(17-02-2021, 23:16 PM)nootsii Kirjutas: Logistikud saavad hakkama heal juhul ühe muutujaga võrrandiga ja Google mapsi peal puuduvad nii valgusfoorid kui ka ummikud.
Ei vasta tõele.
Seda tööd on vahepeal saanud teha. Kui iga kliendiga viisakas olla siis isegi väga konservatiivse ajaplaneerimise puhul on päeva lõpuks suur ajamiinus akumuleerunud.
Äriklienti on lausaa lust teenindada. Tema ajal on ka hinnasilt küljes, aega ei raisata. Eraisikud on need, kes ütlevad "oota ma kohe tulen" (pool tundi), tooge palun kaup tuppa (nt viies korrus, alusega tellitud kodutehnika, ilma hoonesisest logistikat tellimata), penskaritädi tahab teed pakkuda ja lastelaste pilte näidata jnejnejne. Või "jäta puukuuri, uks on lahti", aga kallis kaup on kulleri vastutada....
Loomulikult saab iga kliendi ees maani kummardada ja punast vaipa lahti rullida, aga seda ju ei taha keegi maksta.
Ja loomulikult on teisel pool tööandja ootused ja rahakott. Päris paljud kullerdajad lähevad igal aastal ka hingusele. Logistika on kompromisside kombineerimise kunst.
Google mapsist - ummikuinfo jookseb sisse, Wazel ka. Üldiselt näitab Tallinnas kohalejõudmise infot minuti täpsusega, pigem on kutsar see, kes kaarte segab ja kümneminutine kohvi- ja kusepaus teeb koostöös sel ajal alanud tipptunniga kohalejõudmise viivituseks 20+ minutit