Nõukogude Buick
#41

(28-01-2021, 23:54 PM)Formika Kirjutas:  
(28-01-2021, 23:44 PM)kassitapp Kirjutas:  
(28-01-2021, 15:32 PM)Formika Kirjutas:   Erinev veel ka radika kork. Buickidel on neid kahte sorti. Ühed lihtsamad, mille esiotsas number 8 ja teised keerulisemad, naise figuuriga. Mul mõlemad olemas aga L1-l kasutati 1930 aasta korki, lihtsalt ümmargust nikeldatud. 


Ka siin foorumis on lugupeetud spetsialistid kõrvu raputanud, et mida m...i, te lollakad, detaile nikeldate, kroomimine on igati parem ja õige! Mina ise ei oska küll midagi arvata, mis see nikkel ja mis see kroom on, või on need ikkagi lihtsalt nagu harakale, läikivad asjad?
Väga hea küsimus. Minu teada võeti kroomimine kasutusele 1920-ndatel aastatel. Protsess oli järgmine, kõigepealt vasetati, siis nikeldati ja lõpuks kroomiti. See oli nagu kõrgem ja viimane aste. Kindlasti olid kõik Buicki osad kroomitud. Nikeldamine, kui madalama klassi ettevõtmine jäi odavamate asjade pärusmaaks. Parandage, kui eksisin.

Väga hea vastus! Ja katsume siis edaspidi galvaanilise katte puhul rääkida ikkagi asjast, et kas on nikkel või on kroom. Muide, Saksamaal oli murdepunkt ikkagi kusagil 1930 lõpus, kui mindi laialdasemalt üle kroomimisele nikeldamise asemel. Muidugi sõltus konkreetsetest tootjatest, Eestis ja Lätis näiteks jalgrattatööstuses kasutati nikeldamist kroomimise kõrval ka  aastaid hiljem. Volgade ja Žigulide jms juures on niklist rääkimine üsna rumal.
Jõudu tööle!
Vasta
#42

(29-01-2021, 00:04 AM)Raivo Kirjutas:  1929a.
Sellel jah 6. Vaatan homme velje üle ja teen pildi. Tõesti ei oska surmkindlalt väita, kas viis või kuus. Pole teisi isegi selle silla külge proovinud. Äkki ei sobigi.
Vasta
#43

1930a. ilukirjanuslik lisa istmerida

Link: http://www.oldcarbrochures.com/static/NA...ick-22.jpg
Vasta
#44

(29-01-2021, 00:10 AM)Raivo Kirjutas:  1930a. ilukirjanuslik lisa istmerida
[Pilt: 1930%20Buick-22.jpg]
 proovi parandada, pilti ei näe.
Vasta
#45

Sellel pildil kus 6 kangelast rivis tundub, et on kindlasti 5 auguga.
Vasta
#46

2 viidet veel "За рулем 1933, nr 2 ja nr 9"

https://www.zr.ru/archive/zr/1933/02/pro...lovtsie#16
https://www.zr.ru/archive/zr/1933/09-10/...ykh-mashin
Vasta
#47

(29-01-2021, 00:12 AM)Mart69x Kirjutas:  Sellel pildil kus 6 kangelast rivis tundub, et on kindlasti 5 auguga.

Proovisin neid puuduvaid mutikaid/mutikat sobitada sinna nii ja naa ja mõte jooksis kokku. Ütleme nii, et pigem viis on neid.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#48

(29-01-2021, 00:17 AM)Raivo Kirjutas:  2 viidet veel "За рулем 1933, nr 2 ja nr 9"

https://www.zr.ru/archive/zr/1933/02/pro...lovtsie#16
https://www.zr.ru/archive/zr/1933/09-10/...ykh-mashin
No isegi Vene seltsimehed ei usu seda kiidulaulu, mis siin aetakse. 6 kuud ja autod 0-st üles ehitatud. Tõenäoliselt koos autoosadega said ka Idanaabrid USA-st selle mudeli stantsid ja kered võisid nad tõesti valmis teha. Võib olla ka veljed, kui homme selgub, et alates 1931 aastast vahetati rattapoldi valemit ja kasutusele võeti 5 auguga veljed. See velje jutt oli siiski minu oletus. Täiesti ebareaalne jutt, et valmistati nullist üle 5000 detaili. Kui valmistati valuvormid taga silla korpusele, miks siis ei kasutatud neid järgmise mudeli ZIS 101 tegemisel vaid alustati nullist. Sama jutt mootori kohta. Mainitakse ainult elektriseadmete importi. See sama jutt kui lint traktori tehas kes tootis T-74 teeks kuue kuu pärast valmis 10 Mersut. Toungue
Vasta
#49

Nende tõlgiistmete otsinguil ei tee paha vaadata samast värkstoast väljunud teiste markide erimeid. Fisher tegi keresid ka näiteks Oldsmobile-ile, LaSalle-le ja Cadillac-ile. Oldsust ei meenu, a kahel viimasel küll sarnased olemas.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#50

(29-01-2021, 00:57 AM)Formika Kirjutas:  
(29-01-2021, 00:17 AM)Raivo Kirjutas:  2 viidet veel "За рулем 1933, nr 2 ja nr 9"

https://www.zr.ru/archive/zr/1933/02/pro...lovtsie#16
https://www.zr.ru/archive/zr/1933/09-10/...ykh-mashin
No isegi Vene seltsimehed ei usu seda kiidulaulu, mis siin aetakse. 6 kuud ja autod 0-st üles ehitatud. Tõenäoliselt koos autoosadega said ka Idanaabrid USA-st selle mudeli stantsid ja kered võisid nad tõesti valmis teha. Võib olla ka veljed, kui homme selgub, et alates 1931 aastast vahetati rattapoldi valemit ja kasutusele võeti 5 auguga veljed. See velje jutt oli siiski minu oletus. Täiesti ebareaalne jutt, et valmistati nullist üle 5000 detaili. Kui valmistati valuvormid taga silla korpusele, miks siis ei kasutatud neid järgmise mudeli ZIS 101 tegemisel vaid alustati nullist. Sama jutt mootori kohta. Mainitakse ainult elektriseadmete importi. See sama jutt kui lint traktori tehas kes tootis T-74 teeks kuue kuu pärast valmis 10 Mersut. Toungue

Arvestades ajastut sis ei pruukinud nad midagi teha vaid said peaaegu valmis tooted Usast ning modifitseerisid ainult. See on muidugi minu teooria. Ei ole asja uurinud ega oma ka ajaloolase pabereid. On suur vahe tolleaegselt kauba liikumisel ja tänasel. See juba tekitab küsimusi.

PS. Õnnitlen uue projekti puhul. Taaskord on leidnud aset hetk kus.. näe.. siin on tükk metalli... see vist käib selle auto külge.. no taastame siis auto ka juba kui leidsime.
Vasta
#51

Väidetavalt 1929a
[Pilt: 01010_a3bKVn9Sofy_600x450.jpg.8b53901605...23b009.jpg]
[Pilt: buick-master-six-1929-1jluo0hdq-1-780x520.jpg]
[Pilt: sorgente_598755.d1531789205.jpg]
originaal: https://www.autobelle.it/altre-immagini/...789205.jpg
[Pilt: buick-model-29-25-phaeton-front-side-1-651242.jpg]
originaal: https://s.car.info/image_files/full/buic...651242.jpg

Selle kohta väidetakse 1931a, aga ülejäänud pildid sellest aastakäigust on ainult kodarveljed 5e kinnitusauguga:
[Pilt: buick-model-67-sedan-front-side-1-649409.jpg]
originaal: https://s.car.info/image_files/1920/buic...649409.jpg
Vasta
#52

(28-01-2021, 23:34 PM)Formika Kirjutas:  Üks mure on veel. Nimelt peaks sellele autole ka tehase tabeli mingi tegema aga pole mingitki varianti leidnud. Äkki kellelgi on mingitki kirjandust kas või vanade Putilovi tehases toodetud traktori siltide kohta. Kindlasti mingid sildid olid, sest samal ajal toodetud GAZ A-d ja AA-d olid varustatud siltidega. Ei tahaks ise Jumalat mängida ja seda silti pastakast välja imeda.

Mida iganes need lehed ka ei kirjutanud tol ajal, on minu meelest loogiline, et need autod saabusid Venesse kompleksetena. Ja kui nad tulid kompleksetena siis olid nad originaalis ikkagi standardse Buigi sildiga. Eeskujuks võiks võrrelda tolle aegset orig. Fordi silti ja kõrvutada seda vene Gaz-i sildiga, sealt saaks esimesed mõtted mida peeti vajalikuks muuta. Fordi ja Gazi tolleaegsed logod ja kirja stiil olid väga sarnased.
Ma ei tea millised on võimalused vene arhiivides tuhnida aga kuna kõigi kuue auto reg numbrid on teada siis nn. tehpasport võiks näidata milline oli kere või šassii number, kas see klapib Buicki numeratsiooniga või mitte.
Vasta
#53

(29-01-2021, 02:05 AM)spitfire Kirjutas:  
(28-01-2021, 23:34 PM)Formika Kirjutas:  Üks mure on veel. Nimelt peaks sellele autole ka tehase tabeli mingi tegema aga pole mingitki varianti leidnud. Äkki kellelgi on mingitki kirjandust kas või vanade Putilovi tehases toodetud traktori siltide kohta. Kindlasti mingid sildid olid, sest samal ajal toodetud GAZ A-d ja AA-d olid varustatud siltidega. Ei tahaks ise Jumalat mängida ja seda silti pastakast välja imeda.

Mida iganes need lehed ka ei kirjutanud tol ajal, on minu meelest loogiline, et need autod saabusid Venesse kompleksetena. Ja kui nad tulid kompleksetena siis olid nad originaalis ikkagi standardse Buigi sildiga. Eeskujuks võiks võrrelda tolle aegset orig. Fordi silti ja kõrvutada seda vene Gaz-i sildiga, sealt saaks esimesed mõtted mida peeti vajalikuks muuta. Fordi ja Gazi tolleaegsed logod ja kirja stiil olid väga sarnased.
Ma ei tea millised on võimalused vene arhiivides tuhnida aga kuna kõigi kuue auto reg numbrid on teada siis nn. tehpasport võiks näidata milline oli kere või šassii number, kas see klapib Buicki numeratsiooniga või mitte.
 No ära sa seltsimeestest nii halvasti ka arva. Kui need autod oleks saabunud USA-st komplektsetena, siis poleks nad esimese 1000 km jooksul kõik ära lagunenud. Midagigi nad ikka ise ka tegid. Kahjuks pole võimalik teada, mis oli nende rikete põhjus või sisu. Kontrollisin üle, minu veljed ja sillad on 5 augused/poldised.  Selliseid velgi USA-s ei toodetud ja tõenäoliselt ei hakatud neid tegema ka 60 tk. ekstra Venemaa jaoks. Need ikka Putilovi omalooming ja tõele au andes pole ju tegemist erilise saavutusega.
Vasta
#54

Võibolla nad ei teinud tervet uut velge vaid modifitseerisid ameerika oma selliselt, et vastaks kohalikule olule ning ei omaks analoogi. 
Tegid uue sisu olemasolevale sõõrile. 
Kas ülejäänud parameetrid, velje laius, kõrgus ning profiil on sama, mis kodarveljel?
Kas piduritrumlid on samade mõõtudega?
Vasta
#55

(29-01-2021, 11:35 AM)tõnn Kirjutas:  Võibolla nad ei teinud tervet uut velge vaid modifitseerisid ameerika oma selliselt, et vastaks kohalikule olule ning ei omaks analoogi. 
Tegid uue sisu olemasolevale sõõrile. 
Kas ülejäänud parameetrid, velje laius, kõrgus ning profiil on sama, mis kodarveljel?
Kas piduritrumlid on samade mõõtudega?
 Jah kõik muu on sama.
Vasta
#56

Täna teen siis juttu ilukilpidest, no seda vist palju öeldud aga nimetame neid ilu kapsliteks. Buickidel olid sellised viimati kasutusel 1931 a mudelitel ja nägid välja sellised:
   
Kindlasti L1 puhul on need nende omalooming. 
 Kui kellelgi on aega, tahtmist ja võimalust vanade L1 piltide pealt zuumida seda kapslit, et näha, mis kiri seal keskel ilutseb ja kuju ka muidugi tähtis. Mina sellega hakkama ei saanud, tuli mingi udukogu. Valida on tõenäoliselt nende piltide vahel, mis selles postituses juba eelnevalt üles pandud. 
   
Teoreetiliselt võiks seal olla vene L ja 1 aga mine tea, mis seltsimeestel meeles mõlkus. Minul olevad kapslid tuleb nii kui nii ümber ehitada ja uuesti kroomida. Ühel neist ka millegipärast äär maha lõigatud.
   
   
Vasta
#57

(29-01-2021, 11:47 AM)Formika Kirjutas:  Täna teen siis juttu ilukilpidest, no seda vist palju öeldud aga nimetame neid ilu kapsliteks. Buickidel olid sellised viimati kasutusel 1931 a mudelitel ja nägid välja sellised:

Kindlasti L1 puhul on need nende omalooming. 
 Kui kellelgi on aega, tahtmist ja võimalust vanade L1 piltide pealt zuumida seda kapslit, et näha, mis kiri seal keskel ilutseb ja kuju ka muidugi tähtis. Mina sellega hakkama ei saanud, tuli mingi udukogu. Valida on tõenäoliselt nende piltide vahel, mis selles postituses juba eelnevalt üles pandud. 

Teoreetiliselt võiks seal olla vene L ja 1 aga mine tea, mis seltsimeestel meeles mõlkus. Minul olevad kapslid tuleb nii kui nii ümber ehitada ja uuesti kroomida. Ühel neist ka millegipärast äär maha lõigatud.
Ma lihtsalt pakun, kuigi "selle kvaliteetsema pildli, kus 6 tk koos" ei olnud ka väga hästi näha. Kahjuks minu kasutuses olnud lihtsatel fotopoe mudimisega head tulemust ka ei saanud.
Lisaks viimasel masina pildil tundub ka olema "K" kontuurid mõlemal....
Ehk on seal sama ornament kujutatud, mis embleemina ees:
https://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=85957.

Tuginen sellele, et see on ümmargune, esmene embleem juba masina jaoks valmis tehtud, Suht kiire ka selle valmistamsiega, et täiendavat logo välja mõelda ning "sigri-migri" kujutises tundub olema need sisemised kaarjad "K" jooned mis on esimese masina kapslil.

Siiani on see tendents, et velje kapslitele pannakse üldjuhul autotootja logod.

Saad ju ka katsetada (enne kui kapslid lased õigest materjalist valmistada), tee papist (või kaasaegne 3D printeriga plastist) reljeefne kujutis valmis ja tee pildid samade võtte nurkade/kaugustega - võrdle olemas olevate piltide ning veendu, et kas pikslid lähevad sarnasteks sigrimigriks.

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#58

(29-01-2021, 11:47 AM)Formika Kirjutas:  Täna teen siis juttu ilukilpidest, no seda vist palju öeldud aga nimetame neid ilu kapsliteks. Buickidel olid sellised viimati kasutusel 1931 a mudelitel ja nägid välja sellised:

Kindlasti L1 puhul on need nende omalooming. 
 Kui kellelgi on aega, tahtmist ja võimalust vanade L1 piltide pealt zuumida seda kapslit, et näha, mis kiri seal keskel ilutseb ja kuju ka muidugi tähtis. Mina sellega hakkama ei saanud, tuli mingi udukogu. Valida on tõenäoliselt nende piltide vahel, mis selles postituses juba eelnevalt üles pandud. 

Teoreetiliselt võiks seal olla vene L ja 1 aga mine tea, mis seltsimeestel meeles mõlkus. Minul olevad kapslid tuleb nii kui nii ümber ehitada ja uuesti kroomida. Ühel neist ka millegipärast äär maha lõigatud.
Siin üks võimalik variant: http://alternathistory.com/files/users/user675/L-1-09.PNG
Võimalik, et tegu on joonise tegija omaloominguga, aga kui paremat pole võtta, siis võiks olla suhteliselt tõelähedane variant.
Vasta
#59

teele jäämise põhjus võis olla kehv kütus.ei tahaks uskuda,et nad nii lühikese ajaga midagi ise ratsisid
Vasta
#60

(29-01-2021, 14:43 PM)sturmbannführer Kirjutas:  teele jäämise põhjus võis olla kehv kütus.ei tahaks uskuda,et nad nii lühikese ajaga midagi ise ratsisid
Või siis ka nt. kehv mootoriõli. Samas kõigest kuue auto tarbeks jõuaks välismaalt kvaliteetset kraami tuua küll, vajadusel ka kütust. Võimalik, et autod toodi sisse siiski juppidena, pandi kohapeal kokku ja selle juures tehti vigu, nt. pingutati midagi liiga lõdvalt või siis vastupidi. Või tegid venelased ikka mingid osad ka ise ja need ei pidanud vastu. Või lõpuks keerasid hoopis jänkid ise mingi väikese vimka kokku, sest kellele niisugune piraatlus väga meeldiks, kui võetakse sinu toode, vahetatakse logo ära ja siis presenteeritakse seda kui omaloomingut. Võrdluseks üks pildike Põhja-Korea autotööstuse toodangust Big Grin :
[Pilt: 55bb242af5b19af08f359b7d40471b8e.jpg]

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 36 külali(st)ne