Suured kuumad ja sellega kaasnevad puhkused selja taga ja tuli ka endal jalad kõhu alt välja raputada ja üritada millelegi lõpuks joon alla tõmmata. Kõigepealt üldisest. Headmeelt teeb, et viimase 48 tunni jooksul siia foorumisse jälle paar uut projekti tilkunud. Bedfordist ei tea ma midagi, lihtsalt jään huviga ootama, mis tast siis saab aga Vana Mosse on hingelähedasem asi. Oli see ju kunagi mu äiapapa esimene auto, ostis ta Leningradist, seistes paar aastat elavas järjekorras. Palun mitte seda sõna-sõnalt võtta, aga kohapeal peeti nimekirja ja vahel pidi ka füüsiliselt kohal käima. See selleks, nüüd natuke ka GAZ A-st. Viimased päevad sai tegeldud katuse panekuga. No see oli üks rist ja viletsus. Aga võtame järjekorras. Esimeseks asjaks on puust detailide katmine riide ja nahaga. No see on see kergem osa ja internetis küllaltki hästi näidatud, kajastatud.
Katus koosneb neljast tükist, millest kaks on omakorda mitmest tükist kokku õmmeldud. Esimesena läks paika tagumine tükk, millega suurt pusimist ei olnud. Saime ilusti hakkama. Siis esimene riba, mis takistab vee sisseimbumist katuse ja esi klaasi vahelt. No sellega saime ka hakkama. Ja siis katus ise. Seniajani on närv must. No ei istunud kuidagi. Kahtlustan, et see Amerikaanlaste töö ka kõige parem ei olnud, sest kui ühelt poolt õmblust on nahk ilusti pingul, siis teisel pool kotis. Venitasime, kuumutasime, tegime sada imet ja lõpuks hakkas looma aga ega ma päris rahule ei jäänud. Vahepealsetest jamadest jäid ka pildid tegemata, lihtsalt tuju polnud selleks. No lõpptulemus siis selline.
Taha seina tuleb veel aken paigaldada.
Ega sellega veel jamad ei lõppenud. Külg kardinad ka vaja panna. Omal ajal sai kõik selleks vajalik tellitud. Nüüd kotist välja asju võttes selgus kurb tõsiasi, mingi neeger oli vajaminevaid trukse ja muid vidinaid pannud küll oma äranägemise järgi. Mõnda asja kamaluga, mõned hoopis panemata.
Truksidel isaste ülekaal võrreldes emastega nelja kordne. Kardinate esiosa kinnitus detaile, mida peab olema 14, kotis ainult neli. Lihtsalt sõnu ei ole.
Ostetud ka asjad enne koroona aega.
Vahepeal närvide rahustuseks sai juhi instrumendid komplekteeritud. Need käivad Juhi istme alla ja mis ongi ainus panipaik sellel autol.Kui panna sinna ka demonteeritud külgkardinad, ega siis millekski muuks seal ruumi eriti pole. No pudeli saab vast panna.
Käigukasti nupp ka jõudis kohale. Kartsin küll, et Vene kast ja USA nupp, kas ikka käivad kokku. Ei mingit probleemi. Esi numbri kinnitused ka küljes. Puuduolev vaakum toru kojameestele, aga sellele veel vaja koonused otsa teha. Uste sisemiste avajate alus seibe tellisin/maksin nelja eest, saadeti kahele.
Eks kuidagi tuleb need viimased probleemid ka ära lahendada, siis võib sellele projektile joone alla tõmmata.