Postitused: 10,895
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
Variant on ka see, et ventseade on labaselt rikkis. Ei ole normaalne, et auto sõites esiakna uduseks laseb. Ei uus, ei vana.
Kas siseõhule lülitumist on kuulda/tunda ka? Et ei oleks klapp labaselt kinni külmunud/kiildunud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mul üks semu õpetas, et webasto jaoks tasub õhtul jätta ringlus siseõhule.
hommikul autossse tulles on ikka tuba korralikult soe. vahe õueõhuga pidi väga suur olema.
vilumate ilmadega olen nüüd ka sõidu ajal siseringlust pruukinud.
mõned minutid kannatab hoida, siis hakkab uduseks kiskuma. aga vaevu leige mootoriga
on sees tahedam olla küll.
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Aga kui proovida hoopis ilma konditsioneerita? Mingil masinal oli tarkvara kirjutatud nii, et "Auto" asendis avati siseringlus poolenisti konditsioneeri käivitudes ja muuta seda ei saanudki. Osa õhku jäigi siseringluses tiirlema.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 275
Teemad: 2
Liitus: Mar 2019
Maine:
8
Ma lülitaks alustuseks kliimapumba menüüst talveks välja. Oma autodel nii olen teinud. Alguses läheb hullult udusemaks elu, aga kui mõnda aega käinud on, siis kuivatab niiskuse süsteemist välja ja edasi on elu hoopis vähem udusem. Kütet võtab samuti vähem. Kui see ka ei aita, siis koiniks esindust, garantiiline auto, las võimlevad ja otsivad lahenduse.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
35
Ei ole ka kliimapumpa talvel sees hoidnud. Aknad saavad puhtaks küll, aga sõitude iseloom on mõistagi erinev. Kui ainult hommikul tööle ja õhtul koju, läheb vbl. tõesti keeruliseks autot kuivaks saada.
Postitused: 2,690
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
31
minu praktika Toyotaga ütleb seda, et kuiva ilmaga on kõik klaasid puhtad ka ilma kliimata, aga niikui vihma sadama hakkab on esiklaas seest udune ja kuivaks ei saa ühegi valemiga. Eelmise mudeliga seda jama ei olnud. Olen enne ka paari aautoga sõitnud, ma arvan et 35 aasta jooksul ehk mõni miljon kilomeetrit. See seest märja klaasi teema on tekkinud päris uute autodega jiiske ilma korral ja ei ole juhi oskamatusest tulenev probleem. Meil on sama vanasid autosid firmas veel paar tükki ja kõigil sama probleem.
Postitused: 4,479
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
15-02-2021, 13:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2021, 13:14 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Kui eelmisel päeval kasutasin vihma või niiske ilmaga konditsioneeri (polnud mingi automaatne), siis järgmisel päeval kusagile kogunenud vesi oli kohe esiklaasil, kuigi konditsioneeri ei kasutanud. Miks ja kuidas - ei tea. Seda siis Lacettiga (kasutasin 13,5 aastat), uue sidruniga pole niiskus probleemiks olnud.
Teine asi. Autosse istumisel jäävad saapad mul õue, ainult tagumik on istmel. Siis klopin saapaid üksteise vastu lumest puhtaks ja lõpuks keeran end autosse. Tean, et nii kulub esiistme materjal aga põrand pole vähemalt üleujutatud sulanud veega, ainult mõni loiguke kummimatil (odav maksima poest). Seda saab sihtkohas välja raputada.
Tean, et mõnel väikebussil (MB näiteks) on kliimapaneelil "kuivatamise" nupp.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 907
Teemad: 3
Liitus: Jan 2014
Maine:
11
Talvel konditsioneeri kasutamise füüsikast ma aru ei saa.
Kui külm õhk läbi kütteradika lasta, siis suhteline õhuniiskus langeb, mida külmem õhk väljas ja soojem sees, seda suurem see langus on.
Niiskuse kiireks sidumiseks on vaja tuult.
Ja kui tõesti vahest juhtub, et salong on juba soe, aga endiselt mõni aken udune, siis lasen kõrvalakna irvakile, et õhuvahetus kiiremini käiks.
Konditsioneer saab kuivatada ainult siis, kui soojusvahetile tekkib kondents, külma ilma korral järgneb sellele jää.
Sellega on soojusvahetus lõppenud ja soojuspump peaks seisma jääma.
Mis sellest jääst edasi saab, ei tea. Kas sulab ära ja voolab maha või on äravool ummistunud ja uhatakse salongi.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Vanasti oli nii et aurusti küljes oli temp andur (ice sensor) mis jälgis et kondiradikas jäässe ei lähe ja kliimapump alla teatud temperatuuri sisse ei lülitunudki (näiteks alla +5 kraadi).
Kui ikka aknad on udused koguaeg siis on seal midagi pekkis ja selle jaoks on auto garantii, löö müüja juures jalaga uks lahti ja ütle et tehku korda. Oma ülesannete kõrgusel olevat täisautomaatsel kliimal on kaks kolm nuppu mida vajutada - temperatuuri pluss ja miinus, esiklaasi sulatus ja kõik, ülejäänud töö teeb automaatika.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki