Küsimused t-25A-1 kohta

Vidik on tavavaatajale lukus.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(19-06-2020, 21:28 PM)Marko Kirjutas:  Vidik on tavavaatajale lukus.

Nüüd peaks korras olema.
Vasta

(18-06-2020, 15:30 PM)Daff Kirjutas:  Unimüts, räägid, et ei tasu külamehi kuulata kuid samas paned savijalgadel hüpoteesi püsti. Olen kuulnud, et......
See malm on seal nii pehme, et nüri puuriga lähed tast läbi. 
Puuritud teda küll. Jumala hall seest nagu muld.

Ja kui nipli paigalduseks läheb siis puuri ülevalt 45 kraadi all keskele auk. Tundub kõige lühem tee võllini. Minu omal seal nippel.

Vot see on see, et olen ka nooruses ise kuulanud palju külajutte. Ja seetõttu on valed arusaamad väga raskelt mälusopist valmis kustuma.  
Seda kõvaduse juttu kuulsin muidu inimeselt Tartu Valumehaanikas, kes  õlakuvõlli auke üle keevitas ja puuris.  Eks tal olid omad põhjused selle vale jaoks. (ei tahtnud eriti sitta tööd teha Big Grin )

Mel666.
Uuemal 95a masinal on mul esisillas ka määrdenippel juba olemas.  Kuid ta on prussi keskele pandud. (idee arusaamatu) ja kuna pruss seest tüh, siis esmalt tuleb pruss tavotti täis pressida, ennem kui võlli puksideni jõuab Big Grin

Samas seda ma tean, et esisilla pruss ise on pehme malm. Olen keermestanud stopperpoldi m8 auke üle.  Puksi kohta ei oska kommenteerida.

Siduri kahvli võlli osas ei näe vajdust. Seal pole lõtku kunagi tekkinud. Alati mingi tibe õli seda sidurikoda mäkerdanud nii mis hirmus.  Eks mingi õlitilk jõuab ka kahvlivõllile.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

silinder pulkadeks ja hydroskänni,lääne õiged tihendid sisse ja elu taas lill.
Vasta

"Siduri kahvli võlli osas ei näe vajdust. Seal pole lõtku kunagi tekkinud. Alati mingi tibe õli seda sidurikoda mäkerdanud nii mis hirmus.  Eks mingi õlitilk jõuab ka kahvlivõllile."

Mu 25-l ussitas sidurivõll kinni, laager liikus tagasi niipalju, kui korvi käpad lükata jõudsid.
Ees ootab siduri rem.
Vasta

(20-06-2020, 17:56 PM)ants Kirjutas:  "Siduri kahvli võlli osas ei näe vajdust. Seal pole lõtku kunagi tekkinud. Alati mingi tibe õli seda sidurikoda mäkerdanud nii mis hirmus.  Eks mingi õlitilk jõuab ka kahvlivõllile."

Mu 25-l ussitas sidurivõll kinni, laager liikus tagasi niipalju, kui korvi käpad lükata jõudsid.
Ees ootab siduri rem.
eks see sõltu otseselt ka sellest kus ja kuidas masinat hoitud....
Vasta

Tervitused!
Pühade vahele üks küsimus siia.
Harkovi T-25le sai peale uus jagaja, langetamisel (silinder tõmbab sisse) lõppu jõudes kang hüppab ilusti neutraali, tõstmisel aga jääb lõpus paigale ja piniseb kergelt. Vana jagajaga oli täpselt sama. Mõlemal sektsioonil sama moodi. Kas seda võib põhjustada kulunud hüdropump või on asi silindris? Silindri esialgu välistaks kuna see samuti uus ja väljavõtte alt teisi silindreid proovides samuti töötab ainult ühte pidi. Kunagi ammu kui originaal jagaja toimetas töötas tagastus mõlemat pidi.  
Ette tänades M.M
Vasta

Auto24jas selline põka müügis - kas tegemist mingi tehase extra low erilahendusega? Iste kinnitub otse hüdropaagi peale, keermestatud avad on justkui selle jaoks paagi peal olemas, samas porikad paistavad küll käsitöö?

   

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Käiste keeramisega saab ju iga T-25 madalaks lasta. Ka esisillal on kõrgus reguleeritav.
Vanal Harkovi 25-el iste kinnitubki hüdropaagi külge. See küll uuem isend ja ise leiutatud.
Kuigi ka uuematel 25-tel on hüdropaagi küljes veel istmekinnituseks keermestatud avad olemas. Jutt siis 85 aasta masinast. Aga need kasutuses pole, kuna iste kinnitub niiöelda kabiini aluse külge.
Vasta

täna nöökisin jvv puksi vahetusega,hammakas milles puks pehme kui kurat seest.puksi eemaldamiseks puurisin vana puksi kahest kohast peene puuriga labi ja puur tegi ka pesale kenad vaod sisse.jvv lulitushoova kahvel kah võllilt lahti tulnud ja ei tahtnud enam sees püsida.rohuks ilmselt keermeliim?kuradi poldi pärast lammutamist kui palju...aretasin ka telfri lakke,et inimese kombel tõsta.
tagant kõik laiali hakkasin ka aisa kuulhülsse vahetama,vanadel juba mitmed millid loksu...vanad pesad tunduvad nurga all sees olema ja uued pesad on oluliselt mingi 5mm peenemad kui vanad,ilmselt tuleb tühimik täis keevitada.kui tihedalt uued kokku suruda?ideaalis võiksid ju ka määritavad olla,aga see väga keerukas.
Vasta

T25 1989 isendil ei liigu enam rippsüsteem üles ega alla, jagaja klapp 2 korda puhastatud. Klapis endas tundub selline mõra sees, võib see sellist asja mõjutada? Õli on...
Vasta

(29-08-2020, 20:11 PM)MadR Kirjutas:  T25 1989 isendil ei liigu enam rippsüsteem üles ega alla, jagaja klapp 2 korda puhastatud. Klapis endas tundub selline mõra sees, võib see sellist asja mõjutada? Õli on...
Ega juhtumisi pole silindri  lukustustihvt sisse läinud. Vaata postitus 1868 viimast pilti
Vasta

Ei ole, samuti sai ka see juba enne üle vaadatud.
Vasta

pump korras ja liigutab ikka õli?
Vasta

(30-08-2020, 10:53 AM)muska71 Kirjutas:  pump korras ja liigutab ikka õli?
Kuidas antud asi kõige lihtsam oleks kindlaks teha?
Vasta

(30-08-2020, 11:17 AM)MadR Kirjutas:  
(30-08-2020, 10:53 AM)muska71 Kirjutas:  pump korras ja liigutab ikka õli?
Kuidas antud asi kõige lihtsam oleks kindlaks teha?
manomeetri ja vastavate riistadega saab survet mõõta,nende puudumisel laseks mingi vooliku kuskilt lahti ja kui pump õli liigutab ja survet tekitab  peab pritsima hakkama õli kui jagajast silindrisse õli suunad.
Vasta

Pump on ikka sisselülitatud ja vedu on taga?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(30-08-2020, 12:41 PM)Laurts Kirjutas:  Pump on ikka sisselülitatud ja vedu on taga?

Ma alustaks ka siit, kui aisad on all ja ei tõuse.

Või on ajamimuhv kutu.
Vasta

pööriskütusepump see lülla mis pildil seal sees ka ju o rõngastihend,kas seda saab ka vahetada ja kui jah siis kust otsastt seda harutama hakatakse?


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

Kas on keegi ka d21 mootoril mingeid alternatiivseid pihustiotsi proovinud peale originaalide?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne