MTZ-05 ja MF-70 vs MB-1 jaMB-2 lisad

Ei vaidle vastu, just talvekülma puudumine põhjustabki selle et sügiskünd ei täida enam oma otstarvet ja selle peab kompenseerima keemiaga. Aga mida annab sügisene freesimine mullale? Kevadine on küll hea, kobestab ja õhutab mulla ning segab väetise ühtlasemalt laiali.
Aga noh minu agronoomiks õppimise ajal öeldi et iga agronoomi samm on põllule väetiseks Big Grin nii et mida rohkem põllul jalutad ja kukalt kratsid seda parem.
Vasta

Sügisene freesimine segab orgaanika mullaga - mullaelustikul kulub kuid taimejäänuste lammutamiseks. Ning kui kasvuajal on väetistega säästlikult ümber käidud, siis iga tonni orgaanika kohta võiks enne segamist anda ka kilot viis lämmastikku hektarile... Kui igaastaselt antakse 10+ t sõnnikut, siis seda hädasti vaja pole, vajalikud toitained on ilmselt mullalahuses saadaval.

Sellega olen väga päri, et taime kuulda võtva agronoomi samm ON väetiseks.
Vasta

Tervist, oskab keegi juhatada kaubanduses mõne MF-70 Hiina asendusmootori juurde, mis lihtsasti bolt-on kujul müügis on? Eelistatult kodumaal. Ja mis puudused neil võrreldes originaalmootoriga on? Esivanem ei jõua originaalis enam võidelda.
Vasta

Palume lahkesti lugema:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...ight=MF-70
Vasta

Jõudu 

Ega juhtu kellelgi olema jõuvõtu võllile sobivat L kujulist reduktorit MTZ-09h? 
Või oskab soovitada kuskohast otsida.

-MetsaVana-
Vasta

Tere
Läheb küll natuke teemast välja, aga siiski suund on motoplokk.
Mis arvate, või on lausa kogemust.
ObjektSelline

Olen vaadanudpilti jatundub ehituselt nõrk, eriti rataste reduktor. Samas, küll ingliskeelses infos, on selle mainitud ka pto, ehk jõuvõtu, olemasolu.
Ahvatleb samas hind ja mitte idanaabri päritolu mootor.
On äkki keegi päriselus sellisega kokku puutunud?
Vasta

(16-05-2021, 21:30 PM)madis368 Kirjutas:  Tere
Läheb küll natuke teemast välja, aga siiski suund on motoplokk.
Mis arvate, või on lausa kogemust.
ObjektSelline

Olen vaadanudpilti jatundub ehituselt nõrk, eriti rataste reduktor. Samas, küll ingliskeelses infos, on selle mainitud ka pto, ehk jõuvõtu, olemasolu.
Ahvatleb samas hind ja mitte idanaabri päritolu mootor.
On äkki keegi päriselus sellisega kokku puutunud?
No ei oskagi midagi arvata. Rattad on väiksed, masin kadus liivase kohapeal maasse hetkega. Käru on tehtud plekist, mitte ajalehepaberist, see plastmass iste on kah nii ja naa. Reduktorit pole sellise pilguga vaadanud, aga masin on käigukastiga mitte ei sõida rihmadega. Käima läheb hästi ja pto´s ma poleks nii kindel lülitust otsevaates silma ei jäänud, muidugi keegi pole seda plekki sealt maha kruttinud. Ma ladusin tuttaval ta lihtsalt kokku.
Vasta

(18-05-2021, 15:50 PM)Inri Kirjutas:   pto´s ma poleks nii kindel 

7100-sel hechtil on pto sarnane asi täitsa olemas. 7970 näinud ligidalt pole. Omaette küsimus on see, kas ja kus kohast leida sinna sobiv nuut ja milleks seda kasutada.
Vasta

(16-05-2021, 21:30 PM)madis368 Kirjutas:  Tere
Läheb küll natuke teemast välja, aga siiski suund on motoplokk.
Mis arvate, või on lausa kogemust.
ObjektSelline

Olen vaadanudpilti jatundub ehituselt nõrk, eriti rataste reduktor. Samas, küll ingliskeelses infos, on selle mainitud ka pto, ehk jõuvõtu, olemasolu.
Ahvatleb samas hind ja mitte idanaabri päritolu mootor.
On äkki keegi päriselus sellisega kokku puutunud?
Kui siiski mingi huvi MTZ-05 vastu võiks olla, võtke erasõnumiga ühendust.
Vasta

(18-05-2021, 20:57 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(18-05-2021, 15:50 PM)Inri Kirjutas:   pto´s ma poleks nii kindel 

7100-sel hechtil on pto sarnane asi täitsa olemas. 7970 näinud ligidalt pole. Omaette küsimus on see, kas ja kus kohast leida sinna sobiv nuut ja milleks seda kasutada.

Kas selle 7100 -ga on lähemat tutvust/ kasutamise kogemust?
Oleks mingit aparaati koduaeda ja 900m2 suurusele aiamaale vaja. Aga traktor oleks pisut liig.
Need 7100 ja 7970 tunduvad iseenesest üsna sarnased.
Vasta

(18-05-2021, 21:41 PM)madis368 Kirjutas:  
(18-05-2021, 20:57 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(18-05-2021, 15:50 PM)Inri Kirjutas:   pto´s ma poleks nii kindel 

7100-sel hechtil on pto sarnane asi täitsa olemas. 7970 näinud ligidalt pole. Omaette küsimus on see, kas ja kus kohast leida sinna sobiv nuut ja milleks seda kasutada.

Kas selle 7100 -ga on lähemat tutvust/ kasutamise kogemust?
Oleks mingit aparaati koduaeda ja 900m2 suurusele aiamaale vaja. Aga traktor oleks pisut liig.
Need 7100 ja 7970 tunduvad iseenesest üsna sarnased.

Kahjuks ei ole ise masinat peale kokku panekut näinud. Endine töökaaslane maale vanematele ostis, siis sai kokku paneku aegu uuritud-puuritud.
Võin homme asja uurida, kas on mingeid kommentaare.

Tegelikult erinevusi neil ikka on.
Näiteks 7100 rattad 12 tolli, 7970 8 tolli, käike 7100-l kolm edasi, üks tagasi 7970 kahe edasi ja ühe tagasikäigu vastu, jne. 
Ise eelistaks suurema ratta ja rohkemate käiguvalikutega mudelit.
Aga isiklik kogemus puudub.
Vasta

Tervist,

Maakodus üks mtz-05 vedeleb päris mitu aastat ja otsustasin käima ajada. Kütusesüsteem puhtaks ja no ega ta naljalt käima ei taha minna.

Ja siis mõni üksik kord lööd ja käib 10 min ilma probleemideta, aga siis sureb välja suvaliselt ja käima ei saa.

Diagnoosimisega jõudsin nüüd aga selleni, et kui sädet proovida, on säde väga ilus. Kui aga mootorit ühe ise leiutatud abivahendiga kiiremalt ringi ajada, on säde paar sekundit ja siis kaob. Eri küünaldega sama lugu. Vahel 1 sekund, vahel 5 sekundit. Kui mootorit aeglaselt ringi ajada, on säde nagu olemas. Aga nagu kiiret pööret saab, säde kaob.

Oskate äkki otsa kätte juhatada, ma pole selle süütega väga kursis. 

Mõte oli vene mootor ikka käima ajada ja natuke mööda õue ringi praalida, et siis otsustada, kas panna lääne mootor või ei taha seda lummutist ikka kasutada.
Vasta

(16-05-2021, 21:30 PM)madis368 Kirjutas:  Tere
Läheb küll natuke teemast välja, aga siiski suund on motoplokk.
Mis arvate, või on lausa kogemust.
ObjektSelline

Olen vaadanudpilti jatundub ehituselt nõrk, eriti rataste reduktor. Samas, küll ingliskeelses infos, on selle mainitud ka pto, ehk jõuvõtu, olemasolu.
Ahvatleb samas hind ja mitte idanaabri päritolu mootor.
On äkki keegi päriselus sellisega kokku puutunud?




Mis mind pani meelt muutma oli see ratta kinnitus, kuuskant võll jne. tundus paras nikerdis sellise suurusega masina kohta.
Vasta

(22-05-2021, 21:25 PM)ivo86 Kirjutas:  Tervist,

Maakodus üks mtz-05 vedeleb päris mitu aastat ja otsustasin käima ajada. Kütusesüsteem puhtaks ja no ega ta naljalt käima ei taha minna.

Ja siis mõni üksik kord lööd ja käib 10 min ilma probleemideta, aga siis sureb välja suvaliselt ja käima ei saa.

Diagnoosimisega jõudsin nüüd aga selleni, et kui sädet proovida, on säde väga ilus. Kui aga mootorit ühe ise leiutatud abivahendiga kiiremalt ringi ajada, on säde paar sekundit ja siis kaob. Eri küünaldega sama lugu. Vahel 1 sekund, vahel 5 sekundit. Kui mootorit aeglaselt ringi ajada, on säde nagu olemas. Aga nagu kiiret pööret saab, säde kaob.

Oskate äkki otsa kätte juhatada, ma pole selle süütega väga kursis. 

Mõte oli vene mootor ikka käima ajada ja natuke mööda õue ringi praalida, et siis otsustada, kas panna lääne mootor või ei taha seda lummutist ikka kasutada.

Pane lääne mootor, läheb käima iga tõmbega, originaal mootor on mõeldud A66 besiinile. Meia ökoloogiliselt puhas E95 hape ei mõju nagunii selle mootori klappidele hästi.
Vasta

Kontaktid on puhtad? Kenasti kinni, vahe õige? Teise kondensaatoriga teeb sama nalja?

Lääne (hiina klooni pigem) mootori paigaldus annab parima hinna-kvaliteedi suhteWink
Vasta

Ma olen ka väga rahul, et selle lifani sinna mtz-i külge tõstsin Cool
Vasta

Mõlgutan mõtteid ja ei hakka omaette teemat tegema.

Kui on maakodusse ja suvilasse mingit mootoriga "hobust" vaja kas siis on mingit alternatiivi MTZ või Nevale? 

Lääne motoplokkidega tundub veidi nokk kinni saba lahti. Nende hind(eriti veel tööorganite) on sellinne, et tundub mõistlikum kohe japside väiketraktor osta.Samuti pole lääne tootjate motoplokid meil Eestis levinud ja siis sisuliselt kõik vidinad/tarvikud peab uuest peast ostma. Hea õnne korral ühtteist on Lõuna Euroopas saada kuid transpordi kulu hakkab rolli mängima.  

Mingit sulgkaalus hiinakat(vahet pole mis värvi või kirjadega) ei taha. 

Milleks oleks mul raudhobust üldse vaja :

*käru vedamine krundi piires - aiakäruga jamamine tüütab ära. 
*kõnni teede lume lükkamine või puhuri kasutamine
*Metsistunud kohtade niitmine. Väiksed kohad ja hoonete ääred saab trimmeriga. 
*Tulevikus natukene potipõllumajandust väikse lapi peal.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

Alternatiivid on samas mõõdu ja massikategoorias, aga nagu mainisid, siis suurusjärgu võrra hinnalisemad.

Ülekasvanud ja ratastega varustatud aiafrees on üsna nigel käruvedur. Siledal pinnal saab hakkama.

Kui uut tahta, siis peale Vari alternatiivi polegi. Saku Aiatähes on üks näppida saalis.

Hechtil on ka midagi taolist, aga igast otsast õhema olemisega. Samas mullafreesina ja kerge käru vedurina võiks töötada küll.

Kui hästi läheb, saab korraliku kasutatud MB-1 täiskomplekti sama raha eest...
Vasta

(07-06-2021, 13:24 PM)Gravity Kirjutas:  ... tundub mõistlikum kohe japside väiketraktor osta. ...

Milleks oleks mul raudhobust üldse vaja :

*käru vedamine krundi piires - aiakäruga jamamine tüütab ära. 
*kõnni teede lume lükkamine või puhuri kasutamine
*Metsistunud kohtade niitmine. Väiksed kohad ja hoonete ääred saab trimmeriga. 
*Tulevikus natukene potipõllumajandust väikse lapi peal.
ülesannet vaadates on minitraktor igatepidi tulevikuperspektiiviga valik, vahet pole kas japs , "koera" või hiinlane.

Ma olen oma 13 a teeninud hiina trakatsi ostuga rahul, pole murutraktori ega potipõllundusega muret, niidab, künnab, kultiveerib, ajab vaod jne
Vasta

Minu soovitus on ka ikka mingi peal istutav ja rooliga niiöelda päristraktor. Kasutatuid japse on ikka päris pisikesi, kui soov ka kerghaagisega vedada.
Olen kunagi kasutanud Neva motoblokki koos kõigi lisadega. Lumepuhur, rootorniiduk, haagis, freesid. See sarvedest juhtimine on ikka ebameeldiv. Kas või emma kumma poole veoratas paremini haakub, nii sarvedest kakub. Freesimisest rääkimata, see võtab ikka naha ligedaks.
Ja üldiselt on ka nii, et mida mikroskoopilisemaks masinaga minna, seda rohkem tuleb töö ära tegemiseks ihurammu arvelt kompenseerida. Neva on ju 100Kg, mis tast ikka tahta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 51 külali(st)ne