Postitused: 10,802
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Alla surudes läheb alla? On pumba/mootori häälest tunda takistust ka?
Variandid: voolikul seest kummikiht lahti, jäätükk kusagil ees, õli labaselt liiga paks, hoovastik kõver vms.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(15-01-2021, 16:00 PM)meeterkeere Kirjutas: Sai uuema otsa põkaga tagakühvli abil paar tundi lund tõugatud, kõik toimis nii nagu peab, aga töö lõppedes ei vajunud kühvel enam ujuvasendis ise alla. Oskab keegi nõu anda millest alustada, et viga likvideerida? Päris klaaskuulist ennustamist ei palu, aga ehk keegi sarnase probleemiga kunagi vaevelnud ja oskab suunata.
Oli mul umbes sama jama. Silinder (vana tüüp) mis oli nagu kohvi muidu otsustas ujuvasendis ise mitte alla vajuda. Oli mingi kamm kolvi ja tihenditega. Kui laiali tõmbasin oli terve laud juppe täis. Mis seal täpselt toimus ei hakanud juurdlema. Panin uuetüübi tihendid sisse ja toimib. UUe tüübi tihendid muideks ei sobi hästi vanale tüübile. Sai kuidagi kokku venitatud ajutiselt aga juba paar aastat on ajutine vastu pidanud.
Ja veel oleks küsimus Laurtsi tehtud muhvi klambrite kohta. NB! Ise pole suurem asi rauatöö mees sellepärast võib küsimus olla naljakas.
Kas nii pikk keere seal vastuse sees on võimeline korralikult asja kinni hoidma.
Küsin sellepärast, et kunagi tegin ZIL-i kammitsatele pikad mutrid, et hästi kinni püsiksid. Automehhaaniku käest sain pizdulei kätte ja saadeti kanali peale mutreid vahetama. Treial siis rääkis, et jah, selline pikk keere tugeva pingutamise korral hakkab takistama ja asi ei pruugigi nii tugevalt kinni saada kui tundub. Oli mingi valem isegi. Umbes, et mitte üle 1 1/2 poldi läbimõõdust ei tohi keere olla???
Aquila captas non muscas.
Postitused: 10,802
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Mõttekuse üle otsustad ise. Lihtsam on, kui võimalikult palju asju on sama õli peal. Aga hüdraulikas pole mootoriõli manuseid vaja.
Põksinäksi õlipaak on taga kabiini all, pump jõuülekande küljel. Ma küll mäletan seda talve, kui mul oli kasutada põksinäks ja selles hüdraulikas kamsaõli. See oli kaunikesti jäik oma liikumises. Esitera "miinuspaarikümnega" väga alla vajuda ei tahtnud ise ja pinna kopeerimisega oli ka jama. Nulli ümber polnud muidugi probleemi.
Samas on tõstesilindri tihendite ikaldumine ka väga tõenäoline.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
15-01-2021, 22:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2021, 22:14 PM ja muutjaks oli
Laurts.)
(15-01-2021, 19:59 PM)muska71 Kirjutas: vene omadest kõlbava pumbad kinlalt,silindrisse lääne mansetid ja hydroskänn aitab.
Pole seal silindri sees mingeid lääne mansette, on peotäis kummist o-rõngaid ja plastikust mingid juhtrõngad. O-rõngaid saab jah hüdraulikapoodidest aga plastrõngaid pole mujalt võtta kui traktoripoodides pakutavast 1,5 eurosest remontkomplektist.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Vahemärkusena, et kummirõngaid on olemas mitmes tugevuses ja on suur vahe kui suurt surve ja muljumisjõudu nad taluvad.
Kui ikka NBR 50 ei taha sugugi kesta võib NBR 70 või 90 seal probleemideta töötada.
Tavaliselt meil esimese küsimise peale saabki NBR 50 ja täpsema küsimise peale ka 70, kuid 90 on raske hankida.
Hea kogemus olemas metsatööst, kus 50 ei pidanud kuidagi silindri korgil ja lõpuni lastes lõikas serv rõnga ära.
Siis saigi süvenetud ja tellitud kataloogi järgi 90 ning rohkem sellega asja polnud.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Nagu ma aru saan siis see on ühepoolne mansett. Kuidas ta teisipidi toimib? Või kannatab neid kaks panna?
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
üks on sees ja toimib hästi,ega ma muidu ei käse silinder molekulideks ja hüdroskänni proffide juurde.isegi torule leiti sobivas mõõdus o rõngad.sellel mansetil on ju ainult silindri poolt surve ja õli,teisel pool pole midagi.mul oli juba kopp ees silindri mansettide vahetamisest ja poest ostsin komplekti millelt saab mõõdud võtta normaalsete tihendite jaoks.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Millalgi sattusin ka ühte silindrit poe komplektidega remontima, aga kohe algul oli näha, et pikka pidu ei tule... ja sai neid siin liimitud jämedamast makaronist ja sai jõuga sisse lükatud. Kui ikka näha, et liiga peenikesed ja vales mõõdus, ei ole mõtet sisse panna. Kui veel kulunud silinder, kuskilt kriimuline, siis asja suurt ei tule. Aitab see, kui panna pea pool mm. jämmem tihend ja jõuga sisse lükata.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(16-01-2021, 20:00 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Millalgi sattusin ka ühte silindrit poe komplektidega remontima, aga kohe algul oli näha, et pikka pidu ei tule... ja sai neid siin liimitud jämedamast makaronist ja sai jõuga sisse lükatud. Kui ikka näha, et liiga peenikesed ja vales mõõdus, ei ole mõtet sisse panna. Kui veel kulunud silinder, kuskilt kriimuline, siis asja suurt ei tule. Aitab see, kui panna pea pool mm. jämmem tihend ja jõuga sisse lükata.
Kas mõtekam pole hoopis vana pask minema lennutada ja lasta uus temast ehitada ?
Ma mõtlen uut vart, uut hülssi, uut kolbi ja uusi ülemise otsa pesasid/tihendeid ?
Kogu see krempel läheb maksma ca 60euri. (börsis või soovis ühes üks kuulutab kogu aeg, et taastab silindreid, kunagi suhtlesin temaga - see lihtsalt 1 näide) Neid taastajaid veel.
Ma lasin 2a tagasi ühe taastada. Krt asi on viimasest pasast läbi käinud ja ei tilkagi õli välja ajanud. Samaaegselt sai veneaegseid uusi antud ära tuttavatele ja peale poolt aastat tööd leemendavad kui kased. Tänapäeva (õigemini 10a tagasi müüdud) mustadest silindritest parem ei räägi. Need pidasid puhta 3 päeva vastu ja jõuga lisaks pool aastat ennem kui villand sai ja emexi kasti lendasid.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
śtoki varrel oli paar kahtlast kriimuga kohta ja vahetasin välja üheaegselt koos lääne tihendite paigaldusega ja toimib.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(26-01-2021, 19:07 PM)Kodanik2 Kirjutas: Sobrades mööda interneti jäi silma ühes videos üks pilt u 40 sekundil https://youtu.be/pa4m5grmic8?t=40 . Kas keegi on kohanud säärast kolme silindriga mootorit. Ehk oskab juhatada millelt pärineda võib. Pilt on kehva kvaliteediga, aga kolm klapikambrit on loetavad.
See on D-130 ja pärit on ta VTZ-2048 pealt. T-25 järeltulija pealt. Venemaal väga pop mootor. Kuliibinid panevad neid 25 peale.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 5,281
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Mul üks õhkjahutusega kolme silindrine komplektne ja töökorras Deutz üle kui keegi tahab enda pilli tuunida...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
keegi teab mis mõõtu ja keermega poltiddega kinnituvad poritiivad külgülekannete külge?m14 tavakeere loperdab sees igatahes.