Mõistusevastased manöövrid liikluses

mina,vastupidi üritan sõita lumisel alal.seal pidamine parem,kui libedaks lihvitud jäljed teedel
Vasta

(11-02-2021, 13:30 PM)vootele Kirjutas:  Huvitav fenomen maanteel:
Nii kui lumi maha tuleb, hakkavad 99% liiklejatest sõitma üle serva- ja keskjoonte.
Jooned on ilusasti nähtaval, aga tundub, et kedagi ei koti.

Sedasi sõidetakse ka suvel, lihtsalt jälgi ei ole nii selgelt näha. Markeeringu kulumise järgi saab aimata. Laisad roolikeerajad me maal.
Vasta

pigem on jooned vales kohas.
nagu jalgrajad haljasaladel v parkides.
kas teed on inimeste jaoks või inimesed tee jaoks.
Vasta

"Liikluse rahustamiseks" tehtud šikaanides jah.

Aga keskjoon ja äärejoon on seal, kus nad on tee kulgemise järgi. Ning kurvide lõikamine on ikka puhtalt liiklejate vastutusel.
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=EOLJ9HjRhGs

Jää oli ootamatult tulnud
Vasta

Olles ise sõitnud USA kiirteel, siis ma üldse ei imesta. Midagi mõistusevastast siin ei ole: keegi eksib, talle järele sõitja ei ole endale ruumi jätnud ja põrutab otsa ning edasine on juba tihedas liiklusvoolus puhas füüsika.

Sama on ka Euroopas korduvalt juhtunud.
Vasta

Sarnane olukord oli mõni aasta tagasi Lõuna-Rootsis Helsingborgi lähedal ühel sillal, kus paksu udu tõttu (äkki oli ka must jää, täpselt ei mäleta, olin ise kõvasti põhja pool too hetk) oli ka ikka korralik lammutamine, veokad ja sõidukad risti-rästi mööda silda hunnikus koos.
Vasta

Videojupike Lahti kiirteelt aastal 2012.

loll on loll olla.
Vasta

Aastat 12-13 tagasi panid sakslased maailmarekordi. A7 peal Hannoveri poolt Kasseli suunas hommikuse tipptunni ajal udus oli ahelkokkupõrke pikkus 157km. 
Surma ei saanud keegi ja raskelt vigastatuid ka polnud. Kerged vigastused,ehmatus, šokk ja paanika. 
Helikopterilt võetud pilt oli vahva. Nagu hiina müür lookles mägede vahel.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(12-02-2021, 16:33 PM)Daff Kirjutas:  Aastat 12-13 tagasi panid sakslased maailmarekordi. A7 peal Hannoveri poolt Kasseli suunas hommikuse tipptunni ajal udus oli ahelkokkupõrke pikkus 157km. 
Surma ei saanud keegi ja raskelt vigastatuid ka polnud. Kerged vigastused,ehmatus, šokk ja paanika. 
Helikopterilt võetud pilt oli vahva. Nagu hiina müür lookles mägede vahel.
ega meilgi pikivahe hoidmine moes ei ole, mastaabid ainult palju väiksemad

Pähkliajude hirm
Vasta

Talvel aitab pikivahet hoida 30cm kõrgune lumehang või selle mulaaz auto katusel. Isegi kõrval ridades hoitakse vahet. Alles sel reedel ise nähtud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Adaptiivne kiirushoidik, istub kenasti 200m järgmise auto sabas.
Samas pistab ka lõugama ja turvavööd sikutama kui peaks tekkima otsasõidu oht.
Vasta

(14-02-2021, 11:57 AM)isandpauk Kirjutas:  Talvel aitab pikivahet hoida 30cm kõrgune lumehang või selle mulaaz auto katusel. Isegi kõrval ridades hoitakse vahet. Alles sel reedel ise nähtud.
Igaks juhuks tasub lisada siia selline kommentaar:

"Politsei saab sellise «mütsiga» sõitmise eest trahvida Liiklusseaduse muu rikkumise paragrahvi 242 alusel  rahatrahviga kuni 80 eurot. Kui see lumekuhi põhjustab aga liiklusohtliku olukorra, siis saab sõiduki juhti trahvida kuni 400 euroga. Ja halvimal juhul – kui see lumemüts peaks näiteks maha kukkuma ja mõni kaasliikleja selle tõttu avarii teeb, siis on avarii põhjustajaks laisk autojuht, kes ei jaksanud ühte minutit auto puhastamiseks kulutada."
(Allikas)
Vasta

adaptiivsel kiirushoidikul saab pikivahe distantsi reguleerida
Vasta

(15-02-2021, 19:12 PM)sturmbannführer Kirjutas:  adaptiivsel kiirushoidikul saab pikivahe distantsi reguleerida
Jah,aga peale igat seisma jätmist pead uuesti reguleerima,ei viitsi.Ja on üks ütlemata hea asi.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

minu masinal ei pea midagi uuesti reguleerima.isegi järgmisel päeval mitte
Vasta

mulle pole kunagi ühtegi adaptiivse kiirusehoidikuga masinat kätte sattunud, omal nüüd üldse esimene püsikaga masin aga töö juures on neid ikka palju läbi käinud ja pole veel sellist näind.
Vasta

(15-02-2021, 20:11 PM)diselist Kirjutas:  
(15-02-2021, 19:12 PM)sturmbannführer Kirjutas:  adaptiivsel kiirushoidikul saab pikivahe distantsi reguleerida
Jah,aga peale igat seisma jätmist pead uuesti reguleerima,ei viitsi.

Kui on kaapelaudne juhtimine läbi tarkvara, siis jah. Kui on mehaaniline lüliti ja sellel keeratav nupp, siis mitte. Paraku neid jääb järjest vähemaksSad
Vasta

See "atraktiivne" kiirushoidik paneb reeglina paika keskmise, kolmanda astme väärtuse ehk umbes  50 meetrit. See mis on  LE poolt nõutud vahe 90 sõidu puhul. Süurema või väiksema vahe saamiseks peab ise sekkuma.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(15-02-2021, 21:53 PM)Daff Kirjutas:  See "atraktiivne" kiirushoidik paneb reeglina paika keskmise, kolmanda astme väärtuse ehk umbes  50 meetrit. See mis on  LE poolt nõutud vahe 90 sõidu puhul. Süurema või väiksema vahe saamiseks peab ise sekkuma.

Millisest autost jutt?

MB adaptiivsed, mida kangiga juhitakse, on kangi otsa pööramisega "mehaanilised" (lülitus on ikka elektroonika). Uuemad, mis on ainult rooliklahvidega on juhitavad, on just eelkirjutaja viisil käituvad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: gruppen, 36 külali(st)ne