MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...

Need puksid ma sain vist Matest Rolleyes
https://tooriistakeskus.ee/
Vasta

(01-05-2021, 20:43 PM)meli666 Kirjutas:  Palun soovitage kohta, kust saaks vanale Yardmanile käigukastiga seonduvaid osasid? Variaatoriga ringiaetav kast lakkas töötamast, difrikorpus lõhki. Üks äärmine puks ka kuival, mujal määrdeainet veel jagub.
    

Ilmselt ei tasu enam seda kasti suure raha eest remontida, kui siis ise natuke treitööd teha ja võiduka lõpuni.
Millegipärast ei leia ma nende numbritega piiri tagant ka uut komplektset kasti. Hea meelega tutvuks ka selle rahanumbriga.
Vanu leiab, aga kes teab, mis seisus need on.
Uue otsingul ehk ka minu saamatuse taha jääb paljutki. Samas kaks uut Tuff Torq hüdrokasti on saanud leitud ja ostetud küll, aga see Yardman nüüd punnib vastu...
 
Esimesel katsel tulemus http://www.yardmanspares.co.uk/yard-man-.../mtd011511
positsioon nr 1 sama varuosakoodiga.
Kasutatud asjad poole odavamad.
Vasta

Ma tänan vastajaid.
Eks esialgu uurin Tööriistakeskusest ja siis saab võrdluse, et kas tasub piiri tagant tellimine ette võtta.
See kleepsu peal on ilmselt kasti enda kood. Ülemisel, alumisel alumiiniumkaantel erinevad koodid ja need tähendavad kaante enda varuosakoodi.
Üldiselt tasub peale traktori ostu vist kõik kleepsud üles pildistada. On tulevikus lihtsam, kui kasvõi pärast survepesu tähtsad andmed minema lendavad.
Vasta

Kuna vana Yardman osteti ära siis oleks tarvis uut, lihtsat  ja suht odavat
või teab keegi mingit bagilaatset toodet millega saab midagi vedada, sest see jääb põhiliselt laste sõidukiks, millega võiks saada ka tööd teha. Vähemalt käru vedada.

On keegi pikemalt pidanud Stiga niidukeid, näiteks selline Stiga Tornado 2098 H Sellel on hüdro ülekanne, on see nii odaava asja puhul OK
Mees kes vana ära ostis, tõstes "lõikeorganit", siis ütles et siin on metalli Stigal pidi see olema väga kerge.
2098 ja 3098 vahe tundub olevat ainult mootorid, esimesel Stiga 452cm3 ja 8,4kW teisel on B&S 500cm3 , 9kw mootor

või siis osta "vana tehnoloogia" - need vist sama lollikindlad pole kui 15a tagasi Smile
Club Cadet ja MTD tunduvad  pildijärgi samal raamil, mis oli ~15 aatat vanal Yardmanil (mis oligi tegelikult MTD)
See Club Cadet maksab vähe aga sellel pole niiduseadmel abirattaid. Edit
tegelikult on rattad olemas. lihtsalt piltidega koonerdatakse https://www.youtube.com/watch?v=Ih6hALdu4PE
pisut kallim alternatiiv oleks see MTD
Vasta

Sellel Stigal ei ole ju mootoril õlifiltritki. St totaalne säästutoode.
Odavat hüdrostaatilist käru vedamiseks ise küll ei julgeks võtta, see koormus tapab selle suht kiiresti maha.
Vasta

(04-05-2021, 10:10 AM)qwerty009 Kirjutas:  Sellel Stigal ei ole ju mootoril õlifiltritki. St totaalne säästutoode.
Odavat hüdrostaatilist käru vedamiseks ise küll ei julgeks võtta, see koormus tapab selle suht kiiresti maha.

Mina lasen enda niiduki mootorist iga 30 töötunni tagant "vanaõli" välja ja uus sisse.. See filter rohkem profi masinate teema kes tuhandeid tunde tööd teevad masinaga.. Ühel hooajal piisas ühest õli vahetusest ja jäi varugi mõni tund.
Vasta

Tea, kust võiks saada murutraktorile mõistliku hinnaga esivelje? (Husqvarna LT151)
Uue hind 53 EUR Saestuudios, kallivõitu. Börs ja osta.ee läbi tuhnitud.
Vasta

Ostukuulutus KB või Soov. Milline on selle kinnitus, äkki mul on kolakastisSmile

Palju oleks mõistlik hind?
Vasta

(04-05-2021, 12:56 PM)v6sa Kirjutas:  Ostukuulutus KB või Soov. Milline on selle kinnitus, äkki mul on kolakastisSmile

Palju oleks mõistlik hind?

Pool uue hinnast oleks igati kena.

Pildil siis ratta tagapool koos pooleldi haihtunud laagriga. Teine pool on veel hullem, laager täielikult eemaldunud ja velg tuksis.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

(01-05-2021, 23:06 PM)meli666 Kirjutas:  Ma tänan vastajaid.
Eks esialgu uurin Tööriistakeskusest ja siis saab võrdluse, et kas tasub piiri tagant tellimine ette võtta.
See kleepsu peal on ilmselt kasti enda kood. Ülemisel, alumisel alumiiniumkaantel erinevad koodid ja need tähendavad kaante enda varuosakoodi.
Üldiselt tasub peale traktori ostu vist kõik kleepsud üles pildistada. On tulevikus lihtsam, kui kasvõi pärast survepesu tähtsad andmed minema lendavad.
Puht huvist uurin, mis se ekast tegema hakkas või ei hakanud, kui rikki läks? Mul ka neid traktoreid 2 tk, ühel teeb ka mingit sellist naljakat häält, peaks äkki juba eos sisse süvenema....

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(04-05-2021, 13:50 PM)Peeter2 Kirjutas:  ...
Pildil siis ratta tagapool koos pooleldi haihtunud laagriga

Kas sel on päris laagrid?

Võlli diameeter/veljes oleva ava vajalik välisdiameeter ja veerepinna pikkus on vajalikud, kui kolakastist tundmatut ratast valida.
Vasta

(04-05-2021, 14:22 PM)v6sa Kirjutas:  
(04-05-2021, 13:50 PM)Peeter2 Kirjutas:  ...
Pildil siis ratta tagapool koos pooleldi haihtunud laagriga

Kas sel on päris laagrid?

Võlli diameeter/veljes oleva ava vajalik välisdiameeter ja veerepinna pikkus on vajalikud, kui kolakastist tundmatut ratast valida.
Tegu on jah siiski puksidega, mitte päris laagritega.
Võlli diameeter/veljes (puksis) oleva ava diameeter = 19.5mm
Veerepinna pikkus - 75mm

Tänud ette!
Vasta

(04-05-2021, 09:39 AM)spark Kirjutas:  Kuna vana Yardman osteti ära siis oleks tarvis uut, lihtsat  ja suht odavat
või teab keegi mingit bagilaatset toodet millega saab midagi vedada, sest see jääb põhiliselt laste sõidukiks, millega võiks saada ka tööd teha. Vähemalt käru vedada.

On keegi pikemalt pidanud Stiga niidukeid, näiteks selline Stiga Tornado 2098 H Sellel on hüdro ülekanne, on see nii odaava asja puhul OK
Mees kes vana ära ostis, tõstes "lõikeorganit", siis ütles et siin on metalli Stigal pidi see olema väga kerge.
2098 ja 3098 vahe tundub olevat ainult mootorid, esimesel Stiga 452cm3 ja 8,4kW teisel on B&S 500cm3 , 9kw mootor

või siis osta "vana tehnoloogia" - need vist sama lollikindlad pole kui 15a tagasi Smile
Club Cadet ja MTD tunduvad  pildijärgi samal raamil, mis oli ~15 aatat vanal Yardmanil (mis oligi tegelikult MTD)
See Club Cadet maksab vähe aga sellel pole niiduseadmel abirattaid. Edit
tegelikult on rattad olemas. lihtsalt piltidega koonerdatakse https://www.youtube.com/watch?v=Ih6hALdu4PE
pisut kallim alternatiiv oleks see MTD
Sellel cub cadetil on tugirattad, tagapool, pildil pole näha. Oman seda masinat 4 aastat täitsa tõhus ja lolli kindel ainus kulu senini tavaline hooldus
Vasta

kuubiku speksides küll rattaid kirjas null tükki, aga tegelikult kas neid üldse vaja ongi? minu mtd niidudeki küljest on rattad korduvalt kadunud ja niidab ikka ühtemoodi ja mutihunnikuid tasandab ka sama hästi.
küsiks küll variaatorite kogemusi. mismoodi sellega päriselus sõit käib? hüdroga saab meelitada vajadusel ja kiirust täiesti sujuvalt ainult varbaga muuta. kas variaator võimaldab enam-vähemgi sarnast tegevust?
ma mtd-l hakkasin osalt ka siinse foorumi õhutusel tagasillas õli vahetama ja hoolimata netis leidunud massilistest hoiatustest, et kodus õhku välja ei saa, võtsin siiski asja ette ja nüüd ta seisab juba teist aastat. peaks äkki mingile odavale niidutrakatsile mõtlema hakkama.
Vasta

(04-05-2021, 09:39 AM)spark Kirjutas:  Kuna vana Yardman osteti ära siis oleks tarvis uut, lihtsat  ja suht odavat
või teab keegi mingit bagilaatset toodet millega saab midagi vedada, sest see jääb põhiliselt laste sõidukiks, millega võiks saada ka tööd teha. Vähemalt käru vedada.

On keegi pikemalt pidanud Stiga niidukeid, näiteks selline Stiga Tornado 2098 H Sellel on hüdro ülekanne, on see nii odaava asja puhul OK

või siis osta "vana tehnoloogia" - need vist sama lollikindlad pole kui 15a tagasi Smile
Club Cadet ja MTD tunduvad  pildijärgi samal raamil, mis oli ~15 aatat vanal Yardmanil (mis oligi tegelikult MTD). See Club Cadet maksab vähe aga sellel pole niiduseadmel abirattaid.
pisut kallim alternatiiv oleks see MTD

Tegelenud täpselt samade mõtetega ja... Stiga on Alwarol ja vist täitsa hästi kestnud. Niitnud sellega - täitsa mugav pill! See oligi peaaegu ainus alternatiiv kah kõigi vähegi mõistlike hindadega trakatsite osas. 
Mu praegune MTD on just täpselt veel see täielik vanakool, kus ka niiduorgani lülitus on gravitatsiooniga Big Grin Selle CC vanem vend koos transmatic kastiga jne. Selles osas töökindel küll! Kusagilt sajandivahetuse kandist ja püsinud elus kuidagimoodi siiani, nüüd on niidudekk lõpuni otsas. Just needsinased pukid, juba mitmenda dlaagrid sees, siis rihmarattad said otsa, on juba külge keevitatud jne, jne, jne. Tagasilla kerekinnitused nurgikutega tugevdatud etc. CC positiivne osa on suuremad tagarattad, ei põruta niipalju iga murukonaruse peal. 

Kõiki neidsamu lähemalt ja kaugemalt vaadanud, sekka kõike muud veel ka ja no ei kipu käsi tõusma viiendikku UUE sõiduauto raha juudiplekist odavkosu alla panema! Sest ka need 2000+€ asjad on sisuliselt samad kosud. Ja tegelikult on samad kosud ka need 3-5K€ maksvad asjad, seal lihtsalt natuke paksem plekk ja mõnda kohta on isegi määrdenippel pandud. Selle odava lihtsama otsa kõlavate markide hind hüdroveoga peaks olema selline ja muud veel odavamad. Taustsüsteemis võrrelduna pärisasjadega on ju need kosud täiesti arutute hindadega! Kasvõi selle paganamase valgevenelasega võrreldes kus on ju kvaliteetmootor ja u. 5 korda niipalju metalli, rääkimata inseneeriast sildades, kastides jne!!!! Mu mõistus ei saa aru sellisest JDst, kui peaaegu sama raha eest saab 4WD PÄRIStraktori koos PTO ja haakeseadme, niiduki, diisli ja kõige muuga!
Vasta

(04-05-2021, 10:10 AM)qwerty009 Kirjutas:  Odavat hüdrostaatilist käru vedamiseks ise küll ei julgeks võtta, see koormus tapab selle suht kiiresti maha.

See odava piir rahaliselt lai mõiste ja tasuks täpsustada.
Näiteks sai mõni aeg tagasi uuritud Husqvarna murutraktorite hüdrokastide kohta.
Odavaim hüdrokastiga oli 2000.- ringis, kasti margiks Tuff Torq K46. Tuntavalt kallim hinnaga 3700.- millegiga, kast ikka K46.
Viimasel lihtsalt laiemad rattad. See siis käiguosa kohta võrdlus.
Mootori poolelt viimane juba Kawasaki 2 pütane...
Nii et, kallim ei pruugi tähendada kohe paremat vastupidavust käruveole.
Vasta

(04-05-2021, 17:47 PM)diesel Kirjutas:  kuubiku speksides küll rattaid kirjas null tükki, aga tegelikult kas neid üldse vaja ongi? minu mtd niidudeki küljest on rattad korduvalt kadunud ja niidab ikka ühtemoodi ja mutihunnikuid tasandab ka sama hästi.
küsiks küll variaatorite kogemusi. mismoodi sellega päriselus sõit käib? hüdroga saab meelitada vajadusel ja kiirust täiesti sujuvalt ainult varbaga muuta. kas variaator võimaldab  
Mu Vikingil pole mingeid abirattaid ja ei tunne ka puudust. Vähem kuluosi. Variaator liigub samamoodi, kui hüdro võibolla isegi sujuvamalt- Ei mäleta enam, eelmine oli mul variaator, nüüd hüdro.
Vasta

Eespool mainitud Stiga on hea traktor.Praegu müüdavatel ainult üks puudus ja see on mootor.Väidavad,et Stiga enda oma aga tegelt paduhiinlane.https://hortulus.ee/toode/mootor-loncin-16hj-452cm3-80mm-254mm/Plastikud ainult ümber teistsugused.Iseenesest töötab hästi ja jõudu ka on ainult veidraid vigasid esineb neil.Möödunud aastal vahetasin ühe mootori põhjusel,et starteri pendiks lendas käivitamisel laiali ja murdis ära ploki küljest starteri kinnitused.Olen vahetanud murdunud nookureid.Ühel lõppes starter,maksis 130.- jne.
Tegelikult on Yardmanid ka hiina mootoritega kuigi väidavad enda omaks aga noh tsiteerides klassikuid siis maailma lõi küll jumal aga ülejäänu on tehtud Hiinas.Mina vaataks kooslust Briggsi mootor ja hüdrokast,olgu seal koorikute peal ükskõik mis nimi.
Vasta

variaator ei nõksuta
Tollel Kohleri mootoriga Yardmanil panid käigu sisse siis püsis kohapeal - hakkasid pedaali vajutama siis hakkas liikuma.
Kui rihm lõpuks vahetatud sai siis see nägi päris jube välja  aga kestis 10 ... 11 aastat ja üle 400 töötunni

vahepeal sai ka mõeldud, ostaks uue lõikeagregaadi, aga loobusin kuna see maksis varuosana ~1500 raha, siis sai sirgemaks väänatud ja rebenenud koht tugevamaks keevitatud

Edit: vahepeal viskas lõutaraamatusse reklaami - korraliku hinnaga elektriniiduk Smile
Vasta

(04-05-2021, 19:24 PM)meli666 Kirjutas:  
(04-05-2021, 10:10 AM)qwerty009 Kirjutas:  Odavat hüdrostaatilist käru vedamiseks ise küll ei julgeks võtta, see koormus tapab selle suht kiiresti maha.

Odavaim hüdrokastiga oli 2000.- ringis, kasti margiks Tuff Torq K46. Tuntavalt kallim hinnaga 3700.- millegiga, kast ikka K46. Viimasel lihtsalt laiemad rattad. See siis käiguosa kohta võrdlus. Mootori poolelt viimane juba Kawasaki 2 pütane...
Nii et, kallim ei pruugi tähendada kohe paremat vastupidavust käruveole.
Täpselt nii ju ongi! Vahe on siis, kui ühe poldiga ratas muutub neljapoldikinnitusega rattaks ja kogu masin ise läheb märgatavalt laiemaks, see käib CC kohta nagu XT3. Husqul vist on kõik sama sillaga, ainult kallimal on blokk lisaks?  CC'l on ka pleki vahe, see on näpuga tuntavalt paksem ja kallim ei paindu konarustel ehk jookse ussi. Samas kas see nii halb ongi, kui enda pilli vaadata, mis on ikka karmi elu näinud. Ja ega see pisut paksem plekk seda päristraktorisk tee, ikka plekitahvlist stantsitud paras käkk. Kõik muu kipub olema puhas müügitöö ja lollidelt raha ära võtmine, sest hinnahuüpped on kolossaalsed aga mingit olulist väärtust ei lisandu! Nafik suvel üldsem ingid tuled, kõige vähem LED? Kes see öösel muru niidab, ERITI Eestis kus suvel ei olegi ööd? Me ei ela ekvaatoril et 12 tundi on kottpime!!! Ja jätke see talve jutt - see on idiootsus! Jah, pulli võib teha aga rääkida tõsise näoga, et ostan plekikosu talviseks lumetõrjeks Wink 

Maksad 500 mingi imenatuke kõrgema seljatoega istme eest et teha 2 tundi tööd? Mingi edevam rooliratas??? Plekikosu kõhuall on 10 cm laiem ehk töö saab tehtud 2:01 asemel 1:57??? Maksad jälle 500 rohkem? Roolisüsteem ise on ikka plekist löödud sektor ja töllerdavad laagriteta võllid...ja maksad selle eest tuhandeid???  Kusagilt maalt tulevad juba määritavad laagripukid ja isegi käändmikke saab määrida aga maksta lihtsalt määrdeniplite olemasolu eest jälle +500 eurot? See ongi Tornado 2098H tugevus: kohe on enam-vähem iste, väga hea rooliratas, hüdrovedu ja mõistlik hind. Kui teadjamad ütlevad, et mootor on fekaal, siis küll, 3098 on juba Briggsi oma ja +300€. Nii võtadki murutraktori osadeks lahti ja mõistus hakkab tõrkuma! Samas võib mõni odava hinnaga asi üllatada. Enam ei mäleta nime aga aastate eest Bauhausis oli miskine punane tundmatuma nimega riist, kus roolil polnud loksu sest oli ruumilisema karbilaadsega (aga ikka plekist) ja korralike munakatega varrastega. Äkki oli Wolf Garten vms, hüdroga ja alla 2K€ siis. 

Võtsin lihtsalt naljapärast lahti kõige kallima murutraktori elik siis John Deere'i varuosa, sest sama tootja teeb ka pärisasju!!! Ja mis siis leidsin: Gatori lattrool maksab 381$ ja kalleima murutraktori roolikräpp (X300 ja X500 seeria!!!) 82$ Sad Veebipost varuosana ehk kõige kallim variant üldse, on hinnavahe 300$!!! Toote omahind tehasele ja kräpi väljamüügihind??? See hammassektor võib olla Maailma Kõige Kallim Tükk Plekki!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne