Ma järeldan su postitusest, et seda viimast Raivo leidu,
Sovjetskije Legovõje 1918-1942 ei ole veel läbi töötanud.
Krt seda teab kui tõene see materjal on aga kirjutatud on väga veenvalt. 2012 aasta materjal.
See materjal seal ei võimalda kopi-paste teha, siis tõlgin väga vabalt ja üle rea puusalt: kuna seltsimehed mõistsid et nii lühikese ajaga (8 kuud) ei ole võimalik püstitatud ülesannet täita, siis otsustati KOPEERIDA. Mingitest autoriõigustest juttu ei tehtud. Kõlab nagu seltsimeestel oleks olnud näidisautod juba 8 kuud enne 1maid käes ja alustati jooniste tegemist "LenGIPROVATO" projekteerijatega, keda abistasid "Punaste Putilovlaste" spetsialistid. Raha kokku ei hoitud, kõik vahendid olid suunatud sellele projektile. Traktorite tootmine oli lõpetatud ja uus kurss oli võetud varuosade ja autode tootmisele. Nimest. Kõik
"LenGIPROVATO" joonised on tähistatud kirjanurgas tähistega "L". L1, L2, L3 jne. olenemata mida projekteeriti. Joonisted tähistati näiteks üldnimetusega Ujuvkraana ja all nurgas L1. Kui joonistati teine ujuvkraana siis L2. Antud projekt oli üldnimetusega Legkovoi ja all nurgas L1. Huvitav märkus on projekti lõpetamise kohta: väidetavalt olid seltsimehed moskvas juba 2 nädalat ENNE nende autode moskvas esitlemist otsustanud, et seda projekti sellisel kujul ei jätkata, seetõttu oli vastuvõtt moskvas üpris jahe. 20mai oldi moskvas ja otsus sündis 2 nädalat varem, siis vahetult peale 1maid. Hea et seina äärde ei pandud. Võimalik, et sm. Ots pandi.
Krt ma hakkan juba uskuma, et vähemalt need kered tagusid nad ise valmis.