Mõistusevastased manöövrid liikluses

(20-10-2020, 14:44 PM)Walter Kirjutas:  Ilmselt jah pööret õuealale või sealt välja ei loeta tänavaks/ristmikuks aga mis LS ütleb vast keegi aitab sellega.
Ristmikuks ei loeta parkla, õueala, puhkekoha ega teega külgneva ala teega piirnemise kohta, samuti parkla, õueala, puhkekoha ega teega külgneva ala juurdesõiduteed. (Liiklusseadus)
Vasta

(20-10-2020, 14:44 PM)Walter Kirjutas:  Ilmselt jah pööret õuealale või sealt välja ei loeta tänavaks/ristmikuks aga mis LS ütleb vast keegi aitab sellega.
Pigem on liigeldes küsimus selles, et ka ma pean vaatama üle kõik need paremal ja vasakul teeotstes olevad õueala märgid, et saaks teada, et tegu ei ole ristmikuga Smile. Tänapäeval tuleb enamike ristmike juures veenduda, kas ristuva tee otsas on anna teed märk või mitte Smile (nii igaks juhuks, kui oled võõras kohas)
Vasta

Tänan, ammendav vastus.
Vasta

(20-10-2020, 14:58 PM)spark Kirjutas:  Tänapäeval tuleb enamike ristmike juures veenduda, kas ristuva tee otsas on anna teed märk või mitte Smile (nii igaks juhuks, kui oled võõras kohas)
Sellega on nii et kui pole kindel, siis arvesta et oled kõrvalteel Smile . Neid küljega paistvaid anna teed-märke ei suudagi alati tuvastada. Samaliigiline on õnneks viimasel ajal mahajoonistatud ristiga tuvastatav.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Kas mitte tänav ei tühista 30 märki, seal ju Jalami tänav. Pangu või õueala märk sinna.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Nii on, tänav tühistab ja selle ristumis kohas peaks olema uus 30 märk.
Vasta

Sellisel 30 km/h piiranguga linnatänaval kiirusemõõtmine on tõenäoliselt politseile omamoodi pealesunnitud tegevus. Tõenäoliselt kohalikud kaebavad hirmsa kihutamise üle ning politsei peab kodanikele näitama, et ta on olemas. Palju meelsamini nad püüaks kuskil maanteel suuri kalu selle asemel, et sealseid viidikaid noppida.

Kohaliku elaniku mõttemaailmast aitab vast aimu saada ühe Tartu elaniku kaebekiri, kelle tänav on kihutajate tõttu kassilaipu täis ning ta ise ei saa enam autoga normaalselt hoovist välja tagurdada: https://www.tartu.ee/et/ametnik-vastab/13429

Tõenäoliselt seal Astangu tänaval elavad sarnaste probleemidega inimesed ja ametnik on saatnud analoogselt politsei korda looma.
Vasta

Tsitaat:Kui kinnistul ümber pöörama ei mahu, siis on mõistlik sõiduk kinnistule tagurdada.
Mulle see osa ametniku vastusest meeldib. Hommikune tagurdamine uduste või külmanud klaasidega - peeglitega on eriti ohtlik. Sõidust tulles on ohutum tagurdada ja teiseks koduväravas pole kella järgi minekut nagu välja sõites.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(21-10-2020, 09:18 AM)mossepower Kirjutas:  ... ei saa enam autoga normaalselt hoovist välja tagurdada...
Täitsa huvitav lähenemine paljudel inimestel. Ise kirjutab veel, et "Olgu siinkohal märgitud, et load on mul üle 10 aasta ning suudan liikluses adekvaatselt reageerida."
Mul on tihti küsimus (khm, ka pereringis), et miks peaks üldse hoovist (või parklakohalt) väja tagurdama? Sisse tagurdamine on ju palju lihtsam - ei pea kellelegi teed andma, sõidust tulles aknad puhtad ja nähtavus hea. Hommikul minnes aknad vihmased-udused-lumised ja peab veel teed ka andma, nina ees on ju palju lihtsam välja sõita...
Kas inimesed tõesti ei suuda natukestki oma järgmist tegevust ette näha? Lisaks on valdaval osal sõidukitest pööratavad eesmised rattad ning tagurpidi kusagile auku (hoovi, parklakohale) sisse saada kinemaatilises kontekstis palju lihtsam, kui nina ees.
Vasta

kunagi kuskil oli mingi uuring. poe parklatest küll.
naistel olevat kiire ostlema minekuga ja nemad panevad nina ees auto parlasse.
mehed jälle tagurdavad.
samas naiste sisteemiga on pakiruumile ligipääs parem.
ja päriselus see asi väga paika ei pea ka justkui.
Vasta

Nina ees parkimiskohale sõitmine on manööverdamisprobleemi tulevikku lükkamine. Hea lihtne Wink.
Vasta

Nina vs pera ees parkimise teemal just hiljaaegu tööl naistega arutasime.
Mina vaatasin meie parklat ja väitsin, et kõik nina vastu seina/aeda parkijad on mehed, nina väljapoole naised.
Minu loogika oli, et kitsasse kohta on lihtsam nina ees sisse keerata, pärast välja tagurdad ju laiemasse ja valgemasse kohta. Garaažidega sama teema.
Meie daamid pargivad kõik pera ees. Miks nii- mingit adekvaatset vastust ei tulnud. Pärast pidi hea olema minema panna.

Hoovist tänavale on nats teine teema, seda oleks küll parem nina ees teha. Samas, kui on kitsas tänav ja/või liiklust arvestatvalt, siis pole see hoovi tagurdamine ka mingi titepiss, nokk ees käib nagu kiiremini.
Külgboksiga sama teema.

Keskuste parklatega on nii ja naa, kui ruumi vähe, siis tuleb panna vastavalt olukorrale.
Vasta

Ma ka tagurdan 95% kordadest parkimiskohale. Ja vahest kui proua juhtub autos olema,siis alati on sellest mingi probleem. Et mis sa nikerdad,edaspidi ju mahuks ka Smile
Mulle jäi see komme külge kui igapäeva sõiduk Dodge Ram 2500 kastikas oli. Võisin parkida kõige kaugemasse nurka kus kedagi ei olnud,aga poest tagasi tulles oli raudpolt kindlalt keegi parkinud oma autod kõrvale,ratastega täpselt joontele. Ja siis kruti ennast sealt tagurpidi välja. Ka taha tekkis tavaliselt mõni auto. Ja noh kuna mu autodel igasugu abimehi eriti ei ole,siis pean ise hakkama saama  Big Grin

PS! ükspäev just ajasin kunde autot töökotta sisse ja püha peetrus kus seal oli kaameraid ja krt teab mis assistente,kes lausa rooli tahtsid keerata tagurdades. Terve suur ekraan oli täis kuvatud igast nurgast kaadreid. Või õigemini vaheldusid mis ohtlikumad vahemaad olid. Ja kui maaler astus korra auto taha,et kardin korralikult eest tõmmata,muljuti pidurit enne kui ma arugi sain  Toungue Big Grin   Nii,et ega täna vist tegelikult vahet enam pole mis krdi pidi sa kusagile sõidad. Ise eriti ei pea enam seda oskust valdama.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Saba ees on lihtsam sihtida - kuivad küljepeeglid näitavad sihti hästi (ka ratta kõrval varitsevaid äärekivinurkasid) ja mittepööravad tagarattad aitavad nurkadest mööda laveerida. Tõsi, võõra (ja parkmisanduriteta) auto korral võib olla raske kaugust õigesti hinnata.

Nina ees sisseronimisel on võimalik sattuda olukorda, kust päästab vaid kraana ("Autojuhtimiskunst", anno möödunud sajandi seitsmekümendad Big Grin  ).

Mul pole veel olnud juhust mökutada minuteid parkimiskohale tagurdava auto järel kusagil tupikus, aga parkimiskohalt arutult (ja tulutult) välja rabelevate juhmide (juhtideks on sääraseid palju nimetada) taga olen passinud kümneid kordi.

Mina pargin sedapidi, kumba pidi on hetkel käepärasem. Minu auto koht varjualuses on tagurdamisega ja mulle nii meeldib. Ning sõltub see ka autost - naise "kaks meetrit surmani" mahub tagurpidi oluliselt paremini kaubanduskeskuse piludesse pöörama laialt vaheteelt.
Vasta

(21-10-2020, 10:41 AM)olevtoom Kirjutas:  Nina ees parkimiskohale sõitmine on manööverdamisprobleemi tulevikku lükkamine. Hea lihtne Wink.
Vot,vot,mulle just üks tuttav ,kes tegeleb inimestega ja nende veidrustega,ütles et inimese kohta ütleb see palju ,kuidas ta parklasse või hoovi auto sätib,suure tõenäosusega on hommikul hoovist välja tagurdaval jääs ja uduse autoga inimesel see auto ja kõik muu elus liisingus.Ühesõnaga täna on hea,hommne ei huvita.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

Mitmetes suuremates tootmisettevõtetes on töötajate parkimine korraldatud selliselt, et kõik pargiksid nii, et väljasõites ei peaks tagurdama. Ja seda põhjusel, et evakuatsiooni korral (nt. tulekahju vms.) toimuks parkla tühjenemine võimalikult kiiresti ja ohutult.
Vasta

Meil üks suuremaid firmasid, aga ei ole nii korraldatud. Aga ma pargin ka tagurdades, sest sõidust tulles on peeglid/aknad kuivad ja palju mõnusam manööverdada kui hommikul vihmamärgade akende/peeglitega. Edaspidi on ikka mõnusam startida
Vasta

Cool Samas kui on vaja pagaazinikust asju panna siis ikka mugavam nina ees parkida ,mitte kusagil autode vahel ukerdada .
Vasta

(21-10-2020, 22:01 PM)ugandiklubi Kirjutas:  Cool Samas kui on vaja pagaazinikust asju panna siis ikka mugavam nina ees parkida ,mitte kusagil autode vahel ukerdada .
ooot, mismoodi? Pargid ninaga kõnnitee/poe poole ja siis keset platsi manööverdad käruga pagassi juurde? Aga kui pargid päraga kõnnitee poole, siis ju hää, pole vaja poekäru isegi kõnniteelt maha ukerdada, kohe tõstad asjad pagassi.
Vasta

oleneb ju milline parkla on .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 50 külali(st)ne