01-05-2021, 21:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2021, 21:21 PM ja muutjaks oli pannkook.)
Need puksid ma sain vist Matest
https://tooriistakeskus.ee/
https://tooriistakeskus.ee/
(01-05-2021, 20:43 PM)meli666 Kirjutas: Palun soovitage kohta, kust saaks vanale Yardmanile käigukastiga seonduvaid osasid? Variaatoriga ringiaetav kast lakkas töötamast, difrikorpus lõhki. Üks äärmine puks ka kuival, mujal määrdeainet veel jagub.Esimesel katsel tulemus http://www.yardmanspares.co.uk/yard-man-.../mtd011511
Ilmselt ei tasu enam seda kasti suure raha eest remontida, kui siis ise natuke treitööd teha ja võiduka lõpuni.
Millegipärast ei leia ma nende numbritega piiri tagant ka uut komplektset kasti. Hea meelega tutvuks ka selle rahanumbriga.
Vanu leiab, aga kes teab, mis seisus need on.
Uue otsingul ehk ka minu saamatuse taha jääb paljutki. Samas kaks uut Tuff Torq hüdrokasti on saanud leitud ja ostetud küll, aga see Yardman nüüd punnib vastu...
(04-05-2021, 10:10 AM)qwerty009 Kirjutas: Sellel Stigal ei ole ju mootoril õlifiltritki. St totaalne säästutoode.
Odavat hüdrostaatilist käru vedamiseks ise küll ei julgeks võtta, see koormus tapab selle suht kiiresti maha.
(04-05-2021, 12:56 PM)v6sa Kirjutas: Ostukuulutus KB või Soov. Milline on selle kinnitus, äkki mul on kolakastis
Palju oleks mõistlik hind?
(01-05-2021, 23:06 PM)meli666 Kirjutas: Ma tänan vastajaid.Puht huvist uurin, mis se ekast tegema hakkas või ei hakanud, kui rikki läks? Mul ka neid traktoreid 2 tk, ühel teeb ka mingit sellist naljakat häält, peaks äkki juba eos sisse süvenema....
Eks esialgu uurin Tööriistakeskusest ja siis saab võrdluse, et kas tasub piiri tagant tellimine ette võtta.
See kleepsu peal on ilmselt kasti enda kood. Ülemisel, alumisel alumiiniumkaantel erinevad koodid ja need tähendavad kaante enda varuosakoodi.
Üldiselt tasub peale traktori ostu vist kõik kleepsud üles pildistada. On tulevikus lihtsam, kui kasvõi pärast survepesu tähtsad andmed minema lendavad.
(04-05-2021, 14:22 PM)v6sa Kirjutas:Tegu on jah siiski puksidega, mitte päris laagritega.(04-05-2021, 13:50 PM)Peeter2 Kirjutas: ...
Pildil siis ratta tagapool koos pooleldi haihtunud laagriga.
Kas sel on päris laagrid?
Võlli diameeter/veljes oleva ava vajalik välisdiameeter ja veerepinna pikkus on vajalikud, kui kolakastist tundmatut ratast valida.
(04-05-2021, 09:39 AM)spark Kirjutas: Kuna vana Yardman osteti ära siis oleks tarvis uut, lihtsat ja suht odavatSellel cub cadetil on tugirattad, tagapool, pildil pole näha. Oman seda masinat 4 aastat täitsa tõhus ja lolli kindel ainus kulu senini tavaline hooldus
või teab keegi mingit bagilaatset toodet millega saab midagi vedada, sest see jääb põhiliselt laste sõidukiks, millega võiks saada ka tööd teha. Vähemalt käru vedada.
On keegi pikemalt pidanud Stiga niidukeid, näiteks selline Stiga Tornado 2098 H Sellel on hüdro ülekanne, on see nii odaava asja puhul OK
Mees kes vana ära ostis, tõstes "lõikeorganit", siis ütles et siin on metalli Stigal pidi see olema väga kerge.
2098 ja 3098 vahe tundub olevat ainult mootorid, esimesel Stiga 452cm3 ja 8,4kW teisel on B&S 500cm3 , 9kw mootor
või siis osta "vana tehnoloogia" - need vist sama lollikindlad pole kui 15a tagasi
Club Cadet ja MTD tunduvad pildijärgi samal raamil, mis oli ~15 aatat vanal Yardmanil (mis oligi tegelikult MTD)
See Club Cadet maksab vähe aga sellel pole niiduseadmel abirattaid. Edit
tegelikult on rattad olemas. lihtsalt piltidega koonerdatakse https://www.youtube.com/watch?v=Ih6hALdu4PE
pisut kallim alternatiiv oleks see MTD
(04-05-2021, 09:39 AM)spark Kirjutas: Kuna vana Yardman osteti ära siis oleks tarvis uut, lihtsat ja suht odavat
või teab keegi mingit bagilaatset toodet millega saab midagi vedada, sest see jääb põhiliselt laste sõidukiks, millega võiks saada ka tööd teha. Vähemalt käru vedada.
On keegi pikemalt pidanud Stiga niidukeid, näiteks selline Stiga Tornado 2098 H Sellel on hüdro ülekanne, on see nii odaava asja puhul OK
või siis osta "vana tehnoloogia" - need vist sama lollikindlad pole kui 15a tagasi
Club Cadet ja MTD tunduvad pildijärgi samal raamil, mis oli ~15 aatat vanal Yardmanil (mis oligi tegelikult MTD). See Club Cadet maksab vähe aga sellel pole niiduseadmel abirattaid.
pisut kallim alternatiiv oleks see MTD
(04-05-2021, 10:10 AM)qwerty009 Kirjutas: Odavat hüdrostaatilist käru vedamiseks ise küll ei julgeks võtta, see koormus tapab selle suht kiiresti maha.
(04-05-2021, 17:47 PM)diesel Kirjutas: kuubiku speksides küll rattaid kirjas null tükki, aga tegelikult kas neid üldse vaja ongi? minu mtd niidudeki küljest on rattad korduvalt kadunud ja niidab ikka ühtemoodi ja mutihunnikuid tasandab ka sama hästi.Mu Vikingil pole mingeid abirattaid ja ei tunne ka puudust. Vähem kuluosi. Variaator liigub samamoodi, kui hüdro võibolla isegi sujuvamalt- Ei mäleta enam, eelmine oli mul variaator, nüüd hüdro.
küsiks küll variaatorite kogemusi. mismoodi sellega päriselus sõit käib? hüdroga saab meelitada vajadusel ja kiirust täiesti sujuvalt ainult varbaga muuta. kas variaator võimaldab
(04-05-2021, 19:24 PM)meli666 Kirjutas:Täpselt nii ju ongi! Vahe on siis, kui ühe poldiga ratas muutub neljapoldikinnitusega rattaks ja kogu masin ise läheb märgatavalt laiemaks, see käib CC kohta nagu XT3. Husqul vist on kõik sama sillaga, ainult kallimal on blokk lisaks? CC'l on ka pleki vahe, see on näpuga tuntavalt paksem ja kallim ei paindu konarustel ehk jookse ussi. Samas kas see nii halb ongi, kui enda pilli vaadata, mis on ikka karmi elu näinud. Ja ega see pisut paksem plekk seda päristraktorisk tee, ikka plekitahvlist stantsitud paras käkk. Kõik muu kipub olema puhas müügitöö ja lollidelt raha ära võtmine, sest hinnahuüpped on kolossaalsed aga mingit olulist väärtust ei lisandu! Nafik suvel üldsem ingid tuled, kõige vähem LED? Kes see öösel muru niidab, ERITI Eestis kus suvel ei olegi ööd? Me ei ela ekvaatoril et 12 tundi on kottpime!!! Ja jätke see talve jutt - see on idiootsus! Jah, pulli võib teha aga rääkida tõsise näoga, et ostan plekikosu talviseks lumetõrjeks(04-05-2021, 10:10 AM)qwerty009 Kirjutas: Odavat hüdrostaatilist käru vedamiseks ise küll ei julgeks võtta, see koormus tapab selle suht kiiresti maha.
Odavaim hüdrokastiga oli 2000.- ringis, kasti margiks Tuff Torq K46. Tuntavalt kallim hinnaga 3700.- millegiga, kast ikka K46. Viimasel lihtsalt laiemad rattad. See siis käiguosa kohta võrdlus. Mootori poolelt viimane juba Kawasaki 2 pütane...
Nii et, kallim ei pruugi tähendada kohe paremat vastupidavust käruveole.