(21-02-2021, 00:57 AM)meli666 Kirjutas: Jäi silma, et pakutakse siduriketast, millel leevenduseks kummipuksid. Huvitav, kas need on samast materjalist, nagu jagaja, käigukangi jms kummikatted, mis aastaga ära pudenevad.
https://www.periko.ee/et/a/siduriketas-8...-originaal
Vedrudega variant ka saada, aga see vist lamellkorvi oma. Huvitav, kas see tavakorvile ka sobib?
https://www.periko.ee/et/a/siduriketas-8...ne-rusdisk
Miks ma siin pikemalt eri siduri valikutel eietan. Endal ka suvel plaanis ära vahetada, kuna raskemal veol nobedama käiguga kipub libisema.
Kõik muu tundub ikkagi vist loto olevat peale selle LUKi komplekti. Traka pooleksvõtmine mitu korda ka maksab miskit. Eriti, kui siin juba tabavalt öeldi, et ketta kate bakeliidiga immutatud kotiriie odavatel.
Belarusil on kusjuures katete materjal veel enamvähem kui just nimme kõige koledamat versiooni ei osta.
Metsas sai neid kummimuhvidega kettaid kasutatud küll ja mulle ei trehvanud küll ühtegi kus oleks need kummid ära lagunenud.
Põhiliselt viskas ikka katted maha kui lasid kuskilt mäest alla veereda 1 käik sees, sidur all ja pöörded katte taluvuspiiri ületasid.
Need hoovastikuga korvid on pigem suurem probleem, kus mingi asi suudab ikka ära murduda või ära kaduda või kuluda.
Mu praeguse korviga näiteks kui sahaga töötada ja palju siduriga manööverdamist on läheb pedaal mingi hetk eriti raskeks ja vajutades miski asi kriuksub korvil.
Lased mingit õli käppade piirkonda, näiteks WD-40 on päevake kerge ja siis hakkab jälle pihta.
Nagunii on käpad ja sõrmed pehmest rauast ja kleebivad end üksteise külge kinni.
Kahtlemata nad ka kuluvad sest pedaali vabakäik pidevalt suureneb.
Selles teemas pildil olev korv on veel eriti raske juhus kuna reguleerpoldid libisevad korvile kinnitatud puksil, mis peaks koos käpa poltidega kõva materjal olema.
Kui ta seda pole, siis sööb ta end sinna väga kiirelt sisse.