Akude tark laadimine

Dest vesi sai sisse ja juba tuli volte juurde, lükkasin oma targa laadija ka järgi ja vaikselt ajab volte üles.
Vasta

Ootame huviga loomkatse tulemusi.
Vasta

sõitsin üle oma Ctek-i ja see nüüd laeb üle.
Mida soovitatakse asemele võtta?
Või odavamalt paremat ei saa nagunii?
Vasta

Sina ka Sad

Ma proovisin odavamaid, võtsin ikka lõpuks CTEKi.
Vasta

Äkki Noco Genius mõni mudel

MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
[Pilt: 953317_5.png]
NIVA 21213 # SAURER BERNA 2DM 2VM # МУМС 11 БАРС # RS-09(D21) # T-25A1 # MTZ80LKUN # МТZ82L
Vasta

Tsitaat:sõitsin üle oma Ctek-i 
Pane edaspidi auto süütevõti selle riista peale, siis ei saa sõita.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(20-01-2021, 19:10 PM)pannkook Kirjutas:  sõitsin üle oma Ctek-i ja see nüüd laeb üle.
Mida soovitatakse asemele võtta?
Või odavamalt paremat ei saa nagunii?

Kui enne Ctekiga rahul olid siis miks mitte sama või siis sama tootja valikust paremini sobiv mudel.
Üle sõitmist ei talu neist ega ka konkureerivatest keegi. 
Endal Oranz C-tec üle kolme aasta teeninud. Kõik toimib, juhtmed ei lähe külmas kangeks, saab kasutada igasugu kiirühenduste jms võimalusi jne.
Töö juures nii C-tek, CRX kui ka suur Telwin. Pole ühegagi muret olnud. Telwin on jah kaks korda remondis käinud aga ega masin süüdi pole kui loll kasutaja ta räästa alla tööle paneb...
Vasta

Ei oska ühtegi laita ega ühtegi kiita. Ise laen Bosch C3-ga. Teeb mida vaja on olnud. https://www.motonet.ee/et/toode/455534/B...12-V--38-A
Samas kui peaks olema vaja TÄIESTI tühja akut laadida, millel pinge on olematu, siis selline "tark" laadija ei hakka laadima.
Vasta

(20-01-2021, 23:37 PM)Mart32 Kirjutas:  Ei oska ühtegi laita ega ühtegi kiita. Ise laen Bosch C3-ga. Teeb mida vaja on olnud. https://www.motonet.ee/et/toode/455534/B...12-V--38-A
Samas kui peaks olema vaja TÄIESTI tühja akut laadida, millel pinge on olematu, siis selline "tark" laadija ei hakka laadima.
Sel juhul tuleb nii õelda ehmatada. paned täisaku kõrvale annad juhtmetest täkku laadija järgi ootad ca 10 min ja hakkab laadima küll. Kasutan ise ka bosch toodangut. Sai just AGM akude laadimiseks võetud ja ka hea järgi torgata kui diagnosti teha ja pikalt süüde sees.
Vasta

(20-01-2021, 23:16 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:sõitsin üle oma Ctek-i 
Pane edaspidi auto süütevõti selle riista peale, siis ei saa sõita.
Tegu oli T40ga, sel käib nupust. Big Grin Leidsin samasuguse pruugitu asemele. Ei läinudki 100 eur....
Vasta

Ja juba üks plusspunkt trafolaadijate kasuks- laotõstuki alla ei mahu. Mina "ÜRITASIN", aga ei õnnestunud, tulemuseks deformeerunud kestaga
toimiv laadija.  Big Grin

Mul Pärnus tööriistu müües oli üle kümne erineva kaupluses, testisin neid õhtuti ajaviiteks- enamjaolt naljanumbrid.
Paljukiidetud nn tark laadija Cetek 5 oleks äärepelt kuuri põlema sütitanud- Taat unustas ööseks 100Ah akut laadima.
Laadija oli banaaniks sulanud, läksime poodi ja vahetasime klassikalise (Enerbox 8- selle raha eest täitsa tubli) vastu.
Need targad laadijad on "kapitalisti käsilased". Praktiliselt pooled akud on kasutuskõlbulikud, mida need keelduvad laadimast, kui "mittemõtlevaga" (milleks inimene siis on???) natuke üles turgutad.
Ma sain isegi kaks geelakut korda- jah mitte küll "täisnoorusesse", aga siiski aastateks.
Vasta

Kõik minu targad laadijad on sattunud olema ctekid. Ilmselt oli selles süüdi asjaolu, et kunagi oli vaja tervet kimpu mootorrataste akudele ja cteki 0,8a laadijad olid vähemalt tol hetkel kõige optimaalsem valik. Kõige suurem hetkel 10A CTEK, mis on siis enamasti kasutuses suuremate akude laadimiseks ning olen kasutanud seda ka tavalise toiteploki reziimis (supply) käivitusabina (iseasi, kui palju sellest abi oli) ja siiani ei ole maha põlenud ühtegi.
Sellest veidi rumalam, kasutaja rumalusega võrdväärne laadija on labori toiteplokk, millel saab ära piirata maksimaalse voolutugevuse (kuni 10A) ja pinge (kuni 30V). Sellega simuleerin akule pikka "autosõitu" - panen pinge 13,8V peale nagu enamuses minu autode pingeregulaatorid ning aku laeb tasapisi pikemat aega. Laadimisvoolu näitab milliampri täpsusega.
Eriliste rumaluste täidepanekuks on riiulis paar BA-2 laadijat ka reservis. Kui ikka kiirelt on vaja tühja akusse voolu toppida, siis ei häbene ma ka neid vanu traktoreid kasutada.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

kui keegi pädevam selgitaks, mis teema selle pikaks ajaks akule külge jätmisega on.
väidetakse ju, et nn. tarkade laadijate eeliseks on võimalus akule sappa jätta.
minu eelajalooline ja toona kõige odavam saada olnud trafoga laadija on samuti
nädalate kaupa akudel sabas. kui aku täis siis lihtsalt vool vajub nulli ja mingit peavalu pole.
Vasta

(21-01-2021, 10:31 AM)volvotar Kirjutas:  ...
Paljukiidetud nn tark laadija Cetek 5 oleks äärepelt kuuri põlema sütitanud- Taat unustas ööseks 100Ah akut laadima.
Laadija oli banaaniks sulanud,
...

Huvitav, kas on mõni massiliselt toodetud laadija, mille mõni isend ei oleks üritanud maha põleda?

Mina olen visanud aknast välja kärssava kalli labori toiteploki, mis oleks pidanud olema kõigi lolluste vastu kaitstud, aga põles siiski.
Vasta

(21-01-2021, 10:51 AM)diesel Kirjutas:  kui keegi pädevam selgitaks, mis teema selle pikaks ajaks akule külge jätmisega on.
väidetakse ju, et nn. tarkade laadijate eeliseks on võimalus akule sappa jätta.
minu eelajalooline ja toona kõige odavam saada olnud trafoga laadija on samuti
nädalate kaupa akudel sabas. kui aku täis siis lihtsalt vool vajub nulli ja mingit peavalu pole.

Kui laadija tühijooksupinge ei tõuse akut keetvalt kõrgeks, siis ei olegi sellest midagi.
Mul on ka loll Einhelli AFN8, mis ka võib igavesti taga olla - pingemaksimum on 14,6 V. Ning sedagi 220+ V liinipinge puhul. Enne amka postitõmbamist oli ühes faasis alailma 190 V ja siis ei suutnud see käkk isegi 14 V täis tõmmata.
Vasta

Jah, nii ta kirjade järgi on!
Kunagi puutusin kokku ühe kliendiga, kes tuli uut akut ostma, et just targalaadija tõttu oli akust "lahti saanud"!
Ega jah, neid juhtumeid ole igasuguseid.
Ise olen järeldusele jõudnud- täisuniversaalset pole olemas. Ikka leidub mõni olukord, või oma nn."lollus", kus oleks teist lahendust vaja.
Oma silmaga nägin kuidas arvuti ventikast sädemed välja käisid. Peale seda võtan seda riista, kui ühte ohuallikat. Sad
Minu laadija!  Big Grin
ADZ101 UHL4


Manustatud failid Pilt (pildid)
       
Vasta

Mina olen kasutanud nutilaadijatest mingit suvalist nonamet, tööriistamarketi CRX-i ja Noco geniust, ei oska kiita ega laita ühtegi, kõik akud olen täis saanud.
Vasta

(18-01-2021, 15:23 PM)Kult Kirjutas:  Dest vesi sai sisse ja juba tuli volte juurde, lükkasin oma targa laadija ka järgi ja vaikselt ajab volte üles.

Kõik akuelemendid ikka voolu omaks ei võtnud. 12st 2v akust kolm jäid endale kindlaks, max 0.2v. Teised on kõik 1.6-2v. 
Ei hakka rohkem jantima nendega, lähevad vist kaks 12v tavaakut asemele.

Õnnestus ka targa laadijaga üks 100ah exide aku õhku lasta, oli teine juba maha kantud, aga panin laadija järgi. Umbes 16 tundi oli laadinud kui läksin vaatama ja siis olid jupid järel, vedelik kõik väljas ja üks jupp oli laes kinni peno sees.
Vedas et ise juures ei olnud.
Vasta

(07-02-2021, 22:08 PM)Kult Kirjutas:  
(18-01-2021, 15:23 PM)Kult Kirjutas:  Dest vesi sai sisse ja juba tuli volte juurde, lükkasin oma targa laadija ka järgi ja vaikselt ajab volte üles.

Kõik akuelemendid ikka voolu omaks ei võtnud. 12st 2v akust kolm jäid endale kindlaks, max 0.2v. Teised on kõik 1.6-2v. 
Ei hakka rohkem jantima nendega, lähevad vist kaks 12v tavaakut asemele.

Õnnestus ka targa laadijaga üks 100ah exide aku õhku lasta, oli teine juba maha kantud, aga panin laadija järgi. Umbes 16 tundi oli laadinud kui läksin vaatama ja siis olid jupid järel, vedelik kõik väljas ja üks jupp oli laes kinni peno sees.
Vedas et ise juures ei olnud.
too siis eriti tark laadija polnud Smile
Vasta

(07-02-2021, 22:08 PM)Kult Kirjutas:  Õnnestus ka targa laadijaga üks 100ah exide aku õhku lasta, oli teine juba maha kantud, aga panin laadija järgi. Umbes 16 tundi oli laadinud kui läksin vaatama ja siis olid jupid järel, vedelik kõik väljas ja üks jupp oli laes kinni peno sees.
...

Ole siiski täpne: Sul õnnestus laadimise käigus üks aku õhku lasta. Big Grin Et sedapuhku oli taga nutilaadija, on vaid välise pingeallika valiku küsimusSmile Nuti või juhmlaadija - sädet oskavad need kõik anda. Kui aga võimalust leiavad.

Kas akujäänustel on näha ka, milline ühendus on ära sulanud?

Paukgaas on vastik asi.

Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne