11-02-2021, 17:50 PM
mina,vastupidi üritan sõita lumisel alal.seal pidamine parem,kui libedaks lihvitud jäljed teedel
(11-02-2021, 13:30 PM)vootele Kirjutas: Huvitav fenomen maanteel:
Nii kui lumi maha tuleb, hakkavad 99% liiklejatest sõitma üle serva- ja keskjoonte.
Jooned on ilusasti nähtaval, aga tundub, et kedagi ei koti.
(12-02-2021, 16:33 PM)Daff Kirjutas: Aastat 12-13 tagasi panid sakslased maailmarekordi. A7 peal Hannoveri poolt Kasseli suunas hommikuse tipptunni ajal udus oli ahelkokkupõrke pikkus 157km.ega meilgi pikivahe hoidmine moes ei ole, mastaabid ainult palju väiksemad
Surma ei saanud keegi ja raskelt vigastatuid ka polnud. Kerged vigastused,ehmatus, šokk ja paanika.
Helikopterilt võetud pilt oli vahva. Nagu hiina müür lookles mägede vahel.
(14-02-2021, 11:57 AM)isandpauk Kirjutas: Talvel aitab pikivahet hoida 30cm kõrgune lumehang või selle mulaaz auto katusel. Isegi kõrval ridades hoitakse vahet. Alles sel reedel ise nähtud.Igaks juhuks tasub lisada siia selline kommentaar:
(15-02-2021, 19:12 PM)sturmbannführer Kirjutas: adaptiivsel kiirushoidikul saab pikivahe distantsi reguleeridaJah,aga peale igat seisma jätmist pead uuesti reguleerima,ei viitsi.Ja on üks ütlemata hea asi.
(15-02-2021, 20:11 PM)diselist Kirjutas:(15-02-2021, 19:12 PM)sturmbannführer Kirjutas: adaptiivsel kiirushoidikul saab pikivahe distantsi reguleeridaJah,aga peale igat seisma jätmist pead uuesti reguleerima,ei viitsi.
(15-02-2021, 21:53 PM)Daff Kirjutas: See "atraktiivne" kiirushoidik paneb reeglina paika keskmise, kolmanda astme väärtuse ehk umbes 50 meetrit. See mis on LE poolt nõutud vahe 90 sõidu puhul. Süurema või väiksema vahe saamiseks peab ise sekkuma.