27-02-2021, 04:26 AM
Saagedega ei tule ammu enam manuaale kaasa. Netist otsid.kui on huvi või teed nii nagu poest sulle sõnad peale loetakse.
Aquila captas non muscas.
(26-02-2021, 15:04 PM)ounou Kirjutas:Kallatakse ka autodesse mineraalõli, just nendesse mis rohkem seisavad, kui sõidavad.(26-02-2021, 14:53 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Selle hea ja kvaliteetse õliga võib tõesti asi parem olla ja ellu jäävad need saed, millel on silinder nikasiini- kroomiga kaetud. Kui aga kolb on nikasiiniga, vaat selle kohapeal ma ei usu asjasse.no kui segu oli tehtud sellega, mille kohta siin varem viide oli (odav mineraalõli), siis pole ju midagi imestada? kui keegi sae kasutusjuhendit viitsiks lugeda, siis seal alati tootja soovitab mingit enda õli, kui nüüd edasi süübida, siis reeglina on see täissünt õli. auto mootorisse ei vala ju keegi kõige odavamat mineraalõli? mootorsaagi läheb aga igasugu odavõli ilma pikemalt mõtlemata sisse.
Ma olen ise kõrval olnud, kui sõber laskis jämme lepa peal oma sae kokku. Segu oli minu tehtud 1:50-le ja ehk oli ka isegi rammusam pisut. Teiste saagidega ei juhtunud midagi. Käivad siiamaani. Samuti lasin ise kunagi kokku Partner 345. Täpselt sama lugu. Segubensiin oli lihtsalt liiga lahja. Muud viga ei saanud olla. Ja tol ajal ei teadnud isegi, et need saed tahavad rammusamat segubensiini saada. Ja muidugi ei tasu ära unustada, et see 345 oli lihtsalt naljanummer...
(27-02-2021, 04:26 AM)Daff Kirjutas: Saagedega ei tule ammu enam manuaale kaasa. Netist otsid.kui on huvi või teed nii nagu poest sulle sõnad peale loetakse.mis kaubamärgiga see nii on? 2020 ostetud stihli sael on paberist manuaal kaasas
(27-02-2021, 04:26 AM)Daff Kirjutas: Saagedega ei tule ammu enam manuaale kaasa. Netist otsid.kui on huvi või teed nii nagu poest sulle sõnad peale loetakse.
(27-02-2021, 13:14 PM)Marko Kirjutas: https://www.kuldnebors.ee/search/tooriis...d=38478952&pob_action=show_post&pob_cat_id=10792&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&search_X_cat_ids=10676&search_evt=onsearch&search_X_selected_cat_ids=10792%2C10964%2C10794%2C10795%2C10796%2C10798%2C10799%2C10800%2C11442%2C11146%2C10801Ega see pole juhuslikult Druzba kulpkett.
Selline kuulutus ripub juba aasta, ehk rohkemgi. Kas keegi oskab midagi kosta? Lihtsalt sportlik huvi. Keti samm, niipalju kui võimalik välja lugeda, on 33mm.
(26-02-2021, 22:46 PM)hillar2 Kirjutas: Ma olen kasutanud dolmari orignaalõli ja valanud 1 kriipsuvahe (ca 100ml) 5 liitri peale või pool pudelit 20 liitri peale. Õige?kui kasutusjuhend seda õli ette näeb, siis ju on õige õli. 100 ml 5 liitri peale on 1:50 segu, aga pool pudelit (eeldusel, et 1l pudel) 20 l peale on 1:40 segu. ehk sa saad selliselt tehes erinevad segud.
(04-03-2021, 21:49 PM)PlyVal64 Kirjutas: Soetasin täna ühe naljaka aga üliodava lisavdina kettsaele. Alaskan sawmill elik selle kõige-kõige lihtsam osadeks käiva versiooni. Ikka HPG ja hinda oli 70 raha. Kui sellega saab mõislikult peenemast palgist midagi lõigata, siis võib tulevikus mõelda millegi tummisema raami peale ka. Aga kuna on kogunenud mingi hulk 10-20 cm mändi ja 3 tk tormimurdu on veel pikali/lääpas ootamas järkamist, siis mõtlesin proovida. Milleks neid lihtsalt kütteks tükeldada? Puukuuri materjali jms ikka saab. Mingit kenamat sanglepa planku äkki ka. Ja eks peamine eesmärk on ikka ju Meeste MänguasiAlumiiniumredel peale jah.
Mõte on lihtne: kuna peenike on suhteliselt sirge (ja enamasti ma koorin palgi enne ära, hunnik kooritut ootab), siis piisab elektrihöövliga üle käia ja võiks saada kohe kopeerida. See odav erinebi kallimast HPGst ja selle originaalist Logosolist selles osas, et ei saagi mingi esimese lõike juhtrelsiga jamada. Sel polegi toda nn."talda". Ehk lasen palgi akuhöövliga üle ja siis selle pinna pealt kohe saedki. Peenemad pikkupidi pooleks ja jämedamatest ka kumerplanku + prusse.
Ahjah, kinnitus on otse lati külge ja ma pigem plaanin poisi võidetud 2,4kW HPG odava sae selleks ära kasutada. Sinna võib ka odavat solkbenssu valada ja seda piinata Lõikepaksuse regull on selline ja kopeerija-raam libisemise poolelt ise selline.
(08-04-2019, 21:51 PM)Xtreme Kirjutas: Mina ostsin ketiõli viimati erimellist 10L ~14 eurot, oma taaraga. Ei ole aimu ka mis baasil ta on, võrreldes bauhofi õliga kleepub kõvasti vähem.
(09-03-2021, 00:54 AM)hendrik Kirjutas:just mingi aasta tagasi sõber rääkis sellest.Kasutas harvesteril erimelli ketiõli,ummistus pumbasõel koletihti,amööbe oli täis õli.Nad ei puhasta siis korralikult seda õli.(08-04-2019, 21:51 PM)Xtreme Kirjutas: Mina ostsin ketiõli viimati erimellist 10L ~14 eurot, oma taaraga. Ei ole aimu ka mis baasil ta on, võrreldes bauhofi õliga kleepub kõvasti vähem.
Postitus on iidne, kuid kuulsin hiljaaegu ühelt vanalt, et Erimell ostab vana mootoriõli jäätmejaamadelt kokku ja toodab sellest ketiõli. Protsess on midagi sellist nagu alumises videos (pürolüüs):
või
Puhastatud mootoriõlile lisatakse kleepainet ja paisatakse ketiõlina müüki. Antud ketiõli puuduseks olla halvenenud jahutusvõimekus (latt kuumeneb rasketes tingimustes üle ja tõmbab siniseks (kuigi ketipinge, kett, latt, õli pealeanne jms on korrektne). Kas keegi oskab sellel teemal kaasa rääkida ja selle vana juttu kinnitada või ümber lükata?
(09-03-2021, 10:33 AM)v6sa Kirjutas: Kuidas teha vahet, kas ketiõlipumba tappis ära kasutatud mootoriõlist tingitud ülemäärane kulumine või vähenenud pealevoolust tingitud poolkuivalt töötamine? Siis päriselus, ilma mikroskoopide ja materjalinäidiste lõikamiseta...Eks see saab kõige kergemini teada, kes vanaõli kasutab ja ise katsetab.