Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
Kas peaks pealkirja muutma? Otsustasin siit nõu küsida ja nimelt auto ja inimese suhtest lähtudes.
Tekkis mõte auto osta. No ikka liisida. Tingimused, mis minust ei olene, on abikaasa poolt. Et oleks uus ja keegi pole seal sees piima ümber ajanud või veel hullem - lõhnakuuske riputanud. Järgmine jäik tingimus, et sisseistumisel ja väljumisel oleks istme kõrgus temale sobiv. Võibolla annaks värvi suhtes temaga rääkida. Praegune Laccetti on liiga madala istmega. Üks sugulase BMW jälle liiga kõrge istmega. Ma mõtlen kõrvalistuja istet. See auto talle meeldis:
https://www.topauto.ee/et/suzuki-swift-h...le_id=1984
Minu jaoks on susuki täitsa võõras ja saba alla vaadanult jäi mulje, et tagasild on ääretult mannetu nagu murutraktoril umbes. Ka ei vaja ma nelikvedu ja mootorist ei tea ka miskit. Automaadiga variant on ilmselt variaatoriga.
On keegi kokku puutunud sellise fruktiga? Hoiatage mind enne kui abikaasa sõna peale jääb. Aga tegelikult riigist välja ei plaani sõita (isgi alko järgi mitte) ja mis sel penskarite paaril ikka vaja. Enne ostu sooritamist tahaks ikka nõuandeid, et pärast mitte kahetseda. Keegi soovitas vaadata neid skodasid ja datsiaid, eks peab neid ka proovima, kuidas sisse-välja istumine kõrvalistmelt sobib. Ah-jaa, kuna nüüdsel ajal on üks vidin meeldima hakanud, siis minu soov ostu juures oleks püsikiiruse hoidja aga see pole peamine.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Tavaolukorras ma soovitan auto24-s siia pöörduda info saamiseks, nüüd rikun reeglit. Vaata sinna autonduse või ostuabi osakonda, seal nämmutatakse neid jutte iga päev pikalt ja põhjalikult? Mõtlemine lülita sisse pahna väljafiltreerimiseks!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,236
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
17
Ei ole mina Eesti teedel " püsikat" tarvitanud .Distantsid ju suht lühikesed.Ja alati leidub mõni "tropp" kes pidurdama paneb ,kuna hetkel möödasõit võimatu.See aga peal ju kõigil uuematel autodel.
Postitused: 309
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
(22-08-2020, 01:36 AM)linnuke Kirjutas: Ei ole mina Eesti teedel " püsikat" tarvitanud .
Vastupidi, lülitan püsika esimesel võimalusel sisse. Siis: ei ületa kiirust, ei pea ise pidurdama, ei pea ise kiirendama, auto sõidab ise joonte vahel. Ainult naudi kulgemist.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 217
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Kui vanemast peast uut autot valida tuleb endale tuleb selgeks teha kas see on nüüd viimane,endal oli sama valik .Mulle jäi pihku umbes samasugune auto nagu eespool lingil viidatud,isegi pea sama värvi mis mind alguses rahuldas aga siis ikka selgus ,et taarat tuleb kaks korda nädalas ära viia ,sest ühekorraga ära ei mahtunud,ühesõnaga pakiruumi väiksus sai otsustavaks teguriks .Nii ma vahetasin ta sama aastaarvu ja läbisöiduga pisut suurema ja kõrgema vastu. Minu proua poolt olid suured plusspunktid sellele mõnele lisasentimeetrile mis sisseronimisel lisandus ,missest ,et eelmine oli nunnum.
Niipalju kui mul endal on Suzuki endaga kokkupuuteid siis on ta pigem vastupidav auto.Kui karta ,et neliveo asjad on all peenikesed siis vast see on asjata,sest ega need olemas olevad kilovatid ei suuda neid asju vast ära tappa ,Honda CRV alla vaadates ka ei saa aru kuidas need asjad kesta saavad aga kestavad.
Postitused: 348
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Tänapäeval veel lisaks eelkõnelejatele tähtis ka turvalisus,seepärast ma ka kastikausku.Raami peal asi,sisse-välja saamine ok, lisaks nelivedu.Vajadusel saab ka korraliku koguse manti peale panna.Tõsi,et preemiumklassi sõiduauto mugavusi pole aga see ei ole ka minu jaoks prioriteet nr.1 Naispere peale soetamist arvas,et vanamees sooda aga talviti(kui veel talved olid) tekkis kahtlus kas ma ise üldse saan oma autoga sõita.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ei ole teie unistustel määratud täituda.
pole enam autosid, mis kestavad liisingu ja kümme aastat peale.
hästi hoides kestavad garantiiaja ja nõksukese peale.
ja siis hakkab kepp pihta.
ja kodus remomine on ka üsna võimatuks tehtud.
Postitused: 304
Teemad: 5
Liitus: Oct 2013
Maine:
7
Alustame sellest,et pange kirja oma aastane kilometraas.5;10;15;20+ tkm.Siis on mõtet vestelda kütuse osas.
Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
23-08-2020, 19:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2020, 19:37 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(23-08-2020, 17:00 PM)vwt2 Kirjutas: Alustame sellest,et pange kirja oma aastane kilometraas.5;10;15;20+ tkm.Siis on mõtet vestelda kütuse osas.
109 tuhat midagi on ees 2007 ostetud autol. Jagame 13-ga ja saab miski 7-8 tuhat aastas. Põhisõidud on kodu-pood või kaks poodi - kodu. No ütleme 7-10 km päevas ja mitte iga päev. Muidugi mõned korrad kuus riigi sees punktist A-B-ni ja tagasi laup-pühap või riigipüha. Selle pärast diisliga pole miskit teha, 3 km sõiduga ta soojaks ei lähe.
Tsitaat:ei ole teie unistustel määratud täituda.
pole enam autosid, mis kestavad liisingu ja kümme aastat peale.
hästi hoides kestavad garantiiaja ja nõksukese peale.
ja siis hakkab kepp pihta.
ja kodus remomine on ka üsna võimatuks tehtud.
Olen isegi mugavaks läinud, kodus vahetan veel pirne-lampe ja ülejäänu servises. Pole ju mõtet osta mingeid spetsmäärdeid riiulitäis koju, et jätkub veel 200 aastaks. Teeninduses jätkub tuubist 200 autole ja seal kulub ruttu.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 217
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Kust tulevad väited ,et tänapäeva turbotatud mikromootorid ei kesta ,rootsist tassitakse 1,4 mootoriga taksosid mille läbisõidud on poole miljoni kanti,täielik hooldusajalugu mille otsastotsani lugemisega võib tuvastata kõik anomaaliad ,sest kui auto käib kindla ajaintervalliga hoolduses siis lihtsalt ta pole suuremate remontidega seisnud ja ei kasti ega mootori remonte pole tehtud selle aja jooksul.Ja intervall oli ühel konkreetsel 15000. Samas sõbra pojad maadlevad ameerika kastikate 5 liitristemootorite remondiga mis 100000 laiali lagunevad.
Pealegi eelpool mainitud autol on tavaline vabalthingav mootor mis võiks muretult paarsada tuhat kesta ja kui inimene arvutab oma eeldatavad sõidu kilomeetrid välja on asi selge kui mitmeks aastaks autot jagub,võib-olla peaks jaapanlasel õõnsuste korrosiooni kaitsega pikema perspektiivi nimel tegelema.
On olemas ratsionaalne ja emotsionaalne valik kui rahakott seab piirid madalamalt tuleb pigem esimest varianti kasutada.