Kütusevoolikud ja torustik on laias laastus paigas ja olen vaikselt tagasilda külge monteerinud, seisupiduri süsteem lõpetada ja rummud laagritega külge lükata ning siis on viimane aeg auto pukkidele lasta.
Kõik venib nagu ikka, kuid eile õnnestus ka taaskord igasugu varuosasid soetada.
Kahjuks muidugi on ka nendel istmetel omad defektid, kuid loodetavasti saan tulevikus mingi enamvähem komplekti kokku panna.
Siinkohal tuleb ka ära mainida, et ega lihtsalt see kraam kätte ei tulnud. Pidin terve auto ostma, tehing toimus loomulikult pilkases pimeduses ja omakorda pimestatuna lootusest, et võibolla polegi asi nii hull jne.
Müügimees väitis, et tema suureks üllatuseks tekkis autole huvilisi küll ja veel, isegi selliseid kes tingida ei tahtnud, kuid kuna ma samal õhtul platsis olin, siis õnnestuski mul see Ascona kõigi nende hordide eest endale saada.
Raamatus seisab, et tegemist on lausa Ascona GT Sport mudeliga, ehk siis kaugeltki mitte kõige lihtsam asi jällegi, mootoriks 20NE. Viimase ülevaatuse järgi on ta oma 8-9a seisnud ja ega ma ei tea kas ta töötab üldse. Jahutusvedelikku sees pole enam, kuid see võibolla on kahtlaselt parandatud radikast kaduma läinud, õli küll oli. Auto on tegelikkuses loomulikult paras raibe, mõnevõrra paremas seisus võibolla kui minu enda auto alguses oli. Minevikus on teda lapitud ja värvitud ja see kõik ei ole sealjuures väga hästi tehtud.
Mind huvitas aga põhiliselt kõik see mis on salongis, sest see on ju peaaegu sama mis Irmscheril. Kapoti alt leian ka kindlasti igasugu pisiasju, ning tundub, et koostamise ajal võiks olla päris hea käia siit spikerdamas, et mis kus täpselt olema peaks.
Eespool mainisin, et väidetavalt oli kuulutuse peale ka teisi helistajaid, kes tahtis velgi, kes midagi muud. Kui juhul keegi ilmajäänu siit seda lugema peaks siis võite mulle ka kirjutada. Lõppude lõpuks oli see planeerimata kulutus ja on ainult hea kui mõne kopikagi tagasi saab. Veljed ma võiks homnepäev raha vastu vahetada, kuid siis on mul vähemalt kolme plekkvelge koos mingite pasteldega vaja.