Leyland Sherpa 250

Viljandis on olemas selline firma nagu Sanok
http://sanok.ee/
vaata sealt, ehk saad abi.

Veel pole maha löödud
Vasta

Jätkuvalt ei suuda ma aru saada miks sa paaki ise kokku ei keevita. Kui suutsin mina valmis teha sierrale sobiva paagi koos tankimisavade ja kõigega ja tegu oli erikujulise paagiga, siis neljakandilise asja kokkukeevitamine on ju poole lihtsam... Liiatigi kui autoga enam kiiret ei ole...
Ja loodan et pumba jama saad joonde....

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

(01-03-2013, 17:10 PM)nustu826 Kirjutas:  Jätkuvalt ei suuda ma aru saada miks sa paaki ise kokku ei keevita. Kui suutsin mina valmis teha sierrale sobiva paagi koos tankimisavade ja kõigega ja tegu oli erikujulise paagiga, siis neljakandilise asja kokkukeevitamine on ju poole lihtsam... Liiatigi kui autoga enam kiiret ei ole...
Ja loodan et pumba jama saad joonde....

Mida ma keevitan teda, suvaliselt plekist kokku, painutuspinki pole vötta läheduses, niisama lappidest, teda ei tee. isegi ei viitsi pusida, hetkel paak 2 nädalat täis olnud ja pole sealt välja miskit tulnud, suvepoole lasen roostevaba kanistri sinna alla teha... aga see pole üldse teema.
Ühest kohast sain vastuse simmerile, hind 37eur+km, midakuradit noh...
kiire on taga ikka, mis ma sitta jalus hoian garages, mõtetu aeg ja ulme summa alla tambitud, mõne kuupärast väkke minek, enne seda tahaks tiiru ka teha...



Vasta

selline lisavärk jõudis minukätte

[Pilt: 220904633c97a4_l.jpg]

Muust asjast aga, auto kanalipeal seisnud ilma kkastita nüüd oma kaks nädalit, eile silmitsedes märkasin, et mõlemad esipidurid jooksevad. kas silindrit veel puudu, muidu vahetaks ära. Mõlemad tagumised ja ühepoole esimesed olemas.
Laagri ja tihendikeskusest sain kätte ka simmeri, koos transaga 49 rutsi, vägev ju, aga mis kõigeparem, sai ta paigaldades viga, ei teagi kas viga paigaldajas või lihtsalt 10x kallim simmer on 10 korda sitem.
Diisliabis suudeti kahe nädalaga pumpa uurida isegi, öeldi et jummala korras on, homme vean auto kohale sinna ja panevad ise külge, ma ei viitsi rohkem tsirkust teha niuksetega!



Vasta

Eesti mehe jonn ja visadus paneb kaasatundma.
Igatahes edu! Loodame et siiski saab näha ka auringe sõitmas.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta

Ma kunagi ammu remontisin dugato 2,5d mootorit . Tegin endale ja väga pikka aega, kõik pumbad ja pihustid remonditud, tihendid vahetatud kogu mootor puhtaks nühitud... Jõudis kätte käivitamise päev ja ei käinud see asi kuidagi, ikka tossas ja lonkas ... küll ma olin õnnetu ja proovisin kõiksugu vigu leida aga kõik paistis korras ... paari päeva töö tulemusena leidsin sisselaskest kaltsu, mille olin tolmu kaitseks ette toppinud ...Smile
Vasta

Kunagi lasin teha Iveco pakikal kah mootoriremonti, igaksjuhuks käis ka pump läbi esinduse kuskil remondis ja ülevaatuses, köik oli korras.
Pärast kap'i mootor töötas väga ilusti, käima läks ja puha, a napilt vedas 90kmh välja. Töömees laiutas käsi, et peab ikka pump peetis olema.....pärast paljude hommiku-ja öhtumaa tarkade pusserdamisi selle auto kallal tiksusin temaga siis Karla autosse, seal mees vaatas korra kapotialla, keeras küljest peale ja tagasivoolu stutsid, need olid erinevate suurusega aukudega ja tagasivool oli väga peenike, see oli siis sattunud pealevoolu kohale.....Pärast sellist keerulist remonti mis 10minti aega vöttis olin kohe väga röemus ja söidutasin selle masina müügiplatsileSmile
Ot aga eks neid asju ikka juhtub.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Oleks Karla auto vennad nüüd ka niitargad, Diisliabis vana Karla auto tegelane päälik...



Vasta

(12-03-2013, 10:52 AM)Jossu Kirjutas:  selline lisavärk jõudis minukätte

[Pilt: 220904633c97a4_l.jpg]

Muust asjast aga, auto kanalipeal seisnud ilma kkastita nüüd oma kaks nädalit, eile silmitsedes märkasin, et mõlemad esipidurid jooksevad. kas silindrit veel puudu, muidu vahetaks ära. Mõlemad tagumised ja ühepoole esimesed olemas.
Laagri ja tihendikeskusest sain kätte ka simmeri, koos transaga 49 rutsi, vägev ju, aga mis kõigeparem, sai ta paigaldades viga, ei teagi kas viga paigaldajas või lihtsalt 10x kallim simmer on 10 korda sitem.
Diisliabis suudeti kahe nädalaga pumpa uurida isegi, öeldi et jummala korras on, homme vean auto kohale sinna ja panevad ise külge, ma ei viitsi rohkem tsirkust teha niuksetega!

Ma kahtlustan natuke,et ega eelmine omanik ka seda bussi niisama naljapärast "aiaäärde" ei jätnud. Seal pidi ikka tõsine viga olema. Tavaliselt sõidavad kaubikud sinnamaani,kuni mootor tuksub. Kered olid vanasti õite õhukeseks jäänud. Aga mõni ront ikka liikus. Kui autol mootort pole,pole ka ilusast kõvast kerest kasu. Läikigu niipalju,kui tahes.
Kui aga mootori korralikult sõitma saab,võib juhtuda ka nii,et kere tahab uuesti lappimist saada.... Aga oleks ikka huvitav teada küll,mis konn selles pumbas siis ikkagi on.
Vasta

Oskab keegi aidata soojendusradikaga, on kuskil mõõtudega kataloogi?

Mõõdud 275x143x55mm
[Pilt: 2211132750db46_m.jpg]



Vasta

põõrdu laki autosse, või monaco gruppi, nendelt saad vast abi
Vasta

monacosse sai pöördutud, tahavad asja kohapeale, et võrrelda, aga krt nad vaid päälinnas, lähen hüppan homme Tartu Lakiautost läbi...



Vasta

Mingi aeg tartus jäi silma... Wink

[Pilt: 10487608_684739701574271_4058307260213388162_n.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

elab ta jah, pilt väikevenna lõpetamiselt... Järg nädala lõpus paneme asja jälle peale talirali puhkust suuremale proovile. Tartu, Põlva, Räpina, Põlva Mustvee, Tartu. Saaremaa, Hiiumaa , pealinn ja Tartu tagasi. Pole paraku seda aega, et seda sõgedat seika kirja panda, mis sellega tehtud on. Õnneks täna avastades Diisliabi OÜ hoov oli tühi, ju mujale kolind kuna kurje kliente liiga palju.....



Vasta

eetris on olnud pikk vaikus. Eile õhtul oli ETVs "Eesti lood" ja seal oli aeg-ajalt näha Leyland Sherpat. Oli parempoolse rooliga porgand Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Pole kirjutan siia jah miskipärast. Asi kasutusel olnud aegajalt. Suvel sihtotsarbeliselt garaazi talvised küttepuud maalt linna toond, sauna vedand jms. Midagi erilist teha pole vaja olnud. Nüüd peale puhkust oli lampi löönd ära kaane paisupunni, panin vedela metalliga tagasi. Ei teagi miks. vedeliku sees polnud ja mõni päev varem probleemi polnud. Talverallil oli isegi varuautoks korraks garaazi aetud, aga õnneks vaja ei läind.
[Pilt: 23841449f060d7_l.jpg]

[Pilt: 23976885bf892c_l.jpg]

[Pilt: 239768878b3f7c_l.jpg]

[Pilt: 239768892a6010_l.jpg]

[Pilt: 239768911f7ce7_l.jpg]

[Pilt: 23976893f2b202_l.jpg]



Vasta

Pill elab, aprillis sai ülevaatus läbi, hetkel ei kihuta. Plaan ikkagi tehnika transitiga ristata, ilmselt juba koos sildadega. Eks näha mis sellest hakkab saama.

[Pilt: 24068389260301_l.jpg]

[Pilt: 240683957d6e6f_l.jpg]

[Pilt: 24068393fe49f3_l.jpg]



Vasta

Sama masin uues (kile)kuues 1000 euriga saadaval

Lisan ka ajaloo jaoks pildid kuulutusest siia.
       
Vasta

Pildid petavad või ongi küljed kõverad nagu balti mere lained?
Vasta

Lained, seda kaubaveo furgoonile lõks niigi liiga palju pahtlit. Ei näind ponti poti sirgeks ajada



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne