Projekt: Fortschritt E514 renoveerimine, vla 1990

Liikuvat pilti täna ei tule, kuna telefoniga ei õnnestu lisada.
Aga nüüdseks ca 15 ha tehtud ja peale eelpoolmainitud murede leevenemist pole probleeme esinenud. Ptüi ptüi ptüi üle vajamineva ōla...
Kiidan mootorit. Ōli ei kulu ja toimib ilusti. Jõudu piisavalt ja ei leki. Jahutusvedelik sees ja see ka ei leki.
Kombaini sisu osa toimib laitmatult.
Lekib üks rooli silinder kergelt ja variaatori silindrid.
Kaldtee kett on liiga veninud- toimib, aga on pōhimōtteliselt liiga pikk- käib teatud asendis vastu heedri korpust. Otseselt veel ei sega, aga vajab tähelepanu mingi hetk.
Kabiini ukse lukusti tuleb pōllul lahti. Vajab ülevaatamist.
Aga olen enam kui rahul ja kiidan omaaegseid lahendusi.
Kuulmiseni!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Suured tänud et 30 aastat vana kombain sai taas elule aidatud   .Kui palju ehk mitu hektarit  sellel aastal on vaja vilja koristada ja mis kombainiga seda tegid eelmistel  aastatel.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

(23-08-2020, 10:43 AM)E303 Kirjutas:  Suured tänud et 30 aastat vana kombain sai taas elule aidatud   .Kui palju ehk mitu hektarit  sellel aastal on vaja vilja koristada ja mis kombainiga seda tegid eelmistel  aastatel.
Minul on kombainile tööd pakkuda hetkel ca 20 ha, mis aja jooksul muutub kindlasti. Hetke seis selline, et minu põldudel on töö lõppenud ja taaskord ptüi ptüi ptüi, peale algsete jamade likvideerimist, oli tegemist täiesti murevaba viljakoristusega, mida polegi mul olnud Smile Ehk siis mul on hooaeg koristusega lõppenud ja edasi jätkub töö kuivatis.
Vilja niiskus sel hooajal 10-18 vahemikus, sõltuvalt põldude asukohast.
Nüüd veel jäänud masin puhastada ja siis mingi hetk need pisemad sättimised veel ära teha.
Varasemalt koristasin Sampo 30-ga. Viimased 2 aastat aitas sõber uue John Deerega , kuna polnud endal mahti kombaini remondiga tegeleda, sest püstitasin kaarhalli.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Täna tegin kombainile hoolduse, määrisin , puhastasin ja nokitsesin. Ühesōnaga masin puhas ja uuteks väljakutseteks valmis. 
Korra saab kindlasti veel sōita, tahan väljast teise heedri ka sisse transportida.
Aga masin katuseall kuivas, loodan, et säilib hästi!
Kuulmiseni!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Aplaus ja roosivarred!

Cool

Ära akusid lahti ühendada unustaWink Veel parem - võta kusagil pidevalt liikuva tehnika peal kasutusele.
Vasta

Jäi täna silma temaatiline taskukalender: https://www.osta.ee/taskukalender-1990-k...84826.html

[Pilt: 1_1_49964282.jpg]
Vasta

(02-09-2020, 13:33 PM)denzu Kirjutas:  Jäi täna silma temaatiline taskukalender: https://www.osta.ee/taskukalender-1990-k...84826.html

[Pilt: 1_1_49964282.jpg]
Pildil on minu kombaini suurem suguvend E516/E517. Aga peab tõdema, e tolen hakanud üsna suureks selle kombaini fänniks ja ei mõista, miks nad nii käest ära on reeglina lastud. Senise kogemuse põhjal on tegemist tolle aja mõistes ikka väga kvaliteetse masinaga, lihtsalt hooldused on puudulikud olnud.
Kuulmiseni!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Siit sealt üritan teha ära veel asju, mis meenuvad, et tahaks paremaks. Kodustest varudest näiteks ei leia stopperdusseibi, mis on seest poolt soonega ja väljast painutad mutrile peale. Oskab keegi öelda, mis poes nend evalik oleks olemas, tarvis 24mm võllile...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

https://www.xn--triistamarket-imba.ee/et...rseib-25mm 
Miskit sellist mõtled? Laos 0.
https://www.ikh.se/sv/sakerhetsplat-25mm-mb05
Vist rootsimaal on. Keelt ei mõika.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Kõike, mis on IKH valikus saab läbi Tööriistamarketi tellida, kui endal soome asja pole  Big Grin
Vasta

Kui eelpool toodud seib on sobilik, siis otsida saab nimega: lukustusseib võllimutrile DIN 5406 .
Vasta

(14-09-2020, 21:47 PM)Brrr Kirjutas:  Kui eelpool toodud seib on sobilik, siis otsida saab nimega: lukustusseib võllimutrile DIN 5406 .
See seib peaks sobima, uurin ja otsin. Täname viidete eest!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Eile oli tarvis kombainiga sõita. Päris poolest pöördest ei käivitunud, kütus oli alla vajunud. Pumbasin käsipumbaga üles ja siis läks ilusti. Kuigi väljas oli 12 kraadi sooja ja olen kuulnud, et see mootor pole hea käivituja jahedas, siis polnud häda miskit. Aga miks küte alla vajub, etteande pumba süü? Ühtegi leket torustikus ei ole, mida oleksin suutnud tuvastada.
Ja pidurid on kadunud. Paak vedelikust tühi. Ilmselt kuskil kabiini põranda all on mingisugune voolik ära murenenud, mis on tähelepanuta jäänud. Tuleb jälle tegeleda Smile

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(09-10-2020, 10:36 AM)saarrand Kirjutas:  Eile oli tarvis kombainiga sõita. Päris poolest pöördest ei käivitunud, kütus oli alla vajunud. Pumbasin käsipumbaga üles ja siis läks ilusti. Kuigi väljas oli 12 kraadi sooja ja olen kuulnud, et see mootor pole hea käivituja jahedas, siis polnud häda miskit. Aga miks küte alla vajub, etteande pumba süü?
...
KS pumba küljes või tagasivoolu toru otsas peaks/võiks olla tagasilöögiklapp. Kui enne ks pumpa (imeva poole peal) on väike leke, siis välja see ei paista, tõmbab õhu vahele ja vajub küte tagasi samamoodi.


Vasta

(10-10-2020, 10:16 AM)hulgus Kirjutas:  
(09-10-2020, 10:36 AM)saarrand Kirjutas:  Eile oli tarvis kombainiga sõita. Päris poolest pöördest ei käivitunud, kütus oli alla vajunud. Pumbasin käsipumbaga üles ja siis läks ilusti. Kuigi väljas oli 12 kraadi sooja ja olen kuulnud, et see mootor pole hea käivituja jahedas, siis polnud häda miskit. Aga miks küte alla vajub, etteande pumba süü?
...
KS pumba küljes või tagasivoolu toru otsas peaks/võiks olla tagasilöögiklapp. Kui enne ks pumpa (imeva poole peal) on väike leke, siis välja see ei paista, tõmbab õhu vahele ja vajub küte tagasi samamoodi.
Tagasivooliklappi pole küljes. Oskad soovitada ka, millist täpselt sinna panna või sobib suvaline poest leitav klapp?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Vooliku vahele sobib väga hästi PM kaubamajas müüdav mõneeurone klapp. 
Kui aga paaki pole plaanis alati tilgatumaks sõita siis on võimaluk ka põhjaklapp paaki panna.
Kalhoozi ajal meil üks tüüp pani lihtsalt kraani vahele paagi peale selle asemel, et viga otsida. Aitas. Ainult kogu aeg peab hommikul meeles olema.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Katsun lisada tagasivooluklapi kuskile. Saan selle panna paagi peale tagasivoolu torule, sest paagi peal on nii sissetuleku kui väljatuleku ots ja vähemalt hetkel mälu järgi öeldes, need sealt küljest ära ei käinud. St torud käivad mõlemad külge paagi ülemisele küljele ja paagi sisemuses olev toru sealt ära ei käinud mälu järgi.
Teine küsimus ka, mis asendis peaksid olema aspli piid kui nad on kõige lähemas asendis vikatile . Mul on praegu nii, et aspli pii ots vaatab umbes 45 kraadise nurga all kombaineri poole, aga mulle tundub, et see pole õige. Igaks juhuks mainin ka seda, et vardad, mille küljes on aspli piid, ei liigu ümber oma telje täis tiiru, vaid vaba liikumine on mingis osas. Vast kirjeldasin õigesti.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Kas sakslasel on nad kogu aeg ühe nurga all?  
Vikati kohal peab nurk olema selline, et lõikeaparaadi puhtaks tõmbab. Ühesõnaga, agressiivne.
Nurk peaks muutuma peale vikatit kui piid jõuavad kaksikteoni. Seal laseb kõrre lahti ehk kukutab teo peale. 
Samuti peaks nurk muituma kui asplit üles alla liigutada.

Aquila captas non muscas.
Vasta

See on haspelWink

Haspli lattide asend võiks olla nii vähe vilja rebiv-painutav, kui kannatab.

Kui vili muidu kaksikteoni ei jõua, siis jah, vajadusel lükkadki haspliga, aga see pole hea variant muu, kui olematu kõrrepikkusega varase odra korra. Vähegi pikema kõrre puhul tekib oht, et pead raputatakse liiga palju. Ning kuna meil jäädakse koristamisega pigem hiljaks, tera variseb - tekib heedrikadu.

Täpselt sama kiiruse ja kõrgusega - sätid nii vähe segama, kui võimalik, kuid sedapalju toetama, et vili kindlasti jõuaks kaksiteole. Raske seletada, kerge katsetadaWink
Vasta

(21-10-2020, 15:59 PM)saarrand Kirjutas:  Katsun lisada tagasivooluklapi kuskile. Saan selle panna paagi peale tagasivoolu torule, sest paagi peal on nii sissetuleku kui väljatuleku ots ja vähemalt hetkel mälu järgi öeldes, need sealt küljest ära ei käinud. St torud käivad mõlemad külge paagi ülemisele küljele ja paagi sisemuses olev toru sealt ära ei käinud mälu järgi.
Teine küsimus ka, mis asendis peaksid olema aspli piid kui nad on kõige lähemas asendis vikatile . Mul on praegu nii, et aspli pii ots vaatab umbes 45 kraadise nurga all kombaineri poole, aga mulle tundub, et see pole õige. Igaks juhuks mainin ka seda, et vardad, mille küljes on aspli piid, ei liigu ümber oma telje täis tiiru, vaid vaba liikumine on mingis osas. Vast kirjeldasin õigesti.
Vaata oma postitus 86 sinise heedri pilti. Seal on piid korralikult alla suunatud. Pii suund ei muutu ju terve ringi jooksul, sest piivõllide jooksurada on ju ümmargune.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne