Postitused: 6,949
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(13-11-2020, 16:27 PM)DevilDeVille Kirjutas: Nu vahe ongi see, et ninavedusel ei peaks õõnsa peavõlliga jebima ega keskdifrit kolme tähepoole saatma ega korpust lühemaks lõikama. A kui difrit teistpidi keerata ei lase, siis las ta jääb.
Subaru tomatil pole mingit keskdifrit. Kasti tagaotsas on sidur, mis kardaani veab. Samas videos ilusti näha ka.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,410
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
13-11-2020, 19:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2020, 19:26 PM ja muutjaks oli
spitfire.)
Tagasi juurte juurde: Chevrolet Corvair. Selle pealt ta ju osalt maha vehiti. Kindlasti oleksid maailmas esimene, kes sellise kombo kokku paneb.
Mootor üksi kaalub miskit 150kg. Koos kasti ja difriga 250kg.
Kuna ta on suht kerge päramise asetusega 6-ne õhkjahutusega bokser kas 2,4 või 2,7 L siis pannakse teda tihti ka väikelennukitele. Usas ei maksa need mootorid suurt midagi, siin peab tõsisemalt otsima. Aga tulemus oleks rubriigist: mis juhtub siis kui maailma kõige ohtlikum auto ristata ... nojah teate küll millega.
See töö ei ole kindlasti mitte piisoffkeik.
Postitused: 1,322
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
46
Peab see mootor üldse auto pealt tulema? Tsiklitel on palju vahvaid pöördesse käivaid ja jõulisi kergeid mootoreid.
Postitused: 82
Teemad: 0
Liitus: Oct 2015
Maine:
8
Minu tuttaval Subaru tohtril on tagurpidi ülekanne "arbuusi" jõuallika installeerimise tarvis ja ta ei näe muid probleeme peale selle, et kas mootor ka pikkuses ära mahub. Huvi korral võin teid kokku juhatada.
Postitused: 2,513
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(13-11-2020, 22:26 PM)Suuredmootorid Kirjutas: Minu tuttaval Subaru tohtril on tagurpidi ülekanne "arbuusi" jõuallika installeerimise tarvis ja ta ei näe muid probleeme peale selle, et kas mootor ka pikkuses ära mahub. Huvi korral võin teid kokku juhatada.
Targaks (või siis tegelikult natukevähemlolliks) saamise vastu pole mul kunagi miskit olnud, kui arbuusitehnika tagurpidikasutamise lahendused eksisteerivad, siis nendega tutvuks meeleldi.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 6,949
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
On veel variant panna mootor sinna, kus praegu on tagumised istmed....
Seda muidugi puhtteoreetiliselt, mõõdulint võib olla eriarvamusel
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
35
Külapoiste ümberehitus enam- vähem sealt samast kandist, kust seebikarp ise pärit on:
Postitused: 1,016
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
(12-11-2020, 23:46 PM)Marko Kirjutas: No krt, te ikka viitsite.....
Nende Fiattide ja Mitsude kõrvale poleks oodanudki. Läheb musta numbri alla? Sellega peaks suht lihtne olema, koosneb 120st osast ja enamus on letikaup ![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
Koledate Käulade Kogule igatahes vääriline täiendus.
See ju teretulnud ,et inimesed veel viitsivad ise oma kätega teha. Ilu on vaataja silmis ja siin teemas olevad isendid mulle meeldivad
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
.Mustanr sapakad on ideaalis kõik samasugused, need aga vaadatavad omapärakulised! Sellist saab lõpmatuseni koostada letikaubast ja naabrimehe kuurikraamist, kartmata ajaloolaste turmtuld. Edu!
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 146
Teemad: 21
Liitus: Nov 2004
Maine:
5
Kunagi aastat 15+ tagasi oli autolehes? Artikkel kuidas keegi osavnäpp tartus ehitas muhu sisse maeimäleta kelle tootja mootorit. Tagaistmete asemele, suured öhuvötud külgedel ja muidu ka pikemaks-laiemaks-madalamaks masin. Katsun millasgi arhiivides tuhnida, ehk leian üles vöi siis kellelgi teisel lööb ka ette millest räägin
Postitused: 426
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
11
Mis sul selle originaal kero vastu on? See põrguline kütab ju päris kähku selle asjanduse saunaks.
Postitused: 1,474
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
Pakkumata on jäänud vist ainult paadi päramootor, mis asukoha järgi sobiks suht ideaalselt.
Elektrijõud on ehk ka variant, ja kui ilmaennustus talvisemaks peaks minema, võiks ju ka roomiku ning juhtsuusa peale mõelda.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(14-11-2020, 11:13 AM)pisipunk Kirjutas: Kunagi aastat 15+ tagasi oli autolehes? Artikkel kuidas keegi osavnäpp tartus ehitas muhu sisse maeimäleta kelle tootja mootorit. Tagaistmete asemele, suured öhuvötud külgedel ja muidu ka pikemaks-laiemaks-madalamaks masin. Katsun millasgi arhiivides tuhnida, ehk leian üles vöi siis kellelgi teisel lööb ka ette millest räägin
Ei oska öelda kas räägime ühest ja samast autost aga see võis olla vist aastal 93 või 94. Orjentiiriks on autojuhi kutsetunnistuse väljastamine. Oli eestis uus asi ja neid kursusi tehti ainult Tallinnas ja oli vist esimene aaasta kui sellega tegelema hakati.
Vot tol sügisel oli Susi hotelli juures platsil müüa kollane 965 millele oli paigaldatud mingi Žiguli mootor tagumise istme asemele. Auto oli kahekohaline ja nägi väga pro välja. Max kiiruseks oli aknal oleva info järgi 150km/h. Hnda ei mäleta aga meeles on see,et tol korral tundus see ikka väga krõbe. Tagumised poolteljed olid tehtud tavalisest saksa päritolu põllumajanduslike ristidega mitmiknuudiga kardaanist.
Rattad olid all laiad ja madalamad kui originaalil. Ja masin ise tundus ka kuidagi madalam kui originaal. Olid veel koopalaiendid mis välimuse eriti ülbeks tegid.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,288
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Daff'ile:
Ilmselt ei räägi, see jutuksolev oli ehk audi mootoriga ja täitsa huupi pakun, et ei saanudki kunagi valmis.
Nägin isegi kunagi seda artiklit ja sellal tundus üsna uhke värk olema, aga see oli hilisemal ajal kui 94
Karateturbo-kolm purki ja tigu