07-10-2020, 18:33 PM
Lada 2107
07-10-2020, 20:35 PM
Kuri kahtlus, et VAZ 2107 - el ei kasutata akualuskummi
07-10-2020, 21:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-10-2020, 21:05 PM ja muutjaks oli robi.)
Kataloogid lubavad aluskummiga ja kummita, sõltub kinnituse viisist.
08-10-2020, 14:02 PM
Mul neid 05 ja 07 meid oli peris mitmeid ja minuarust see alumine akukumm oli neil kõigil.
Ja nii ehk naa on mõistlik panna sinna vahele see.
Ja nii ehk naa on mõistlik panna sinna vahele see.
08-10-2020, 18:42 PM
Parempoolsed aknatõstukite lapatsid klaasi külge liimitud - peavad küll. Kiled tagasi teibitud, polstrid peal, käepidemed küljes. Midagi ära ei lõhkunud, kui välja arvata üks käepideme polt, millel tuli pea maha puurida. Nüüd tuleb käsile võtta värvi parandused. Poritiiva äärtega pole probleemi, kõige suurem peavalu on muhuga kapotil. Mitte ei taha tervet kapotti üle värvida. Aga ajada kokku see 36 aastat pleekinud värv saab kõva pähkel olema.
08-10-2020, 21:30 PM
(08-10-2020, 18:42 PM)Formika Kirjutas: Parempoolsed aknatõstukite lapatsid klaasi külge liimitud - peavad küll. Kiled tagasi teibitud, polstrid peal, käepidemed küljes. Midagi ära ei lõhkunud, kui välja arvata üks käepideme polt, millel tuli pea maha puurida. Nüüd tuleb käsile võtta värvi parandused. Poritiiva äärtega pole probleemi, kõige suurem peavalu on muhuga kapotil. Mitte ei taha tervet kapotti üle värvida. Aga ajada kokku see 36 aastat pleekinud värv saab kõva pähkel olema.
Muhu kapotil silub näiteks molk.ee ilusaks. Õiget tooni värvi saamisel soovitan benefit.ee. Kütusepaagi luuk kaasa ja saad kindlasti õige tooni. Ei ole just kõige odavam, aga kvaliteet garanteeritud.
08-10-2020, 21:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2020, 21:37 PM ja muutjaks oli honkomees.)
(08-10-2020, 21:30 PM)Toomask Kirjutas: .Õiget tooni värvi saamisel soovitan benefit.ee. Kütusepaagi luuk kaasa ja saad kindlasti õige tooni. Ei ole just kõige odavam, aga kvaliteet garanteeritud.toetan, teadaolevalt parima kvaliteediga kontor. Ja viitsivad pusida, on igasugu pleekinud asjadele parandusvärvi kokku ajanud, käsitsi katsetades kui masin ei anna adekvaatset vastust.
09-10-2020, 15:53 PM
ZIS-i teemas on möödaminnes juttu sellest, et 07-le on eelmise omaniku poolt korralik korrosioonitõrje tehtud, aga see pole tehase originaal. Iseenesest ju õige, aga samas on raamatus "Sõiduautod Žiguli" lausa vastav peatükk olemas, kus täpselt kirjas, kust august mis suunas mingit möksi küljekarpide sisse ja mujalegi pritsida tuleb. Selleks mõeldud augud-avad olid juba tehase poolt olemas. Seega võiks põhimõtteliselt öelda, et autod väljusid tehasest omamoodi poolfabrikaatidena, kus osa töid oligi jäetud autoomanikule endale tegemiseks. Kohustuslik see muidugi polnud, küll aga väga rangelt soovituslik. Samamoodi on logarite või kärukonksuga - tehasest polnud neid küljes ühelgi autol, küll aga vastavaid detaile toodeti ja võimalus nende paigaldamiseks oli juba tehase poolt ette nähtud. Raadio, antenn ja kõlar(id) - mõnel autol olid juba tehasest küljes, teisele võis soovija ise paigaldada. Kõigil Ladadel oli vastav võimalus juba tehasest olemas (v. a. antenniauk või selle koht). Kaheksakümnendatel oli mul hea võimalus oma hoovis näha kaht ühesugust VAZ-2101. Kas nüüd tingimata sama aasta masinad, aga küllalt lähestikku arvatavasti küll. Üks oli igalt poolt mingi ollusega kokku mökerdatud (ja omanik ka värskendas seda iga aasta-paari tagant), see oli ilus ja korralik auto. Teine oli vist jäänud nii, nagu tehasest tuli. Lõpuks seisma jäigi, küllap ei lastud ülevaatuselt enam läbi - tiibadel suured roosteaugud sees, sealt, kus pidanuks olema küljekarp, vaatas vastu põranda kummimatt, uste alumistet äärtest polnud ka enam midagi järel. Varuratas paistis altpoolt välja, küllap vaid tänu kinnihoidvale kummirihmale ei kadunud üldse ära .
Puruks ja pool pööret tagasi!
10-10-2020, 11:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2020, 11:38 AM ja muutjaks oli ZIL 131.)
Jään siiski arvamuse juurde, et antud isendil ei ole ette nähtud akualuskummi. Kuna aku kinnitus 2105-3703112 plekiga.
10-10-2020, 11:49 AM
(10-10-2020, 11:37 AM)ZIL 131 Kirjutas: Jään siiski arvamuse juurde, et antud isendil ei ole ette nähtud akualuskummi. Kuna aku kinnitus 2105-3703112 plekiga.See võib õige olla küll. Selle kummi olemasolul ei saa akut selle hoidikuga kinnitada ja vaevale Ded oleks sealt originaalse kummi minema visanud. No ega see kumm ei maksnud ka suurt midagi.
10-10-2020, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2020, 12:40 PM ja muutjaks oli ZIL 131.)
robi võiks teha BA3 2107 raamatu kahest viimasest lehest pilti.
10-10-2020, 16:40 PM
(10-10-2020, 12:40 PM)ZIL 131 Kirjutas: robi võiks teha BA3 2107 raamatu kahest viimasest lehest pilti.Sellise kinnitusega ei olnud isegi aluskummi lõhna tunda, see väide on võetud omadest mälestustest ja põhineb Rigast toodud exporti mõeldud mudelil. Saage ometi aru, et osad asjad tehti vahel ikka teisiti ka, ei hakanud rataste puhul vaidlema, aga kohe kindlasti tuli neid välja erinevate velgedega, ka istmetega komplekteeriti erinevalt. Ei olnud kõik 07-ed ühesuguste istmetega. JNE.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
10-10-2020, 22:30 PM
metsakohin
Saage ometi aru, et mälestustega pole midagi teha. Kui must valgel ei ole siis järelikult ei ole olnud. Istmed? Jah, diilerid paigaldasid SAABi istmed. Nõukogude Liidus diilereid ei olnud.
Saage ometi aru, et mälestustega pole midagi teha. Kui must valgel ei ole siis järelikult ei ole olnud. Istmed? Jah, diilerid paigaldasid SAABi istmed. Nõukogude Liidus diilereid ei olnud.
11-10-2020, 09:51 AM
(10-10-2020, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas: metsakohinEsiteks ei ole sellise alumise serva peal käiva akukinnitusega võimalik alusvanni normaalselt kasutada.
Saage ometi aru, et mälestustega pole midagi teha. Kui must valgel ei ole siis järelikult ei ole olnud. Istmed? Jah, diilerid paigaldasid SAABi istmed. Nõukogude Liidus diilereid ei olnud.
Teiseks saage aru, et dokument trükiti heal juhul kord aastas ja aasta jooksul võis toimuda palju muutusi mudeli arengus (nii neid asju nimetati), võisid vahetuda tarnijad (loe: valuutat ei jätkunud ja vasja pidi ise leiutama).
Kolmandaks tõin oma isendi Riga autopoest, mitte sadamast. Valik oli suur, kusjuures kõik olid rongilt maha võetud mingisuguste väliste defektide pärast.
Põhilise osa moodustasid viied ja seitsmed, oli kuusi, millel viie kaitserauad küljes.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
11-10-2020, 10:47 AM
Pikkade arutelude käigus sai mulle selgeks, et selgust pole. Võtsin vastu otsuse, taastan auto sellisena nagu standardi järgi üks 07 1984 a olema peaks. Nõuka aegse bardaki ja plaanimajanduse tingimustes, kus plaan tuli iga hinna eest täita võis tehasest välja sõita igas komplektsuses autosid, nagu siin kaasfoorumlaste mälestustes teada saime. Niisiis alla 07 originaal veljed, raadio Nõuka aegne Bõlina 207, sest väheusutav et Doni äärse Rostovi kodanik 1984 a. endale Jaapani maki sai. Oli ju see aasta veel stagnatsiooni aeg ja isakeseks Tshernenko. Eestis kummardati Karl Vainot. Üldiselt oli see aeg, kus põllumajanduses teeniti suuri rahasid, Eestisse vurasid autode kolonnid ja mitte kellelegi ei tulnud pähe, et see "paradiis" on 6 aasta pärast maamunalt kadunud.
11-10-2020, 11:05 AM
(11-10-2020, 09:51 AM)metsakohin Kirjutas:Need viimased on nn. "kanada nullkuued", millest ksf. Martin_R on väga hea maakeelse kokkuvõtte teinud: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopic...72#p143372(10-10-2020, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas: metsakohinEsiteks ei ole sellise alumise serva peal käiva akukinnitusega võimalik alusvanni normaalselt kasutada.
Saage ometi aru, et mälestustega pole midagi teha. Kui must valgel ei ole siis järelikult ei ole olnud. Istmed? Jah, diilerid paigaldasid SAABi istmed. Nõukogude Liidus diilereid ei olnud.
Teiseks saage aru, et dokument trükiti heal juhul kord aastas ja aasta jooksul võis toimuda palju muutusi mudeli arengus (nii neid asju nimetati), võisid vahetuda tarnijad (loe: valuutat ei jätkunud ja vasja pidi ise leiutama).
Kolmandaks tõin oma isendi Riga autopoest, mitte sadamast. Valik oli suur, kusjuures kõik olid rongilt maha võetud mingisuguste väliste defektide pärast.
Põhilise osa moodustasid viied ja seitsmed, oli kuusi, millel viie kaitserauad küljes.
11-10-2020, 11:26 AM
Oli vist nii nende akukinnitustega.
Külje pealt altservast klambriga ja ilma kummialuseta kui aku oli plastkorpusega.
Kaks varrast klambriga aku ülaservast ja kummialusega siis kui aku oli bakeliitkorpusega.
Peale pandi seda akut mida parasjagu laos olemas oli.
Külje pealt altservast klambriga ja ilma kummialuseta kui aku oli plastkorpusega.
Kaks varrast klambriga aku ülaservast ja kummialusega siis kui aku oli bakeliitkorpusega.
Peale pandi seda akut mida parasjagu laos olemas oli.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
11-10-2020, 13:49 PM
(11-10-2020, 10:47 AM)Formika Kirjutas: ...raadio Nõuka aegne Bõlina 207, sest väheusutav et Doni äärse Rostovi kodanik 1984 a. endale Jaapani maki sai.Otsus mõistlik, kuid hää peremees, ära alahinda omas jutus tolleaegsete inimeste jõukust ja leidlikkust. Kraami liikus, kui ikkagi väga vaja oli. Ja palju liikus. Maa suur ja lai.
Näiteks tõi mu isa Moskvast 1978. aastal peetud žigulli, mille kindalaekast vahtis vastu Philipsi N2607.
11-10-2020, 16:06 PM
Tsitaat: sest väheusutav et Doni äärse Rostovi kodanik 1984 a. endale Jaapani maki sai.84-ndaks aastaks olid komisjonipoed väljamaa (ka japside) elektroonikaga üle ujutatud. Tõid põhiliselt meremehed.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
11-10-2020, 19:01 PM
Siin on ikka teemaks originaalmasin vs. võimalik omanikupoolne tuuning kas välismaa maki või siis kasvõi tagaaknal oleva võrega, mis pidi vähendama salongi jõudvat päikesekiirgust aga tagama samas väljavaate...
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 31 külali(st)ne