14-04-2021, 20:37 PM
Tänud v6sa, hea info! Mul ta mõned korrad välja lülitas küll, aga pidasin süüdlaseks liig tühja akut.
(15-04-2021, 11:31 AM)pannkook Kirjutas: ikalduste test
(15-04-2021, 13:17 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Täna Maalehte lugedes oli mulle uudiseks, et kui biolisandiga kütus on õhku saanud läbi tuulutuse, kogub niiskust, küttesüsteemi tekib vesi ja see võib viia mootori kokkujooksmiseni. Väidetakse, et kui vesi on kütuses, siis kolvi eesmine pind läheb laineliseks ja see pidavat näitama kokkujooksmise põhjust.ei suutnud sellist artiklit praegu leida. mis mootoritest jutt oli? kui mõni tõlkeartikkel, siis võib igasugust nalja sees olla.
Mida arvate sellest jutust? Ma ise natuke olen skeptiline selle lainelise kolvi osas...
T.
(15-04-2021, 16:43 PM)ounou Kirjutas:Maalehe vahel asuvas Maaelus. Minu viga.... OÜ Saemeistri juhatuse liige L.V. jutt.(15-04-2021, 13:17 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Täna Maalehte lugedes oli mulle uudiseks, et kui biolisandiga kütus on õhku saanud läbi tuulutuse, kogub niiskust, küttesüsteemi tekib vesi ja see võib viia mootori kokkujooksmiseni. Väidetakse, et kui vesi on kütuses, siis kolvi eesmine pind läheb laineliseks ja see pidavat näitama kokkujooksmise põhjust.ei suutnud sellist artiklit praegu leida. mis mootoritest jutt oli? kui mõni tõlkeartikkel, siis võib igasugust nalja sees olla.
Mida arvate sellest jutust? Ma ise natuke olen skeptiline selle lainelise kolvi osas...
T.
(15-04-2021, 16:47 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:(15-04-2021, 16:43 PM)ounou Kirjutas:Maalehe vahel asuvas Maaelus. Minu viga.... OÜ Saemeistri juhatuse liige L.V. jutt.(15-04-2021, 13:17 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Täna Maalehte lugedes oli mulle uudiseks, et kui biolisandiga kütus on õhku saanud läbi tuulutuse, kogub niiskust, küttesüsteemi tekib vesi ja see võib viia mootori kokkujooksmiseni. Väidetakse, et kui vesi on kütuses, siis kolvi eesmine pind läheb laineliseks ja see pidavat näitama kokkujooksmise põhjust.ei suutnud sellist artiklit praegu leida. mis mootoritest jutt oli? kui mõni tõlkeartikkel, siis võib igasugust nalja sees olla.
Mida arvate sellest jutust? Ma ise natuke olen skeptiline selle lainelise kolvi osas...
T.
(15-04-2021, 17:09 PM)PlyVal64 Kirjutas: Täitsa tore video...Antud Dolmar reageerib väga hästi muffler modile ning timing advancile.
Ma igavusest lugesin kokku täna tehtud lõiked ja sain 96 keskmise diameetriga 25cm. Kaks suurt sangleppa, üks suurem metsakuiv mänd ja posu pliiatseid lisaks, viimaseid ümardasin pundiga. 45-sendise männi ja sanglepaga pole ka 1,7kW Dollariga miskit teha, ikka peale keeratud ja sellega uhkelt benssu tarbiva endise 2,1kW Hechtiga. Tegin testi ehk lükkasin 16-tollise 1,5ketiga lati otse sisse ja nüüd pöörde langemist ei olnud. Tundub, et peab Dolmari modimisele ka mõtlema aga Aspeni kulu võiks mõistlikuks jääda. Need siis 99€ ja 149€ maksnud saed. Mida ma teeks siin paljusajalise akusaega, kui laadimispostini on majast 300 meetrit ?
(15-04-2021, 13:17 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Täna Maalehe vahel olevas Maaelu lugedes oli mulle uudiseks, et kui biolisandiga kütus on õhku saanud läbi tuulutuse, kogub niiskust, küttesüsteemi tekib vesi ja see võib viia mootori kokkujooksmiseni. Väidetakse, et kui vesi on kütuses, siis kolvi eesmine pind läheb laineliseks ja see pidavat näitama kokkujooksmise põhjust.
Mida arvate sellest jutust? Ma ise natuke olen skeptiline selle lainelise kolvi osas...
T.
(15-04-2021, 19:21 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Ma arvan seda, et järsku tahetakse ajada kõik hädad bensiini peale. Aga sellise asutuse esindaja poolt aetud jutt... arusaadav, et naisterahvas ei pruugi kõike teada ja välistatud pole ka spetsialistide jutt asjast, kes head nõu annavad.muidu ma mõtleks nii, et kui juba vesi on, siis see seguneb etanooliga. etanool aga tõstab selle kütuse oktaanarvu ja seega langeb oktaanarv tunduvalt kui etanool välja settib, see võiks probleeme tekitada. kahjuks pole protsessi artiklis täpsustatud, et mis täpsemalt kolvi lainetama paneb
Minu arvamus asjast on selline, et see ikka pigem üleküpsetamise, karb. vale reguleering ja lahja segubensiin+kõrged saepuruhambad ja nüri kett lahja sae puhul.