16-05-2021, 19:05 PM
Kas sellel autol ei old kasutuses "süvendiga" 12mm peaga kaheksased poldid nagu enamasti teistel vene masinatel oli?
(16-05-2021, 17:46 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Tere!Oi, ära võrdle nüüd ZIS-i polte GAZ-i poltidega. Need just õiged ZIS tehase poldid. Tegemist originaalsete raamile kinnitus poltidega. Pea suurus 17 mm. Vabandust 14 mm.
Ole hea ja ära topi neid polte kuhugile selle auto külge. Need on hoopis uuema aja poldid. Kui tahad meeldida musta nr. onudele, siis vähemalt käia maha need kirjad. Ja tore oleks muidugi see, et need oleks 12 mm. peaga. Või äärmisel juhul 14mm.
T.
(16-05-2021, 21:02 PM)Formika Kirjutas:Millepärast arvad seda, et need ZIZ-i tehase poldid on?(16-05-2021, 17:46 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Tere!Oi, ära võrdle nüüd ZIS-i polte GAZ-i poltidega. Need just õiged ZIS tehase poldid. Tegemist originaalsete raamile kinnitus poltidega. Pea suurus 17 mm. Vabandust 14 mm.
Ole hea ja ära topi neid polte kuhugile selle auto külge. Need on hoopis uuema aja poldid. Kui tahad meeldida musta nr. onudele, siis vähemalt käia maha need kirjad. Ja tore oleks muidugi see, et need oleks 12 mm. peaga. Või äärmisel juhul 14mm.
T.
(17-05-2021, 08:20 AM)Sm.Samajev Kirjutas: Vaatasin ka isand Formika poldi pilte ja need meenutavad neid samu Sohvoosi laos vedelenud üldotstarbelisi polte,mida oli terve suur kast.
....
(16-05-2021, 21:02 PM)Formika Kirjutas:(16-05-2021, 17:46 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Tere!Oi, ära võrdle nüüd ZIS-i polte GAZ-i poltidega. Need just õiged ZIS tehase poldid. Tegemist originaalsete raamile kinnitus poltidega. Pea suurus 17 mm. Vabandust 14 mm.
Ole hea ja ära topi neid polte kuhugile selle auto külge. Need on hoopis uuema aja poldid. Kui tahad meeldida musta nr. onudele, siis vähemalt käia maha need kirjad. Ja tore oleks muidugi see, et need oleks 12 mm. peaga. Või äärmisel juhul 14mm.
T.
(17-05-2021, 08:47 AM)Walter Kirjutas: Kas vene aja poltidel oli üldse tugevusklassi tähis peal?Žiguli-eelsetel poltidel küll ei tea, et oleks konkreetselt 4.8; 5.8; 8.8 jne märgiseid poltidel näinud.
(17-05-2021, 09:17 AM)Formika Kirjutas: Minu auto keret pole kunagi maha tõstetud, kerel keevitustöid, mis nõuaksid kere mahatõstmist teostatud ei ole. Miks peaks keegi polte vahetama?Neid kerepolte on ehk mitmeidki kordi vahetatud. Teed olid kehvad ja ei ole usutav, et originaalseid polte on säilinud. Siis peab olema seisev auto olnud.
(17-05-2021, 09:57 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:Kerel on vahetatud 2 polti ja need olid teistsugused. Auto on küllaltki vähe sõitnud. Mootori remondil läksid sisse I remondi saaled ja kolvid. Nagu eelnevatest postitustest näha, mitte ükski keredetail suurt keevitust ei nõudnud. Sellised autod väga halvadel teedel ei sõitnud. Minu 1932 a Buicki ka pole kordagi raamilt maha tõstetud. Muidugi see seisis 35 aastat unustuse hõlmas, siis 25 aastat muuseumis ja pärast seda kasutati suviti pulmades ja muudel üritustel.(17-05-2021, 09:17 AM)Formika Kirjutas: Minu auto keret pole kunagi maha tõstetud, kerel keevitustöid, mis nõuaksid kere mahatõstmist teostatud ei ole. Miks peaks keegi polte vahetama?Neid kerepolte on ehk mitmeidki kordi vahetatud. Teed olid kehvad ja ei ole usutav, et originaalseid polte on säilinud. Siis peab olema seisev auto olnud.
Tsitaat:Sellised autod väga halvadel teedel ei sõitnud.Kui juba punasel väljakul oli munakivisillutis, siis mis mujal toimus?
(17-05-2021, 12:04 PM)Formika Kirjutas:(17-05-2021, 09:57 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:Kerel on vahetatud 2 polti ja need olid teistsugused. Auto on küllaltki vähe sõitnud. Mootori remondil läksid sisse I remondi saaled ja kolvid. Nagu eelnevatest postitustest näha, mitte ükski keredetail suurt keevitust ei nõudnud. Sellised autod väga halvadel teedel ei sõitnud. Minu 1932 a Buicki ka pole kordagi raamilt maha tõstetud. Muidugi see seisis 35 aastat unustuse hõlmas, siis 25 aastat muuseumis ja pärast seda kasutati suviti pulmades ja muudel üritustel.(17-05-2021, 09:17 AM)Formika Kirjutas: Minu auto keret pole kunagi maha tõstetud, kerel keevitustöid, mis nõuaksid kere mahatõstmist teostatud ei ole. Miks peaks keegi polte vahetama?Neid kerepolte on ehk mitmeidki kordi vahetatud. Teed olid kehvad ja ei ole usutav, et originaalseid polte on säilinud. Siis peab olema seisev auto olnud.