soovitusi?
#1

foorumisse mittesobiv küsimus, aga mujalt nagu ka ei mõista uurida.
eks kui moded avastavad, siis kustutavad.
seni aga paluksin istme soovitusi.
riigimetallis on praegu mingi järelturu riidest iste. muidu keik kena, aga minu sajakolmekümne kilo jaoks on tegu jäiga pakuga. kas mõistab keegi juhatada mõnd taskukohast ja sohvri massile vastavat istet?
mitmeid sadu maksvaid õhkistmeid ei suuda ma kahjuks taskukohastena menetleda.
tm-i ja pmk ja muude taoliste universaalistmed lõppevad sajakahekümne juures ja kuuldavasti on vaja number kahekohaliseks saada, et tegelikult mingi vetrumine päriselt ka toimuma hakkaks.
või tuleb dieedile jääda?
Vasta
#2

Misasi on riigimetall? Üheprussiline saska?

Ainus istmetüüp, mida saab tuunida ilma istet ää lammutamata, on liuguritel libiseva vedrustusega, näiteks säärane:
http://www.tooriistamarket.ee/et/iste-pvc-reg-kalle

Tuunid vedru tummisemaks ja peaks toimima.

Või soetadki oma kehakaalule vastava istme.
Vasta
#3

(11-05-2016, 09:12 AM)v6sa Kirjutas:  Ainus istmetüüp, mida saab tuunida ilma istet ää lammutamata, on liuguritel libiseva vedrustusega, näiteks säärane:
http://www.tooriistamarket.ee/et/iste-pvc-reg-kalle

Tuunid vedru tummisemaks ja peaks toimima.

Täpselt - selle istme ostsin ka Toolikule, Sõber ka 120 kilo ja see iste toimib nii Naiste, minu (95 kg) kui Sõbra all ühtmoodi hästi! Ainus viga on vinüüli ja selle kinnitus"tihendi" lahti tulemine. 
See on ka päriselt hea ja mugav taburett hobitrakatsile. Ja me ei reguleeri kogu aeg koormusvedru, toimib niisamagi. Julgen täiesti soovitada.
Vasta
#4

(10-05-2016, 23:20 PM)diesel Kirjutas:  või tuleb dieedile jääda?

See oles kõikse mõistlikum,elu läheks ulka kergemaks Wink
Vasta
#5

Kui juba istmete arutelu tuli siis kas keegi sellist pinki kasutanud on- https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et

Aga teemaalgatajale soovitaks näiteks amordid vahetada tugevamate vastu, aga kui ültse on võimalik originaali tugevus kindlaks teha.  
Vasta
#6

tänud.
käisin ja kaevusin sügavamale. praeguse istme nimi on nyström 84-16 ja koogelmoogeli järgi on tänapäe sama asi be-ge 84-16. tundub pildi järgi täitsa tõmbevedruga iste olevat. no samale viitab ka see kilode keeramine. ilmselt siis sellega sikutatakse vedrule pikkust juurde.
võimalik, et vedru pooleks või mingi muu kamm. eks vaja välja võtta ja molekuliseerida. ja kui asja ei saa, siis kiirelt tm-i prooviistumisele.

ja riigimetall on just täpselt see mis kirjas. ehk siis valtion metalli.
Vasta
#7

küsiks veel.
seekord riigimetalli katuse teemal.
pilvepoolsest küljest on ta seuke:
[Pilt: 246725375cb944_t.jpg]

kratsisin veidi pigilärakaid maha ja muuhulgas märkasin,
et peavari on tohletama läinud:
[Pilt: 2467253597e186_t.jpg]
mida seukse ädaga tegema peaks, kui üldse?
või pesen enam-vähem puhtaks ja möksin mingi värviga üle kogu kupatuse?
ja mis tõugu värvid üldse sobilikud oleks?

teiseltpoolt ka küsimus. hetkel on laes tollise porolooniga auklik vakstu:
[Pilt: 24672533f36ece_t.jpg]
kas ja kust miskit sarnast tänapäe võiks leida? või mingit sobilikku alternatiivi?

ja töötulede teemal ka pisut. küljes on hella ff kirjadega asjandused. täitsa pädevad. huvitav on, et klaasid on tumedad. mitte määrdunud ega mitte ka lakitud või muud moodi "tuunitud". pildil on peegeldused ja tolmu"täpid", aga vast saate aru. päriselus veel oluliselt tumedamad. samas valgust lasevad rõõmsasti läbi.
et mis teema selle tumeda klaasiga on ja kas kuskil sarnaseid juurde osta ka saab? koogelmoogeli pildiotsing annab kirka klaasiga vasteid.
[Pilt: 24672531d5fb9a_t.jpg]
Vasta
#8

Mulle tundub, et neil töötuledel on reflektorite peegelpind ajapikku pedejeele teed minema kõndinud. Sellepärast klaas tume näibki. Krudi lahti ja kui mu oletus tõele vastab ning mõõdud sobivad, leian vbl. isegi korralikumad kasutatud asendusained sinna sisse mingi sümboolse (näiteks postikulud) tasu eest. H3 pirnidega peaks need valgusallikad toimima, pakun.
Polstril kisu vakstu maha ja tee vastu polstrit olev külg korralikult puhtaks. Uue porolooni saad mööbliga tegelevatest ettevõtetest-kauplustest ja sellele värskele võib puhastatud vakstu peale kleepida väga vabalt kasvõi Motipi spreiliimiga.
Kui katus vett peab, siis jah ilustamise mõttes võiks ju uuesti üle värvida aga et asi korrektne saaks, tuleks lahtine kiht eemaldada ja  klaaskiudpahtliga ennemalt üle käia. Ise küsiks autovärvidega tegelevast ettevõttest/kauplusest plastikule mõeldud krunti-värvi.
Vasta
#9

(03-07-2016, 23:38 PM)diesel Kirjutas:  ja töötulede teemal ka pisut. küljes on hella ff kirjadega asjandused. täitsa pädevad. huvitav on, et klaasid on tumedad. mitte määrdunud ega mitte ka lakitud või muud moodi "tuunitud". pildil on peegeldused ja tolmu"täpid", aga vast saate aru. päriselus veel oluliselt tumedamad. samas valgust lasevad rõõmsasti läbi.
et mis teema selle tumeda klaasiga on ja kas kuskil sarnaseid juurde osta ka saab? koogelmoogeli pildiotsing annab kirka klaasiga vasteid.
[Pilt: 24672531d5fb9a_t.jpg]
Ei pruugi neil reflektoritel midagi viga olla. Aastat 15 tagasi oli Hellal Rally 3000 seerias ka niisugused mustad asjad täiesti olemas. Ju siis tehti töötulesid kah vastavalt töötajate soovidele. Siis oli kõik must jube popp. Praegu ei leia neid vist tikutulega ka mitte.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#10

(11-05-2016, 18:25 PM)maisalup Kirjutas:  Kui juba istmete arutelu tuli siis kas keegi sellist pinki kasutanud on- https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et

Aga teemaalgatajale soovitaks näiteks amordid vahetada tugevamate vastu, aga kui ültse on võimalik originaali tugevus kindlaks teha.  

Soetasin hiljaaegu selle istme enda t25-le. Tundub täitsa asjalik, kindlasti parem kui originaal. Kaalu regull käib tagant vedrude pingutamisega, veebilehel kirjas küll alampiiriks 60 kg, aga istmel alumiseks numbriks 45 kg. Mis natuke võib-olla häirib on väike küljelt-küljele kõikumine, võiks tiba jäigem olla. Samas see põka istmealune plekk ka just kõige jäigem pole, ehk paremate kinnitusvõimaluste korral oleks iste ka natuke stabiilsem.
Vasta
#11

Selle klaasfiiber asjaga tasub tegeleda vähe rohkem kui ainult uus värv. Pildi järgi seal mäda sees. Selle peaks välja lihvima ja autopoes on saada klaasriide ja vaigu komplekt millega sellised kohad ilusti uuesti ära saab taastada. Kui mäda välja ei lihvi, siis pikka pidu enam asjal ei ole. See klaasi ja vaiguga mäkerdamine on üsna lihtne. Kindad soovitan kätte panna. Muidu pärast käed karedad.
Kuna ise parasjagu tegelen ühe Kadett purjeka taastamisega, siis selle juures kasutasin mäda välja käiamiseks tavalist relakat ja 60 karedusega lamellketast. Et vähem tolmaks ja väga äkiliselt ei rampsaks, siis panin relaka otse oma tuuliku akudele järele, ehk siis 48V. Toimib küll.

Selle tolmutamise juures avastasin ühe vahva lisa. Nimelt need vastikud väikesed kärbselaadsed vidinad, kes igasse auku poevad ja siis närima kukuvad, nende vastu aitas see tolm küll. See kleepus nende külge ja kukkusid alla ja sai talutavalt õhtuti paati nikerdada. Kui tolmutamist ei olnud, siis ei tasunud õue minna.

Üks enamvähem asjalik video ka https://www.youtube.com/watch?v=V6EnxtqwBsQ

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#12

tänan kõiki ja jätkan veel siin küsimist.
mõistab keegi ehk juhatada kohta, kust leida tummise ehitusega tumblereid.
umbes seukseid, nigu olid vene tehnikal need ümarguse "pulgaga". lapiku otsaga olid ka muidu viisakad, aga ampreid mahtus neist hulka vähem läbi.
tm näituseks pakub küll. voolu muidugi ei talu, aga vähemasti keere ja mutter olivad rauast. aga häiris mind, nende lühike "töökäik". töntsi silmaga ei saa heaste aru, on asjadus sisse lüljutet või mitte.
ostsin riigimetallile paar plastmassist jubinat, aga need olid ainult vaatamiseks, mitte kasutamiseks.
võib muidugi ka müügiks pakkuda, kui kellelgi juhtub üleliigseid olema. minimaalselt vaja kolm tükki on-off tüüpi. võib ka viis olla ja lisaks üks (on)-off.
Vasta
#13

Tõrvas Ala talutehnika ärist sain 240 volti ja 10 amprit kannatavaid lüliteid. Valik suur-2 klemmiga, 3 klemmiga, 6 klemmiga, mittefikseeruvad jne. Ainult kinnitus keskmutriga.
Vasta
#14

(20-07-2016, 20:58 PM)diesel Kirjutas:  ...
voolu muidugi ei talu, aga vähemasti keere ja mutter olivad rauast.
...

A palju neid ampreid peab sealt siis läbi mahtuma?

Riigimetalli omad lülitid ei kõlba? Neid saab ju Valmeti lammutusest :
http://www.srharvesting.fi/tuotteet/valparts
Vasta
#15

küll need õiged ka kõlbaks. ühtpidi olekski vast kõikse mõistlikum.
samas romulatesse peaks kohale minema. vanasti oli ikke vahel mõni tööots sinnapoole, a nüid juba pikalt vaikus.
mudu katsuks ühildada küll. vajalikke asju oleks üksjagu. niisama minna tundub narr ja massab ka.

ampritega on aga nõnna, et meeldiv oleks releedest loobuda. särtsuga on riistapuul hulgem anomaaliaid. mõningane lihtsustamine ei teeks ka paha.
Vasta
#16

tükk aega otsisin kas leidub mõni sobilik teema ja siis jäi see siin ette.
no seekord siis miskit ei küsi, aga jagan kogemusi.
vaja metsa vedama minna ja seega lükkasin ommuku juhtme sappa.
nii pool tunnikest hiljem olin õuepeal ja korraga hakkas riigimetalli
kapoti alt sädemeid lendama ja korraliku elektroodikeevituse häält kostma
ning suits oli ka jäme. rabasin kohe juhtme tagant ära ja ligemalt vaadates
oli plokisoojendus lühisesse läind.
hea, et masinat maha ei põletand.
pole varem kuulnud, et nad nii äkiliselt võivad töölepingu üles öelda.
Vasta
#17

Vana aasta lõpul tegi kaubikul sama nalja. See oli külmakorgi asele käiv jurakas, panin voolu taha kõik toimis, tunnike hiljem audiovisuaalsed efektid.
Vasta
#18

(23-01-2021, 21:48 PM)diesel Kirjutas:  ...
oli plokisoojendus lühisesse läind.
hea, et masinat maha ei põletand.
pole varem kuulnud, et nad nii äkiliselt võivad töölepingu üles öelda.

Seda need tõprad teevad. On endalgi kogemus. Tõsi, mul käis mürgel stange all olevas pistikus. Augu sulatas sisse, maha ei põlenud. Me magasime õndsas teadmatuses, soojendus oli kellaga.
Vasta
#19

Hea teada!
Mul oli juhus kui abivalmis vanahärra tahtis päästeametisse helistada, kuna pidas vebasto auru/suitsu tulekahjuks.
Ma jõudsin ennem auto juurde- tänasin ikkagi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne