Nõukogude Buick

Lust on vaadata kui töömeestel õiged võtted
Vasta

lust on ka vaadata,kui üritust toimetab norm inimene.ei kiirusta mehi takka,ega pane paika tähtaegu.
Vasta

Kas see auto ongi ehtne?
https://www.drive2.ru/b/584895656829684612/
Vasta

(25-03-2021, 20:07 PM)marcco Kirjutas:  Kas see auto ongi ehtne?
https://www.drive2.ru/b/584895656829684612/
 Mulle juba Venemaalt ka saadeti see üllitis, no ma ei suutnud naeru tagasi hoida. 2010 a sügisel käisin seda autot New Yorgi lähedal vaatamas. Müüja küsis 50 000.- $. Pangaülekannet ei aktsepteerinud, nõus oli ainult kas tsekk või sularaha. Loomulikult kumbagi mul ei olnud. Leppisime siis kokku, et ajan selle asja korda ja ostan auto ära. Ameerika sugulased ei tahtnud ka midagi kuulda pangaülekandest, maksuamet pidi kohe seljas olema. Eesti pangad tsekke välja ei kirjuta ja sularahaga ei riski sõita, võetakse kõik ära kui vahele jääd. Leppisin siis lastega kokku, et sõidame jõulu ajal USA-sse, iga ühel 10K $ taskus ja asi ants aga võta näpust müüjale tegi keegi Vene mees pakkumise 70 000.-$ ja sinna ta läks. Oli November 2010. Nüüd ilmus see auto siis lõpuks välja. Ümber ehitatud, nagu mina seda teha tahan. Välimus on jäetud selliseks nagu ta toona USA-s oli, et oma jutule rohkem tõepõhja luua. Huvitav, kas ta reguleeritavad amordid on sellele autole leidnud, tookord neid küljes ei olnud, olid mingid uuemad. Reguleerimis vardad lipnesid seal niisama. Kurat, kust ta veljed sai. Näevad väga uued välja. Oleks võinud mulle ka 6 tk teha. Võibolla Venemaal keegi usub ka seda muinasjuttu, et nii originaalne auto seisis kusagil 90 aastat.
Vasta

Mitu kohta ja kuidas olid lahendatud lisaistmed?
Vasta

(25-03-2021, 20:07 PM)marcco Kirjutas:  Kas see auto ongi ehtne?
https://www.drive2.ru/b/584895656829684612/
artikli juures pole ühtegi imet uskuvat kommentaari, kõik arvavad et 
Tsitaat:привезти и русифицировать бьюик!

Tsitaat:всё это слишком хорошо, чтобы быть правдой. 
Vasta

(25-03-2021, 20:32 PM)Mart69x Kirjutas:  Mitu kohta ja kuidas olid lahendatud lisaistmed?
 Ees 3 taga 3 ja 2 klapptooli nagu kõigil Vene Limodel.
Vasta

Tore oleks vaadata neid 2010 aastal tehtud pilte...
Vasta

(25-03-2021, 20:07 PM)marcco Kirjutas:  Kas see auto ongi ehtne?
https://www.drive2.ru/b/584895656829684612/
Mis äkaga tal need aknad koos on?
Vasta

Velgedega oleks võinud veidi rohkem vaeva näha. 
Originaalil oleks justkui keskmine osa kergelt koonuses.
Ülaltoodud masinal oleks nagu sirge.
Vasta

(25-03-2021, 21:31 PM)hotwing Kirjutas:  
(25-03-2021, 20:07 PM)marcco Kirjutas:  Kas see auto ongi ehtne?
https://www.drive2.ru/b/584895656829684612/
Mis äkaga tal need aknad koos on?
Arvan, et 50-ndate lõpus ja 60-ndate algul on paljud näinud pruuniks tõmmanud autoklaase. Hiljem kadusid need käibelt uute klaasitehnoloogiate tulekuga nagu karastatud ja tripleksid või kuidas neid nimetada. Vanad kolmekihilised klaasid pruunistusid selle kahe klaasikihi vahelise kile materjali UV-kirgusekartuse või muu teguri tõttu. 

Minu jaoks pruunistunud klaas lisab autentsust.
Kere vist värske värvi saanud, poritiivad roostesed, ilmselt taastamine jätkub kunagi prillikivini.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Neid 2010 pilte oleks ilus vaadata selles naabrite kommentaariumis Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

On see nüüd siis replica või koopia   Big Grin Big Grin

Samas müts maha selle eest, et vähemalt suudeti olla esimene, kes sai selle L1 esikandle logoga asja valmis. Kui antud teemakangelast ehitatakse selliseks millisena see "oleks võinud" tehase väravast välja veereda siis see masin ehitati selliseks millisena ta "oleks võinud" olla kuurileiuna. Mõlema auto puhul on olnud lähteülesanded erinevad. Kui ühte "eksponeeritakse" tulevikus kui ainukest taastatud L1 siis teist "eksponeeritakse" kui ainukest restaureerimata L1te  Toungue
Vasta

(25-03-2021, 23:08 PM)tõnn Kirjutas:  Velgedega oleks võinud veidi rohkem vaeva näha. 
Originaalil oleks justkui keskmine osa kergelt koonuses.
Ülaltoodud masinal oleks nagu sirge.

Lisaks on seal keskel mingi sigri-migri.
Keerulisem on aga sisemiste asjadega, mille kohta ajastukohaseid fotosid pole.
Kas sellest saab nüüd uus reaalsus?
   
Vasta

Minu ebaprofessionaalne silm arvab nägevat, et venelaste radikalogo on õige või õigem selles teemas varasemalt eksponeeritust. 
Tegelikult on tervikuna päris hästi  tehtud, ma ei tea, mulle meeldib. Kui detailidesse ei süvene, on usutav. Seda venelaslikku pohhuismi, kuidas seal tavaliselt asju tehakse, siin nagu ei tunneta. Ega siin tegelikult ju ei väidetagi, et originaal on. Loch Ness, kõik ju teavad, et seda ei ole. Hea võrdlus ka nuputatud.
Vasta

(25-03-2021, 23:51 PM)spitfire Kirjutas:  Minu ebaprofessionaalne silm arvab nägevat, et venelaste radikalogo on õige või õigem selles teemas varasemalt eksponeeritust. 
Tegelikult on tervikuna päris hästi  tehtud, ma ei tea, mulle meeldib. Kui detailidesse ei süvene, on usutav. Seda venelaslikku pohhuismi, kuidas seal tavaliselt asju tehakse, siin nagu ei tunneta. Ega siin tegelikult ju ei väidetagi, et originaal on. Loch Ness, kõik ju teavad, et seda ei ole. Hea võrdlus ka nuputatud.
Mulle isiklikult kuidagi meeldib ka rohkem see vene oma sellisel kujul nagu ta seal on,ehk kuurileiuna.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

No kui nii edasi läheb on varsti juba pooled L-1 mis kunagi on kokkupandud juba leitud. 
Pakuks oma variandi auto leidmise legendist . Ilmselt on tegemsit ühega  neist autodest mis jäi Leningradi . Talvesõja käigus 1939 aastal sattus auto rindele ja langes valgesoomlaste kätte . Edasises auto käekäigus  on veel täpselt selgitamata kuidas sattus auto USA sse .Igatahes uus omanik otsustas vahetada koledad vene plekkveljed ilusate originaal velgede vastu ja demonteeris ka kommunistide paigaldatud radiaatori embleemi .Peale vana omaniku surma jäi auto seisma ja sugulased teadmata auto tegelikku väärtust müüsid selle võileiva hinna 70000$ eest venemaa jäljeküttidele.
Vasta

(25-03-2021, 21:30 PM)spitfire Kirjutas:  Tore oleks vaadata neid 2010 aastal tehtud pilte...
  2010 aastal oli meil 3 Volgat (I, II ja III) seeria. I ja II seeria on tänaseks leidnud uued omanikud ja III seeria auto oli tegelikult II seeria mudel 21E, mille poiss taastas mõned aastad tagasi ja huvilistel on võimalik selle auto uuestisündi siin foorumis lugeda. Veel oli valge ZIM aga unistasin ZIS-st. Aastal 2010 olid need ZIS-d nii utoopiliste hindadega, et mingit tahtmist sellist raha välja käia polnud. Neid ZIS-se uurides jõudsingi selle L-1-ni. Siis sai uuritud neid tagamaid ja bingo, Ameerikas selline müügis. Hind ka täiesti seeditav. 
Ainult sellist särtsu ei olnud, suhtusin asjasse leigelt ja see oli viga. Pilte sai tehtud telefoniga nii alt kui pealt aga sellest ajast mul juba mitmes telefon ja kõik see kaduviku teed läinud. Isegi siin foorumis ei tule 10 a. tagused pildid enam lahti. Ei salvestanud ka neid kuhugi ja ega see ka 100% kindel ei ole. Kui sul seda pilti ikka paberil pole, siis ühel päeval oled neist nii või naa ilma.
Vasta

Kui seed kirillitsaga sisu nupud ja sildid on nüüdisajal järele tehtud, siis on kellelgi vanutamistehnoloogia küll väga hästi käpas.
Või on need mõnelt teiselt vanalt masinalt?
   

See silt võib olla vabalt olla uus, aga ikkagi väga peenelt tehtud (vene keeles on kohati väga raske õigeid sõnu mahutada ettenähtud suurusega kastidesse)
   
Vasta

(26-03-2021, 15:30 PM)TeeTL Kirjutas:  Kui seed kirillitsaga sisu nupud ja sildid on nüüdisajal järele tehtud, siis on kellelgi vanutamistehnoloogia küll väga hästi käpas.
Või on need mõnelt teiselt vanalt masinalt?


See silt võib olla vabalt olla uus, aga ikkagi väga peenelt tehtud (vene keeles on kohati väga raske õigeid sõnu mahutada ettenähtud suurusega kastidesse)
 No neil on 10 a. aega seda teha ka olnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 35 külali(st)ne