MTZ 80 - Starter jne
#41

(20-02-2021, 15:07 PM)Xtreme Kirjutas:  Sain korvi külge aga keerasin sealt need kollasega tähistatud poldid ära. Ei ole teistel ketastel sihukest balanseerimis viisi näinud...Vot ei teagi.
Kui need tasakaalustuspoldid ära keerasid, siis on pahasti. Kuna sa vahetasid ka hooratta vist, siis ega sa tasakaalustamisest ei pääse. Kui vibra suur, siis hakkad neid polte sinna tagasi panema ja võib olla veel peotäis mutreidki lisaks.
Jaksu!
Vasta
#42

Tark on kohe ära tasakaalustada mitte pärast tõdeda, et ikka väriseb kõvemini kui vibraator tööstusvooluga...
   
Ma ostsin ka uue korvi ja tehase nägemus tasakaalust oli selline.
Ripuvad seal küljes padrunid 27, 30 ja 32.
Teisele poole sai auke puuritud, kuid ikka pidi niipalju polte panema.
   
Vasta
#43

See sidurikorv tundub veits kahtlane üleüldse olevat. Käpal ka valukrass tööpinnal jäetud töötlemata. Ei imesta, kui need tasakaalu poldid lihtsalt olid suvaliselt külge keeratud.
   

Kui sidurist juba juttu. Siis on keegi sellise komplekti külge pannud:
https://www.periko.ee/et/a/siduri-komple...iketas-luk
Sobib see üldse 82-le külge? Keraamilise ketta häda pidi olema see, et sööb isukamalt hooratast.
Tavalise kettaga vene variant ka saada:
https://www.periko.ee/et/a/siduri-komple...ne-rusdisk
Vasta
#44

Paar aastat tagasi Türi Belestis oli umbes poole odavam korv, ketas ja laager, tehase originaalid siis.
Vasta
#45

Keraamilised labakettad ei kannata minuteada libistamist.. St neid ei saagi libistada väga. Ma ei kujuta ette kui hea selle traktoriga sõita on.. suht on off siduriga.
Vasta
#46

Eks siis keeran need poldid sinna tagasi ja loodan parimat  Smile
Käpad on jah tõesti kahtlased sellel korvil, mida teha ,et neid paremaks saada?  Või sööb toodates end ise selliseks nagu ta olema peab?
Eks selle kokkuhoiuga kaasneb alati mingi jama.
Vasta
#47

(20-02-2021, 19:06 PM)meli666 Kirjutas:  See sidurikorv tundub veits kahtlane üleüldse olevat. Käpal ka valukrass tööpinnal jäetud töötlemata. Ei imesta, kui need tasakaalu poldid lihtsalt olid suvaliselt külge keeratud.


Kui sidurist juba juttu. Siis on keegi sellise komplekti külge pannud:
https://www.periko.ee/et/a/siduri-komple...iketas-luk
Sobib see üldse 82-le külge? Keraamilise ketta häda pidi olema see, et sööb isukamalt hooratast.
Tavalise kettaga vene variant ka saada:
https://www.periko.ee/et/a/siduri-komple...ne-rusdisk

Me selle LUK-i komplekti panime metsatraktorile ja nii vähe kui ma temaga sõitsin siis väga kiidan.
Esiteks on siduripedaal harjumatult kerge ja tundlik ning teiseks tänu kahe jäikusega ketta vedrudele kast ei kolise enam tühikäigul.
Lisaks on tal ka jõuvõtule leevendi ja seega pumba töömüra läks oluliselt vaiksemaks.
Ketas oli jah keraamiliste klotsidega ja ilmselt ta ka kulutab pindu rohkem kui venelasti bakeliitlakiga immutatud kotiriie, kuid pinda on seal päris palju.
Suure pinna peale pole vaja nii suurt hõõrdejõudu tekitada ja kui kähkusõiduautole pannakse nelja labaga ketas, siis see kulutab tõesti pindu kiirelt.
Paljudel manuaalkastiga traktoritel on muide labadega kettad et pedaal kergemaks saada ja libistamisel haisema ei läheks.
Vasta
#48

Jäi silma, et pakutakse siduriketast, millel leevenduseks kummipuksid. Huvitav, kas need on samast materjalist, nagu jagaja, käigukangi jms kummikatted, mis aastaga ära pudenevad.
https://www.periko.ee/et/a/siduriketas-8...-originaal
Vedrudega variant ka saada, aga see vist lamellkorvi oma. Huvitav, kas see tavakorvile ka sobib?
https://www.periko.ee/et/a/siduriketas-8...ne-rusdisk
Miks ma siin pikemalt eri siduri valikutel eietan. Endal ka suvel plaanis ära vahetada, kuna raskemal veol nobedama käiguga kipub libisema.
Kõik muu tundub ikkagi vist loto olevat peale selle LUKi komplekti. Traka pooleksvõtmine mitu korda ka maksab miskit. Eriti, kui siin juba tabavalt öeldi, et ketta kate bakeliidiga immutatud kotiriie odavatel.
Vasta
#49

Mtz 50'l umbes viiendat aastat selline kummipuksidega ketas kasutusel, siiamaani pole kumm veel pudenema hakanud.  Smile
Vasta
#50

Kummipuksid töötavad hästi ja aastaid, kuid viimane ketas mis ostetud sai, kahjus ei mäleta enam kuskohast, on täielik saast. Arvasin, et tellisin pmkaubamajast, aga sealseid tellimusi üle vaadates selgus et mitte. Ilmselt Sikest saadud, mingi odavama otsa toode ilmselt. Libistada üldse ei saa, kohe hakkab haisema.  Häirib haakimisel, rasket kobestit vedades viiendaga samas libisema ei hakanud.
Vasta
#51

(21-02-2021, 00:57 AM)meli666 Kirjutas:  Jäi silma, et pakutakse siduriketast, millel leevenduseks kummipuksid. Huvitav, kas need on samast materjalist, nagu jagaja, käigukangi jms kummikatted, mis aastaga ära pudenevad.
https://www.periko.ee/et/a/siduriketas-8...-originaal
Vedrudega variant ka saada, aga see vist lamellkorvi oma. Huvitav, kas see tavakorvile ka sobib?
https://www.periko.ee/et/a/siduriketas-8...ne-rusdisk
Miks ma siin pikemalt eri siduri valikutel eietan. Endal ka suvel plaanis ära vahetada, kuna raskemal veol nobedama käiguga kipub libisema.
Kõik muu tundub ikkagi vist loto olevat peale selle LUKi komplekti. Traka pooleksvõtmine mitu korda ka maksab miskit. Eriti, kui siin juba tabavalt öeldi, et ketta kate bakeliidiga immutatud kotiriie odavatel.
Belarusil on kusjuures katete materjal veel enamvähem kui just nimme kõige koledamat versiooni ei osta.
Metsas sai neid kummimuhvidega kettaid kasutatud küll ja mulle ei trehvanud küll ühtegi kus oleks need kummid ära lagunenud.
Põhiliselt viskas ikka katted maha kui lasid kuskilt mäest alla veereda 1 käik sees, sidur all ja pöörded katte taluvuspiiri ületasid.
Need hoovastikuga korvid on pigem suurem probleem, kus mingi asi suudab ikka ära murduda või ära kaduda või kuluda.
Mu praeguse korviga näiteks kui sahaga töötada ja palju siduriga manööverdamist on läheb pedaal mingi hetk eriti raskeks ja vajutades miski asi kriuksub korvil.
Lased mingit õli käppade piirkonda, näiteks WD-40 on päevake kerge ja siis hakkab jälle pihta.
Nagunii on käpad ja sõrmed pehmest rauast ja kleebivad end üksteise külge kinni.
Kahtlemata nad ka kuluvad sest pedaali vabakäik pidevalt suureneb.
Selles teemas pildil olev korv on veel eriti raske juhus kuna reguleerpoldid libisevad korvile kinnitatud puksil, mis peaks koos käpa poltidega kõva materjal olema.
Kui ta seda pole, siis sööb ta end sinna väga kiirelt sisse.
Vasta
#52

Hey,
Kas pmkaubamajas müüdavad  25mm2 akukaablid on piisavad või tuleks jämedamad soetada?
Vasta
#53

50mm2 võiks olla.
Vasta
#54

Kaabli pikkusega 15 sm. piisab ka 20 ruudusest.
Huumor,kuid tõsi-sõltub pikkusest ja sellest mida vajad.
Vasta
#55

Äkki paneks keegi lingi kust kohast saaks parima hinnaga sobilikku 50mm2 kaablit.
Vasta
#56

mina ostsin esvikast. toona paremat hinda ei leidnud mujalt.
pressotsad võtsin tööriistamarketist ja lasin spetsialistidel korralike tangidega
külge pressida.
Vasta
#57

Leeklambiga võib ka joota otsad külge väga edukalt, kui tange ei leia. Ennem king kuumaks, poolest saati sula tina täis, lükkad kaabli takka-töötab.
Vasta
#58

Aga põhimõtteliselt sobib igasugune peenkiud kaabel ?

Esvika kodulehel tarnet ei paku kahjuks.
Vasta
#59

(03-03-2021, 22:17 PM)Xtreme Kirjutas:  Aga põhimõtteliselt sobib igasugune peenkiud kaabel ?

Esvika kodulehel tarnet ei paku kahjuks.

Ma renovaarist ostnud. Sealt saab kingad lisaks ning saab paluda kohe ära pressida.
Vasta
#60

Kui jutt käib akukaablist, siis mina olen kasutanud akupoolseid selliseid otsasid, mis saab poltidega kokku keerata. Selliseid on ka kahte tüüpi. Ühel variandil keerad lihtsalt poltide vahele, teisel juhul keerad poldid nö kaabli sisse.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne