Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
5
mina,vastupidi üritan sõita lumisel alal.seal pidamine parem,kui libedaks lihvitud jäljed teedel
Postitused: 1,443
Teemad: 42
Liitus: Jan 2002
Maine:
2
pigem on jooned vales kohas.
nagu jalgrajad haljasaladel v parkides.
kas teed on inimeste jaoks või inimesed tee jaoks.
Postitused: 10,873
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
"Liikluse rahustamiseks" tehtud šikaanides jah.
Aga keskjoon ja äärejoon on seal, kus nad on tee kulgemise järgi. Ning kurvide lõikamine on ikka puhtalt liiklejate vastutusel.
Postitused: 10,873
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Olles ise sõitnud USA kiirteel, siis ma üldse ei imesta. Midagi mõistusevastast siin ei ole: keegi eksib, talle järele sõitja ei ole endale ruumi jätnud ja põrutab otsa ning edasine on juba tihedas liiklusvoolus puhas füüsika.
Sama on ka Euroopas korduvalt juhtunud.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Sarnane olukord oli mõni aasta tagasi Lõuna-Rootsis Helsingborgi lähedal ühel sillal, kus paksu udu tõttu (äkki oli ka must jää, täpselt ei mäleta, olin ise kõvasti põhja pool too hetk) oli ka ikka korralik lammutamine, veokad ja sõidukad risti-rästi mööda silda hunnikus koos.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Aastat 12-13 tagasi panid sakslased maailmarekordi. A7 peal Hannoveri poolt Kasseli suunas hommikuse tipptunni ajal udus oli ahelkokkupõrke pikkus 157km.
Surma ei saanud keegi ja raskelt vigastatuid ka polnud. Kerged vigastused,ehmatus, šokk ja paanika.
Helikopterilt võetud pilt oli vahva. Nagu hiina müür lookles mägede vahel.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,103
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
Talvel aitab pikivahet hoida 30cm kõrgune lumehang või selle mulaaz auto katusel. Isegi kõrval ridades hoitakse vahet. Alles sel reedel ise nähtud.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 1,510
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Adaptiivne kiirushoidik, istub kenasti 200m järgmise auto sabas.
Samas pistab ka lõugama ja turvavööd sikutama kui peaks tekkima otsasõidu oht.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
5
adaptiivsel kiirushoidikul saab pikivahe distantsi reguleerida
Postitused: 436
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
(15-02-2021, 19:12 PM)sturmbannführer Kirjutas: adaptiivsel kiirushoidikul saab pikivahe distantsi reguleerida
Jah,aga peale igat seisma jätmist pead uuesti reguleerima,ei viitsi.Ja on üks ütlemata hea asi.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
5
minu masinal ei pea midagi uuesti reguleerima.isegi järgmisel päeval mitte
Postitused: 3,292
Teemad: 20
Liitus: Apr 2012
Maine:
27
mulle pole kunagi ühtegi adaptiivse kiirusehoidikuga masinat kätte sattunud, omal nüüd üldse esimene püsikaga masin aga töö juures on neid ikka palju läbi käinud ja pole veel sellist näind.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
See "atraktiivne" kiirushoidik paneb reeglina paika keskmise, kolmanda astme väärtuse ehk umbes 50 meetrit. See mis on LE poolt nõutud vahe 90 sõidu puhul. Süurema või väiksema vahe saamiseks peab ise sekkuma.
Aquila captas non muscas.