleb lisada kütusekanistrid ja varurehv. Usun, et see on ca. 100kg+ tagasillal.
Varurehvi all pigem vast mõtlete ikka varuratast või on võidusõidu reeglites kirjas, et peab vajadusel heeblitega põlveotsas rehvi hakkama vahetama?
Lisaks kui reeglid lubavad siis ise mõtleks ikka rohkemate varurataste kui ainult ühe peale: Viide

I
gal juhul edu ettevõtmisega!

Tänud parandamast, muidugi koos veljega ikka Big Grin Läbiv muster purunenud rehvidel on, et kasutatakse tavalisi sõiduauto rehv mis on asfaltile mõeldud. Teised kes on alla pannud kaubiku rehvid või mõned tõsisemad AT, sõidavad enamasti tervete rehvidega lõpuni. Meile läheb alla selline BF Goodrichi dakari rehvilt maha viksitud AT rehv, mis on mõeldud kaubikutele- 

[Pilt: sTgUvVZ.png]
Mõõduks tuleb 155/80R13 mille mustri sügavus 9mm. Tegu on protikaga, kuid üsna tugeva rehviga. Fedima on tootja mida 4x4 poisid kastuavad omajagu ja kuna meie auto üle 85 väga nagunii ei sõida, siis kiirusindeksi pärast ei pea ka muretsema.
Vasta
#31

kui suured raskused pagasis ja pikk ots kehvade teede peal,siis mina aretaks taha kahe amordi vahele tugevdustala
Vasta
#32

(25-03-2020, 16:23 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kui suured raskused pagasis ja pikk ots kehvade teede peal,siis mina aretaks taha kahe amordi vahele tugevdustala

Mõte, aga kuna tal pole taga amordkanne, siis kahte amorti omavahel siduda ei saa. Ma saan taha keevitada ainult ristitala koobaste vahele, aga see pole ju see?
Vasta
#33

(25-03-2020, 16:55 PM)MongolColt Kirjutas:  
(25-03-2020, 16:23 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kui suured raskused pagasis ja pikk ots kehvade teede peal,siis mina aretaks taha kahe amordi vahele tugevdustala

Mõte, aga kuna tal pole taga amordkanne, siis kahte amorti omavahel siduda ei saa. Ma saan taha keevitada ainult ristitala koobaste vahele, aga see pole ju see?
Sisuliselt on.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#34

Sellise risttala otsas magada vöib suht nutune olla Smile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#35

ei kujutaks ette,et nii väikeses masinas peab magama.seda enam,et pagass ka triiki täis on Rolleyes
Vasta
#36

Ma arvan, et selle tala keevitamine jääb ära, juba ÜV pärast.

Kuid nagu enne mainisin, oli auto suht mäda, seda ka summuti. Püksid olid nii sõelad, et linnas tahtis auto juhti ära mürgitada Big Grin  Kuna B osana summuti oleks läinud üle 200€, tuli lasta see keevitada. 

Eesmärk oli saada natuke ''mahedam'' hääl, mis esmapilgul jätaks mulje, et sealt nurga tagant mitte ei tule 1.2 vaid midagi tõsisemat.
Selle saavutamiseks kasutasime 54mm toru. Kuna tal katti vahel oleme ei pea, siis võib öelda, et tegu õige on otsetoruga. 
[Pilt: jcarBOt.jpg][Pilt: 8wi0EpW.jpg]
[Pilt: yKfZ1n8.jpg][Pilt: ulA0WXe.jpg]
[Pilt: cIpMFhT.jpg] 

Õnneks ta kõla pole klassikaline 1.6 ricer Civic, niiet ise jäin täitsa rahule. Video ta mehisest häälest
Seal garaažis kajab, niiet tundub kurjem kui ta tegelikult on.

Kuni tulevase postituseni. Seniks #Püsikodus Big Grin
Vasta
#37

Kas sukk ei peaks võimalikult mootori lähedal asuma?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#38

Summuti sukk selles kohas on täiesti mõttetu , mootori liikumisega hakkab see nii palju painduma et varsti pooleks. Sellel autol peaks sukk olema karteri põhja  ja enne esisilda juba toru. Kas see 54 mm liiga jäme ei ole eriti kui veel pütte vahelt välja võtsid, võib tekkida probleem vastusurvega ja mootori võimsuse kadu. 1.2 on juba sumpsi toru 40mm paras või kuidagi nii.   Eks anna testsõidu järel teada kas midagi muutus ka peale hääle, kindlam oleks ka heitgaasid üle mõõta. Kui need lahjad siis keset kõrbe oma põlend klappe kolbe vaadata ka jama  (liiga jäme summuti võib need ka lahjaks tõmmata )
Vasta
#39

Kõrvad sellele jämedale otsetorule vist aitäh ei ütle pärast Smile 25000km pole poole päeva sõit. Kuumadel maadel sõites püsivad aknad niikuinii lahti ka...
Vasta
#40

(26-03-2020, 22:36 PM)Marko Kirjutas:  Kas sukk ei peaks võimalikult mootori lähedal asuma?

Ideaalis tegelt vist peaks olema, kuna sealt ta ju annab painduma, aga nad panid selle suhtelist samale kohale kus originaalis oli mu meelest. Hommikuks otsin pildi. Muidugi "custom" tööna oleks võinud asju ringi tõsta/paremaks disainida ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne