Tere. Zid mootor kaubakärul lööb tagasi. Alguses käivitus ilusti, tõmbasin 2 käik sees ja alati matsust käis. Sügisel jahedate ilmadega hakkas hirmsasti nööri tagasi kiskuma. Sain ikka kõvasti vastu näppe. Panin starteri peale, nüüd ei lähe enam üldse käima. Starter jõuab ilusti vedada. Uputan, panen starterit siis ainult peksab tagasi, käima ei lähe. Sumbutist ja õhupuhastist lööb suitsu pahvakaid. Süütemäng vahetatud uue vastu. Mis arvate? Väntvõll pooleks?
(06-04-2020, 19:30 PM)Starter Kirjutas: Tere. Zid mootor kaubakärul lööb tagasi. Alguses käivitus ilusti, tõmbasin 2 käik sees ja alati matsust käis. Sügisel jahedate ilmadega hakkas hirmsasti nööri tagasi kiskuma. Sain ikka kõvasti vastu näppe. Panin starteri peale, nüüd ei lähe enam üldse käima. Starter jõuab ilusti vedada. Uputan, panen starterit siis ainult peksab tagasi, käima ei lähe. Sumbutist ja õhupuhastist lööb suitsu pahvakaid. Süütemäng vahetatud uue vastu. Mis arvate? Väntvõll pooleks?
no hakka uurima vända üss ja peab säde olema,aga kas ikka on ja nii edasi... see ju õmblusmasina mootor keerukuse poolest.
Mõnedele algelistele vene bensiinimootoritele on tagasilöömine loomulik protsessi osa.
Enne käimalöömist sööd kõhu täis ja paned tellise taskusse, et jõuga surnud punktist üle lüüa. Teine variant on süüdet vähe hilisemaks timmida.
Ma nüüd ei tea, kas see Sind aitab, aga mul ka oli sarnane juhus. Kui üldiselt mootori käivitamisel keeratakse mootorit niikaua, kui survetakti lõpus tekib vastusurve ja siis äkilise liigutusega saabki käima, siis minu kogemus ZID mootoriga soovitab survetakt vaikselt ületada ja siis peale töötakti hooga tõmmata. Selle meetodiga tekib olukord, kus kõigepealt on väljalase , siis sisselase ja siis uus survetakt. Survetakti ajaks on juba hooratta inerts piisav, et ÜSS ületada. No minul igatahes toimis see tehnoloogia.
No viimased 10käivitust tõmban nüüd siis õigesti. Keeran hooratast enda poole, nii kaua kuni raskeks läheb. Ja siis tõmban. Mitu aastat tõmbasin siis nö valesti, keerasin mootorit valele poole, nii kaua kuni raskeks läks. Ja siis tõmbasin. Mõlemat pidi käivitus matsust.
Enne käivitamist keerata mootorit käsitsi hooratta seibist vastupäeva kuni survetakti lõpuni
Kerida käivitusnöör 2-3 tiiru ümber hooratta rihmaseibi.
Nööri vaba otsa ei tohi kerida ümber käe.
Jõulise sujuva tõmbega käivitada mootor.
Süüde on tal jäik, ei kuulu reguleerimisele
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Sealt paar pilti süüte märkide kohta, mida video autor kommenteerib: nende järgi panemine ei tule välja, umbes 10-12 mm läheb valesti. Seal küll põhiteema süüte ringiehitamine. Hooratas maha võtta, tuleb vända otsas arvestada kahe mutriga, üks neist kontra ja võtme sügavamale panekul haakub ka põhimutter. Ikka ühekaupa!
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(08-04-2020, 20:15 PM)M.R. Kirjutas: Nojah, selle bemmi tds 2,5 starteri küljest võib vist Zid-mootori utiili saata ja on öko-möko elektrikäru missugune.
Ei ta pääse sealt kuskile. Niigi sai kuuri all paarkümmend aastat puhata.