Postitused: 755
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Lappasin otsida kabiinivariante T-40-le ja komistasin prokambain.ru lehel kirjele:
Kasutusajalugu
Esmakordselt loodi see 1961. aastal. Prooviks võeti Ameerika Fordson, mida alates 1917. aastast tootis Ford. LTZ T-40 tootmine kestis kuni 1995. aastani.
Kas see info on päde?
Postitused: 1,212
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
18
Fordson-Putilovits ehk nõukogude variant Fordsonist. Fordson mudel F-i või N-i juurest ei ole küll mitte ühtegi tehnilist lahendust edasi jõudnud T-40 juurde. Nende ainuke siduspunkt on see, et tegu ratastraktoritega.
Postitused: 1,212
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
18
Välistamaks fantaseerijaid siis täpsustan, et mul on kõik nimetatud kolm traktorit olemas ja kõigi detailikataloogid on ka olemas. Ja kõikide hingeeluga olen ka tutvunud ?
Postitused: 755
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Huvitav jah et viimasel ajal olen märganud et vene foorumites nõukaaegse tehnika kohta viidatakse "see on selle margi kloon" ja "too on tolle margi järgi valmistatud". Et justkui näitaks asja kvaliteetsust.
Enam nagu ei kilkagi et neil on kõik maailmas analooge mitteomav. Ei tea mis mõttemalli muutus seal toimunud on?
Postitused: 1,556
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
prokombain.ru on tehnikahuvilise koolipoisi tehtud. Seal on palju vigu, mis isegi keelt valdamata on näha, seega mingit tõde sealt otsida ei maksa. T-40 teemas on piltidel läbisegi 40 ja 25.
Jutuks olnud tsitaat:
Впервые создавать его начали в 1961 году. За образец был взят американский Фордзон, который с 1917 года выпускала фирма Форд. Производство ЛТЗ Т-40 длилось до 1995 года.
Võtud sealt, kohe peale esimesi pilte.
Vähe pädevam väide kõlab, et mootor on tehtud maha või otse Deutz mõne varasema mudeli järgi.
Leidke pildilt mõni vasturääkivus!
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 755
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
20-04-2020, 10:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2020, 10:38 AM ja muutjaks oli
Meelis2.)
Vaatasin et Deutz on teinud neid mootoreid nii 3, 4 kui 6 silindrilistena. Hiina vorbib neid seniajani ainult õli sissevalamisava on teisele poole tõstetud.
Postitused: 3,285
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
See pilt mida siin Deutzi pähe näidatakse peaks olema LTZ uus 144 edasiarendus. Muideks uuel 3 pütasel D-130 on samasugune õhukollektor.
Ja see tundub on statsionaarmootor. Tehasest tulevad need välja üherežiimilise kõrgsurvepumbaga.
Ja sellist õlikorki müüs PM kaubamaja .
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,556
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
Ma ei pannud pilti Deutz mootori pähe, uuri tähelepanelikumalt. Birkal ikka 144, aga plokil on valukiri made in germani.
Mul savi mille oma ta on.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 626
Teemad: 43
Liitus: Sep 2009
Maine:
8
Postitused: 10,564
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Nii oli.
Siinkohal karm meeldetuletus kõigile T-40 kasutajatele: tulge alati välja selg ees. Siis on lootust, et jõuate kätega kinni hoida, kui jalg kuhugi kinni jääb.
Alles mõni nädal tagasi leidis mu hea tuttav oma otsa selle traktori kabiini, rohke vee ja oma hooletuse koostöös. Traktor jäi kinni veerohket kraavi ületades ja ta hakkas kabiinist välja ronima. Nägu ees... Jalg jäi kinni pedaalide vahele ja mees kukkus kabiinist välja, peadpidi vee alla. Välja tõusta ei jaksanud... Mehe leidis abikaasa tunde hiljem.
Palun, olge ettevaatlikud.
Postitused: 755
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Nii ta on jah. Mälusopis on noorusest saati meelespea et välja tuleb tulla täpselt samas liigutuste järjekorras nagu sisenedes, ainult vastupidi.
Oleks II maailmasõja ajal ühte teatud rahvust sunnitud koonduslaagris T-40 -ga tööd tegema oleks see tänapäevani keelatud relvade nimekirjas......
Postitused: 2,097
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Isegi MNT eksamil tuleb traktorist selg ees väljuda.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 10,564
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Tuleb-tuleb. Ja seda me kontrollime ka kutseeksamil. Aga isegi kipun ajuti libastuma, eriti KK kabinetist välja astudes. Kuna on nii lihtne...kukkuda. Kah proovitud.
Postitused: 257
Teemad: 17
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Seoses selle kabiini teemaga olen kuulnud, et see kabiin on nii väike seetõttu, et see traktor pidi mahtuma sisse mingist üleliiduliselt levinud laudaprojekti uksest. On sellisel jutul tõepõhja?
Postitused: 1,245
Teemad: 22
Liitus: Jul 2009
Maine:
44
Me praegu oleme selle T40 suhtes ülikriitilised. Samas see aparaat läks tootmisse aastal 1963, mis tähendab et disaini faas oli veel mitu aastat varem. Veoautode poole pealt oli sel ajal tootmises gaz 51, gaz 52 tootmine algas alles 3 aastat hiljem. Kabiini küte ei olnud tollel ajal mitte kuidagi iseenesestmõistetav, vaid seda toodi eraldi välja kui tehnilist progressi uutel mudelitel. Võrreldes näiteks gaz51 või gaz 69 kabiinidega ei ole tegelikult T40 kabiin kuidagi ebardlikult väike, vaid ta on oma aja standarditele vastav. Tolle aja valguses oli kinnine kabiin (ok, presentkatusega küll) progressiivne lahendus ja rohkem, kui varasematel mudelitel.
See, et nl-is tootmisesse lastud toodet vorbiti sisuliselt muutumatul kujul aastakümneid, oli selle majandussüsteemi eripära. Traktoritehas võis ju mõelda välja mingi eriti progressiivse mudeli, aga kui ükski tarnija sellega kaasa ei tulnud, polnud võimalik ka prototüübist enamat. Kuna kõigest oli nagunii puudust, ei olnud ka tootjal põhjust rabeleda - nagunii osteti käik ära, sõltumata kvaliteedist või mugavusest.
Imekspandav on see, et mõned inimesed siiski on valmis endiselt selle tehnikaga töötama või seda järjekindlalt enda istmiku järgi parendama.
Postitused: 348
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Paljud kirjutavad,et tonniga kätte.Palun mulle siis see ümara nina ja ketiga,sinine.Aga,kui tõsiselt,siis söbib enamiku tööde jaoks.
Postitused: 4,633
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
23
mulle kah no meeldib.kabiini saab asendada suurema mugavamaga nagu näha.õhkjahutusega mootor ja kunagi pole muret ei veepumba ega lekkiva peatihendi ja kõvera peaga,käivitamisel saad surve maha tõmmata mootoris.kui midagi 25 kõrvale võtta siis just 40 esiveoga.kunagi 90-ndate algul olen saanud ka ühe uue pilliga sõita tööd teha talvel,jalgadel pisut kitsas oli naelakastidega,aga sai hakkama ja midagi ebameeldivat ei meenu.