Belarus traktorid.

Tere! Vabandan ,et Loll küsimus Sai ühte bellarussi jägaja klappi välja võetud, kuid sellel puudub 
kuul,kas see töötab ka ilma selleta või on miskit piistu pandud?

Omaette nokitseja.
Vasta

Kui seal peab kuul olema, siis jah, on piizdu pandud. Kui seal ei pea kuuli olema, siis pole muret. Toungue

Tõsiselt: mis klapp, mis jagur. Meil pole klaaskuule, kastead.
Vasta

Kirjutan siis mis järeldustele jõudsin oma kahe probleemiga, jvv ja suits karteri tuulutusest.

Jõuvõtuvõlii kiskusin laiali, et äkki laagrid läbi, aga ei midagi. Lõpus olin ikka ise turakas, niiduki rihm ikka libises läbi suurema koormusega, kuigi olin päris kindel et see nii ei ole alguses.

Maagiline suits/surve karterist kadus siis kui sai otsa toiduõli paagist, nii kaua kui seda veel oli, siis vahepeal tossutas, aga nüüd paar paagitäit tava diislit läbi uhanud ja ei jälgegi survest/suitsust.

Millise väiksema rõhuga kannatab sõita tee peal 18.4r30 rehviga , nii et ei kulu ülemäära. Üle 35km/h ei sõida. Haakes rootorniiduk, kogu mass alla 4000kg.
[Pilt: y4mLteApkMHeJxEZ33ZKYFI0u_9tpMLIWb6bRe6f...pmode=none]
Vasta

Vähim rõhk sõltub rehvist - normaalrõhurehv, normaalselt tootjalt (BKT; Mitas, vms) võiks 1,6-1,8 peal veel ellu jääda. Kindla peale minek oleks ilmselt 2.

Liiga madal rõhk hakkab rehvi kuumutama ja sõit läheb vedelaks.

Kui teelt maha keeramist põllule ei ole, siis rehvi kulumist aeglustab pigem suurem rõhk. Kui suur, tuleb katsetada.

Miskine BelShina muna võib tahta üldse 4 bar, et enam-vähem ümmarguseks muutuda. Sad
Vasta

(05-08-2020, 12:56 PM)v6sa Kirjutas:  Vähim rõhk sõltub rehvist - normaalrõhurehv, normaalselt tootjalt (BKT; Mitas, vms) võiks 1,6-1,8 peal veel ellu jääda. Kindla peale minek oleks ilmselt 2.

Liiga madal rõhk hakkab rehvi kuumutama ja sõit läheb vedelaks.

Kui teelt maha keeramist põllule ei ole, siis rehvi kulumist aeglustab pigem suurem rõhk. Kui suur, tuleb katsetada.

Miskine BelShina muna võib tahta üldse 4 bar, et enam-vähem ümmarguseks muutuda. Sad
Mul on Belšina munad all ja üle 1,4 pole kuidagi võimalik sõita sest seda nokkimist ei talu lihtsalt ja ei jõua kinni ka hoida.
Lasin 1,2 peale ja siis on kuidagi talutav.
Mitte et ei nokiks vaid võnked on pikemad ja sujuvamad ja paremini talutavad.Rehvid lähevad sõites soojaks küll aga juba on poh sest kui otsa saavad siis ostan mingi mitteslaavi tootja rehvid alla maksku nad pealegi rohkem aga neile võiks mingid kvaliteedinõuded kehtida ja garantii, mis Belarusi hüppamisele meie esinduses ei kehti.
Vasta

Eile trehvasin naabri juurde ja muu jutu hulgas naaber kurtis, et ta ostetud akvaariumiga 82-l ei tööta jõuvõtuvõll. Viskasin ka möödaminnes pilgu peale, aga väliselt ei saanud miskit aru, mis tal viga on. Kang toimib, lülitus toimub aga võll ei liigu millimeetritki. Mida head talle soovitada?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(06-08-2020, 08:20 AM)saarrand Kirjutas:  Eile trehvasin naabri juurde ja muu jutu hulgas naaber kurtis, et ta ostetud akvaariumiga 82-l ei tööta jõuvõtuvõll. Viskasin ka möödaminnes pilgu peale, aga väliselt ei saanud miskit aru, mis tal viga on. Kang toimib, lülitus toimub aga võll ei liigu millimeetritki. Mida head talle soovitada?
540/1000 lülitus välja tulnud. Võib vaadata ka tagasilla pealt mootori/sünkrooonveo lülitust.
Vasta

Tahaks rippsüsteemi juurde hüdroväljavõtted tuua. Sellised, mis lääne seadmetega kokku sobiks. Kas mõistlik oleks 2tk emaseid, või peaks olema 1 emane ja 1 isane (nagu nt koppadel kasutatakse)? Hetkel ainult üks ühepoolse hüdroga haakeseade, mis hüdrot vajab, aga küllap tulevikus tuleb juurde, seepärast tahaks kohe võimalikult levinud liiteid kasutada.
Kui ma õigesti aru saan, siis see peaks sobima lääne pooletollisega kokku?
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...241-a.html
Vasta

(06-08-2020, 08:31 AM)reljo86 Kirjutas:  
(06-08-2020, 08:20 AM)saarrand Kirjutas:  Eile trehvasin naabri juurde ja muu jutu hulgas naaber kurtis, et ta ostetud akvaariumiga 82-l ei tööta jõuvõtuvõll. Viskasin ka möödaminnes pilgu peale, aga väliselt ei saanud miskit aru, mis tal viga on. Kang toimib, lülitus toimub aga võll ei liigu millimeetritki. Mida head talle soovitada?
540/1000 lülitus välja tulnud. Võib vaadata ka tagasilla pealt mootori/sünkrooonveo lülitust.
Vot enda masinal pole ka kunagi lülitanud neid pöördeid ringi. Äkki juhendad, saaks ka ise targemaks.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(06-08-2020, 08:51 AM)saarrand Kirjutas:  Vot enda masinal pole ka kunagi lülitanud neid pöördeid ringi. Äkki juhendad, saaks ka ise targemaks.

Leht nr. 33
Vasta

(06-08-2020, 08:46 AM)olli Kirjutas:  Tahaks rippsüsteemi juurde hüdroväljavõtted tuua. Sellised, mis lääne seadmetega kokku sobiks. Kas mõistlik oleks 2tk emaseid, või peaks olema 1 emane ja 1 isane (nagu nt koppadel kasutatakse)? Hetkel ainult üks ühepoolse hüdroga haakeseade, mis hüdrot vajab, aga küllap tulevikus tuleb juurde, seepärast tahaks kohe võimalikult levinud liiteid kasutada.
Kui ma õigesti aru saan, siis see peaks sobima lääne pooletollisega kokku?
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...241-a.html
Hoiatuseks mainiks, et neid kollaseid mis põllumehe kaubamaja müüb ei soovita osta. https://www.pmkaubamaja.ee/et/m20x1-5-m20x1-5.html Omale said need mõni aasta tagasi pandud ja neil on väga tugev vedru mis teeb vooliku ühendamise raskeks.
Vasta

(06-08-2020, 08:46 AM)olli Kirjutas:  Tahaks rippsüsteemi juurde hüdroväljavõtted tuua. Sellised, mis lääne seadmetega kokku sobiks. Kas mõistlik oleks 2tk emaseid, või peaks olema 1 emane ja 1 isane (nagu nt koppadel kasutatakse)?
[url=https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajandusmasinate-varuosad/hudraulika/kiiruhendused/m20x1-5-iso-7241-a.html][/url]...

Emane-isane säästab valepidi ühendatud otste ümbertõstmisestWink Samuti saab kallutuse alati õigetpidi külge.

"Siledad" (ühekäe) ja "nibuga" (kahekäe) otsad risti ei ühendu, kuid erinevate tootjate samatüübilised otsad võiks olla kokkusobivad.

Ära siis unusta kiirühenduste katteid: need ei tohi olla lahtiselt sitta ja sodi korjamas!
Vasta

(29-07-2020, 14:50 PM)Envir Kirjutas:  Mul on 4,5m kolmest üksteise sisse käivast sildrist koosnev nn vabatõste mast ja tõstimine käib modifitseerimata JUMZiga. Näeb pildil toodule sarnane välja. Õlipaak on üpris täis ja ei ole probleemi, saab ilusti hakkama. Kasutatava õli kogus ei ole väga suur. Olen tõstnud maksimumkõrgusele näiteks kuuri sarikaid üles.

Minu kartused põhinesid Gaz tõstukile tuginedes. Sellel suur pirakas silinder ja sinna seda õli ikka läheb. 
Aga sai 5 meetrine kahveltõstuki mast koju toodud. Tõstejõud 2.5 tonni, muidugi Belarusi taga seda ei realiseeri ja pole ka vajadust. Kolm eraldi silindrit ja väheke arvutades sain õlikoguse kuskil 12L kanti. Pole muidugi täpne, silindreid lahti ei kiskunud ja kolbe üle ei mõõtnud. Aga hüdropaagi taseme ja silindri hülsi seina paksusele tuginedes.
   

Üks mure ka. Väga ei usalda seda kesktõmmitsat, on teine vana ka ja keermed vatti saanud. Kühvelkopa jms jaoks hüdrosilinder ka olemas. Aga tõstukile see ei kõlba. Jagaja annab läbi ja silinder ka on nagu on. Ühesõnaga mast vajub ruttu lööbakile.
Mida arvata neist Tööriistamarketi tõmmitsatest, pehmemad vast vene rauast pole?
Olemas ka kesktõmmits-hüdrosilindrid. Lukuklapp ka küljes, seega jagaja siibri leke ei mõjuta. 
   
Vasta

Silindrit peab nagunii kasutama kesktõmmitsa asemel sest masti on ju vaja kallutada ka.
Enamus kes on arvanud, et ei ole vaja on kiirelt meelt muutnud kui maast asju kätte ei saa või asjad maha libisevad käppadelt.
See silinder peaks ka üsna jäme olema ja seda mitte tõstejõu vaid sujuvuse jaoks sest see jagaja seda ei paku.
Lukustusklapi ma paneks nagunii sest sel jagajal suudab sujuvalt liigutades enne alla vajuda kui tõstma hakkab ja see kompenseerib selle.
Vasta

Ühel tuttaval talunikul on probleem MTZ-82ga. Nimelt vahekastist kostub aeglusti peale lülitades tugev ulgumine, et ei kannata üldse sõita. Vahekast on remonditud, enne remonti oli sama teema sellega. 
Kas käändtelje pukside kulumine MTZ-80el võib põhjustada esirataste loperdamist.
Vasta

(13-08-2020, 07:50 AM)deeremees Kirjutas:  Ühel tuttaval talunikul on probleem MTZ-82ga. Nimelt vahekastist kostub aeglusti peale lülitades tugev ulgumine, et ei kannata üldse sõita. Vahekast on remonditud, enne remonti oli sama teema sellega. 
Kas käändtelje pukside kulumine MTZ-80el võib põhjustada esirataste loperdamist.
mu põkal panid küll needsamad kulunud puksid korralikut rattad laperdama just kiiremal sõidul.
Vasta

(13-08-2020, 07:50 AM)deeremees Kirjutas:  Ühel tuttaval talunikul on probleem MTZ-82ga. Nimelt vahekastist kostub aeglusti peale lülitades tugev ulgumine, et ei kannata üldse sõita. Vahekast on remonditud, enne remonti oli sama teema sellega. 
Kas käändtelje pukside kulumine MTZ-80el võib põhjustada esirataste loperdamist.

Selle ulguva kastiga peab tegelema see, kes seda "remontis". Ilmselgelt on miskit endiselt wiltu (ilmselt sõna otseses mõttes).

Jah, lõtkud käändtelgedes võivad (ja enamasti ka tekitavad) laperdamist. Asja võimendavad liigendite lõtkud mujal (eriti huvitaks läheb elu lõtkuva pika kardaani korral).
Vasta

Küsimus 82 kohta. Käsipidur ei tööta üldse. Kang tuleb tühjalt lõpuni. Sõidupidur omab mingit aimatavat pidurdusjõudu küll, teoorias võiks parem olla. Aga esmane oleks hetkel käsipidur tööle saada. Kust otsast läheneda? Kas on midagi välispidiselt reguleeritavat või peab hakkama lammutama?
Vasta

(17-08-2020, 20:05 PM)olli Kirjutas:  Küsimus 82 kohta. Käsipidur ei tööta üldse. Kang tuleb tühjalt lõpuni. Sõidupidur omab mingit aimatavat pidurdusjõudu küll, teoorias võiks parem olla. Aga esmane oleks hetkel käsipidur tööle saada. Kust otsast läheneda? Kas on midagi välispidiselt reguleeritavat või peab hakkama lammutama?
http://old.mtzveles.ru/documents/passpor..._7_6_5.htm

Kasuta otsingut: мтз 80 регулировка ручника ja seal videod ka.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(17-08-2020, 20:05 PM)olli Kirjutas:  Küsimus 82 kohta. Käsipidur ei tööta üldse. Kang tuleb tühjalt lõpuni. Sõidupidur omab mingit aimatavat pidurdusjõudu küll, teoorias võiks parem olla. Aga esmane oleks hetkel käsipidur tööle saada. Kust otsast läheneda? Kas on midagi välispidiselt reguleeritavat või peab hakkama lammutama?
Kui pealekeeramine 19 võtmega ei aita võtaks ma ratta alt (saab ka ilma) ja võtaks kogu kupatuse lahti. Tõenäoliselt kässar peal sõidetud ja katted ära kulutanud. Teine asi mis käsipidurit hävitab on see, et tõmmatakse käsipidur liikumise peal peale, mitte ei oodata ära täielikku peatumist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne