(15-02-2021, 15:17 PM)qwerty009 Kirjutas: Liigendiga on ainult tagumine rihmaseib kus vedru küljes?
Kui niiduorgan on üleval, siis mootori rihmaratas lihtsalt libiseb üle rihma ning kui alla lasta, siis läheb pingule? (St ei ole mingi elektriliselt lülitatav).
Kui kannatab lühema rihma panna, siis see võiks probleemile suuresti abiks olla.
Kontaktpinna suurus on küll väga hea.
Pilti vaadates on see pingutuse rihmaratas valel poolel, st mootori vedav rihmaratas tõmbab selle vedruga rihmaratta lõdvaks, kui koormus sinna taha tuleb. See vedru peaks minu loogika järgi olema sellel teisel rihmarattal.
Liigendiga on nii tagumine kui ka see teine rihmaseib. Üht siis pingutab justkui see suurem vedru, mis paistab ja teist tõmbab siis rihma käivituse hoob trossiga. Kõige huvitavam ongi see, et kui tõmmata rihm nö hoovast pingule (niitmise asendisse) ja niiduorgan on max ülemises asendis (niidab kõrgelt), siis on terade rihm hästi pingul, kui lasen alla nt kolmandasse asendisse (mina niidan seal asendis), siis on rihm ikka üsna löntis.
Proovisin panna ka lühema rihma, aga siis tulebki see error, et kui niiduorgan on ülestõstetud asendis, läheb rihm juba rohkem pingule ka siis kui ta ei ole sisse lülitatud ja blokeerib käivituslüliti ära (mis ei ole otseselt probleem, aga ikkagi pole nagu hea lahendus).
Teine Yardman on AF6180, tollel on rihm ühe pingutusrulliga ja on oluliselt rohkem pingul ja toimib ilusti.
Tahaks aru saada mis on valesti, sest midagi on ilmselgelt valesti. Ka tutika originaal rihmaga on olukord täpselt samasugune.
Ole hea täpsusta, mismõttes pingutuse rihmaratas on valel poole? Äkki viitisid mõned punased jooned teha vms..
Help, please!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170