Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

Smurfi juurde tagasi tulles. 
Pole ammu niipalju treilaastu tekitanud kui täna. 3 sõrme ja 7 puksi.
Hüdroliinid veel õhtuseks nokitsemiseks teha jäänud.

               

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(11-04-2021, 17:51 PM)mlsluik Kirjutas:  Laaduri paigaldust olen küll mõeldnud jumzile, aga ilma esisilla veota pole laaduriga suurt midagi vist teha...
Tagaveoga saaks toimetada küll. Esilaadur võib olla, aga sel juhul peab olema kindlasti avatav kopp, muidu jääb pinnasega tegeledes tõesti hätta. Killuhunnikusse sisse rammida on palju raskem kui pealt koorida kopatäis.  On ju ka jcb 3cx ainult tagaveoline ja samas kaalukategoorias.  Eks muidugi see ole õige, et kui teda otseselt nagu vaja ei ole, ei ole ka mõtet peale panna.
Vasta

3cx on ikka nelikvedu, need väiksed rattad sudivad päris isuga seal kui koormaid laadida. Väikeste ratastega case oli kunagi kasutusel, oli asjalikum masin kui esialgu tundub.


JuMZ aga sai enamvähem valmis, voolikud veel masti külge kinnitada.  Hüdrovoolikud tegin ise, eks see võttis omajagu aega kuna mm mõõdus stutse kodus riiulis väga pole ja need tuleb vanade katkiste voolikute seest välja urgitseda, taaskasutus või nii.. Vanu vene hüdrovoolikuid võib mulle endiselt pakkuda ja tuua.

       

Proovikaevamise tegin ka õhtul

           


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(11-04-2021, 17:51 PM)mlsluik Kirjutas:  ...
Laaduri paigaldust olen küll mõeldnud jumzile, aga ilma esisilla veota pole laaduriga suurt midagi vist teha...
...

Nii ja naa.

Kopalisel pole suurt vahet, kuivõrd tagatelje koormust on piisavalt Big Grin

Mul on üks sihuke vanake (MF, mitte jumpstükk) pruukida ja pigem on mureks liiga kerge esiots.  Siloharki otsetiolevasse rulli või alusekahvleid palkide vahele jõuga ikka ei pressi, pead meelitama. Või sätid laadimise tõukamise peale, selleks on jõudu küll.

Pidamist saab alati tagakopalisel noole sirutamisega juurde tekitadaWink

Iseküsimus, mida arvab sellest mitte eriti tugev esisild. Aga mõistusega pruukimise talub kindlasti ära.

A üldiselt olen ma natuke kade kallutava planerka üle.
Vasta

Ma ei tea küll, kas sul sellega kokkupuuteid on olnud, aga metsatraktoril ei kippunud "taaskasutatavad" stutsid pidama jääma. Mõned üksikud korrad sai aastaid tagasi proovida, aga kui oli näha, et järjepidevalt viskas stutsi vooliku otsast minema, loobusime sellest. Ei tea küll, kas probleem oli pressis/pressijas või stutsis, aga siuke kogemus mul on.
PS, kindlasti ei ole see targutamise ja veel vähem kriitikana mõeldud.
Vasta

Probleem oli koolitatud pressijas kes kastist välja ei oska mõelda.  Mul kasutused 2 erinevat pressi ja üldiselt panen pigem törts rohkem peale kui vaja. Puurmasinatel 400bar voolikus ja pole veel minema löönud, vaevalt ka jumz seda 100bar juures kunagi suudaks.

See punane jumz lätist vist tuleb ära maarjamaale...  Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Stutsidest veel niipalju et erinevad nad sõltuvalt tootjast mõõtudelt märgaravalt nagu voolikudki. Hülsid on ka kombineerimise lugu. Mõnele voolikule ei lähe õige küll peale ja tuleb suuremaid kasutada või siis voolikut vähe töödelda. Üsna palju tuleb nö kastist välja mõelda.

Üldiselt russi ja muu sellise tehnika juures võib vabalt siledale torule ka vooliku peale pressida ja pole ohtugi et järgi annaks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kui hüdrosüsteem on sujuvas kasutuses (kangidega või reostaatidega), siis ei juhtu taaskasutatud otsikutega midagi.
Probleem vooliku otsas püsimisega kipub tekkima, kui juhitav rõhk on pliks-plaks süsteemina lülitatav. Ehk siis kangide asemel on reostaatideta lülitid, mis annavad läbi solenoidide jämedasse liini koheselt maksimumsurve peale.
Sama otsast äratulemise häda ilmneb, kui kasutada vanu otsikuid juba tont-teab mitmendat korda.
Vasta

(11-04-2021, 11:39 AM)unimüts Kirjutas:  Samas mõtteainet. Kas Lätis ei taha käia, kaemas, mida seal pakutakse

https://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agr...ddkbp.html

https://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agr...ccpck.html


Asi tahe, teiseltpoolt Riiat sai Tartumaale ää toodud. Täiesti põrsas kotis aga isegi toimib...  Toungue Rolleyes Big Grin

   


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(14-04-2021, 22:36 PM)mlsluik Kirjutas:  
(11-04-2021, 11:39 AM)unimüts Kirjutas:  Samas mõtteainet. Kas Lätis ei taha käia, kaemas, mida seal pakutakse

https://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agr...ddkbp.html

https://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agr...ccpck.html


Asi tahe, teiseltpoolt Riiat sai Tartumaale ää toodud. Täiesti põrsas kotis aga isegi toimib...  Toungue Rolleyes Big Grin

Nüüd peaks vist konjaki sisse kasseerima.  (krt non-alcoholikuna baarikapp on täis siis peaks seekord piirduma ühe korraliku AMERICAN coca-colaga Big Grin  )

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Ksf unimütsile organiseerin kindlasti mõne meene.

Täna aga sai smurfile vähe tööd antud

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Mille rehvid Lätlasel taga all on?

MTJ.EE
Vasta

(15-04-2021, 22:55 PM)Veiko Varik Kirjutas:  Mille rehvid Lätlasel taga all on?
 Mingi lääne tehnika tsõõrid on alla keevitatud, kilp sees on jumzi või mtz'i oma. 

Nüüd üts küsimus. Milline oleks hea hüdroõli filter jumzile paagi külge panna tagasivoolu peale?  Võib olla nii paaki käiv kui ka eraldiseisev üksus. Kui kellegil pakkuda  andke märku. See orginaal ei ole mitte meeltmööda. 
 Aga muidu oli tegus päev.

               

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Planeerkopa mitte-sihtpärne kasutus[Pilt: cool.gif]
Vasta

Vahest ikka mõtlen et mis ime seda masinat mõnikord püsti küll hoiab.

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Oleks huvitatud K-16 karburaatoritest ja kopa silindritest et kaevamiskopp külge panna. Endal varud suht otsad nendepoolelt, mingi raipe saaks kokku panna aga see pole see.

Muidu 2450 töötundi ja tehniliselt täitsa enamvähem.

                               

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

               

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Laiskus on edasiviiv jõud eks...

               

Ehk sai taas tugevamat pinda juurde tehtud...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(10-04-2021, 23:09 PM)mlsluik Kirjutas:  Rehvid maksavad tonni jah julgelt aga see ei lohuta kuna mõlemad rehvid on surnud, mõrasid täis, lõhki ja seened sees. Pikalt ja laialt võiks pajatada aga ei hakka antireklaami tegema, kes tahab tutvub ise seisukorraga...

Väikeste silindritega lõtkud suured ja suht jõuetu, põhjaaluste silindrite ja ketiga keerab vastu mäge ka täis kopaga. Ise valin iga kell ketiga versiooni.
Maitse asi aga üldiselt. 
Neid nähtud nii palju et suht kiirelt võin ära öelda millega tegu. Antud juhul on sõna sõnalt võetud rahvatarkust et parem hea värv kui s>itt kappremont
Mul on ketiga versiooniga kopp. Panin sellele mõne aja eest lääne jagaja, mingi Rootsi oma. Masti pööramise tõin ka selle alla, et saaks tööd kahe joystickuga teha. Kopa liikumised muutusid jõulisemaks ja täpsemaks. Töö käigus juhtus aga selline jama, et mingil jõulisemal masti pöördel kadus ainult pööramise osast ära igasugune jõud ja masti saab kulbist lükates pöörata. Kui kõvasti gaasi anda, siis mast ikkagi pöörab hüdro abiga ka, aga pööramises jõudu pole. Oskab keegi pakkuda, mis võiks viga olla, et ei peaks nullist alates hakkama kogu süsteemi üle kontrollima?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne