Postitused: 940
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Ei näe just tihti, et iseteht masinale viitsitakse kaubanduslikku välimust anda.
Esimese hooga küljelt vaadates tundus olevat kui (vb küll poolik) tehasetoode.
Nice.
Postitused: 10,698
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
128
Liigendraamiga traktorid keskel ikka keerduvad ka, muidu oleks varsti tükid taga.
Jäik keskliigend on avandilistel jms. väikekoppadel.
Esineb ka selliseid isendeid, kus keskliigend on jäik, aga üks sild on kas keskelt liigendiliselt kinnitatud või suisa vedrudel ja nii tekib mingigi aluspinna ebatasasuste kopeerimine.
Postitused: 2,270
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
64
Kusjuures, v6sa, see viimane variant, kui esisild on taoliselt liikuma-loksuma seatud (nagu russil), on piloodi tagumikule tublisti pehmem taluda, kui pöörleva põrssaga liigendmasin.
Valmet 862 näiteks oli metsa väljavedajaist sellise hüperkuldse ehitusega. Miks idee ära kadus, ei teagi. Mingit konstruktsioonilise nõrkuse viga tal küljes igatahes polnud. Täna on see alles jäänud kuuerattaliste harverite mudelitel. Tglt oleks just vedajamasina töölisele seda rohkem tarvis.
Postitused: 10,698
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
128
Liigendil silla tappis ära ökonoomitamine. Juhi mugavus ei maksa otsustajale/omanikule midagi, kui samade numbritega jäik masin on odavam osta ja pidada.
Postitused: 2,053
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Väga hea töö! Uskumatult põhjalik.