Registri sisu pole saladus, ja tehakse ka järjest mugavamaks päringute keskkondi.
Aga nii nagu andmete hoidmine ja struktureerimine, on ka statistilised päringud omaette kunst, kui tahta täpselt õiget tulemust. Peab teadma, mida küsida ja kuidas küsida. Ja mida parasjagu saada on .
Näiteks, kas teraviljakombainidel on oma kategooria(tunnus), või käivad need kõigi liikurmasinatega ühte patta? Kui eraldi tunnust ei ole ja kombain on üks LM puha, siis sel juhul saabki tulemuse kõigi LM masinate kohta kokku. Mis on 8895. https://www.mnt.ee/et/ametist/statistika...statistika
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2021, 13:03 PM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
(06-08-2021, 00:35 AM)TeeTL Kirjutas: Registri sisu pole saladus, ja tehakse ka järjest mugavamaks päringute keskkondi.
Aga nii nagu andmete hoidmine ja struktureerimine, on ka statistilised päringud omaette kunst, kui tahta täpselt õiget tulemust. Peab teadma, mida küsida ja kuidas küsida. Ja mida parasjagu saada on .
Näiteks, kas teraviljakombainidel on oma kategooria(tunnus), või käivad need kõigi liikurmasinatega ühte patta? Kui eraldi tunnust ei ole ja kombain on üks LM puha, siis sel juhul saabki tulemuse kõigi LM masinate kohta kokku. Mis on 8895. https://www.mnt.ee/et/ametist/statistika...statistika
Transpordiameti statistika ei näi kombaini eskavaatorist või metsatehnikast eristavat, kuigi valikutes on kombain eraldi välja toodud.
Ise pakuks et registreeritud ja mitte peatatud registrikandega kombainide arv on ca 1700.
Ehk siis LM kategooria all on;
-New Hollandeid 655
-Claas 588
-Don 76
-erinevaid Rostselmashi tooteid 55
-Case IH 39
-Clayson 4
Absoluutset tõde see tabel ei kajasta. Peatatud registrikandega masinaid see tabel ei kajasta. Kuigi all väidab väike tekst vastupidist.
Võtsin Börsist mõne Jenissei jms numbri. Näitab taustakontrollis et registrikanne peatatud. See tabel ei leia.
Eelmisest postitusest tulenevalt teeks väikese OT. Need Acrosed tunduvad olevat päris delikatess kraam vaadates seda millises koguses neid saksamaale veetakse.
(Seda postitust muudeti viimati: 11-08-2021, 22:53 PM ja muutjaks oli E303.)
Siin mõned vähe tuntud vene kombainid 70- aastatest , mida siin foorumis pole ennem käsiteltud. скг-6 колос - riisikombain on nagu Niva ja Kolosi ristsugitis . Infot leiab kuid sellise huvitava välimusega kombaini pilte rohkem pole leidnud . CK-5у - selle kombaini kohta praktiliselt info puudub aga 1975 aastal ta näitusel oli , kuid kahjuks tootmisse ei läinud .
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2021, 20:36 PM ja muutjaks oli E303.)
Täna lappasin oma tehnika piltide arhiivi ja silma jäi selline pilt mis lähemal uurimisel võttis lausa sõnatuks ja kirjeldab hästi nõukogude tootmise omapärasid. Esmapilgul on siin näha tavalised CK-3 , kuigi Kombainide punkrile on kirjutatud CK-4 aga 1962 aastal kui see kombain tootmisse läks siis olidki osad CK-4 veel vana CMD-7 mootoriga. Kuid saatan peitub detailides nagu öeldakse - kui alumist pilti suurendada siis on seal näha tootmis aasta 1970 ja kombaini tootmisnumber 622856 ja see viitab et kombain on tehtud ikkagi 70 aastatel. Teadmiseks et viimase CK-4 tootmisnumber mis tootmiskonveierilt maha veeres 1973 aasta 24 augustil oli 855589 . Viimaks on nende kombainide rivi kõrval veel näha moderniseeritud CK-4A kombaine uute turboga mootoritega. Mis vägi või partei käsk küll ajas ck-3 pärit CMD-7 mootoreid uutele kombainidele paigaldama 1970 aastal see vajaks küll põhjalikumat uurimist . Kuid selliseid kombaine toodeti siis massiliselt näitab ülemise pildil oleva kombaini tootmisnumber 681702. Seega pidi selliseid kombaine ka Eestisse tulema kui neid vähemalt mitukümmend tuhat valmis ehitati. Kas keegi on näinud Eestis selliseid ck-4 või teab neid põhjuseid miks järsku hakati kombainidele peale panema vana tüübi mootoreid olukorras kus polnud NSVL siis majanduskriisi ega midagi .
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
No kes on EPAs käinud ja "Teadusliku kommunismi aluseid" ja "Poliitökonoomiat" pidanud pähe taguma sel on tuttav punavenemaa nn sotsialistliku majanduse ajuvabadus ja idiootlik- komöödialik plaanimajandus. Kogu selle idiotismi ühiseks nimetajaks oli püha lehm: plaan.
Kättesaadavatest materjalidest oli selle ürituse nimi.
Ja see probleem ei kummitanud mitte ainult kombainide tootmise juures.
Sai ju tänu korralike mootorite defitsiidile ka Lada oma mudelivalikusse hädatapu versioone.
Mul on kodus murutraktor GartenWolf mida pole ka olemas.
Uus mudel pidi välja tulema aga uusi mootoreid polnud. Ca 2000 uut kere ristati vana mootori ja laenatud tagasillaga.
(Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2021, 23:20 PM ja muutjaks oli E303.)
Tõeline meistriteos , nii põhjalikult renoveeritud ja töökorras CK-4 on tõeline haruldus . Suur tånu nendele kes viitsid renoveerida sellist ajaloolist kombaini .
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Kui veel märkusi teha, siis tol ajal ei olnud sellistel kombainidel turboga mootorit.
Vähemalt mina ei trehvanud ühtegi nägema. Ei kohanud ma ka käivitusmootoriga varanti. Kõik olid 24V starteriga pillid.
Võib olla neid siiski liikus kusagil.
Aga muidu tore töö.
Käivitusmootori kohta seal videos öeldi, et neid pandi poolroomikkombainidele. Kuigi ma ise pole küll teab mis nõukaaegse tehnika fänn, on siiski äge vaadata, kuidas üks vana töömasin uueks tehakse. Müts maha!
(23-12-2021, 16:03 PM)Sidorov Kirjutas: Turbomootor oli viimastel CK-4-l kindlasti olemas.
Oli, kuid hästi viimastel mis juba Nivaga segunesid.
Mul oli esimene Niva millel oli peal lühikeste pihustitega SMD-17 ehk siis SK-4 mootori SMD-15 turbovariant.
Sidur oli veel ka sama mis vanal SK-4 tüüpi kombainil.
Vanad mehed rääkisid, et teavad meest kes oma silmaga olle vana 4 peal sellist mootorit näinud.