Vanad fotod

(01-12-2020, 15:44 PM)samodelkin Kirjutas:  Ja bussi mark ei ole ju ka Tartust pärit?

Tartu bussiga kindlasti tegu pole. Mõningaid sarnasusi on Leedulaste KAG-bussiga, aga samas ka erinevusi. 

Meil laiemalt levinud busside seas ei oska teda ühegi konkreetse margi esindajaks pakkuda. Võibolla kapitaalremondis RAF-i katuse omandanud KAG näiteks.
Vasta

Enda digitaliseeritud negatiividel/positiividel olen sageli saanud pildid paika selle järgi, kummal pool on rool, mootorratta külgkorv, kummal pool teed sõidetakse, tänavasildid, numbrimärgid, kirjad tsiklite standardvarustuses olevatel turbakottidel, kummale küljele on viltu küljejalale toetatud tsikkel jne.jne. Isegi google streetview-d olen kasutanud objektide puhul, mis on tänini alles.
Sellise järel-töö(tlemise) vältimiseks on üldjuhul mõistlik digitaliseerida filmirull/karp korraga ja kõik kaadrid samapidi - filmilindil on üks külg läikiv ja teine matt.
Ülaltoodud digitaliseeritud paberpildi puhul on selle foorumi tarkade klubi asendamatu.

Näide kah - pilt aastast 1978. Kui pildil ei oleks sapaka numbrit näha, ei teakski kas eesel on peegelpildis või mitte. Või siiski on?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(01-12-2020, 18:47 PM)isandpauk Kirjutas:  Näide kah - pilt aastast 1978. Kui pildil ei oleks sapaka numbrit näha, ei teakski kas eesel on peegelpildis või mitte. Või siiski on?

Ka eesliga sõbruneva härra käekell viitab pildi õigele suunale. Ilma sapakata jääks muidugi kahtlus ikka - äkki oli vasakukäeline.
Vasta

Ehk on siis niipidi parem bussi tuvastada?

   
Vasta

(01-12-2020, 19:00 PM)samodelkin Kirjutas:  Ehk on siis niipidi parem bussi tuvastada?

 
Näikse Kaunase buss olevat.
Vasta

(01-12-2020, 18:53 PM)zazik Kirjutas:  
(01-12-2020, 18:47 PM)isandpauk Kirjutas:  Näide kah - pilt aastast 1978. Kui pildil ei oleks sapaka numbrit näha, ei teakski kas eesel on peegelpildis või mitte. Või siiski on?

Ka eesliga sõbruneva härra käekell viitab pildi õigele suunale. Ilma sapakata jääks muidugi kahtlus ikka - äkki oli vasakukäeline.

Ka automi logoga nokatsil paistab logo päris õiget pidi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
Photo 

Tere!Minu valduses on foto. Õnnestus nüüd ka sisse skaneerida. Foto 20-nendatest aastatest, pildil vasakult esimene minu vanaisa, selle veoauto juht. Auto tõenäolisele Renault. Vändras..
  Usun, selle foto koht oleks ka antiikaautode galeriis, ajapaigas või mujalgi.Kui keegi soovib fotot sinna lisada, võtke ühendust. Ilma minu nõusolekuta ärge palun keegi fotot kusagil kasutage. Tänan!    
Vasta

(19-12-2020, 18:09 PM)padua Kirjutas:  Ilma minu nõusolekuta ärge palun keegi fotot kusagil kasutage. Tänan!
Ära võta isiklikult aga kõik mis on laaditud internetti levib kontrollimatult. Kui sa ise pildi üles laed, saad selles süüdistada ainult iseennast.
Selliseid pilte on Eesti elanike vanadest fotoalbumitest võimalik leida väga palju ja enamus on neist väärtusetud, kuna puudub pildi kohta info - kes on pildil, mis on pildi taust/olukord/situatsioon, pildi tegemise aeg ja koht jne.
Mul on kettal 20000+ palju paremini skaneeritud pilti/negatiivi/positiiivi ja mitte ***gi pole nendega teha, kuna mul ei ole pildi infot. Ei taha neid säilitada ükski arhiiv ega kasutada keegi internetis... isegi mitte tasuta.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Isandpauk võiks ennast lohutada sellega, et kui on pildid ka tundmatutest inimestest-kohtadest, asjades, siis sellest pole midagi. See on ikkagi meie ajalugu ja meie inimesed. Ja kui mõni arhiiv, muuseum või teine asutus ei pea neid hinnaliseks või säilitamisväärseks, siis on nad lihtsalt mannetud, mittearenenud ja asjatundmatud. Rohkem nagu polegi midagi lisada.
Vasta

(19-12-2020, 19:52 PM)isandpauk Kirjutas:  
(19-12-2020, 18:09 PM)padua Kirjutas:  Ilma minu nõusolekuta ärge palun keegi fotot kusagil kasutage. Tänan!
Ära võta isiklikult aga kõik mis on laaditud internetti levib kontrollimatult. Kui sa ise pildi üles laed, saad selles süüdistada ainult iseennast.
Selliseid pilte on Eesti elanike vanadest fotoalbumitest võimalik leida väga palju ja enamus on neist väärtusetud, kuna puudub pildi kohta info - kes on pildil, mis on pildi taust/olukord/situatsioon, pildi tegemise aeg ja koht jne.
Mul on kettal 20000+ palju paremini skaneeritud pilti/negatiivi/positiiivi ja mitte ***gi pole nendega teha, kuna mul ei ole pildi infot. Ei taha neid säilitada ükski arhiiv ega kasutada keegi internetis... isegi mitte tasuta.
Jah olen teadlik, et üleslaetud foto kontrollimatult levib ja sellega polegi probleemi. Minu jaoks ei ole pilt väärtusetu kuna ühte pildil olevatest isikutest tean, ka on teada suures plaanis asukoht ja ajajärk. Leian, et see on tükike ajalugu noh kasvõi Eesti autoajalugu , seepärast tundub ka suht ebaõiglane jätta selline pilt jagamata. Kasutamise all pean silmas pildi kasutamist kommertslikel eesmärkidel, reklaamis, sidumisel mingi tootega või midagi muud sellist. Loodan, et mu jutu point liig segaseks ei jäänud.
Vasta

Tere jälle ja otsin abi fotodel oleva auto tuvastamiseks, inime(sed) on teada. https://photos.google.com/share/AF1QipMj...5HfRDdPbRV
enam ei suuda kuidagi siia pilte lisada nähtaval kujul pärast album.ee surma
Vasta

(01-02-2021, 20:53 PM)honkomees Kirjutas:  Tere jälle ja otsin abi fotodel oleva auto tuvastamiseks, inime(sed) on teada. https://photos.google.com/share/AF1QipMj...5HfRDdPbRV
enam ei suuda kuidagi siia pilte lisada nähtaval kujul pärast album.ee surma
See link ka ei avane kahjuks. Kui pilt on internetis, siis kopeeri pildi aadress, postitades vali pildikujuline nupp (sisesta plt), siis kleebid aadressi ja OK, kui pilt on arvutis, siis keri alla ja seal on nupp Vali failid, vajutad, otsid arvutist, valid ja vajutad Lisa manus.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

google konto pealt pead pilti jagamisnupu pealt välja jagama, niisama aadressi kopeerimisest pole tolku, see avaneb vaid sulle
Vasta

        äh, proovin siis manuse lisamist. Väikseks tegemist kah veel nõudis.
Vasta

BMW 321    ?
Vasta

(01-02-2021, 22:57 PM)Raivo Kirjutas:  BMW 321    ?
tänud, tundub väga sarnane küll ja tõenäoline ka, kuna tegu siis NKVD süsteemi kuuluva teedevalitsuse ülema Kolobovi ametiautoga. Need tüübid võisid ju saada ka pärast sõda toodetud masina omale 
Tsitaat:Von 1945 bis 1950 wurde das Modell in Eisenach wieder produziert, diesmal als BMW 321/2 unter Leitung der sowjetischen Aktiengesellschaft Awtowelo.
Vasta

Sellele minu viitele on külge kleebitud aastaarv 1939.
Tootma hakati 1938.
Vasta

(01-02-2021, 23:27 PM)Raivo Kirjutas:  Sellele minu viitele on külge kleebitud aastaarv 1939.
Tootma hakati 1938.
seda muidugi, aga herrad ülemused väga vanu ja ära trööbatud trofeemasinaid enam 50-ndatel ei tahtnud, kui aga mõelda, et seda aparaati idapoolsel saksamaal kuni 1950 välja lasti, siis on väga loogiline, et M401 asemel võis mõni saks omale ka sellise masina ametiautoks saada.
Vasta

321 toodeti 1945-50 BMW nime all edasi SDV territooriumile jäänud Eisenachi tehases. Kokku ehitati pärast sõda veel 8900 BMW 321, millest suur osa rändas sõjakulude katteks N. Liitu. Eestis on BMW 321 väga levinud, kuid valdavalt on tegu just pärast sõda Ida-Saksamaal toodetud autodega.
http://eag.vanatehnika.ee/m3a.html
Vasta

Vana foto FB Haljala grupis. Oskab keegi masinat ja/või  asukohta pakkuda? Ise ei tunne ja Google ei aidanud


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne