Lailint T-74 Rakvere Kuusakoskis
#81

Minu arust pole riik neile muuseumitele kopikatki raha eraldanud juba aastaid. Kui sinna midagi ostetakse on vaja tohutu bürokraatia läbida ja see võtab kaua aega. Selle ajaga on masin ammu uueks raudtee relsiks valatud. Tegutsema oleks pidanud hakkama juba 15a varem aga ma ei tea,millega rahvas
vahepeal on siis tegelenud? Heietatakse jutte vaid vanadest headest aegadest ja sellega asi piirdub? Või elatakse illusioonis,et kõike on küllalt veel ja see nii tavaline? Ma üldse ei imesta, kui varsti lähme T-150K ja Niva kombaini tagasi lätlaste või leedulaste käest ostma,et mõne muuseumi ekspositsiooni täita.
Vasta
#82

(18-05-2021, 08:59 AM)Sm.Samajev Kirjutas:  Minu arust pole riik neile muuseumitele kopikatki raha eraldanud juba aastaid. Kui sinna midagi ostetakse on vaja tohutu bürokraatia läbida ja see võtab kaua aega. Selle ajaga on masin ammu uueks raudtee relsiks valatud. Tegutsema oleks pidanud hakkama juba 15a varem aga ma ei tea,millega rahvas
vahepeal on siis tegelenud? Heietatakse jutte vaid vanadest headest aegadest ja sellega asi piirdub? Või elatakse illusioonis,et kõike on küllalt veel ja see nii tavaline? Ma üldse ei imesta, kui varsti lähme T-150K ja Niva kombaini tagasi lätlaste või leedulaste käest ostma,et mõne muuseumi ekspositsiooni täita.

Örgh ja Ouk panid vanaisale kivikirve kenasti auku kaasa, et meil oleks muuseumis midagi näidata. Kasulik komme, sest vanaisa viisteist eelmist kivikirvest kulusid ära, läksid kaduma ja katki ja neid ei ole alles.
Vasta
#83

(18-05-2021, 08:59 AM)Sm.Samajev Kirjutas:  Minu arust pole riik neile muuseumitele kopikatki raha eraldanud juba aastaid. Kui sinna midagi ostetakse on vaja tohutu bürokraatia läbida ja see võtab kaua aega. Selle ajaga on masin ammu uueks raudtee relsiks valatud. Tegutsema oleks pidanud hakkama juba 15a varem aga ma ei tea,millega rahvas
vahepeal on siis tegelenud? Heietatakse jutte vaid vanadest headest aegadest ja sellega asi piirdub? Või elatakse illusioonis,et kõike on küllalt veel ja see nii tavaline? Ma üldse ei imesta, kui varsti lähme T-150K ja Niva kombaini tagasi lätlaste või leedulaste käest ostma,et mõne muuseumi ekspositsiooni täita.
Paistab nii olema jah.Põllumajandusmuuseumis käisin vist (fotokaga) esimest korda 1992 ja siis olid väliseksponaadid heas korras või äsja värvitud.Olen iga paari aasta tagant ikka läbi käind ja mõned eksponaadid on juurde tekkinud aga vanematel sammal seljas ja roosteuss kallal SadViimati käisin 2019 ja ei tea kas miskit muutunud.Sama drenaažiekskavaator siis aastal 1992 ja 2019. [Pilt: hfi7PKBsIRNEGKtwJ308tlbgh9FPCTckha_omzdy...authuser=0][Pilt: 0XyOBM762ZFUa7pMWdH0uh9KqFQDX5ii9a8kXdAX...authuser=0][Pilt: 0UNUHI8sdYFqYY1FCExEnsuZsZY87TOzEeJuhybN...authuser=0]
Vasta
#84

Eile hommikul sõitsin mööda ja lailint ikka ootab päästjaid/vabastajaid. Milles probleem, et ei ole järgi mindud ja ära toodud.
Vasta
#85

(27-05-2021, 12:33 PM)Kult Kirjutas:  Eile hommikul sõitsin mööda ja lailint ikka ootab päästjaid/vabastajaid. Milles probleem, et ei ole järgi mindud ja ära toodud.

Kahjuks reaalsus on enamasti siiski see et vahet pole mis hinnaga mingi asi saadaval, ikka on niisama jutumehi aga ostjaid mitte.
Isegi siin foorumis on selliseid mehi kes rauahinnaga müügis oleva asja pärast tüütavad telefoni teel mitu kuud enne kui reaalselt suudavad paarisaja eurose asja ära viia.
Kogu se komejant toimus kuna tõesti ei olnud viitsimist ka asja rauda viimisega jännata (oli vaja ruumi), kuid enese närvirahuks enam tulevikus vist müügikuulutust teha ei viitsiks.
Vasta
#86

(29-05-2021, 20:57 PM)m14m5 Kirjutas:  
(27-05-2021, 12:33 PM)Kult Kirjutas:  Eile hommikul sõitsin mööda ja lailint ikka ootab päästjaid/vabastajaid. Milles probleem, et ei ole järgi mindud ja ära toodud.

Kahjuks reaalsus on enamasti siiski see et vahet pole mis hinnaga mingi asi saadaval, ikka on niisama jutumehi aga ostjaid mitte.
Isegi siin foorumis on selliseid mehi kes rauahinnaga müügis oleva asja pärast tüütavad telefoni teel mitu kuud enne kui reaalselt suudavad paarisaja eurose asja ära viia.
Kogu se komejant toimus kuna tõesti ei olnud viitsimist ka asja rauda viimisega jännata (oli vaja ruumi), kuid enese närvirahuks enam tulevikus vist müügikuulutust teha ei viitsiks.

Mul neid niigi juba kaks, vaja on tagavaraosi, muidugi annaks eelisjärjekorra terve traktori ostjale. 
Vasta
#87

https://maaleht.delfi.ee/artikkel/93925433
 Ei oskagi nagu midagi öelda selle asja peale... 

Omaette nokitseja.
Vasta
#88

Lihtne- hambaid on rohkem vaja kui linttraktorit ja asi ants.

Retro-Style




Vasta
#89

(08-07-2021, 18:27 PM)I.A Kirjutas:  Lihtne- hambaid on rohkem vaja kui linttraktorit ja asi ants.
Jah, ja uute hammastega on mida närida küll. Maitse asi.
Vasta
#90

Eks tulebki teha praktilisi valikuid. Mis sai siis selle Rakveres olnud T74-ga? Läks vanarauda? Kui on platsile toodud, siis läheb tavaliselt kisa lahti, et vaja päästa. Aga reaalselt ju ei ole võimalik kõike päästa ja kas ikka on vaja? Ma siin paar päeva tagasi panin oma kaks DT14 müüki. Helisas üks vanaraua ostja ja pakkus vanaraua hinna ja helistas üks mees Värskast, kes pakkus mõlemast kokku 100+100€, kuna transpordi peale läheb pika vahemaa tõttu suur summa. DT14 on üsna haruldane, aga ei ole neid päästjaid kusagilt võtta. Ja kui ka on mõnel huvi, siis raha ei ole.
Vasta
#91

tutermaal platsil vähemalt kevadest saati t-150k ja mingi roheline kombain seisavad.kombainil juba rattad lännu,tunub,et hoitaksegi juppideks.
Vasta
#92

(09-07-2021, 09:08 AM)Daff Kirjutas:  
(09-07-2021, 01:29 AM)kass Kirjutas:   
Ja nagu ütles mulle eelmisel aastal rahvuskangelane ja tuntud poliitik Barto - eelistan higistada saunalaval, mitte trennis! Õpi elama või ole rahul! 


Ma arvan, et see kes Bartot tuntud poliitikuks nimetab ei sobi küll Talupojale nõuandjaks kuidas elada.

Tänan arvamuse eest! Kuigi on selge, et see on vale ja ülejäänud 9000 foorumlast seda ei jaga. 
Aga kuna minu, kui mainekujundaja ja elustiili treeneri kompetentsus on siin jällegi kahtluse alla seatud pisiasjadega vahele võtta püüdes, siis pakun parandatud variandi,  kuidas oleks selline formuleering - ...tuntud rahvuskangelane ja poliitik... ?
Mina vähemalt mõtlen kaasa ja püüan nõuga aidata, et inimene saaks hea elu peale ja veidi oma traktoriparki uuendada!
Vasta
#93

(09-07-2021, 09:50 AM)kass Kirjutas:  Mina vähemalt mõtlen kaasa ja püüan nõuga aidata, et inimene saaks hea elu peale ja veidi oma traktoriparki uuendada!

DT-74 aastast 1947 on vist tõesti see asi, mida elukvaliteedi tõstmiseks hädasti vaja läheb : )
Vasta
#94

(09-07-2021, 12:47 PM)alfredo Kirjutas:  
(09-07-2021, 09:50 AM)kass Kirjutas:  Mina vähemalt mõtlen kaasa ja püüan nõuga aidata, et inimene saaks hea elu peale ja veidi oma traktoriparki uuendada!

DT-74 aastast 1947 on vist tõesti see asi, mida elukvaliteedi tõstmiseks hädasti vaja läheb : )
ksf alfredo on täiesti fantaasiamaailma sattunud, traktorit DT-74 ei ole kunagi toodetud, kui nüüd tähe/numbriviga otsida siis T-74 oli tootmises alates 1962 ja DT-54 alates 1949, ikka fantoomtraktor -sellise võtaks isegi häämeelega õuele. Toungue
Vasta
#95

(09-07-2021, 15:39 PM)honkomees Kirjutas:  
(09-07-2021, 12:47 PM)alfredo Kirjutas:  
(09-07-2021, 09:50 AM)kass Kirjutas:  Mina vähemalt mõtlen kaasa ja püüan nõuga aidata, et inimene saaks hea elu peale ja veidi oma traktoriparki uuendada!

DT-74 aastast 1947 on vist tõesti see asi, mida elukvaliteedi tõstmiseks hädasti vaja läheb : )
ksf alfredo on täiesti fantaasiamaailma sattunud, traktorit DT-74 ei ole kunagi toodetud, kui nüüd tähe/numbriviga otsida siis T-74 oli tootmises alates 1962 ja DT-54 alates 1949, ikka fantoomtraktor -sellise võtaks isegi häämeelega õuele. Toungue
Sai jah lolli peaga üritatud odavat nalja rebida.

Aga kui algallika, ehk Maalehe pealkirja juurde tagasi tulla, siis ka nemad valetavad julmalt.
Koormatäie vanaraua eest ei saa suutäis hambaid, võib juhtuda, et saaks paar väiksemat sügavikku sillatud, kuskil odavamas kohas. Tean jube hästi ja omast käest, mis üks õnnetu esihammas koos vastava raviga maksma läheb ja kui sellele hetkel mõtlema hakata, siis hakkavad hambad kohe valutama.
Maal sugulaste juures käies on vaatepilt lausa hirmutav. Kahjuks keegi neist bingoloto võidunumbreid unes ei ole näinud ja olukord ilusamaks ei lähegi. Aina auklikumaks ja mustendavamaks. See on probleem, aga kedagi ei huvita.
Vasta
#96

(08-07-2021, 20:35 PM)muska71 Kirjutas:  tutermaal platsil vähemalt kevadest saati t-150k ja mingi roheline kombain seisavad.kombainil juba rattad lännu,tunub,et hoitaksegi juppideks.
Mis kombain, ega saksa oma pole?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#97

Muidugi on emotsionaalselt  kahju et see maalehes artiklis mainitud 75 vanarauda saadeti sest ta oli töötanud vaid 30 aasta jooksul vaid 540 töötundi . Kuid selles et  vene aegsed lintraktorid  nüüd vanarauda saadetakse on olemas täitsa objektiivsed põhjused   .Esiteks lintraktor on oma kaalult raske rauatükk ja sellest saab  nüüd seoses vanaraua kõrgte hindadega  palju raha .  Teiseks ei leidu enam inimesi kes oleks nõus sellise koliseva ja müriseva ning aeglase traktori peal töötama . Samuti on enamus masinaid oma vanuse tõttu tehniliselt kehvas seisukorras ja ega neid remontida ka ei tasu. Peamine põhjus miks vene roomiktraktorid vanarauda jõuavad ongi et kas roomikud kuluvad ära või tagasillad lähevad nässu .  Näiteks 75 uus roomikukomplekt maksab maksab mitu tuhat  eurot. Tagasilla remont on keeruline ja oskusi nõudev ettevõtmine aga praegusel ajal leidub  vähe selliseid mehaanikuid kes seda teha oskaks ja viitsiks . Nii nad lähevadki vanarauda ja midagi teha ei saagi kui oodata taas vanaraua hinna langust ja loota et mõni vene roomikmasin ka alles jääks järeltulevatele põlvedele vaatamiseks .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#98

(09-07-2021, 22:48 PM)saarrand Kirjutas:  
(08-07-2021, 20:35 PM)muska71 Kirjutas:  tutermaal platsil vähemalt kevadest saati t-150k ja mingi roheline kombain seisavad.kombainil juba rattad lännu,tunub,et hoitaksegi juppideks.
Mis kombain, ega saksa oma pole?
jenisei.
Vasta
#99

(10-07-2021, 00:37 AM)E303 Kirjutas:  Muidugi on emotsionaalselt  kahju et see maalehes artiklis mainitud 75 vanarauda saadeti sest ta oli töötanud vaid 30 aasta jooksul vaid 540 töötundi . Kuid selles et  vene aegsed lintraktorid  nüüd vanarauda saadetakse on olemas täitsa objektiivsed põhjused   .Esiteks lintraktor on oma kaalult raske rauatükk ja sellest saab  nüüd seoses vanaraua kõrgte hindadega  palju raha .  Teiseks ei leidu enam inimesi kes oleks nõus sellise koliseva ja müriseva ning aeglase traktori peal töötama . Samuti on enamus masinaid oma vanuse tõttu tehniliselt kehvas seisukorras ja ega neid remontida ka ei tasu. Peamine põhjus miks vene roomiktraktorid vanarauda jõuavad ongi et kas roomikud kuluvad ära või tagasillad lähevad nässu .  Näiteks 75 uus roomikukomplekt maksab maksab mitu tuhat  eurot. Tagasilla remont on keeruline ja oskusi nõudev ettevõtmine aga praegusel ajal leidub  vähe selliseid mehaanikuid kes seda teha oskaks ja viitsiks . Nii nad lähevadki vanarauda ja midagi teha ei saagi kui oodata taas vanaraua hinna langust ja loota et mõni vene roomikmasin ka alles jääks järeltulevatele põlvedele vaatamiseks .

Haakeraua raha oleks veel kauba peale saanud, aga noh..
Vasta

Rakvere refonda


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne