Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(15-06-2020, 23:28 PM)honkomees Kirjutas: (15-06-2020, 20:36 PM)Marko Kirjutas: Kui on tõesti laudatäis, siis ma mõtleksin sulatamise peale ja valaksin konservikarpidesse, mitte juhusliku kujuga anumatesse. Siis on lootus, et rihmarattatoorik on kuuris olemas.
See on nüüd muidugi tatikateema jaux tiba liiga kõrge mõttearendus.
valamiseks oleks ka mõistlik väiksemaks kokku pressida ja tiba liiga kõrge idee on jah ... st mitte valamine vaid edasine rihmaratta tootmine.
P.S. väikese lambalauda täis on seda lätlaste taarat ja üha juurde tuleb, kuna piiripeal elades on mõttetu eestimaiseid poode külastada.
Ma muide tean, et raha riigist välja viimine ükskõik mis formaadis, teeb riigile halba.
Valamine ümmargusse asja vs suvaline on lootus, et ehk joppas.
Aga jätame selle poliitika, muidu päälik saab kurjaks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Lihtsalt küsimus, palju selle sulatamise peale ka kulub raha ja aega või on mõtekas pressialla viia?
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Käsil värskelt komplekteeritud jawa 360 mootori käivitamine.
Mootor pole raami vahel vaid vanast, pöördumatult katkisest raamist on tehtud pukk, mille küljes siis kõik vajalik ripub.
Jalg väsis ära, vändast käima ei saa.
Keevitasin kokku ketihammasratta ning padruni ja käivitasin elektridrelliga, sain käima kuid targem andis järele, nüüd otsin omale uut drelli ning ideed, kuidas edaspidised käivitamised nii kulukad ei oleks.
Ehk peaks auto starteri kuidagi külge pookima ja tegema kiilrihma veoga?
Postitused: 5,844
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Kui 360 mootor isegi kapitali järel vändast käima ei lähe, on midagi kusagil kapitaalselt valesti.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
09-07-2020, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2020, 11:36 AM ja muutjaks oli
tõnn.)
Ei ole kapitaal remont, pigem komplekteeritud parimatest osadest, mis sahtlis olid.
Lisaks sellele ise koostatud väntvõll ja rolleri süütemäng koostöös audi v6 süütepooliga.
Vale võib olla näiteks karburaatori reguleering või vimkad süütemänguga, neid soovikski regullida töötava mootoriga.
Postitused: 3,256
Teemad: 18
Liitus: Apr 2012
Maine:
27
me ei saanud ka javkinit peale remonti käima, mitu korda uuesti lahti võetud ja kontrollitud, igasugu jaavaspetse ja muidu mootori ja süütespetse kiusatud, isegi ei luba, ei mingit popsu. Mõistus sai otsa ja nii jäigi ...
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Mul õnneks vändast lüües popsub ja mis jawa juhul on imelik, et kohati tahaks nagu "tagasi lüüa" mis viitab jällegi süüte probleemidele kuid siiski sooviks asjale läheneda J.Tatika moodi et saaks nupust käivitada kuni viimse lihvini ja siis raamivahele panna.
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kolvid vahetuses?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Nooled kolbide peal on ka paigas?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Vasakul kolvil täht L ja nool sõidusuunas.
Paremal kolvil täht P ja nool sõidusuunas.
Postitused: 767
Teemad: 3
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tere.
JAWA kohta ei tea aga , kui ma üht kahetaktilise mootoriga Wartburg 353 e käima ajasin ( ei lubanud mitte üks mats , säde ja kütus olid nii kuis peab ) , siis üks vanem mees õpetas - mootor on kuiv , vala umbes üks supilusikatäis õli igasse silindrisse ja tõepoolest - mootor käivitus sellest ajast tõrgeteta .
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Bensu ikka silindritesse, saab kiiremini mootori paukuma.
Kuid arvan, et tagasi lööb kuna mõlemas silindris käib korraga säde, 2× tiiru kohta.
Postitused: 767
Teemad: 3
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Ei , mitte bensiini , vaid justnimelt õli , bensiini ja õli segu tuleb mootori silindrisse karburaatorist . Edu käivitamisel !
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Ma tavaliselt teen võllid, hammasrattad, silindri ja muud säärased pinnad tavotiga kokku kui mootorit koostan, kunagi ei tea, mittu aastat võib käivitamiseni minna. Sellest tulenevalt on ka esimene käivitamine raske, tavaliselt lükkan käima, lasen töötada, timmin karbussi jne...
Aga käesolevat mootorit ei tõuka käima ja puki kõrgus on madal, vänt käib vastu põrandat. peaks vist suurema läbimõõduga rattad alla kruvima.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Mu 60-nenda aasta 354 läks pärast komplekteerimist ja 2-hest ettelöögist,esimese matsuga käima!
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
"Tšäkk Norrise Jawa töötas samal ajal kui mootorit remonditi."
Kahjuks sedasorti postitused ei ole seotud antud teemaga.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Kui sa oma jala ikka jawa mootori käivitamiseks popey jala taoliseks pead taguma ja sellest ise aru ei saa,et midagi on valesti,siis pöördu targemate poole,või võta mootori remondi ajal kirjandus kõrvale,usu mind,saad töötava asja.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Ma tean väga hästi, mis on valesti.
* vaatamata remontkomplektile ei tööta karbuss korralikult, vaja reguleerida.
* süütemäng ei ole originaal ega tööta nii nagu peab, madalatel pööretel jääb säde nõrgaks.
* käivitusvända käik on umbes 60% kui võrrelda seda originaal asendiga.
Kuid kui pöörduks tagasi küsimuse juurde.
Mootori pukk koos mootori ringiajamise võimalusega, kas käivituseks või sissesõiduks.
Tundub, et siinses seltskonnas polegi sellist tehtud?