Traktorid, kombainid jm tehnika pildid
#81

Sõjaväel olid omad laod, kolhoosi väga ei usaldatud, sealt toodud kartul ja kapsas hoiti ikka omades hoidlates ületalve. Muid toiduaineid oli ka kuu või paari jagu varuks, ainult leiba toodi 3-5 korda nädalas. See oli siis väeosa söökla juures. Vajadusel toodi suuremast laost. Igasugu huvitavaid asju sai nähtud: kitsed mongolite juurest, pakitud valge lina sisse; rosinad afgaanidelt; või holland ehk ka ühinenud kuningriigist, kandilised suured kastid; kalakonservid Tallinnast; kurgid, tomatid purkides bulgaariast jne, jne, ...

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#82

(05-01-2020, 22:38 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ... Aga väljak kuhu kogutakse tundub ka eriline.
Ventilatsiooniga?
Tõenäoliselt tegu jah mingi erispetshoidlaga ... kinni katmiseks ju lihtne samamoodi lasta linti pidi turvas peale nagu kartul üles lastakse. Oleks see suvaline plats ja hunnik aga selline spetstehnika viitab ikka mingile läbimõeldud plaanile, iseasi kui toimiv see lahendus on.
Vasta
#83

(05-01-2020, 22:38 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...
Aga väljak kuhu kogutakse tundub ka eriline.
Ventilatsiooniga?

Aluskatte ja venttunnelitega. Ajutiseks hoiuplatsiks väga hea.

Kas on teada, kust ja millal pilt on võetud?

Kui talved on prognoositavad ja ühtlaselt külmad, siis kannatab nii säilitada küll. Meie ebakindlal ja suures piiris muutuva temperatuuriga sademerohke talvega on rohkem jama.
Vasta
#84

kui põhu ja mulla kiht piisavalt paks peal siis ju kestab küll
kuidas nii kõrgele kuhjale seda aga panna oleks huvitav teada
kui seda üldse pandi - ehk oligi ajutine kogumis kuhil nt. enne rongi/laeva peale panemist vms.
tänapäeval on ka igasugused hingavad katteriided mida saaks kasutada katmiseks aga siiski kinnine hoidla on parem.

samas vaadates tehnikat ja kuhja alust siis pole ju tegu ühekordse üritusega vaid seda on tehtud ja plaanitud teha rohkem sest sinna on panustatud.
Vasta
#85

Suhkrupeet äkki? Kus olid suhkruvabrikud? Üks lähem vist Leedus. Kas peeti pidi jätkuma järgmise saagini või tehti kõik mõne kuuga suhkruks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#86

https://1tulatv.ru/news/85306-v-bogorodi...vekly.html

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#87

See peaks olema suhkrutehase peedivarumine. Söjaväes 67 aastal enne uudismaale jõudmist vedasime Valgevenes paar nädalat Gaz 51A, zil 151-ga buraki e suhkrupeeti majandist raudteejaama pealt lahtisse vagunisse. Eriti uhke lenduri tunne oli vaguni kohal, kui õnnestus tühjakskallamisel autokabiini jääda. Zom`i ehk magedakskeedetud liistakuid tõime tagasi majandile ja sai seda ka"valuuta" eest kohalikele müüdud...
Vasta
#88

Pildid 2019-2020, liikurniiduk on vene originaal toodang. Uuem ja vanem CK-5. Punast T-150 pole varem kohanud, eksport variant?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta
#89

Punast T150 -et õnnestus kohata Austraalias. Töökohta sõites imetlesin igakord teist läbi aia, täitsa viisakas oli välimuselt ja kasutati teda ka veel aktiivselt.
Vasta
#90

Punane T150K on Lõuna Eestis küll üsna tavaline.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#91

Netist jäi silma üks väga omapärane lahendus kuidas panna kitsastes tingimustes kallutama väiketraktori kast. Siin on tegu UAZ baasil toodetava kommunaalmasinaga. Neljaratta pööramisega liikur.
Mõtlesin, et jagan ka teistele. Ehk pakub huvi. Ise oma kitsa silmaringiga näen sellist lahendust esmakordselt.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Aquila captas non muscas.
Vasta
#92

(19-11-2020, 10:05 AM)Daff Kirjutas:  Netist jäi silma üks väga omapärane lahendus kuidas panna kitsastes tingimustes kallutama väiketraktori kast. Siin on tegu UAZ baasil toodetava kommunaalmasinaga. Neljaratta pööramisega liikur.
Mõtlesin, et jagan ka teistele. Ehk pakub huvi. Ise oma kitsa silmaringiga näen sellist lahendust esmakordselt.
Selline lahendus oli kasutusel GAZ 52  kalluril. Neid kallureid oli ikka väga vähe võrreldes GAZ 53-ga
Vasta
#93

(19-11-2020, 10:05 AM)Daff Kirjutas:  Netist jäi silma üks väga omapärane lahendus kuidas panna kitsastes tingimustes kallutama väiketraktori kast.
...

Säärane liigendisüsteemi võimaldab kasutada odavat üheastmelist silindrit ja kordistada selle käiku. Miinuseks on väga suured jõud liigendites (ja silindri toel) kallutamise algfaasis. Liigendite pikkused peavad olema täpses suhtes silindri käiguga, et ei tekiks surnud asendeid. Samuti saab kasutada odavat kahetoimelist silindrit, millega saab kasti ka tagasi tõmmata. Ühetoimeline teleskoop ei suuda tagasi tõmmata. Kahetoimeline teleskoop on jaburalt kallis ja seetõttu harva kasutusel.

Palju liigendeid tähendab ka hulka tekkivaid lõtke. Mille teket saab muidugi kohusetundliku määrimisega edasi lükata.

Umbes sama tulemuse saaks silindrit ettepoole kaldu pannes, aga siis peab olema vajalik 10-15 cm sügavust raami vahel olemas. Pildil oleval UAZikulisel seda tagasilla peaülekande tõttu ei oleks, seega on liigenditega süsteem seal mõistetav.
Vasta
#94

See liigend ju vanalt Gaz 93-lt ehk Molotovilt alguse saanud. Omal kadunud isa ajast veel traktori haagis selle raami ja kastiga olemas.
Vasta
#95

Veel huvitavaid masinaid nõukogude tehnika ajaloost mis kahjuks ei jõudnud masstootmisse , aga  oleks võinud toota küll - sest see on nii tähelpanu väärne leiutis  50 aastatel kus enamus heinatööd tehti kolhoosides ära hobuste ja vikladega  . See  Iseliikuv heinapress  ППС-2 aastast 1956 mis on ehitatud teravilja kombaini C-4 detailide baasil   / Mootor, rool, rattad ja hüdrosüsteem /  tundub isegi tänapäeval suht uskumatu leiutisena .  



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#96



Kapitalistinärud on idee kaaperdanud.
Vasta
#97

(14-03-2021, 21:24 PM)v6sa Kirjutas:  Kapitalistinärud on idee kaaperdanud.

Näiteid sellest kuriteost vanemast ajast ka.
[Pilt: SP166-21.PNG]

[Pilt: 19306b656651a41af8b2e01f82181c8b.jpg]
See alumine eriti huvitav kontseptsioon.
Minneapolis-Moline Uni-Tractor
Sama alusvankri peale sai paigaldada heinapressi, kombaini, silo kombaini jne.

Venelastel oli ka

 [Pilt: 315105_600.jpg]
Vasta
#98

  Mida arvata sellistest praegu venemaal toodetavad  gaasil  töötavad traktoritest Агромаш 60ТК ja 85ТК Метан.  Kas selline gaasil töötav traktor õigustab end kõrge kütusehinna tingimustes ära .Kas sellise  gaasitraktoriga  on üldse mõtet majandama hakata sest karta on et põllul kui koormus  peal võtab selline traktor rohkem gaasi kui tavalist diiselkütust. 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#99

Unikaalne ja analooge mitteomav tehnika.

Gaasi kasutamine mootorikütusena põllul muutub aktuaalseks siis, kui nafta hakkab maksma üle 125 dollari tünnist. Seniks on intellektuaalselt huvitav hobi.
Vasta

(14-09-2021, 22:21 PM)v6sa Kirjutas:  Unikaalne ja analooge mitteomav tehnika.

Gaasi kasutamine mootorikütusena põllul muutub aktuaalseks siis, kui nafta hakkab maksma üle 125 dollari tünnist. Seniks on intellektuaalselt huvitav hobi.
Loodetavasti lugupeetud herr Võsa unustas oma esimese lause juurde jutumärgid panna  Toungue Big Grin
Unikaalne ja analooge mitteomav on muidugi see, et välimuse järgi kodugaasi balloonid on trepi alla pandud, aga katsetusi CNG tehnika osas teevad teised, päris traktorifirmad ka ikka - Deutzist nt https://www.oemoffhighway.com/engines/pr...ritechnica, kiire pildiotsing andis NY ja Steyri ka.
Naftapüti hind on muidugi üks tegur, aga ei saa ära unustada roepöörde (või ka rohepesu) teemat, mis võib nafta hinnast nt suuremat rolli mängida. Tuleb nt keskne bulla, et mahedaks saad oma toodangut nimetada ainult siis, kui oled sellest mahetraktoriga üle sõitnud Big Grin
Tegelikult, nii palju kui ma olen viitsinud puht sportlikust huvist idanaabri põllutehnikat uurida, siis esmapilgul nagu oleks seal täitsa kobe traktoritööstus. Tegelikult aga tundub kaks varianti - a - nõukaaegne pärand, b - uus tootmine, mis on tegelikult mõni päris (endine) traktor, mille tootmine on venesse viidud ja maksude optimeerimise tõttu nimetatud Venemaa toodanguks vene nimega ja mida toodab (koostöös Vene firmaga) mõni päris tootja. Päris "kodumaine" on neil vist ainult Bizon  Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne