Postitused: 4,169
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
Saagide SISUS ei ole mitte mingit vahet, on need amatöörika dvõi profikad! Et taksoautol on teine mootor???
Vahe on "lisaseadmetes" elik sidur, õhufilter, latt, võib-olla õlipumba mingi ehitus jne. Reaalselt on see, et rahaliselt kestavad odavama otsa paremad asjad kauem, kui üks kallima otsa "profi" riist! See on peaagu et fakt. 10X100-eurone tööriist on kauakestvam, kui 1X1000-eurone. Metsas on küsimus muus. Kaal, lõikekiirus jms. Aga kui Mees sae taga sellest füüsiliselt üle ei käi, pole ka kallil asjal mõtet! Ei sae mitte üks saag ise...
Postitused: 395
Teemad: 6
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Ma olen seda Dolmarit seest näinud ja kvaliteedi osas on ta üks parimaid mida ma näinud olen( võrreldes kallite proffi saagidega) ja väliselt on plastikud kindlalt parima viimistluse ja kokkusobivusega.
Seega sisu pärast ei ole vaja karta ning kestab see saag täpselt sama kaua kui 1000 eurone pill, eeldusel ,et konkreetset isendit kasutatakse mõistlikult.
Ilmselgelt lüheneb väikese kubatuuriga sae eluiga kui sellega mingeid idiootselt suuri puid päevast päeva lõigata.
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Paistab, et Dolmaril 2 lõõriga karpa, bensuks kasutan 98, kuna aspenit ei jõuaks osta. Ainuüksi võsa lõikamisele läheb tavaliselt 20l aastas. Kuusikus läheb paak ikka jube ruttu tühjaks, ürask on eelmine aasta ikka palju jama tekitanud.
Postitused: 173
Teemad: 19
Liitus: Sep 2010
Maine:
3
Sellel dolmaril on tõesti karburaatoril kaks lõõri,aga alumisest käib ainult õhk läbi,ülemisest küttesegu:
![[Pilt: 01123585774dc15.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/217/01123585774dc15.jpg)
Kutsutakse sellise süsteemiga mootorit stratoks ja on heitmete vähendamiseks saagidel kasutuses olnud juba päris kaua,konkreetsel sael kasutatakse väga laialt levinud zama c1q karburaatorit millele on lihtsalt stratolõõr lisatud:
![[Pilt: 0112358579791e3.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/217/0112358579791e3.jpg)
Mis teeb selle konkreetse mudeli eriliseks on see,et stratolõõri õhk tõmmatakse otse karterisse läbi reed klapi(ühesuunaline klapp)
![[Pilt: 011235856989678.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/217/011235856989678.jpg)
Pole sellist süsteemi varem ühelgi asjal kohanud,eks näis kuidas need klapid vastu peavad,tundusid küll karbonist olevat aga ikka...
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Postitused: 173
Teemad: 19
Liitus: Sep 2010
Maine:
3
Kolm paaki teinud saag seest täitsa ilus,jälgige omapäraseid ülevoole karterist
![[Pilt: 01123585672e931.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/217/01123585672e931.jpg)
Laagri separaatorid ka metallist ja puha..
![[Pilt: 01123585753e597.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/217/01123585753e597.jpg)
Muidu päris normaalne asi tundub selle raha eest ikka..Väljast küll plast aga mootori karterid magneesiumsulamist,mis minule isiklikult ei meeldi on see et enamus asju kinnitub hõreda keermega kruviga otse plasti sisse...tore oleks ju et seal oleks nt keermega hülss näiteks aga ega kõike head ka korraga ei saa.
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Postitused: 2,072
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Kas mootorsaega (elektriline) suuremas koguses FIBO plokke tükeldada tunduks väga halb mõte? Näiteks kõvasulam ketiga?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(27-03-2020, 13:42 PM)olli Kirjutas: Kas mootorsaega (elektriline) suuremas koguses FIBO plokke tükeldada tunduks väga halb mõte? Näiteks kõvasulam ketiga?
Ei tundu. Ma olen omal kaks korda narva plokke pooleks lõiganud. Bensiinisaega. Olen ka siin teemas põgusalt maininud seda. Paar aastat tagasi ostsin selle jaoks uue HPG. Hommikul võtsin kastist välja ja õhtul viskasin minema. Näiteks HPG problem see et õhufilter ei ole piisavalt hea sellise peene tolmu jaoks.
Ja teine problem on ketipidur. Korjas selle kaanealuse tolmu täis ja surus vända otsatsimmeri ära. See oli esimene lõikus.
Teine kord võtsin kaane ära ja pingutasin keti suurte seibidega ära. Siis jättis tsimmeri rahule aga õhupuhasti vahelt kakkus ikka peene tolmu sisse ja õhtuks oli finale karnevale.
Elektrikaga pead vaatama, et seda kivitolmu mootorisse ei tõmba läbi jahutuse. See keeerab sae paugupealt tuksi. Relakaga kogetud mitu korda.
Ja kui lõikama hakkad siis käia puruhammas nulli. Algul kippus nätsutama ja teed otsima aga kui puruhamba maha võtsin siis läks nagu või sisse.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Kõikide saagide õhufiltrid ei suudagi kinni püüda kinni püüda seda tolmu. Mootorsaed on ette nähtud teistsuguseks kasutuseks...