14-07-2020, 20:42 PM
ZIM Faeton
14-07-2020, 22:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2021, 19:47 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(14-07-2020, 20:42 PM)stern100 Kirjutas: Millal siis sellist oodata on?Kindlasti mitte. ZIM-ga sain juba vitsad kätte. ZIM oli kunagi projekteeritud ka Faetoni kere jaoks ja need joonised olid olemas. Kuskilt on kõrvade vahele jäänud, et 21/24 tüüpi Volgad, mis ehitati paraadautodeks olid sama prostalt tehtud kui ZIM-id. Kinni oli keevitatud tagumine vasak uks ja põhja alla poltidega tõmmatud 100 x 100 nelikant toru. Lihtsalt see töö maht ja selleks kuluv raha ei vääri seda pingutust. Püüan ikka jääda NKVD/KGB käsutuses olnud autode juurde. Need on GAZ A (praegu tegemisel, loodan sel aastal lõpetada), GAZ M1V8 (väga raske projekt, lubada midagi ei julge), GAZ M20G ( valmis must nr. 97% orig.), GAZ 23B (valmis must nr. 99% orig.), GAZ 2424 (valmib kindlalt sellel aastal) ja GAZ 31013 sai ka valmis. Veel võiks omada ka KGB käsutuses olnud Limusiine näiteks ZIS 101-te, mida tõenäoliselt kunagi olema ei saa. Aga olemas on ZIS 110, mis peaks järgmise aasta jooksul valmis saama, ZIL 111, 114 - isegi ei mõtle. ZIL 115-ne lugu võib iga huviline siit ise lugeda, õudus unenägu, aga alla anda ka ei saa.
https://vk.com/wall-73917682_31991
Ülejäänud autod on sobiva pakkumise korral müügis, et poolikute projektidega edasi minna.
18-07-2020, 15:19 PM
Tegelen vigade parandusega. Kuidagi oli meestel õnnestunud 2 cm pikem kardaan alla vägistada. Tagasild tuli lahti lasta, kardaan vahelt ja Tartusse, kus see 2 cm lühemaks tehti ja tasakaalustati. nüüd läks alla nagu lipsti. Vibratsioon vähenes poole võrra. Kardan, et ei pääse käigukasti eemaldamisest ja hüdromuhvi tasakaalustamisest. Omal ajal sai mootor Tartus Olevi juures stendil järgi proovitud. Töötas hästi aga siis polnud hüdro muhvi. Kui selle sain, siis mootorit enam stendi ei pannud ja tulemus käes - tuntav vibratsioon kiirusel 50+ km/h. Täna sai mööda valda ringi sõidetud st. natuke laia lehte mängitud .
18-07-2020, 21:07 PM
.....Täna sai mööda valda ringi sõidetud st. natuke laia lehte mängitud
Kas siis taga püsti seistes ja matsirahvale lehvitades ?
Kas siis taga püsti seistes ja matsirahvale lehvitades ?
18-07-2020, 22:19 PM
Ülevaatuse puudumist veel selgitaks mõne puudujäägiga kuid kindlustuse tegemine ei tohiks küll üle jõu käia.
18-07-2020, 22:40 PM
No kui see kindlustus ka puudub ,siis see auto ei ole küll selleks ,et küla peale kahju minna tekitama.
Ja kui ka talle kahju tekitatakse siis ...
Ja kui ka talle kahju tekitatakse siis ...
19-07-2020, 08:33 AM
Küll see värv sobib autole hästi! Ilus! Mis see rehvimõõt on?
19-07-2020, 14:35 PM
19-07-2020, 14:44 PM
(18-07-2020, 22:19 PM)tõnn Kirjutas: Ülevaatuse puudumist veel selgitaks mõne puudujäägiga kuid kindlustuse tegemine ei tohiks küll üle jõu käia.Kõik kurat teada, tegelikult tegemist proovisõiduga või sissesõiduga igasuguste hädade väljaselgitamiseks. Nimekiri sai päris pikk, nüüd tuleb vigade parandusega tegelema hakata. Peale vibratsiooni ei tööta korralikult aku laadimine. Igatahes ampermeeter laadimist ei näita. + veel mõningad pisivead. Parandan vead, teen musta numbri ja siis ka kindlustus. Selleks hooajaks vist kuhugi ei jõua aga järgmine aasta tahaks küll mingist üritusest osa võtta, kui ilma ainult peab.
19-07-2020, 14:46 PM
21-07-2020, 22:55 PM
(19-07-2020, 14:44 PM)Formika Kirjutas:Ega siin tegelikult nalja pole. Kehtiva ülevaatuse ja kindlustuseta ringi sõites võib mõni kade ja pahatahtlik ment korraliku sita kokku raiuda ja kaevata pole ka pärast kellelegi. Peatab kinni, kutsub treileri järgi, auto teisaldatakse tasulisse parklasse ja juhil kästakse nädala-paari pärast karistuse kättesaamiseks kohtuvälise menetleja juurde ilmuda. Kogu selle aja seisab auto kord vihma, kord päikese käes ja kätte saab alles siis, kui trahv tasutud. Kui kohtuväline menetleja omakorda siga ei keera ja nädala-paari jagu arestipäevi ei määra (kui ei meeldi, võid ju kohtusse pöörduda, aga sel juhul jääks auto lageda taeva alla vähemalt poole talveni). Niisuguse auto jaoks tähendaks see teadagi seda, et salongi restaureerimisega tuleb otsast peale hakata. Kui kindlustus on olemas, aga ÜV puudub, siis (eeldusel, et autol mingeid suuri ja nähtavaid vigu pole) võib lühimat teed mööda sõita lähimasse ÜV punkti, ARK büroosse, remondi-, garažeerimis- või parkimiskohta. Ühesõnaga, sellises olukorras on juba natuke ruumi loovaks lähenemiseks ja tõlgendamiseks.(18-07-2020, 22:19 PM)tõnn Kirjutas: Ülevaatuse puudumist veel selgitaks mõne puudujäägiga kuid kindlustuse tegemine ei tohiks küll üle jõu käia.Kõik kurat teada, tegelikult tegemist proovisõiduga või sissesõiduga igasuguste hädade väljaselgitamiseks. Nimekiri sai päris pikk, nüüd tuleb vigade parandusega tegelema hakata. Peale vibratsiooni ei tööta korralikult aku laadimine. Igatahes ampermeeter laadimist ei näita. + veel mõningad pisivead. Parandan vead, teen musta numbri ja siis ka kindlustus. Selleks hooajaks vist kuhugi ei jõua aga järgmine aasta tahaks küll mingist üritusest osa võtta, kui ilma ainult peab.
Puruks ja pool pööret tagasi!
22-07-2020, 09:19 AM
Ajendatuna viimastest teemarengutest uurin, kas miskine behme katus ka kusagil peidus on? Kas see wihma ka peab ( ma ei pea silmas seda, kui terve järv korraga alla lartsatab, vaid sihukest kerget sabinat, 30 mm tunnis).
Mismoodi see asi looduses katusega välja näeb?
Mismoodi see asi looduses katusega välja näeb?
22-07-2020, 10:34 AM
(22-07-2020, 09:19 AM)v6sa Kirjutas: Ajendatuna viimastest teemarengutest uurin, kas miskine behme katus ka kusagil peidus on? Kas see wihma ka peab ( ma ei pea silmas seda, kui terve järv korraga alla lartsatab, vaid sihukest kerget sabinat, 30 mm tunnis).Pole pilti teinud aga pagasnikus on katus, kui nii võib seda nimetada ikka olemas. Tegelikult tegu rohkem presendiga, mis kinnitub auto peale ja hoiab igasuguse vihma eemale. Nii, et isegi kui Mossemehe stsenaarium peaks juhtuma, siis present peale ja ei juhtu midagi. Tavaliselt ma ikka ilma kindlustuseta ringi ei sõida aga kuradi suur isu oli pilli katsetada siin kodu juures jne .
Mismoodi see asi looduses katusega välja näeb?
22-07-2020, 13:03 PM
22-07-2020, 13:45 PM
25-07-2020, 21:11 PM
Kui suur rahapakk nüüd siis pea uimaseks lõi?
Kuhu viivad jäljed uue omaniku teel?
Kuhu viivad jäljed uue omaniku teel?
25-07-2020, 23:37 PM
E P I L O O G
ZIM Faeton on müüdud. Müüdud Moskvasse, kust tuli õige mitu pakkumist ja üks selline, millele polnud võimalik EI öelda. Raha kanti päeva pealt üle, järgi saadeti 9 kohaline autoveo treiler. Ostjat ei tea, aga sente ta vist lugema ei pea. Müügiks ma autot ei pakkunud, reklaami ei teinud. Tõenäoliselt jälgiti seda teemat selles foorumis. Sest nii kui auto valmis, hakkasid pakkumised tulema.
Kuna mitu projekti on veel pooleli ja renoveerimine kallis ettevõtmine, siis valikut polnud. Nüüd olen mitu tundi mõtteid mõlgutanud - mis edasi. Selge see, et kõik projektid lõpetada jääb sellest ühest ZIM-st väheseks. Tekkis mõte ümber ehitada minul olev teine, ehk Valge ZIM samamoodi faetoniks, aga seekord mitte paraadautoks, vaid teha 1949 a ZIM Faetoni replica, kui seda niimoodi nimetada. Koos mahakäiva katuse ja paigaldavate külgkardinatega. Mõte selles, et meil siin Eestis pole tava ZIM-le nõudlust aga Venesse seda ka müüa ei saa seoses üüratu tollimaksuga. Et mitte raha kaotada, tuleb vist selline samm ette võtta. Tulevase Faetoni pilt siis
ZIM Faeton on müüdud. Müüdud Moskvasse, kust tuli õige mitu pakkumist ja üks selline, millele polnud võimalik EI öelda. Raha kanti päeva pealt üle, järgi saadeti 9 kohaline autoveo treiler. Ostjat ei tea, aga sente ta vist lugema ei pea. Müügiks ma autot ei pakkunud, reklaami ei teinud. Tõenäoliselt jälgiti seda teemat selles foorumis. Sest nii kui auto valmis, hakkasid pakkumised tulema.
Kuna mitu projekti on veel pooleli ja renoveerimine kallis ettevõtmine, siis valikut polnud. Nüüd olen mitu tundi mõtteid mõlgutanud - mis edasi. Selge see, et kõik projektid lõpetada jääb sellest ühest ZIM-st väheseks. Tekkis mõte ümber ehitada minul olev teine, ehk Valge ZIM samamoodi faetoniks, aga seekord mitte paraadautoks, vaid teha 1949 a ZIM Faetoni replica, kui seda niimoodi nimetada. Koos mahakäiva katuse ja paigaldavate külgkardinatega. Mõte selles, et meil siin Eestis pole tava ZIM-le nõudlust aga Venesse seda ka müüa ei saa seoses üüratu tollimaksuga. Et mitte raha kaotada, tuleb vist selline samm ette võtta. Tulevase Faetoni pilt siis
25-07-2020, 23:59 PM
Tubli töö. Eks niisama kiita võivad kõik, aga kui keegi reaalselt rahapaki letti paneb, mis nähtud vaeva ja alla pandud vahendid korvab, siis see on ikka võimas tunnustus!
Kas sellele autole siis tollimaksu ei rakendatud? Või milles see konks täpselt on, mida saab Venesse müüa ja mida mitte?
Kas sellele autole siis tollimaksu ei rakendatud? Või milles see konks täpselt on, mida saab Venesse müüa ja mida mitte?
26-07-2020, 00:19 AM
Eks hakkame siis uut teemat jälgima.
Mõõdukas vaesus on parim restauraator.
26-07-2020, 08:42 AM
(25-07-2020, 23:59 PM)olli Kirjutas: Tubli töö. Eks niisama kiita võivad kõik, aga kui keegi reaalselt rahapaki letti paneb, mis nähtud vaeva ja alla pandud vahendid korvab, siis see on ikka võimas tunnustus!Tollimaksu ei ole, kuna mingi ekspertide kolleegium tunnistas ta kultuuri väärtuseks ja läheb muuseumisse, ilma kasutus õiguseta. Ühesõnaga autole jääb Eesti pass ja kui kunagi tahetakse võtta kasutusele, siis tuleb maksta toll. Samas on lubatud kasutada kultuuri ja ajaloo üritustel. Eks selleks pannakse külge ajaloolised numbrid.
Kas sellele autole siis tollimaksu ei rakendatud? Või milles see konks täpselt on, mida saab Venesse müüa ja mida mitte?
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne