AZLK ja IZ keredetailide sobivus
#1

Tere!
Kas moskva moskvichi ja izveski mosse keredetailid on väga erinevad. Huvitab just see, kas võiksin asendada AZLK mosse esiosa plekid, sh. mootoriruum, rattakoopad jms izveski omadega? See siis käib 412 kohta.
Kas ei teki probleemi hiljem, et öeldakse, see pole antud aasta kohta õige plekk.

1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine Smile
Vasta
#2

Sa ei täpsusta võrreldavat aastat. Üldiselt on asi nii. Kui Iževskis hakati ka 1966. aastal pisipartiidena "põlve otsas" Moskvits 408-t tegema, ei erinenud need välimuses Moskva omadest, kuna kõik osad tarniti kohapeale koostamiseks. Kui juba hiigeltehas 1970-71 käiku läks, hakkasid mõlemad tehased vaikselt  lahku kasvama. See tähendab, juba tekkisid teatud erinevused. Ja mida aeg edasi seda siis aaasta aastalt järjest rohkem. Iževski "seanina" M-412 aastast 1982 ja Moskva M-2140 on juba täiesti erinevad oma ilmega.
Vasta
#3

(14-06-2020, 11:31 AM)taruvaras Kirjutas:  Sa ei täpsusta võrreldavat aastat. Üldiselt on asi nii. Kui Iževskis hakati ka 1966. aastal pisipartiidena "põlve otsas" Moskvits 408-t tegema, ei erinenud need välimuses Moskva omadest, kuna kõik osad tarniti kohapeale koostamiseks. Kui juba hiigeltehas 1970-71 käiku läks, hakkasid mõlemad tehased vaikselt  lahku kasvama. See tähendab, juba tekkisid teatud erinevused. Ja mida aeg edasi seda siis aaasta aastalt järjest rohkem. Iževski "seanina" M-412 aastast 1982 ja Moskva M-2140 on juba täiesti erinevad oma ilmega.
Tänan vastuse eest. Väine erinevus on selge, huvitab just see, mis on kaane all.
Küsimuse sisu on see, et kui taastada 73a moskvalast, kas saaks kasutada izveski ninaosa plekke (rattakoopad, tiivad, kapott), mis väliselt paistavad sarnased. Ja pärast ei ütle keegi, et vale auto plekk.

1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine Smile
Vasta
#4

Vabalt saab, tee mis tahad. Praegu paned ka 412le ntks 408 nina ja keegi ei pirise.
Vasta
#5

(15-06-2020, 20:38 PM)stern100 Kirjutas:  Vabalt saab, tee mis tahad. Praegu paned ka 412le ntks 408 nina ja keegi ei pirise.
Esipõll ja tulede tagused plekid vist siiski erinevad.

1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine Smile
Vasta
#6

(16-06-2020, 16:11 PM)MAV Kirjutas:  
(15-06-2020, 20:38 PM)stern100 Kirjutas:  Vabalt saab, tee mis tahad. Praegu paned ka 412le ntks 408 nina ja keegi ei pirise.
Esipõll ja tulede tagused plekid vist siiski erinevad.
Esipõlle on vähemalt kahte varianti, kolmeosaline ja üheosaline. Tulede taguseid plekke on kolme erinevat vastavalt esituledele: 2 ümmargust, 4 ümmargust ja 2 kandilist. Need kõik on omavahel ainult poltide-mutrite keeramise teel vahetatavad 1966 kuni 1982 Iževski masinatel ja 1964 kuni 1975 Moskva masinatel.
Vasta
#7

(16-06-2020, 17:58 PM)mossepower Kirjutas:  Esipõlle on vähemalt kahte varianti, kolmeosaline ja üheosaline. Tulede taguseid plekke on kolme erinevat vastavalt esituledele: 2 ümmargust, 4 ümmargust ja 2 kandilist. Need kõik on omavahel ainult poltide-mutrite keeramise teel vahetatavad 1966 kuni 1982 Iževski masinatel ja 1964 kuni 1975 Moskva masinatel.
Jutu järgi jube lihtne. Kahjuks ei ole veel senini oma mossel õnnestunud mitte ühtegi polti ega mutrit lahti keerata Smile Ainult lõhki keeramisega avatav. Samal ajal üht vana mersut rekkides sama probleem.
Ei saa aru, kas viimasel ajal MOS õli on asendatud toiduõliga, igaljuhul ühegi poldi puhul pole see suutnud keermetesse imenduda isegi leotades mitte.

1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne