29-01-2021, 17:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2021, 17:17 PM ja muutjaks oli spitfire.)
(29-01-2021, 15:51 PM)Mossemees Kirjutas:(29-01-2021, 14:43 PM)sturmbannführer Kirjutas: teele jäämise põhjus võis olla kehv kütus.ei tahaks uskuda,et nad nii lühikese ajaga midagi ise ratsisidVõi siis ka nt. kehv mootoriõli. Samas kõigest kuue auto tarbeks jõuaks välismaalt kvaliteetset kraami tuua küll, vajadusel ka kütust. Võimalik, et autod toodi sisse siiski juppidena, pandi kohapeal kokku ja selle juures tehti vigu, nt. pingutati midagi liiga lõdvalt või siis vastupidi. Või tegid venelased ikka mingid osad ka ise ja need ei pidanud vastu. Või lõpuks keerasid hoopis jänkid ise mingi väikese vimka kokku, sest kellele niisugune piraatlus väga meeldiks, kui võetakse sinu toode, vahetatakse logo ära ja siis presenteeritakse seda kui omaloomingut.
Kes on lugenud Suvorovit, siis seal kirjeldatakse päris hästi kuidas see tööstusspionaaž läbi vene saatkondade töötas (ja töötas juba 30-nendatel bez problem). Auto puhul on muidugi lihtsam diileri käest osta, siis pulkadeks võtta, üle viia meetermõõdustikku, ja siis paraadiks uuesti kokku laduda mõne uue ja "parema" pulgaga. On ka varem räägitud, et 30-nendatel saadeti Us ja a-sse õppima grupp noori andekaid nõukogude insenere, kes peale õpinguid ka reaalselt töötasid us ja a autotööstuses.
Kuna täna olme minu arusaamise järgi täieõiguslikud FIVA liikmed, juba oma pool aastat, siis miks mitte teha infopäring Buicki läbi FIVA, selleks see organisatsioon ju ongi. Täna meil ju Buicki tehase poolset nägemust sellest suursündmusest pole. Või on ?
Mis puudutab autode reg. numbrit, siis meenus, et meil on siin ju üks maailma parimaid spetsialiste ja kollektsionääre olemas, ma ei tea kas ta seda foorumit muidugi jälgib.