Mõistusevastased manöövrid liikluses

Ühinen viimase arvamusega. Isehakanud looduse kroonidest tuleb enamasti lennukalt mööda süstida, et lugupeetavad ei jõuaks üritust torpedeerima hakata, ent "fööni" juhtudes võib selline teguviis tengelpunga jaoks kurvalt lõppeda.
Vasta

Päris huvitav oleks teada, mis juhtuks siis, kui kõik liiklejad kõigele käega lööks. Nagu mingi aeg tagasi tulid jutuks eakad juhid, kes lihtsalt ei taju enam ümbritsevat piisavaöt adekvaatselt- neist saan ma veel aru, kuigi see ei tähenda seda, et ma nende liikumisstiili just õigeks pean.
Küll aga ei mõista ka mina neid, kes teadlikult teiste liiklejate suhtes hoolimatut stiili harrastavad.

Ja see veel: ma ka ei ole rekkamees, olen veokamees ning siin on neid veelgi ja leian, et äkki sellised 87-90 vestlused panevad sõiduauto roolis olevaid inimesi rohkem meiesuguseid mõistma ja meiega arvestama, eelkõige arvan. et meie liikumises ei ole muud taunimisväärset kui vaid kiirendus ja noh, mõningatel juhtudel ka pöörderaadius, poolhaagetel rohkem, täispäradel vähem. Kui vähemalt üks inimene asja üle mõtlema hakkas, on igasugune arutelu seda väärt.
Vasta

(13-10-2020, 23:38 PM)Peeter2 Kirjutas:  Ma sõidan spidoka järgi 90-ga. Spidokas näitab õigesti, ehk mitte oluliselt rohkem tegelikust. Kes on see, kes julgeb öelda, et ma midagi valesti teen?
Andke kontakt ja tulge öelge laivis kui nii kõvad mehed olete.
Just nimelt - teised kihutagu kui tahavad, oma mure. Ja mul ongi jumala pohh, ma ei ole kohustatud mitte ühtegi liigutust tegema lubatud kiiruse ületajate jaoks. Sõidan parema ääärejoone lähedal muuseas seast seal on tee siledam.
Peeglisse vaatan, ja saba taha ei teki, mõningad oinad tõmblejad ainult vahest kipuvad liiga lähedale tilpnema tulema. Eks nende vastu on ka rohtu.
Kas keegi ütleb ,et Sa teed VALESTI?
Empaatiat teiste suhtes on vaja.Mina annan liikluses kogu aeg järgi,kui vaja.Mina ei aja seal õigust taga.Ohutus eelkõige,kiirused on teine asi.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

(13-10-2020, 21:12 PM)linnuke Kirjutas:  Kisub juba OFF TOP iks see  pluss ,miinus 5 kilti teema . Big Grin

Mind küll häirib, kui ma oma sõitu sõites jõuan järele kellelegi, kes sirgel kuival teel sõidab põhimõtte pärast paar kilti aeglasemalt. Mitte sunnitud kohustusest (nagu kiirusepiirikuga krusaistid), vaid põhimõtte pärast. Sest MINUL on õigus ja MIND ei koti, kui palju ma sellega teisi häirin.

Jah, reaalselt ma kaotan kümne kilomeetri peale viisteist sekundit. Mis on olematu aeg. Aga tegelikult ma pean kogu aeg jälgima, et eessõitjale mitte liiga lähedale sõita. Sest vähestel säärastel tüüpidel kiirus püsib sedapalju, et püsikiirusehoidjat kasutada saab. Enamasti sõidetakse vahemikus 83-88. Mis vähemalt mind häirib. Aga ma vihkan järjekordi...

Paraku tähendab säärasest "õiguskuulekast kodanikust" möödumine kas pikka-pikka tühja sirget (millega meil on päevasel ajal tuuga põhitrassidel) või räiget kiiruseületamist (millega tänu olematule liiklusjärelvalvele olulist kahju kellelegi ega millelegi ei sünni). Ma ei hakka kirjutama, kumba ma tavaliselt kasutan, olles paadunud liiklusrikkuja oma stabiilse 9x kiirusega piiranguteta alas. Sest ma tean, palju iga mu kaariku spido valetab. Lubatud on meil 90. Big Grin
Vasta

(14-10-2020, 10:41 AM)diselist Kirjutas:  
(13-10-2020, 23:38 PM)Peeter2 Kirjutas:  Ma sõidan spidoka järgi 90-ga. Spidokas näitab õigesti, ehk mitte oluliselt rohkem tegelikust. Kes on see, kes julgeb öelda, et ma midagi valesti teen?
Andke kontakt ja tulge öelge laivis kui nii kõvad mehed olete.
Just nimelt - teised kihutagu kui tahavad, oma mure. Ja mul ongi jumala pohh, ma ei ole kohustatud mitte ühtegi liigutust tegema lubatud kiiruse ületajate jaoks. Sõidan parema ääärejoone lähedal muuseas seast seal on tee siledam.
Peeglisse vaatan, ja saba taha ei teki, mõningad oinad tõmblejad ainult vahest kipuvad liiga lähedale tilpnema tulema. Eks nende vastu on ka rohtu.
Kas keegi ütleb ,et Sa teed VALESTI?
Empaatiat teiste suhtes on vaja.Mina annan liikluses kogu aeg järgi,kui vaja.Mina ei aja seal õigust taga.Ohutus eelkõige,kiirused on teine asi.
eh, millist empaatiat? Ma sätin maanteel sõitma asudes oma kiirusehoidja 90 peale. 
Kas peaksin sättima selle ütleme 95 peale, et igaüks 100% rahule jääks?
Siis hakkavad mulle ette jääma just needsamad spidoka järgi 90-ga sõitjad ja mul pole seda tarvis.
Üldiselt liigun vähese liiklusega teedel, Tallinn-Lihula, eks siis teate arvestada. 

Dziisus, empaatia. Ma saaks aru et midagi on sitasti kui ma reaalselt sõidaksin 70-80-ga ja tõesti enda järgi sabasid korjaksin. Kamoon. 
Kes kihutada soovib, saab spidoka järgi 90-ga liikujast mööda sõidetud, kui ei oska, eks siis sõida minu tempos. 
Järgi annan ma näiteks linnaliikluses pidevalt, lasen reastuda, kõrvalteelt ette keerata vms. Vihaseks saan siis, kui näiteks raudteeülesõidul tõkkepuu ees kõrvalt esimeseks trügitakse. Nagu täna hommikul Nõmmel juhtus. Tervisi valge Peugeot universaaliga idikale.
Vasta

Eks meil on vaba maa ja igaüks võib omatahtsi enda elu elada. Aga teiste elu määramine on kurjast.

Sinu arvates on siis OK, kui keegi teine sätib oma püsikiiruse veel 3 km madalamale, et ohutusvaru suurem oleks?

Samas on eelkirjutajal täieline juriidiline õigus sääraselt käituda, kuna LS määrab lubatud suurima kiiruse... Ning minusugustel järjekorrafoobikutel tuleb vaid kohaneda.
Vasta

(14-10-2020, 14:04 PM)v6sa Kirjutas:  Eks meil on vaba maa ja igaüks võib omatahtsi enda elu elada. Aga teiste elu määramine on kurjast.

Sinu arvates on siis OK, kui keegi teine sätib oma püsikiiruse veel 3 km madalamale, et ohutusvaru suurem oleks?

Samas on eelkirjutajal täieline juriidiline õigus sääraselt käituda, kuna LS määrab lubatud suurima kiiruse... Ning minusugustel järjekorrafoobikutel tuleb vaid kohaneda.
jumala eest, sõitku veel aeglasemalt. Mul ei ole temast möödasaamisega mitte mingeid probleeme. Ja selliseid kohtabki iga päev.
Naljakas ongi see - tihti juhtub et kui reaalselt keegi sõidab maanteel 80kmh ja enda järgi saba korjab, siis istuvad seal sabas needsamad minust mööda kihutajad - ja mina sõidan hoopis nendest ja kogu sabast mööda Smile Puudu jääb neil kas mootori võimekusest või julgusest... Sabasse vaheletrügimine mul üldiselt kombeks ei ole.
Kurjast? Kui ma sõidaksin 95 kmh või 100 kmh, siis mõne arvates oleks see ka kurjast kas üht või teistpidi. Puhka natuke, võta üks snickers või õlu vms.
Röögi siis traktorite ja mopeedautode peale ka veel, et need su elu määravad...
Vasta

Ma olen igavusest kõiki neid variante proovinud, küll "täpselt", küll "plussiga", küll "spidoka järgi" ja objektiivselt pole mingit vahet - kuna vist absoluutselt igal juhil on mingi oma täiesti unikaalne arusaam "õigest" kiirusest, siis ikka jääb keegi ette ja ikka tolkneb keegi sabas. Kes kiirendab 70 ala lõpu märgi juures, kes pool versta varem, kes põrutab sealt üldse ainult kergelt jalga gaasilt tõstes läbi, kes sõidab üles- ja allamäed õige kiirusega, kes pedaalib juurde-peale, kes pidurdab kaamera juures, jne jne jne, neid kõvahäälseid "GPS-i järgi taadeldud 90ga" sõitjate variante on julgelt suurusjärgu võrra rohkem, kui kirjuid kasse Kopli asumis.

Kõigi spetsialistide arvamusega arvestamine ja empatiseerimine on on täiesti lootusetu üritus, selle jaoks tuleks rool üldse käest ära anda ja kõrvalistmelt mängu juhtida. Eriti jabur on see, et ühes lauses kirutakse "nutientusiaste" ja siis 10 minutit hiljem on hoopis see loll, kes rahuldub auto enda varustuses oleva mõõteriistaga ja ei riputagi poolt kokpitti helendavaid GPS-i ekraane täis ning ei taatle ja võrdle seal vaheltpidamata kõiki numbreid Smile

Sry, aga teie probleem pole see 3km/h, vaid nartissism. Kõik käitugu nagu mina, sest mina olen kõige osavam ja targem! Minu küna spido on kõige õigem! Ma olen Maanteede Kuningas!
Vasta

(14-10-2020, 14:10 PM)Peeter2 Kirjutas:  Puudu jääb neil kas mootori võimekusest
See on kusjuures ilmselt peamine põhjus Smile Mingi pisikese, ilma mootori ja püsikata sitavikati kombinatsioon ülearenenud egoga on üks tüütumaid tegelasi, kellega liikluses maid jagada. Stereotüüpsed "rullnokad" vähemalt tulevad kiiresti ja kaovad kiiresti, mitte ei komposteeri su ajusid kümnete kilomeetrite kaupa.
Vasta

(14-10-2020, 14:15 PM)Jesper Kirjutas:  Ma olen igavusest kõiki neid variante proovinud, küll "täpselt", küll "plussiga", küll "spidoka järgi" ja objektiivselt pole mingit vahet - kuna vist absoluutselt igal juhil on mingi oma täiesti unikaalne arusaam "õigest" kiirusest, siis ikka jääb keegi ette ja ikka tolkneb keegi sabas. Kes kiirendab 70 ala lõpu märgi juures, kes pool versta varem, kes põrutab sealt üldse ainult kergelt jalga gaasilt tõstes läbi, kes sõidab üles- ja allamäed õige kiirusega, kes pedaalib juurde-peale, kes pidurdab kaamera juures, jne jne jne, neid kõvahäälseid "GPS-i järgi taadeldud 90ga" sõitjate variante on julgelt suurusjärgu võrra rohkem, kui kirjuid kasse Kopli asumis.

Kõigi spetsialistide arvamusega arvestamine ja empatiseerimine on on täiesti lootusetu üritus, selle jaoks tuleks rool üldse käest ära anda ja kõrvalistmelt mängu juhtida. Eriti jabur on see, et ühes lauses kirutakse "nutientusiaste" ja siis 10 minutit hiljem on hoopis see loll, kes rahuldub auto enda varustuses oleva mõõteriistaga ja ei riputagi poolt kokpitti helendavaid GPS-i ekraane täis ning ei taatle ja võrdle seal vaheltpidamata kõiki numbreid Smile

Sry, aga teie probleem pole see 3km/h, vaid nartissism. Kõik käitugu nagu mina, sest mina olen kõige osavam ja targem! Minu küna spido on kõige õigem! Ma olen Maanteede Kuningas!

vaat mina olen ka proovinud neid +10 ja +5 jms ja olengi jõudnud järeldusele, et kõige rahulikum on sõita 90-ga. Jalgu väga ei jää, ja möödasõite tuleb ka harva ette. Tuleb välja, et ma olen hoopis paha  Rolleyes . Kõigi meelejärgi ei ole võimalik niikuinii olla.
Vasta

Jah, noh ma selles suhtes kaldun ka sinna poole, et ei pea jälgima, kas see seier sai nüüd millimeetri võrra ühele või teisele poole kriipsu, või kas äkki allamägi jõudis korra püsikast ette vms. Igal juhul on alla selle piiri, kus politseionu kannatus katkeb. Aga laias laastus vahet pole, igaüks tehku kuidas ise tahab - korras närvikava puhul ei oma need viis versta siia-sinna mingit tähtsust, aga idioodid suudavad liftis ka närvi minna.
Vasta

Kusjuures huvitav on see, et nagu öeldud, sõidan ma ka veokaga 90km/h- olen siinkohal sama paha nagu Peeter Big Grin- kuid kummalisel moel on olukord ikkagi selline, et enamusele jään ma nö jalgu. Mitte küll nii nagu näiteks Saksa bahni peal tuleb keegi madallennul, vaid tulevadki kasvõi 92-95-100ga, kuid jõuavad järgi ja lähevad mööda ka. Ei tasu muidugi valesti aru saada, see absoluutselt ei häiri, õnneks lähevad nad ka eest ära. Ses mõttes olen muidugi Peetriga nõus, et omal on hea rahulik 90ga lasta ning kuna valikut ei ole ka, siis saabki mõnusat kulgemist ja head muusikat nautida Smile  Sõiduautoga kipub vahel ikka üle minema, mitte küll palju kuid siiski, eriti kuna ma pilooti väga ei kasuta. Samas õigeks- ohutuks möödasõiduks pean ma kiiret möödasõitu ja ka siinkohal nõustun nendega, kelle meelest ei ole kas juht piisavalt julge või auto mingi punn. Nende punnide möödasõitu on ka omamoodi huvitav vaadata, lõpp on nagu mingis põnevusfilmis, kus pommi punane, ei, sinine... ei, ikka punane juhe lõigatakse läbi 2 sekundit enne pommi plahvatamist Big Grin
Tavaliselt olen sellistel juhtudel valmis kergelt pidurdama, teise inimese elu ikka oma hingele ei taha. Kuid need võiks siiski arvestada möödasõidul, et kapoti all on õmblusmasina mootor. Ise harrastan möödasõite nii, et see kestab vaid mõned sekundid- lugenud küll ei ole, kuid kui on vaja minna, siis tuleb minna, õnneks seda ka auto võimaldab.
Vasta

pole karvavõrdki oluline kui kiiresti keegi sõidab.
oluline on teisi võimalikult vähe segada.
pole sugugi keeruline.
Vasta

A mismoodi see "võimalikult vähe" siis täpselt tehniliselt välja nägema peaks? Et iga Jumala kord, kui näiteks Tallinn-Misso sõidul spidoentusiasti režiimis loksudes see GPS-i entusiast sappa jõuab, kiirendan bussipeatust nähes kõigepealt vahe sisse ja siis ajan seal seisma jäämiseks ABSi kurjaks, et ta saaks ilma seierinõksuta oma teed jätkata? Ja siis muidugi kohe jälle turbole tuli alla, et enne minema saada, kuni järgmine kohale jõuab?

Hüüdlaused on toredad, aga igapäevane elu ongi enamasti mingisuguse hea maitse keskpunkti ümber edasi-tagasi töllerdamine - veider on ainult, et sellest mitte aru saav ning enda "taadeldud 90-t" ülimuslikuks kuulutav kodanik süüdistab teisi empaatia puudumises. Või järgi mõeldes, tegelikult pole see ka veider, aga täpsema diagnoosi paneku ma jätaks vastava ala spetsialistidele.
Vasta

(14-10-2020, 14:51 PM)diesel Kirjutas:  pole karvavõrdki oluline kui kiiresti keegi sõidab.
oluline on teisi võimalikult vähe segada.
pole sugugi keeruline.
5+,mõtlen samuti.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

[/quote]
See on kusjuures ilmselt peamine põhjus Smile Mingi pisikese, ilma mootori ja püsikata sitavikati kombinatsioon ülearenenud egoga on üks tüütumaid tegelasi, kellega liikluses maid jagada. Stereotüüpsed "rullnokad" vähemalt tulevad kiiresti ja kaovad kiiresti, mitte ei komposteeri su ajusid kümnete kilomeetrite kaupa.
[/quote]

Hästi öeldud, paremini enam ei saa.
Vasta

(14-10-2020, 14:21 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(14-10-2020, 14:15 PM)Jesper Kirjutas:  ...

vaat mina olen ka proovinud neid +10 ja +5 jms ja olengi jõudnud järeldusele, et kõige rahulikum on sõita 90-ga.
...

Olgem täpsed, siiski 87. Ning kui mõni "kaheksakümnekuuemees" peaks ette jääma, siis rikud ikkagi mööda sõites eeskirju.

A meil on vaba maa ja erinevus rikastavat...
Vasta

(14-10-2020, 17:01 PM)v6sa Kirjutas:  
(14-10-2020, 14:21 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(14-10-2020, 14:15 PM)Jesper Kirjutas:  ...

vaat mina olen ka proovinud neid +10 ja +5 jms ja olengi jõudnud järeldusele, et kõige rahulikum on sõita 90-ga.
...

Olgem täpsed, siiski 87. Ning kui mõni "kaheksakümnekuuemees" peaks ette jääma, siis rikud ikkagi mööda sõites eeskirju.

A meil on vaba maa ja erinevus rikastavat...

sihukeste tähenärijate pärast meil ongi elu nii ilus... Jäi kirjutamata "spidoka järgi " 90kmh, mis on ka tõsi. 
kas see 3kmh teeb sind kuidagi õnnelikumaks?
Vasta

Ma arvan et emotsioone tekitas see lause enne: 

Tsitaat:Ja mind ennast sügavalt ei koti, kuidas tõmblejad minust mööda saavad või kas minu järgi koguneb saba või mitte. 
 Siis ilmselt tekkis paljudel ette pilt maanteel uimerdavast autost kel poolekilomeetrine saba järel.
Aga kui ikkagi kolonne ei teki siis pole häda midagi.
Vasta

Olen endiselt sellel arvamusel. Kui 87kmh liikuvale autole tekib saba taha, siis ei ole selles süüdi eessõitja, vaid need sabatajad ise.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne